Tajusin juuri että olen melko huomaamattani siirtynyt yhä enemmän linuxiin.
Okei yhdessä desktopkoneessa on vielä XP mutta normiläppärissä linux, samoin miniläppärissäni ja sitten on vielä yksi mobiililaite jolla surffaan tosin siinä on ihan oma käyttiksensä eli kännyvalmistajan oma mutta eipä ainakaan windows.
kuin huomaamatta
12
609
Vastaukset
- mutta aika vähän
sellaisia ohjelmia joita voi jokapäiväisessä elämässä käyttää. Niin ja vielä se IE.
- pärjää linuxillakin
hyvin eikä tarvi maksaa itseään kipeäksi monista hyvistä, vrt. Photoshop useita satoja euroja ja Gimp 0 euroa, molemmilla pystyy tekemään samat temput.
- öhöm,
pärjää linuxillakin kirjoitti:
hyvin eikä tarvi maksaa itseään kipeäksi monista hyvistä, vrt. Photoshop useita satoja euroja ja Gimp 0 euroa, molemmilla pystyy tekemään samat temput.
Kuopan voi kaivaa kaivinkoneella tai lusikalla. Valmista saa aikaan molemmilla.
- sitten...
öhöm, kirjoitti:
Kuopan voi kaivaa kaivinkoneella tai lusikalla. Valmista saa aikaan molemmilla.
...valtaosa kuitenkin käyttää sitä lusikkaa?
Luulisi sitä olevan mielekkäämpääkin tekemistä. ;) En ole mistään skinistä saanut niin paljon pahoinvointia kuin siitä XP fisher price teemasta. Siis oikeasti mikä tahansa muu, Windows 3.1:nkin oli kivempi katsoa.
- Shoppaaja
sitten... kirjoitti:
...valtaosa kuitenkin käyttää sitä lusikkaa?
Luulisi sitä olevan mielekkäämpääkin tekemistä. ;)Näiden kahden kuvankäsittelyohjelman ero on sama kuin Linux vastaan Wintoy, ja valitettavasti juuri tässä järjestyksessä. Tuo Shoppi on ainut syy miksi siedän enää wintoyta, jos tuota pätäkkää olisi hieman enemmän niin kait se olisi Mäcci sitten ainoa vakavasti otettava kones kohdallani.
Nyt on tapeltava winin kanssa ja käytettävä tietokonetta linuxin avustuksella. - The Real J.
M-Kar kirjoitti:
En ole mistään skinistä saanut niin paljon pahoinvointia kuin siitä XP fisher price teemasta. Siis oikeasti mikä tahansa muu, Windows 3.1:nkin oli kivempi katsoa.
Eikö tuo Ubuntussa oletuksena oleva "ripulikakka"-teema ole myös aika karmea (jos halutaan vähätellä rankasti), ainakin seiskaversiossa oli, en tiedä kasista. Totta kyllä, XP:n oletusteema on karmeaa katsottavaa (onneksi sen saa helposti pois), mutta toistaiseksi tuo Ubuntun oletusteema on ollut ainoa joka on oikeasti aiheuttanut minulle pahoinvointia. Onneksi sen sai nopeasti pois.
Shoppaaja kirjoitti:
Näiden kahden kuvankäsittelyohjelman ero on sama kuin Linux vastaan Wintoy, ja valitettavasti juuri tässä järjestyksessä. Tuo Shoppi on ainut syy miksi siedän enää wintoyta, jos tuota pätäkkää olisi hieman enemmän niin kait se olisi Mäcci sitten ainoa vakavasti otettava kones kohdallani.
Nyt on tapeltava winin kanssa ja käytettävä tietokonetta linuxin avustuksella.Tähän voi sitten vielä lisätä musiikin ammattitason softat, joidenka takia W:a siedän. Siinäpä ne sitten omalla kohdallani ovatkin. Macci olisi varmaan se tasan oikea vaihtoehto, ei vain ole saanut toimeksi.
The Real J. kirjoitti:
Eikö tuo Ubuntussa oletuksena oleva "ripulikakka"-teema ole myös aika karmea (jos halutaan vähätellä rankasti), ainakin seiskaversiossa oli, en tiedä kasista. Totta kyllä, XP:n oletusteema on karmeaa katsottavaa (onneksi sen saa helposti pois), mutta toistaiseksi tuo Ubuntun oletusteema on ollut ainoa joka on oikeasti aiheuttanut minulle pahoinvointia. Onneksi sen sai nopeasti pois.
"Eikö tuo Ubuntussa oletuksena oleva "ripulikakka"-teema ole myös aika karmea (jos halutaan vähätellä rankasti), ainakin seiskaversiossa oli, en tiedä kasista."
On. Onneksi saa nopeasti pois.- mie_itex
The Real J. kirjoitti:
Kaipa ne teemat ovat viimeisenä valintakriteerinä kun halutaan toimiva käyttöjärjestelmä. Ubuntu on toiminut moiteetta "kakkateemastaan" huolimatta, no tosin se vaihtui "Messier-83 teemaan" heti kättelyssä.
mie_itex kirjoitti:
Kaipa ne teemat ovat viimeisenä valintakriteerinä kun halutaan toimiva käyttöjärjestelmä. Ubuntu on toiminut moiteetta "kakkateemastaan" huolimatta, no tosin se vaihtui "Messier-83 teemaan" heti kättelyssä.
"Kaipa ne teemat ovat viimeisenä valintakriteerinä kun halutaan toimiva käyttöjärjestelmä."
Joo, ellei saa helposti käytettäväksi. Ubuntun teemassa ei tämän suhteen kuitenkaan ole valittamista. Itseasiassa olen kattonut oletusvärejäkin paljon kun olen laittanut sopivan luontoaiheisen taustan mutta paskanruskea taustakuva.. eiiiiihh...mie_itex kirjoitti:
"Kaipa ne teemat ovat viimeisenä valintakriteerinä kun halutaan toimiva käyttöjärjestelmä."
Joo, ellei saa helposti käytettäväksi. Ubuntun teemassa ei tämän suhteen kuitenkaan ole valittamista. Itseasiassa olen kattonut oletusvärejäkin paljon kun olen laittanut sopivan luontoaiheisen taustan mutta paskanruskea taustakuva.. eiiiiihh....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666431
- 715868
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1365165- 624055
- 143915
- 383329
- 733138
- 683001
- 822761
- 492047