Mexikosta. Maasta, jossa palmupuut ovat puita vain.
Kesaiset terveiset
16
774
Vastaukset
- O'lee
Ny snää oot sitten munaskuitas myöten kookkospähkinän värinen.
- mimmimus
laikka.Sä sitten asut siellä, ku puutkin voi katkaista oman maan tavalla. Hrrmmmmm...!!!
- pysytellä poissa
meidän hehkeästä sdeurastamme.
Lupasit vaan että kone pysyy kiinni kaksi viikk...ai niin...siis OMA kone pysyy kii...nythän mie sen vasta hokasin...niinku aulis sanoo..
terkkuloita täältä nollakelin maisemista sinne kuumuuteen. Joko sombrero hankittuna? :)
- Steffo
Hienoa! Muuten just eilen vaimon kanssa puhuttiin että josko lähdettäis Meksikoon pääsiäisenä. Mitäs tykkäät maasta? Suositteletko?
- Heikunkeikku
Olis todella tosi-tosi ihanaa istua möllöttää palmupuun alla ja nautiskella lämmöstä.
Aurinko heittäis mun naamaani 589 983 kesakkoa, se olis jo kesän merkki se.
Täällä Vaasassa on semmonen tuuli, että ellen olisi hoitanut hiusjuuriani hyvin, lentäis hiukset juurineen takanaolijan naamaan. Kävelylenkillä kuljin vaaka-asennossa.
Aurinko sentäs putkahti kurkistelemaan pilven takaa.
Lähden pojan luo ruokaa tekemään. Aloittivat eilen Iglun teon pihaansa. Sanoin, että menkööt jatkamaan igluaan ja mitä häärin keittiös ruuan kimpus.
Pidä oikein mukava loma. Rentoudu, kuin Ellunkana äh eiku Ellunkukko :)- rannikolta myös
arvaa naurattiko taas tuo sun kirjoitus!!!
Just tässä kiristän poninhäntääni,että pysyis tukka päässä,ripsetkin maalasin-taitaa olla turhaa,maalia saa kaapia naamalta myöhemmin...
Siis TUULEE ja liukastakin,mut pakko lähtee viimaan,ABC:lle maidon ostoon.... - Heikunkeikku
rannikolta myös kirjoitti:
arvaa naurattiko taas tuo sun kirjoitus!!!
Just tässä kiristän poninhäntääni,että pysyis tukka päässä,ripsetkin maalasin-taitaa olla turhaa,maalia saa kaapia naamalta myöhemmin...
Siis TUULEE ja liukastakin,mut pakko lähtee viimaan,ABC:lle maidon ostoon.......ABC:lle minäkin tästä kohta lähden. Haen kananmunia, kun lupasin leipoa sämpylöitä ruuan kans ja tehdä munavoita.
Älä nyt VAAN sit laita tekoripsiä naamaas. Joku äijänkäppänä saa pian selitellä mummollensa, mistä sen poskiin on tullut tekoripset. Ja varmasti ei mummo usko, jos ukko sanoo, ettei tiiä mistää mittää.
Mä laitan vedenpitävää meikkiä, niin ei tartte meikata, ku kerran kuukaudes :)) - Heikunkeikku
Heikunkeikku kirjoitti:
...ABC:lle minäkin tästä kohta lähden. Haen kananmunia, kun lupasin leipoa sämpylöitä ruuan kans ja tehdä munavoita.
Älä nyt VAAN sit laita tekoripsiä naamaas. Joku äijänkäppänä saa pian selitellä mummollensa, mistä sen poskiin on tullut tekoripset. Ja varmasti ei mummo usko, jos ukko sanoo, ettei tiiä mistää mittää.
Mä laitan vedenpitävää meikkiä, niin ei tartte meikata, ku kerran kuukaudes :))Munavoi tuli mulle mieleen T-munasta :) Muna-sana vetäs Ahaa-lampun pääni yläpuolella olevaan ajatuskuplaan ja rupes älyttömästi tekeen mieli sämpylää ja munavoita.
- rannikolta..
Heikunkeikku kirjoitti:
...ABC:lle minäkin tästä kohta lähden. Haen kananmunia, kun lupasin leipoa sämpylöitä ruuan kans ja tehdä munavoita.
Mä laitan vedenpitävää meikkiä, niin ei tartte meikata, ku kerran kuukaudes :))Hitsit,vedenpitävä ripsari on pannaan julistettu,niin karmee kato on ripsissä!
Ja papiljotit(2) otan pois,vaikka kerran oli valokuvaankin unohtunut,eikä kukaan sanonut kuvanottohetkellä että hei,ota pois!!
Siinä oli todiste kuvassa. - ent.tehtaantyttö
rannikolta.. kirjoitti:
Hitsit,vedenpitävä ripsari on pannaan julistettu,niin karmee kato on ripsissä!
Ja papiljotit(2) otan pois,vaikka kerran oli valokuvaankin unohtunut,eikä kukaan sanonut kuvanottohetkellä että hei,ota pois!!
Siinä oli todiste kuvassa...mut jos, käytät oikeeta (öljypohjasta mieluiten) ripsarivärin poisto-ainetta, otat ne värit veks, joka kerta, etkä mee nukkumaan niin värien kanssa. Niin ne ripset ei katkeile eikä katoa mihinkään.
Ai, sullaki 2 paplarii, niin mullaki;))hyvin skulaa...on ne mulleki joskus, kiiressä meinannut unohtuu...päähän. Toisinaan. Onneks oon kuitenskii aina ajoissa hiffanu..et voihan hitsi...
t.friidu
- ent.tehtaantyttö
..nautihan lomasta!
t.friidu - joutis
Oletko Yucatanilla vai jossain muualla?
Montako tequilapullon matoa olet ehtinyt syömään?
Vieläkö sunnuntain iltapäivien alkoholinmyyntikielto marketeissa on voimassa?
Yritä pärjätä! tääl tulee wettä ja räntää :=)
paljon parempi keli tääl ..........Kuules kun kiertelet siellä paikallisia perukoita niin vilkaise sinne jonnee Bolivian puolelle, josko vaikka löytäisit Palomankin palmun juurelta. Ota hänet samoin tein mukaan ja tuo Ruotsiin. Kyllä sinä hänet erotat valkeasta pellavapäästä vaikka yrittääkin hämätä ja pukeutuu kirjaviin helmiin ja hörtsylähameisiin.
Sano terkkuja tutuille ; )
Mandi- Tuttavani, __
joka on sieltäpäin kotoisin kertoilee keltaisista käärmeistä, mitkä luikertelevat mitä yllättävämmistäkin paikoista eteesi ;(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282651- 1282335
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162063- 1312023
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121764Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491276Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901110Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029