Hiljaa päätin olla

Eihän nyt kaikkea sentäs
ääneen tarttis.
Niinpäs sisäistä hiljaista
koko päivän iltaan oon kantannu.

Mitähän nyt oon kantannu,
joku jo ehtii miettii?
Vaii oikein kantannu,
täytyy sen olla jotaki tärkeää?

Olenhan minäki ihan huvittunnu,
poskiini kuumottaa et kuin voi?
Näköjään voi eihän nää kuumiiaaltoja,
tunne tää kuumaa,huumaa.

Kielellä jo pelkään kohta lipsahtaa,
vaii sanonko,ihanaahan tää on.
Tuo rakkaus kyllä se on,
niin ihme, ei ovea tarvinnu.

Eikä ees pitäny meteliä,
ollu aivan tyyntä ja niin hiljasta.
Auvoisia poutapilviä sieluni taivaalla,
teillään salaisillaan kulkee.

Päätin myönnän niinhän sitä,
jaettu ilo,aattelin nyt se jo on
kaksinkertainen.

26

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljaa voi olla semmoisesta,
      jos rakkaus hiipii sisään.
      Rakkaus ei ovia tarvitse,
      näinhän se on että
      jaettu ilo on kaksinkertainen.

      Aurinkoisia päiviä sielusi taivaalle
      ystävyydellä toivottaa ,,,r-k

      • Piti vielä tulla Sinun luo.
        Unenko tokkuraisena viestini,
        anteeks tuli väärään kohtaan.

        Liisalle tapahtu semmosta.


    • Knight**

      taitaa olla vaativa taival
      poskia kuumottaa täälläkin
      olenkohan oikealla asialla

      kohtaloni on tuntematon
      sinne kohta matkaan
      kaukana kai rakkaudesta

      yksinäistä matkaa

      pahoittelen hiljaisuutta, toivonliisa

      • On niin suuren asian eessä,
        jaaa jaa
        "poskia kuumoottaa sieläki"
        tuo kysymys
        "olenkoha oikealla asialla"

        Nuo tunteitten siivet,
        tekee matkaa,
        toivoen et ei lento
        turha ois.

        Knight**
        Ymmärrrän varsin hyvin, hiljaisuuden.
        Seki tie on kasvunpaikkaa,
        mistä joku päivä saa tuntea, saa luvan.

        Sinulle tiedoks , et ole yksin,
        kiitos laskeuduit ajatuksisas join..Liisa


    • On runosi.
      Ihanaa rakastaa,,,kuin salaa varpailaan.
      Sukkasillaan.
      Ihan hiljaa vaan.
      Iltaa Liisukka ja kiitos lukuhetkestä

      • On tuo tunne,"kuin salaa varpaillaan"
        Makeaa maistelee,hmmmm
        Aihe onhan niin ihme suuri.
        Elämän jos on paikka paikanpäällä.
        On yks aina uus.
        Rakkaus, mikä sana?

        Margitta
        pietääs villasukkii nyt,
        minullaki yks kuva
        jossa sukat jalassa
        avonnolle juoksen,,,,oli avantoon pitkä matka.

        Liisa näköjään heränny,kiitos käynnistäs.


    • Mysteriet

      Kuinka moninkertaiseksi vielä venuukaan =)

      Ihanaa, Liisa!

      • Miks matkalla muuttuukaa?
        See ku pakkaa
        toivottavasti hyvän suuntaan.

        Mysteriet
        hymyn kera Liisa kiittelee
        auvoista sunnuntaita


    • kaaru

      Ai kun herttainen runo, vai rakkautta se Liisa sisällään kantaa. No kyllähän tuo poskia kuumottaa.

      Hyvin pidit jännityksen loppuun;)

      • Niinkuin tiedät, kuin on oloo.
        Sanoiks yli äyräitten vuos.
        Kun on annettu,
        itku ja naurusauva.
        Niitä ahkeraan myönnän,
        olen käyttänny.

        kaaru
        Ei lakata laulamasta,
        loimillamme paljon on,
        sanoitusta.
        Sinulle lämmin kiitos, olemme heränneet
        uuteen aamuun ja uusiin retkiin..Liisa


      • kaaru
        toivonliisa kirjoitti:

        Niinkuin tiedät, kuin on oloo.
        Sanoiks yli äyräitten vuos.
        Kun on annettu,
        itku ja naurusauva.
        Niitä ahkeraan myönnän,
        olen käyttänny.

        kaaru
        Ei lakata laulamasta,
        loimillamme paljon on,
        sanoitusta.
        Sinulle lämmin kiitos, olemme heränneet
        uuteen aamuun ja uusiin retkiin..Liisa

        tänään on ollut sana-arkku
        auki ja on naurattanut
        toivottavasti ei huomenna itku
        se kun yleensä hiippailee
        perässä

        hätistelen sit kohta
        vaik timbutkuun

        eilen jäi saunomatta
        josko tänään sit lämmitän;)


      • kaaru kirjoitti:

        tänään on ollut sana-arkku
        auki ja on naurattanut
        toivottavasti ei huomenna itku
        se kun yleensä hiippailee
        perässä

        hätistelen sit kohta
        vaik timbutkuun

        eilen jäi saunomatta
        josko tänään sit lämmitän;)

        Alkaa jo hämärtään
        tänää juu minäki oon
        tanssinnu niin.
        Heh,,hyvä niin

        Saunoa vois useemminki,
        mut yksin ei aina huvita,
        selkäki pesemättä ollu,
        jo ijät ajat.

        Liisa voimia päivääs toivoo


    • padme_amidala

      ..hyvä, kun aukaisin runosi tässä sunnuntaiaamun rauhassa. Niin tuli hyvälle tuulelle tästä sinun hiljaisuudestasi : )

      Kiitos sinulle lukuhetkestä : )

      • Tämä eilen semmosenaan, kuin tuli.
        Oisko tuo saunominen , taikaa?
        Kyllä mää vähä häpesin, et pitiki.
        Kait hiljaa olemisellekki on piste.
        Onneks aihe, rakkaus.
        Muista aihehista,ei niille niin.

        padme-amidala
        On hyvä jos hymy aamussa
        kiitos palautteestas, seki hymyks heräs.Liisa


    • lindalinda1

      jaettu ilo ON moninkertainen ilo.

      Tällä runollasi hersytit kyllä aamun ensimmäisen
      hymyn kasvoilleni - siitä kiitän =)

      Ihana, aivan ihana runo.

      • Ehkä se turha tärkeys,
        ois joskus hyvä yltään riisua.
        Alastomuus katsoa siihen,
        jos näkis mistä,
        ne ilonmuruset oikein kasvaa.

        lindalindaal1

        Aamuussa tässä jaetaas iloa toisillemme.
        Liisa sydämestään toivoo ja kiittää.


    • On aamu ja hymyki heränny,
      niin sitä monesti - päättää.
      Hiljaa kantaa noita onnentunteita,
      onhan tuota murhettaki ollu,
      ja siitä ääneen kertoillu.

      Saunominen see laukas ja
      salaisuus tuli ilmi.

      ruusu-kielo
      Kovin oot ymmärtäväinen, et nypristele nenuus.
      Sinulle vasta heränneet ajatukseni,ilo kun ilmestyit.
      Positiivista valoisuuttas toit.
      Liisa itsensä näkee, jotaki taas on mielessä.

    • *MURUKULTA*

      Minä luin tämän jo kolme kertaa tässä,
      joissakin runoissa vain haluaa viipyä..
      Kiitos siis Liisa ja mukavaa sabattia vilkuttaa Murukulta! :)

      • Löylynlyömää tämmöstä nyt tuli.
        Ylläretä näköjään kasvaa,
        annettakoon niillekki tilaa.

        MURUKULTA
        Noita tilkkuja käsissään kun oikein värkkää,
        nurreeki puolkii niis kuules onkii värrii.
        Sunnuntaipäivää ja kiitoksia sylillinen..Liisa


      • *MURUKULTA*
        toivonliisa kirjoitti:

        Löylynlyömää tämmöstä nyt tuli.
        Ylläretä näköjään kasvaa,
        annettakoon niillekki tilaa.

        MURUKULTA
        Noita tilkkuja käsissään kun oikein värkkää,
        nurreeki puolkii niis kuules onkii värrii.
        Sunnuntaipäivää ja kiitoksia sylillinen..Liisa

        Ja nuo yllärit, kun ne on mukavia ja oikeaan aikaan
        tulevat, niin mikä ettei... :)


      • *MURUKULTA* kirjoitti:

        Ja nuo yllärit, kun ne on mukavia ja oikeaan aikaan
        tulevat, niin mikä ettei... :)

        Näköjään niissä onkii taikaa,
        laittoi herkisyneelle paikalle.

        MURUKULTA

        Nyt arrkipäivä, mut eihän aleta,
        sulkeutuneiks kaivoiks?
        Oikein elämänmakusta päivää,
        täälä ei lumesta oo tietookaa.

        Liisa nyttee tunteitten siivillä kiittelee.


      • lenkiltä sielä tuuli minuuki juoksutti,
        ajatuksiaan taas tulettaa,
        täälä maa paljas, semmosta tammikuuta.

        MURUKULTA
        ymmärrän on tärkeää viipyä,
        seki on elämää.

        Liisa vilkuttaa ,,,nääthän


    • tyttönen vain

      Minulla on samat laineet sisälläni, ja ihanalta tuntuu.
      Runosikin oli ihana:)

      • Ompas mukavaa kuulla,
        etten ihan yksin oo.
        Ihania tunteita pietääs,
        niistä hyvä huoli.

        Liisa kiittelee.


    • Minanoita

      Kaunista oli runosi luettavaa..

      Kiitos sinulle

      • Saunominen see kuules,
        enhän muuten ois noin,
        avoin ollu.

        Minänoita

        Kiitospostia päivääs..Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe