Voi minua.
Olen onneton räpäskä.
Kituutan itseäni.
Riudun rakkudessani.
Niin ainakin kuvittelen.
Ja hymyilen.
Tiedänhän kuitenkin.
Et hylkäisi et.
Sanoisit niin.
Jos ei tavattaisi.
Mut silti haluun.
Minä rääpäle haluun.
Voihan vitsi.
Kerjään siksi.
Et olisin olevinani tärkeäkin.
Sinulle.
No saahan sitä haaveilla.
Rakentaa pilvilinnoja.
Elää vuorella.
Jonne odotan.
Postikorttia.
Oikeasti sähköistä.
Sehän on nykyaikaista.
Mut niin se menee.
Päivät etenee.
Ja minä odotan.
Kirjoita postikortti.
Nähdäänkö uudestaan.
Ja laita loppuun.
Höh,,,,
Rakastaa.
Osaan näet kerjätä.
Olenhan rakkauden kerjäläinen.
"Kirjoita postikorttiin, nähdäänkö uudestaan"
9
508
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Ei vain saa vaan, PITÄÄ haaveilla! :)
Pysyy polla kondiksessa ja positiiviset energiat virtauksessa!
Haaveet laittaa valkoiset kyyhkyt lentoon, sinne jonnekin,,,
Kivaa hyrinää tuli runostasi tähän aamupvään, Giita! :) Noo ethän sää nyt paljoo toivo,
postikorttiin jos raaputtas.
"nähdään uudestaan"
Virtuaalikortit
Liisa miettii, mikä niissä on vikana?
Kyllä jotenki lämmittäs niin,
aito kortti, sen vois painaa,
vasten sykkivää rintaaki?
MARGITTA
Toivossa on hyvä elää,
jospa kohta kplahtaa?
Liisa hymyilee
pirtsakkaa mieltä päivääs- Odelii
Sama vika "rahikaisella"...
Hienosti ilmaiset
ne kaikki
tärkeät toiveet;
että huomaisi -
vähän vielä useammin
mieluiten kokoajan
kyltymättömästi
Kaipuu on joskus
kai pelkkää tuskaa -
vai kuvitteleeko
nainen vain ihan liikaa,
yleensäkin...
Kiitos tästä!- Anonyymi
Ja nniin joulu joutui jo taas Pohjolaan..
- *ruusu-kielo*
tässä ollaan kaikki
'rakkauden kerjäläisiä*
Kiva oli runosi pidin siitä.
PS. Kyllä se korttikin tulee,
kun vain jaksat odottaa;) - repliikki
Hei, otteesi lipsuu, poljet paikallasi. Hyvä muistaa, laatu korvaa määrän.
Ei tiedä.
Mitään.
Ei kukaan.
Ei koskaan.
Ei mekään.
Pitää palata.
Katsoa taakse.
Ja toivoa.
Saisiko uudestaan.
Kirjeen vaiko kortin.
Ja viestin.
Rakastaa.
Mut kiitos,,,minä niiaan.
Ystävälle sanoista- minäkin*
Margitta kirjoitti:
Ei tiedä.
Mitään.
Ei kukaan.
Ei koskaan.
Ei mekään.
Pitää palata.
Katsoa taakse.
Ja toivoa.
Saisiko uudestaan.
Kirjeen vaiko kortin.
Ja viestin.
Rakastaa.
Mut kiitos,,,minä niiaan.
Ystävälle sanoistaniiaan sanoista,,,,,,,niistä monista
myös vastaamattomista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530