Mitä haluaisitte minulta kysyä? En keksi nyt mitään aihetta niin kysykää te jotain multa, krääk jos joku haluaa jotain kysyä.
Keskustellaan? Eikä tartte olla välttämättä mitään vakavaa ihan jotain höpsöä muttei pervoa kuitenkaan.
Huomaatteko luotan teihin, ainakin osaan teistä, että keksitte jonkun hauskan asian jutella. ;)
Täällä niin hyviä ja kivoja immeisiä, että haluan jatkossakin keskustella kanssanne mitä kaikkea elämäänne liittyykin :) .
Kysykää te välillä mukavat ihmiset minulta?!
46
1569
Vastaukset
- Putkivalo
Montako joululaatikkoa teidän perheessä on jäljellä? Pystytetäänkö kilpailu siitä kellä on eniten? ;))
Nimim.: "voitonhimoinen"- mianainen
Jaaha, pakkasessa vartoo: 3 perunalaatikkoa (imelletty) 2 lanttulaatikkoa ja 1 porkkanalaatikko. Viime vuonna juhlistimme juhannusta syömällä peruna- ja lanttulaatikkoa paistin kera. Voishan siitäkin tehdä perinteen?
- miljoonapulu
Ei yhtään joululaatikkoa ole jäljellä, en ostanut yhtä ainuttakaan. Söimme aattona vanhempieni luona ja joulupäivänä siipan äidin luona. Ei sen takia tullut tehtyä.
Montako sulla on jäljellä itselläsi? :) - miljoonapulu
mianainen kirjoitti:
Jaaha, pakkasessa vartoo: 3 perunalaatikkoa (imelletty) 2 lanttulaatikkoa ja 1 porkkanalaatikko. Viime vuonna juhlistimme juhannusta syömällä peruna- ja lanttulaatikkoa paistin kera. Voishan siitäkin tehdä perinteen?
Hyvä uudistaa perinteitä. Hyvä ajatus, eikö vain?
- Putkivalo
miljoonapulu kirjoitti:
Ei yhtään joululaatikkoa ole jäljellä, en ostanut yhtä ainuttakaan. Söimme aattona vanhempieni luona ja joulupäivänä siipan äidin luona. Ei sen takia tullut tehtyä.
Montako sulla on jäljellä itselläsi? :)kaksi lanttua ja kaksi porkkanaa :)
Fiksu tyttö! Kaksi päivää peräkkäin jouluruokia alkaa riittää täälläkin :) - Putkivalo
mianainen kirjoitti:
Heh :))) ollaanko sukua?
Aika hieno perinne :)) ja miksei niitä sotkemaan välillä. - miljoonapulu
Putkivalo kirjoitti:
kaksi lanttua ja kaksi porkkanaa :)
Fiksu tyttö! Kaksi päivää peräkkäin jouluruokia alkaa riittää täälläkin :)Juu niin riittää.
- porkkanapää
mianainen kirjoitti:
Meillä tehhään laatikoita ympäri vuoden, eilenkin
laitoin lanttulatikon ja hyvin upposi!
Hirmu käteviä ne kaupan valmiit lanttu- ja
porkkanasoseet, kätsästi tulee latikot niistä.
Yhtenä juhannuksena ostettiin 9 kilon pakastekinkku, ne oli puoleen hintaan kun alkoi
päiväys mennä vanhaksi.
Siitä tehtiin juhannuksen rosvopaisti, ja ai että oli hyvää. Kinkku muhi makuopassa sillä
välin kun saunottiin ja pulikoitiin järvessä.
Illasta kaivettiin se ylös ja syötiin sinapin ja
perunasalaatin kanssa, namskis ja maiskis :o) - miljoonapulu
Putkivalo kirjoitti:
Heh :))) ollaanko sukua?
Aika hieno perinne :)) ja miksei niitä sotkemaan välillä.Yhä vahvemmin tuntuukin siltä, että sukua voidaan ollakin.
- mianainen
Kotimaisista runoilijoista koskettavin/kuvaavin??
- miljoonapulu
En osaa vastata koska en ole tätä kirjallisuutta lukenut. Rakastan kyllä hyviä ja kauniita runoja.
- mianainen
miljoonapulu kirjoitti:
En osaa vastata koska en ole tätä kirjallisuutta lukenut. Rakastan kyllä hyviä ja kauniita runoja.
Suomalaisista kirjailijoista suosikki??
- miljoonapulu
mianainen kirjoitti:
Suomalaisista kirjailijoista suosikki??
Tunnustan: luen ulkolaisia kirjailijoita.
tullut siihen ikään että kyselykausi päättyy :=)
ei ei woi koskaan luottaa meihin :=)
me keksitään jotain pirullisia kyssäreitä jos niitä alat waatii :=)- miljoonapulu
Kyselykausi ei ota loppuakseen. Kyselkää vapaasti yksi ehto siinä on ei pervoja kysymyksiä!
miljoonapulu kirjoitti:
Kyselykausi ei ota loppuakseen. Kyselkää vapaasti yksi ehto siinä on ei pervoja kysymyksiä!
mijoona pulua :=)
mistä nikki? eikä se oikeuta wastakyssäriin :=)
ei en kysele perwoja :=)
ehkä joskus pikkutuhmia jos uskon et wastapuoli sen kestää :=)- miljoonapulu
A.DONIS kirjoitti:
mijoona pulua :=)
mistä nikki? eikä se oikeuta wastakyssäriin :=)
ei en kysele perwoja :=)
ehkä joskus pikkutuhmia jos uskon et wastapuoli sen kestää :=)Tunnustan: aviomieheni tuon keksi. Eräässä Kauko Röyhkän biisissä mainitaan miljoonapulu. Hän ehdotti sitä minulle, mielestäni se on mainio.
- sepe246
Mikä on viisi metriä pitkä ja haisee viinalle? Kommunistien vappumarssi!
- miljoonapulu
sepe246 kirjoitti:
Mikä on viisi metriä pitkä ja haisee viinalle? Kommunistien vappumarssi!
Hahahaaha :)
- gg-10
Miten usein hiusten juuri- vai tyvivärjäys vaimikäsenytolikaan on suoritettava?
- miljoonapulu
Säännöllisesti. Koska oma hius kasvaa n sentin tai puolitoista senttiä kuukaudessa niin oma väri puskee sieltä pikkuhiljaa näkyviin. Ei se haittaa jos vähän on juurikasvua. No, minulla tuo on noin 3 senttiä, silloin aika mennä parturille.
- sulle palkkaa
tästä lukijoiden metsästyksestä palstalle?
- miljoonapulu
Ei makseta. Huvittava tiedustelu :)
- *sande*
Mutta mitenkäs meinaat viettää sunnuntaipäivää ?
Lähdetkö kenties ulkoilemaan / kyläilemään /hiihtämään ?
sunnuntai on minusta siitä huono päivä että
kaikki paikat on kiinni, yleensä menee telkkarin tuijotteluksi... niin että idiksiäkin kaivataan- miljoonapulu
Kotona olen viettänyt sunnuntaita. Olen pessyt olohuoneen lattian ja makuuhuoneemme lattian. Tein ruokaa perheelle. Olen pessyt pyykkiä tai siis pyykinpesukone on pessyt pyykkiä. Inhoan käsipyykkiä, no mieheni pesee sitten rintaliivini käsin koska hänestä se on hm hänelle hyvin mieluisaa :) .
Taitaa olla niin etten viitsi lähteä lenkille tänään. Suksia minulla ei edes ole enkä edes haluaisi hiihtää, tuo jalo laji ei ole minua varten.
Nuorisoa pitää sitten välillä komentaa. No, tätä meidän hm 13 vuotiasta teiniämme eniten. Jolla huumorintaju sitä luokkaa etten aina pysy perässä.
13 vuotias neitimme pitää minut kyllä varsin toimeliaana silloin tällöin hän kun ei ole vielä ihan täysin sisäistänyt sitä, että kun haluaa lainata siskoltaan jotain, lupa pitäisi kysyä. Rauhanneuvotteija olen siis välillä, Nobel palkintoa en tosin ole ehdolla saamassa. Heh . - miljoonapulu
Miten sun sunnuntai päivä kulunut? Ootko keksinyt tekemistä? Kysyimpä vastakysymyksen :) .
- Putkivalo
miljoonapulu kirjoitti:
Kotona olen viettänyt sunnuntaita. Olen pessyt olohuoneen lattian ja makuuhuoneemme lattian. Tein ruokaa perheelle. Olen pessyt pyykkiä tai siis pyykinpesukone on pessyt pyykkiä. Inhoan käsipyykkiä, no mieheni pesee sitten rintaliivini käsin koska hänestä se on hm hänelle hyvin mieluisaa :) .
Taitaa olla niin etten viitsi lähteä lenkille tänään. Suksia minulla ei edes ole enkä edes haluaisi hiihtää, tuo jalo laji ei ole minua varten.
Nuorisoa pitää sitten välillä komentaa. No, tätä meidän hm 13 vuotiasta teiniämme eniten. Jolla huumorintaju sitä luokkaa etten aina pysy perässä.
13 vuotias neitimme pitää minut kyllä varsin toimeliaana silloin tällöin hän kun ei ole vielä ihan täysin sisäistänyt sitä, että kun haluaa lainata siskoltaan jotain, lupa pitäisi kysyä. Rauhanneuvotteija olen siis välillä, Nobel palkintoa en tosin ole ehdolla saamassa. Heh .Te mahdatte olla mainio pariskunta kyllä! :)))
Mä oon ollut saamattoman laiska. Heräsin puoleltapäivin. Siirryin sohvalle. Vein koiran. Siirryin sohvalle. Täytyy kohta tutkia makuuhaavoja.
- Jermuxi tms.
Uskomaton lause tuollainen. Ensinnäkään en ole koskaan ollut mukava, enkä tule olemaan. Näin karu jätkä ei ole mukava. Kjäh!
Joskus aikoinaan minulta kysyttiin, hymyilenkö paljon. No en todellakaan. Kokeilin kerran hymyillä, taisi olla v. 1989 ja se koski niin paljon ja pahat krampit naamassa pitkään, etten ole sen koomin moista turhuutta kokeillut. Vastaukseni herätti naureskelua ja iloa, jonka joku herkkähipiäinen olisi voinut ottaa loukkaavana toimintana.
Viittasit kysymyksiin. Vastaukseni on, että aina ei tarvitse aloituksessa kysyä jotain. Aloitus voi olla myös toteamus, joka mahdollisesti herättää kysymyksiä ja keskustelua. Älä siis huolehdi siitä, tuleeko uusia aiheita tai kysymyksiä paljon tänne palstalle. Palsta vilkastuu, jos siellä käy paljon porukkaa, mutta keinotekoisesti se ei vilkastu kuin lyhyeksi aikaa.- miljoonapulu
Jaaha, et ole mukava. Kunhan uhittelet. Luulempa sinun olevan kiva, mukava, herkkä ja tunteellinen ja hauska. Vai oot karu.
Jaaha, hymyily sai kramppéja aikaan. Heh heh.
Olet kyllä aikamoinen vitsinikkari :). - Jermuxi tms.
miljoonapulu kirjoitti:
Jaaha, et ole mukava. Kunhan uhittelet. Luulempa sinun olevan kiva, mukava, herkkä ja tunteellinen ja hauska. Vai oot karu.
Olet kyllä aikamoinen vitsinikkari :).tuolla ylempänä joku kertoi minun olevan palstakiusaaja. (Avaus henkisestä väkivallasta yms.) Hän oli poistattanut kirjoituksiani ylösalaisinpidolla. En voi siis mitenkään olla hyvä tyyppi. Kjäh!
- *sande*
miljoonapulu kirjoitti:
Olet kyllä aikamoinen vitsinikkari :).tää onkin teidän kahdenkeskinen keskustelu-
ja kehumispalsta taas, anteeksi kun sekauduin
asiaan - Jermuxi tms.
*sande* kirjoitti:
tää onkin teidän kahdenkeskinen keskustelu-
asiaanOnko se siis aihe poistoille? Siinäpä vasta kysymys.
- miljoonapulu
Jermuxi tms. kirjoitti:
tuolla ylempänä joku kertoi minun olevan palstakiusaaja. (Avaus henkisestä väkivallasta yms.) Hän oli poistattanut kirjoituksiani ylösalaisinpidolla. En voi siis mitenkään olla hyvä tyyppi. Kjäh!
No, me kaikki ihmiset olemme erilaisia ja reagoimme eri tavoin eri asioihin.
No, se on hänen kokemuksensa sinustta. Mä tykkään sinusta ja monesta muustakin.
Sä olet hyvä tyyppi ja hauska.
Sun kirjotukset viihdyttää mua.
Oletko niin rohkea, että rekisteröityisit? Uskallatko ;) ?
Kertoisit sinne itsestäsi; musamakuasi, ruokajutut ym ja sitten joku esittelyteksti itsestäsi.
Mun mielestä on kiva tietää edes jotain ihmisistä jotka täällä kirjoittelevat.
Ja nostan hattua jos on kuvakin laitettu itsestä vielä. - Jermuxi
miljoonapulu kirjoitti:
No, me kaikki ihmiset olemme erilaisia ja reagoimme eri tavoin eri asioihin.
No, se on hänen kokemuksensa sinustta. Mä tykkään sinusta ja monesta muustakin.
Sä olet hyvä tyyppi ja hauska.
Sun kirjotukset viihdyttää mua.
Oletko niin rohkea, että rekisteröityisit? Uskallatko ;) ?
Kertoisit sinne itsestäsi; musamakuasi, ruokajutut ym ja sitten joku esittelyteksti itsestäsi.
Mun mielestä on kiva tietää edes jotain ihmisistä jotka täällä kirjoittelevat.
Ja nostan hattua jos on kuvakin laitettu itsestä vielä.mutta on minulla sellainen. En koe tärkeäksi kirjautua inessiin, enkä koe tärkeäksi kirjoittaa esittelyjä itsestäni. En myöskään tutki sen kummemmin toisten profiileja. Luen kirjoituksia ja vastaan niihin, en vastaile profiileille.
Eli, en nosta sen kummemmin valokuville hattua, kun ne ei minua kiinnosta. Oon mä vaan sen verta karu jätkä. Kjäh! - miljoonapulu
Jermuxi kirjoitti:
mutta on minulla sellainen. En koe tärkeäksi kirjautua inessiin, enkä koe tärkeäksi kirjoittaa esittelyjä itsestäni. En myöskään tutki sen kummemmin toisten profiileja. Luen kirjoituksia ja vastaan niihin, en vastaile profiileille.
Eli, en nosta sen kummemmin valokuville hattua, kun ne ei minua kiinnosta. Oon mä vaan sen verta karu jätkä. Kjäh!No, tuo on sinun näkemyksesi ja she shallittakoon. No, en mäkään valokuville hattua nosta miten tulikaan laitettua mun tuollatavoin.
Mielelläsi mainostat itseäsi karuna jätkänä. Miten karu oikeasti olet? Taidat vaan huviksesi laittaa noin. Oikeasti taidat olla herkkis ;) kjäh ;) - miljoonapulu
*sande* kirjoitti:
asiaanHyvä tyyppi sinäkin olet, kyllä mä sustakin tykkään. Joko lepyit ;) ? Heh
- miljoonapulu
Jermuxi tms. kirjoitti:
Onko se siis aihe poistoille? Siinäpä vasta kysymys.
Menee mielenkiintoiseksi. Heh :) .
*sande* kirjoitti:
asiaantarpeeksi huomiota wai?
se on woi woi tjn :=)- *sande*
A.DONIS kirjoitti:
tarpeeksi huomiota wai?
se on woi woi tjn :=)Ja muutenkin tuon pulun hämmentäminen jokaikisessä välissä, joka palstalla on aika ärsyttävää.
Voisi keskittyä siihen paljon keuhkoamaansa
perheeseen.
Mitäs kyselee kun haluaa vaan äklöjä kjäh-vastauksia. *sande* kirjoitti:
Ja muutenkin tuon pulun hämmentäminen jokaikisessä välissä, joka palstalla on aika ärsyttävää.
perheeseen.
Mitäs kyselee kun haluaa vaan äklöjä kjäh-vastauksia.tää on ?
samoin kuoli 30 palsta tjn
mutta hywä jos joku edes wiitsii tehdä aloituksia waikkakin on nikinwaihtaja :=)
50 palstal mellastaa kaksi jotka ei kestä kritiikkiä yhtään :=)
kai sekin kohta kuolee ?
sitten jää 20 ja 60 palstat :=)
jos ne laskee yhteen ja jakaa kahel päästään taas 40 palstal? :=))- miljoonapulu
*sande* kirjoitti:
Ja muutenkin tuon pulun hämmentäminen jokaikisessä välissä, joka palstalla on aika ärsyttävää.
perheeseen.
Mitäs kyselee kun haluaa vaan äklöjä kjäh-vastauksia.Voi sinua kun sinua ärsyttää. No ihan vapaasti voit vaihtaa palstaa jos ei miellytä. Minua ei häiritse tai loukkaa kommenttisi.
Voi voi koita kestää kun keukoan perheestäni. No, mistäs sä sitten "keuhkoaisit".
Ei sun oo pakko lukea kirjoituksiani jos niin ketuttaa.
En halua vaan kjäh vastauksia, hän niinkuin moni muukin vastaa hyvin ja voin ihan vapaasti kehua hänenkin tyyliään, mitä se sua ärsyttää? Mun mielestä on kivaa kun monet vastaa.
Löysää vähän pipoasi Sande. Mikä sut sai ton viimisen kommentin laittamaan???
Sanon kuule ettei toi sun kirjoituksesi tunnu kuule missään. Pikkujuttu.
Huomionpuute taitaa vaivata. Niinkö? - miljoonanikkinen
miljoonapulu kirjoitti:
Voi sinua kun sinua ärsyttää. No ihan vapaasti voit vaihtaa palstaa jos ei miellytä. Minua ei häiritse tai loukkaa kommenttisi.
Voi voi koita kestää kun keukoan perheestäni. No, mistäs sä sitten "keuhkoaisit".
Ei sun oo pakko lukea kirjoituksiani jos niin ketuttaa.
En halua vaan kjäh vastauksia, hän niinkuin moni muukin vastaa hyvin ja voin ihan vapaasti kehua hänenkin tyyliään, mitä se sua ärsyttää? Mun mielestä on kivaa kun monet vastaa.
Löysää vähän pipoasi Sande. Mikä sut sai ton viimisen kommentin laittamaan???
Sanon kuule ettei toi sun kirjoituksesi tunnu kuule missään. Pikkujuttu.
Huomionpuute taitaa vaivata. Niinkö?on liikkeellä huomionkipeyttä
- miljoonapulu
miljoonanikkinen kirjoitti:
on liikkeellä huomionkipeyttä
Niin kai joo.
- *sande*
A.DONIS kirjoitti:
tää on ?
samoin kuoli 30 palsta tjn
mutta hywä jos joku edes wiitsii tehdä aloituksia waikkakin on nikinwaihtaja :=)
50 palstal mellastaa kaksi jotka ei kestä kritiikkiä yhtään :=)
kai sekin kohta kuolee ?
sitten jää 20 ja 60 palstat :=)
jos ne laskee yhteen ja jakaa kahel päästään taas 40 palstal? :=))Sltä näyttäsi hyvin pitkälle...
Tosiaan ihan hyvä että keskusteluita tehdään
ja aloitetaan, mutta tuo että pitää nokkansa
työntää joka ikiseen väliin ja tehä tikustakin
asiaa, nii on jo aika outoa !
No- ei tää vielä pahimmasta päästä ole kuiteskaan;ihan järkyksi on mennyt Sinkut palsta.. sehän on pelkkä pervoilua, äyks ;o)
pitänee siirtyä sinne 6-kymppisiin tästä - miljoonapulu
*sande* kirjoitti:
Sltä näyttäsi hyvin pitkälle...
Tosiaan ihan hyvä että keskusteluita tehdään
ja aloitetaan, mutta tuo että pitää nokkansa
työntää joka ikiseen väliin ja tehä tikustakin
asiaa, nii on jo aika outoa !
No- ei tää vielä pahimmasta päästä ole kuiteskaan;ihan järkyksi on mennyt Sinkut palsta.. sehän on pelkkä pervoilua, äyks ;o)
pitänee siirtyä sinne 6-kymppisiin tästäSulla on vapaus asennoitua ihan miten haluat. Vai pistän nokkani joka väliin ja teen tikustakin asiaa. No, mitäs sitten jos kirjoitankin paljon se on ihan mun asiani jos tyylini ei miellytä ja sua ketuttaa ihan vietävästi, sitten ketuttaa.
Älä lue mun kirjoituksiani jos niin ärsyttää.
Yksi soraääni ei mua paljoa liikuta suurin osa näyttää suhtautuvan hyvin joka on mukavaa.
Olen tottunut ihan oikeassa elämässä saamaan välillä pyyhkeitä päin naamaa kun en miellytä jotain ämmiä. Aiwan sama.
Mun mielestä tää on paikka jossa saa vapaasti kirjoittaa ja aion jatkossakin kirjoittaa paljon.
Ai, ihanko totta ettei tämä nyt ole ihan niin pahimmasta päästä kuitenkaan, mieti hei armas sande nyt kuitenkin jos kuitenkin tää olis pahimmasta päästä.
Joo mene ihan vapaasti jos haluat 6kymppisten palstalle.
Muista; sua ei kukaan pakota olemaan täällä ja kukaan ei pakota lukemaan kirjoituksiani. Älä mulle valita jos ei miellytä. - *sande*
miljoonapulu kirjoitti:
Sulla on vapaus asennoitua ihan miten haluat. Vai pistän nokkani joka väliin ja teen tikustakin asiaa. No, mitäs sitten jos kirjoitankin paljon se on ihan mun asiani jos tyylini ei miellytä ja sua ketuttaa ihan vietävästi, sitten ketuttaa.
Älä lue mun kirjoituksiani jos niin ärsyttää.
Yksi soraääni ei mua paljoa liikuta suurin osa näyttää suhtautuvan hyvin joka on mukavaa.
Olen tottunut ihan oikeassa elämässä saamaan välillä pyyhkeitä päin naamaa kun en miellytä jotain ämmiä. Aiwan sama.
Mun mielestä tää on paikka jossa saa vapaasti kirjoittaa ja aion jatkossakin kirjoittaa paljon.
Ai, ihanko totta ettei tämä nyt ole ihan niin pahimmasta päästä kuitenkaan, mieti hei armas sande nyt kuitenkin jos kuitenkin tää olis pahimmasta päästä.
Joo mene ihan vapaasti jos haluat 6kymppisten palstalle.
Muista; sua ei kukaan pakota olemaan täällä ja kukaan ei pakota lukemaan kirjoituksiani. Älä mulle valita jos ei miellytä.Jos jollekkin muulle vastaan niin heti oot nokkinensi välissä kommentoimassa.
enkä toinperrään jaksakkaan lukea noita ketjuja;
paitsi jos näytää jotain järkevää asiaa olevan.
Mutta jos pitää pyytää jo ihmisiä kyselemään jotain iteltään että pääsee vastaamaan niin tilanteesi on pääsyt aika pahaksi.
ja vielä lipevällä "kiltit ihmiset"- koukulla.
Ihan niin toope en kuule oo ettenkö osais laittaa
konetta kiinni tai olla lukematta semmosia asioita mitkä ei kiinnosta. Tai vaihtaa johonkin muualle.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272263
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1111941- 1281926
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121653Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161461220Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu261085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999