Minä laulan sinulle,
laulun rakkaudesta.
Sinä vain et kuule,
olet sulkenut korvasi.
Laulan sittenkin,vaikka
et kuulisi,,,,et haluaisi,
Joku kuulee kuitenkin,
ehkä sinäkin,,,,sittenkin.
Laulan,,,RAKKAUDESTA.
Kuuro rakkaudelle.
11
226
Vastaukset
- ** Katinkulta **
Minä kuulin sinun laulusi,
tahtoisin halia sinun kaulaasi.
Siis joku kuuli ainakin,
siin oli kai se taikakin.
Laula sinä vain,
minä kuuntelen sinua ain.
Laula sinä rakkaudesta,
minä kuuntelen sinua kaipauksesta.Kiva että kuulit,,ei mennyt laulu hukkaan.
ja äänellään se variskin laulaa:)
Kiitos kun kurkkasit
lämmöllä muistan ,,,,,r-k- ** Katinkulta **
ruusu-kielo kirjoitti:
Kiva että kuulit,,ei mennyt laulu hukkaan.
ja äänellään se variskin laulaa:)
Kiitos kun kurkkasit
lämmöllä muistan ,,,,,r-kTahtoisin kuulla lauluasi,
unohdan siitä murheeni.
Ei varmaan loppunut sanasi,
anna kuulua laulusi.
Kuuronakin kuulee sen.
Sehän tulee sydämestä.
Sielusta sykkivästä.
Se elää kehossa.
Se muokkaa suuta.
Tekee kauniiksi katsella.
Rakkauslaulua kuunnella.
Ilman korvia.
Kehon kielellä.Vaikka sydän laulaisi,
ja sielu itkisi kaipauksesta,
mutta laulua ei haluta kuulla
,,,mutta sittenkin ,,,laulan.
Kiitos kun kurkistit
lämmöllä muistan:) T.r-k
Sydämellä lämpöisellä laulat,
mikä onkaa onnenmaa hällä,
saada olla laulus kohteena.
ruusu-kielo
ihanaa et tulit laulaan,
sitä tunnetta mitä sydämellään kantaa.
Sauna kuumana nyt sinne meen,
Sinulle leppoisaa iltaa...LiisaKylläpä sait hyvän olon käynnilläsi.
Minä en ole piiitkään aikaan saanutkaan mitään
aikaiseksi,,olen vain ihaillut muiden
runoja,,,on tunne että en enää osaakaan.
Minusta tuntuu että jollain on tulpat
korvissa ,,että ei tarvi kuulla;)
Sinullekin leppoisaa ja lämmintä talvi-iltaa,,,r-k
- Mysteriet
Laulampas vaan - pikkasen kovempaan vielä ettäs taatusti kuulet =)
- *ruusu-kielo*
kun kurkkasit,
lauletaan ,,,lauletaan !!!!
- lindalinda1
haluan minäkin yhtyä,
mutta toivotaan että hänkin sen lopulta kuulee.- *ruusu-kielo*
toivon,,,että hän kuulisi.
kiitos käynnistäsi linda:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
