onpas mulla haaste
Sinä
kun kosketan
vasenta olkapäätäsi
katsot oikealla
ja...
kun sanon nätisti
ärähdät
kun räjähdän
Sinä et edes muista
osaat lirkutella
olen huomannut
oikein mielistelet
mua naurattaa
onkohan minussa vika
kun eteeni marssii miehet
joiden logiikka on käsittämätön
tosin tohvelisankarit
eivät ole makuuni
siis katson peiliin
Haastetta taas;)
25
484
Vastaukset
"Hän on mun, hän on mun.
Lökäpöksyni mun.
Ujo mies ja muutenkin arka"
Nyt nauran.
Runosi oli tosi hyvä.
Kiitos- kaaru
laulun sanat muistit tähän...nauraa. Kiitoksia, aurinkokin tuli esiin tätä kirjoittaessa;)
- aamuntorkku.
Jotenkin on niin pirullista törmätä satasella
betoniseinään.
Runosi sen hyvin kertoo.
Huumori sinut pelastaa, eivät suinkaan miehet:)
Pilkettä silmäkulmaan ja menoksi, sillä tästä selvitään.- kaaru
Nyt kyllä hautasit unelmani, luulin et kohta valkoinen ratsu pysähtyy oveni taakse ja sanoo: Olet mun!
Nauraa ja katsoo peilistä, näkyykö pilkettä, ryppyjä ainakin:))) - aamuntorkku..
kaaru kirjoitti:
Nyt kyllä hautasit unelmani, luulin et kohta valkoinen ratsu pysähtyy oveni taakse ja sanoo: Olet mun!
Nauraa ja katsoo peilistä, näkyykö pilkettä, ryppyjä ainakin:)))Mulla on yks ylimääräinen rohkea ritari,
joka ei totuutta pelkää, eikä siitä polta mannapuuroa pohjaan.
Annan sille sun osotteen?:D - kaaru
aamuntorkku.. kirjoitti:
Mulla on yks ylimääräinen rohkea ritari,
joka ei totuutta pelkää, eikä siitä polta mannapuuroa pohjaan.
Annan sille sun osotteen?:DOikeesti??? Oot sie sitten sen jo testannut eli saanko mie siit takuukuitin?
Laita se osoite tuonne postiin, ettei muut nappaa sit, niist ku on kiistaa tääl:D - ei löytynyt
kaaru kirjoitti:
Oikeesti??? Oot sie sitten sen jo testannut eli saanko mie siit takuukuitin?
Laita se osoite tuonne postiin, ettei muut nappaa sit, niist ku on kiistaa tääl:DHassusti kävi!
Ei löytynyt kuin LököpöksyRitareita ja Tuttiritari.
Ja sinä rotunaisena et niitä hyväksy, eli förbiin meni.
Mutta ota noista mainitsemistani yks, palautusoikeudella:DD
(itse ottaisin ehdottomasti Tuttiritarin:) - kaaru
ei löytynyt kirjoitti:
Hassusti kävi!
Ei löytynyt kuin LököpöksyRitareita ja Tuttiritari.
Ja sinä rotunaisena et niitä hyväksy, eli förbiin meni.
Mutta ota noista mainitsemistani yks, palautusoikeudella:DD
(itse ottaisin ehdottomasti Tuttiritarin:)kuka lie oletkaan
on sulla mahtavat neuvot
eli otan sen Tuttiritarin
oliks se niin
ettei hän polta
mannapuuroa pohjaan?
ja saahan sen vaihtaa
eihän se ole allennusmyynnistä?;)
- *MURUKULTA*
Haasta vain mies vai haastemies vai haista mies,,:)))
Ei ole tohvelisankarit minunkaan makuun, tulee vain vatsanväänteitä ja
olen ymmärtänyt, että sellaisesta tulee ruskea kielikin, kun niitä popsii työkseen,,Hyihyi! :\
Vaan huumorilla ja järjellä - niitä sinulta löytyy - eteenpäin 'TÖTTÖRÖÖÖ!'
Todella piristävä lukunautinto, kaaru, hyvin nukutun aamuna jälkeen...;))
*ja kahvia* *nauraa* :D- kaaru
Köhhh...mitä hän nyt yrittää vihjailla;))) Ois se oikeesti kamalaa, jos joku tossa hokis vieressä kyllä rakkaani...no huh, ei niit jaksa popsii, mielummin turkinpippurii...
Ootas katon, onko se järki nyt tuolla taskussa mukana vai pudotinko sen lumihankeen;)
'TÖTTÖRÖÖ' ja taas menoksi... niin ja kiitos sinne kaffeen ääreen - *MURUKULTA*
kaaru kirjoitti:
Köhhh...mitä hän nyt yrittää vihjailla;))) Ois se oikeesti kamalaa, jos joku tossa hokis vieressä kyllä rakkaani...no huh, ei niit jaksa popsii, mielummin turkinpippurii...
Ootas katon, onko se järki nyt tuolla taskussa mukana vai pudotinko sen lumihankeen;)
'TÖTTÖRÖÖ' ja taas menoksi... niin ja kiitos sinne kaffeen ääreenTuosta pippurista,,, minä sain tuossa perjantaina tulijaisiksi sellaista purukumia tuolta american ihmeellisestä maasta ostettuna, jota ei syö naapurin erkkikään!
Hyvä oli kun eilen annoin innokkaalle pikkuiselle sitten pienen palasen, kun hänen 'oli pakko saada', laittoi sen suuhun ja niin se sitten lensi kaaressa lattialle ja naama rutussa katseli, että 'vieläkö pitää sanoa miltä maistuu!'
Vähän nauratti, mutta niin meni kaikilla muillakin, meillä aikuisilla, naama ruttuun sitä pippurin ja ties minkä makuista kieltäpolttavaa purkkaa maistaessa! No, onneksi sain muutakin tulijaista sellaista makeaa..;)
Jokos se järkikulta löytyi,,, - kaaru
*MURUKULTA* kirjoitti:
Tuosta pippurista,,, minä sain tuossa perjantaina tulijaisiksi sellaista purukumia tuolta american ihmeellisestä maasta ostettuna, jota ei syö naapurin erkkikään!
Hyvä oli kun eilen annoin innokkaalle pikkuiselle sitten pienen palasen, kun hänen 'oli pakko saada', laittoi sen suuhun ja niin se sitten lensi kaaressa lattialle ja naama rutussa katseli, että 'vieläkö pitää sanoa miltä maistuu!'
Vähän nauratti, mutta niin meni kaikilla muillakin, meillä aikuisilla, naama ruttuun sitä pippurin ja ties minkä makuista kieltäpolttavaa purkkaa maistaessa! No, onneksi sain muutakin tulijaista sellaista makeaa..;)
Jokos se järkikulta löytyi,,,unohdin ettii järkikultaa kiireessä;)
Mie ku kans oon sielt pohjosesta ja sen verran vanhaa viinikertaa, et eihä sitä maal ollut tomaattii. Eli tiiän miltä tuosta pojasta tuntuu, kun on pahaa. Komean värine se tommaatti ol, mitä se naapurin Helmin tyttö Helsingist toi, mutta kamalan makune. Siihenki kyl tottuu, tuo makuaisti kait on huononnu...ikäkö?:) - *MURUKULTA*
kaaru kirjoitti:
unohdin ettii järkikultaa kiireessä;)
Mie ku kans oon sielt pohjosesta ja sen verran vanhaa viinikertaa, et eihä sitä maal ollut tomaattii. Eli tiiän miltä tuosta pojasta tuntuu, kun on pahaa. Komean värine se tommaatti ol, mitä se naapurin Helmin tyttö Helsingist toi, mutta kamalan makune. Siihenki kyl tottuu, tuo makuaisti kait on huononnu...ikäkö?:)Voi kumpa se olisikin vain silloin kyyneleet silmissä, kun jotain haukkaa suuhunsa,,, näin isona tyttönä sitä jo tietää, että ne väkevät sitruunat on oikeesti jossain muualla, jotka pahamakua tuo esille ja niitä kyyneleitäkin..
Mutta kaaru,,,näin meidän kesken,,,älä tuo minulle punajuuria,, :´( ..yäk!
Miten onkaa valikoivia
kahtooki just sillon
väärään suuntaan.
Oisko vaan
käsissäs epävireinen soiti,
ei sitte millää, ei ilveelläkää.
Anna oikeaa säveltä,
minuuki myönnän, naurattaa.
"tosin tohvelisankarit
eivät ole makuuni"
hmmmm,,,kuiskaan,, eikä peräkammarip.
kaaru
Sinäki nauruks päivän pistit
kiitos tästä runosta,
kirkasti tärkeitä asioita....Liisa- kaaru
...muuten selviäisin, jos en uskalla nauruks pistää niin elämälle kuin itelle.
Joo miul oli kerran yks peräkammarin poika, asui kuiteskin yksin. Äiti kävi siivoomassa, hakemassa pyykin jne. Hän pyys kerran mua Tallinnaan, sillei "käsikädessä" päiväkäynnille, sit hän parin päivän päästä kysy, vois äiti lähtee mukaan. No lupasin, mutta mä jouduin jäämään kotiin, työ vaati kokouksen pitoo eikä sitä voinut sitten siirtää;)
Mulla on kyllä sattunu kaikkee hauskaa jos on välillä ny suupielet roikkunu alaspäinkin:)))
Oikeesti...kyl miehet silti ovat kivoja;)
- Odelii
Jaa, mikähän
"heissä" ei haasteellista
olisi,
Peiliinkin on
katsottu,
mutta katsellaan
uudestaan, jospa
se vastaus sieltä...?
Hauskan totinen runo!- kaaru
kyl mekin haastetta annetaan;)
tuo tuli nyt taas sukkelaan
juoksi oikein ruutuun...
no jos kohta katson uudestaa, lie yks ryppy taas, mutta ehkä naurusta. Kiva kun poikkesit polulla, kiitti:)
- padme_amidala
..ettei vaan olisi Dolan saanut inspistä tästä runostasi, niinkuin Murukulta sai Noidan runosta. Kivaa lukemista tähän sunnuntai-iltapäivään on runosi : )
kiitos lukuhetkestä : )- kaaru
...mistäs sit tietää;)
Piti hörpätä kahvit tossa ja kiitos taas kerran:)
- Mysteriet
Ei simmosta olekaan!
Runosikin jo kertoo sen =)
Tyk tyk tykkään- kaaru
tää kyl syntyi sit noppeesti,
ei ehtinyt sulkakynä kuivuu
kun jo estradille astui
Kiitos!
- Minanoita
Haastetta runosi pullollaan! =)))
- kaaru
Olenko nyt lähtenyt
mielestäsi kaksintaisteluun?
Kiittää käynnistä
meen hakeen nyt
sitä miekkaani...
Sodassa ja rakkaudessa
kaikki on luvallista:)))
- Into.Lento
ritarit ei mielistele vaan
ihailevat (naisia)
ja
miekkailevat (miehiä) =:)
Tämä laulu tuli
http://www.youtube.com/watch?v=V7rc6Xrw5_Q- kaaru
Niin ihailevat ja mitä elämä olisi ilman miehiä;)
Miehistä löytyy ritareita, elämän sankareita, sitä en kiellä:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231