Mikä on oudoin kysymys, joka teille on (mahdollisena) sinkkuna esitetty?
Itseltäni on kyselty arkeen liittyviä itsestäänselvyyksiä.
Oudoin on "mitä teet viikonloppuna" (sävyllä "voiko sinkulla olla viikonloppuna mitään järkevää tekemistä"?)?
Ihan kuin sinkku ei kävisi kaupassa, lenkillä, siivoaisi, herkuttelisi, tapaisi ystäviä, shoppailisi...Rentoutuisi.
Oudoin kysymys
10
480
Vastaukset
- mira-ley
Hei,
ei ole tullut mitään tavallista poikkeavaa kysymystä tekemisistäni. ja on oma asia mitä haluaa kertoa.
t:mira-ley ;)) - Putkivalo
"Annaksää?"
JOO! TOTTAKAI!! Mähän oon vaan odottanut että joku kysyis. Prkl.- miljoonapulu
Onko sulta ihan siis aikuisen oikeesti kysytty tuota? Uskomatonta, mitä kaikkea älytöntä ihmiseltä voidaan kysyä. Voi kiesus.
- Putkivalo
miljoonapulu kirjoitti:
Onko sulta ihan siis aikuisen oikeesti kysytty tuota? Uskomatonta, mitä kaikkea älytöntä ihmiseltä voidaan kysyä. Voi kiesus.
Hetken aikaa herran pää oli mun paistinpannussa - mielessäni :))
- outo kieli ja kysymykset
kansainvälisen lentoyhtiön lennolla stuertti tsekkasi lentolippuja ja varmaan huomasi
että olen ms , en mrs.
Siitä alko show ja molotus. Kun oon (mielestäni:o) )) suh´t jees ulkonäöltä ja
ilmiselvästi yksin reissussa niin alkoi armoton
iskeminen siinä. Olo oli jo tosi vaivautunut,
en ymmärtänyt puoliakaan mitä hän sanoi, mutta
ihan säännöllisesti kävi kysymässä Everything
okay? ja hillitön pepsodent-hymy päälle.
Tilanteesta pelstauduin kysymällä vieressä
istuvalta herralta että mitä tässä tekisi,
homma oli niin ilmiselvä...no loppumatkalla
me muka herran kanssa "iahstuttiin" toisiimme
(hän naimisissa) , stuertti tästä suuttui ja
loppulennon aikana pyyhki mulkoillen ohitse kun ohjus.
kiitokset vaan tilanteen pelastaneelle herrasmiehelle, hän lupasi kertoa vaimolleen lennonaikaisesta kaksinnaimisesta :o) - ikisinkku.
Et ai? No missä vika kun et ole miestä saanut? Ai et ole huolinu? Ai et edes eti? Pitäskö sun mennä psykiatrille sulla on varmaan jokin paha rauma, kun noin ajattelet?
- sinkulle?
Pitänee varmaan lisätä aloittamaani kysymykseen, että mikä on oudoin saamasi kommentti.
Minulle oli, että "ainahan nainen tarvitsee miehen".
Tähän "taidat olla liian nirso" -kommentointiin on varmaan aika moni sinkku törmännyt... - suoran kysymykseen
en ole lesbo.
olen leski, mies kuoli 2 v sitten äkillisesti.
meillä on 2 kaunista tytärtä. - ikisinkku.
suoran kysymykseen kirjoitti:
en ole lesbo.
olen leski, mies kuoli 2 v sitten äkillisesti.
meillä on 2 kaunista tytärtä.Kaksi eri asiaa. Sinä olet "normaali" kun olet leski ja sinulla on lapset. Lapseton sinkku on vielä tänäkin päivänä outolintu ja vapaata riistaa, vaika kuinka tekisi selväksi ette edes etsi kumppania.
mää oli kerran hesas oikee rautatieasemalla ja siihe tuli yks aiwan upee nainen ja kysyi woiko hän häiritä hetken?
no mää siihe et miksei :=)
no se kysy mistä laiturilta lähtee juna ouluun ?
juma OULUUN prkl
mahdoin näyttää joltain konnarilta :=/
no mää sanoin sil etten mää tiärä ko mää olen turusta ,=)
se sano et otan osaa :=)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy506409Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2515580Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2363011Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,882808Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171502525- 712194
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612070- 741908
- 2141821
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871419