MP-messut

LongbayLadybiker

No, se nyt on selvää , että Dazjaanan kanssa tavataan, mutta entäs muut? Nicerider-pohjan perukoilta? Ookkonäää tulosa?
Sherwoodin Drölllis, kuis on?
Trampbikers tulee Dajzun kaa ja Jiwe, eiku Adonis tuo Marilynin, mielenkiintoista!
Keitä muita tavataan Curfew?, Järkäle?, Mikki?, Mtiopisto?,Parta-Arska?, Peke,xrv?, Vee2, Yartsu,? Jazze-51?. Jossuki? ...?
Biisonit siellä ylätasanteella klo 12 lauantaina? Siellä missä on pöytiä ja koko seinän ikkunat pohjoseen päin? Noooh?

79

4295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gamoon hei:)
      Tramppari tulee kyllä vaimonsa kanssa.vithu sua:)
      Mä tahtosin kyl nähdä setä shittingin , face to face:))
      Ville 5 v tulee mä tiedän sen:)

      • LongbayLadybiker

        vai lukutaidoton vai minä kirjotustaidoton? Tarkoitin vaan että Tramppis tulee ja se tuntee sut , hei haloo kaikki: Lånkku ei tarkoittanut että Dazjaana ja Tramppis tuntee toisensa sillälailla erityisemmin tai että tulevat yhressä sillai. Ei ei...tarkootin vaa, äläkä sinä kiroile
        tai en tuu ollengan ; )


      • et älähän hötkyile

        eli parantele siipeäs sinä siellä pienen matkan päässä.laitanko pari perhosta liihottamaan siuta kohti...talviperhosia on vaik kuin varastossa...et sitte heilu sen haavin kanssa ettei siipes vaan huonommaks mene...löytää ne kohteen kuitenkin....tuossa niitä nyt lähti tulemaan...t.ville5vee


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        vai lukutaidoton vai minä kirjotustaidoton? Tarkoitin vaan että Tramppis tulee ja se tuntee sut , hei haloo kaikki: Lånkku ei tarkoittanut että Dazjaana ja Tramppis tuntee toisensa sillälailla erityisemmin tai että tulevat yhressä sillai. Ei ei...tarkootin vaa, äläkä sinä kiroile
        tai en tuu ollengan ; )

        Mut muista laittaa ne sun uudet led -bögät kintsoihin,niin mä nään missä sä sit oot:)

        Äläs selitä,no kyllä mä trampparin tiedän,no joo.
        Mä en kyl usko että nää kirjoittajat uskaltaa naamaansa livenä näyttää.
        Mut mä oon rohkee oon soittanu niin oikeeta,kun vasenta boskee täällä aina välillä ja mul ei oo enää mitään menetettävää:)


      • et älähän hötkyile kirjoitti:

        eli parantele siipeäs sinä siellä pienen matkan päässä.laitanko pari perhosta liihottamaan siuta kohti...talviperhosia on vaik kuin varastossa...et sitte heilu sen haavin kanssa ettei siipes vaan huonommaks mene...löytää ne kohteen kuitenkin....tuossa niitä nyt lähti tulemaan...t.ville5vee

        Mä menin nyt sanattomaksi:)
        Kiitos paljon ja lupaan olla iisisti..
        Voi kääks sun kanssa.

        Numpalle terkkuja..höh:)


      • naisia?
        dajana kirjoitti:

        Mut muista laittaa ne sun uudet led -bögät kintsoihin,niin mä nään missä sä sit oot:)

        Äläs selitä,no kyllä mä trampparin tiedän,no joo.
        Mä en kyl usko että nää kirjoittajat uskaltaa naamaansa livenä näyttää.
        Mut mä oon rohkee oon soittanu niin oikeeta,kun vasenta boskee täällä aina välillä ja mul ei oo enää mitään menetettävää:)

        ???


      • LongbayLadybiker
        naisia? kirjoitti:

        ???

        sitä kaikkein eniten...
        vaan ei tässä ketjussa!

        Tiesitkö, että ihan jokaisen sisällä asuu pieni lapsi? Siitä oikein viisaat neuvovat pitämään huolta koska se toimii eräänlaisena katalysaattorina ihmisen itseä parantavassa mielenterveysjärjestelmässä. Se kakara meissä on mielestäni yhtä tärkeä kuin esimerkiksi unien näkeminen.


      • naisia? kirjoitti:

        ???

        Tiedätkö parempi on hiihdellä näitä latusia pieni hymy suupielessä,kun hampaat irvessä.
        meistä tuskin tulee koskaan tiukkabiboisia aikuisia.
        Miksi edes pitäisi tulla?
        Elämässä pärjää paremmin kun osaa viljellä huumoria oikeassa paikassa.
        Naisia olemme kyllä.

        Kun luet näitä juttuja täällä on useimmat kommentit pelkkää skeidaa,aletaan irvimään ihan turhan takia.
        Meillä madamen kanssa on oma huumorimme, emmekä koskaan loukkaa toista ihmistä.

        kasva sinäkin aikuiseksi,muista elämä ei ole pelkkää mustaa,siihen kuuluu värejä.
        Nauti ja hyödynnä niitä.
        Näin pärjäät vaikeinakin aikoina.
        Kevään odotusta sinulle.....


      • sitten vastaavasti
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        sitä kaikkein eniten...
        vaan ei tässä ketjussa!

        Tiesitkö, että ihan jokaisen sisällä asuu pieni lapsi? Siitä oikein viisaat neuvovat pitämään huolta koska se toimii eräänlaisena katalysaattorina ihmisen itseä parantavassa mielenterveysjärjestelmässä. Se kakara meissä on mielestäni yhtä tärkeä kuin esimerkiksi unien näkeminen.

        samalla mielenterveysasteella?


      • että MINUN
        dajana kirjoitti:

        Tiedätkö parempi on hiihdellä näitä latusia pieni hymy suupielessä,kun hampaat irvessä.
        meistä tuskin tulee koskaan tiukkabiboisia aikuisia.
        Miksi edes pitäisi tulla?
        Elämässä pärjää paremmin kun osaa viljellä huumoria oikeassa paikassa.
        Naisia olemme kyllä.

        Kun luet näitä juttuja täällä on useimmat kommentit pelkkää skeidaa,aletaan irvimään ihan turhan takia.
        Meillä madamen kanssa on oma huumorimme, emmekä koskaan loukkaa toista ihmistä.

        kasva sinäkin aikuiseksi,muista elämä ei ole pelkkää mustaa,siihen kuuluu värejä.
        Nauti ja hyödynnä niitä.
        Näin pärjäät vaikeinakin aikoina.
        Kevään odotusta sinulle.....

        pitäisi kasvaa aikuiseksi?...tuo loukkasi syvästi!


      • dajana kirjoitti:

        Mä menin nyt sanattomaksi:)
        Kiitos paljon ja lupaan olla iisisti..
        Voi kääks sun kanssa.

        Numpalle terkkuja..höh:)

        messutapahtuma kuuluu sivistykseen.Eli näkyillään kyllä.


      • naisia? kirjoitti:

        ???

        määrittele aikuinen nainen :=)
        sä olet? :=)
        älä wiitti


      • A.DONIS kirjoitti:

        määrittele aikuinen nainen :=)
        sä olet? :=)
        älä wiitti

        Mä pärjään kyl ihan itse, vaan kiitti kuitenkii:)


    • Alunperin olin aatellut hoitaa messut jo perjantaina. Mikäli lauantaina on tämän palstan ihania kaheleita paikalla yritän siirtää messukuviot lauantaille livetapaamisen toivossa.
      Sympaattinen pikkuveljeni on päättänyt katsella messuilla itselleen pyörää ja mun pitää kuulemma olla viisaampana neuvomassa. Sympaattinen pikkuveljeni on mua pari tuumaa pidempi ja harrastaa itämaisia taistelulajeja...

      • LongbayLadybiker

        aikonnu aloittaa..??
        myynnissä olis arkki-kahelin erityisen hyvin huollettu VarjoVT600 vuodelta 96 ja ilmanen tallipaikka ajoseslongiin asti. Ilmoitus on tuolla ostamyy osastolla.


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        aikonnu aloittaa..??
        myynnissä olis arkki-kahelin erityisen hyvin huollettu VarjoVT600 vuodelta 96 ja ilmanen tallipaikka ajoseslongiin asti. Ilmoitus on tuolla ostamyy osastolla.

        Sun kannattaisi ottaa messuille ihan oma looshi varjollesi.Siellä se puunattuna loistaisi spottivaloissa-Et kumminkaan ihan oikeesti halua siitä luopua??Kieltämättä upea ja huollettu menopeli.


      • LongbayLadybiker
        hullu-jussi kirjoitti:

        Sun kannattaisi ottaa messuille ihan oma looshi varjollesi.Siellä se puunattuna loistaisi spottivaloissa-Et kumminkaan ihan oikeesti halua siitä luopua??Kieltämättä upea ja huollettu menopeli.

        mun on myytävä se Varjo koska en voi pitää kahta , sai sen harrikan joululahjaksi.
        Elä , sie Jussi, sekota mun bisniksiä!


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        mun on myytävä se Varjo koska en voi pitää kahta , sai sen harrikan joululahjaksi.
        Elä , sie Jussi, sekota mun bisniksiä!

        Miten niin sekoita.Mähän totesin varjosi siistiksi ja hyvin hoidetun näköiseksi.(Mainos)


    • Trollientrolli

      Tarjolla olis siis naiskauneutta ja viisaita ajatuksia, yhdistävänä tekijänä kakkosnelonen, suunnattomassa ruuhkassa ja suljussa, jossa menee hermosto # , tai sitten vähän väljemmässä olotilassa tehty katselmus laitteisiin ja vitkuttimiin. Edellinen toteutuu lauantaina puoliltapäivin ja jälkimmäinen perjantaina puoliltapäivin. ;)))

      Oon mä sen oppinut, että pe aamulla on se eka ruuhka, joka hieman helpottaa alkuiltapäivästä ja sitten taas vilkastuu 16 jälkeen. Lauantai on yhtä rumbaa ja sitä mun hermo ei oikeestikaan kestä. menee yrmeilyks ja tuuppimiseks. Sunnuntai aamu ja päivä samaa ja sitte su ilta taas helpottaa.

      Mä meen perinteisesti perjantaina 11-13 välillä, jollei mitään estettä tuu.
      ....mutta sopimuksen mukaan voin kesällä ajaa ensin porkkalanniemeen ja seuraacvana päivänä korian suoralle...voi olla terveellisempääkin, kun ainakin Hullu-Jussi ja turska on luvannu aiemmin kuristaa mut tilanteen salliessa, enkä mä tykkää yhtään siitä, että mua kuristellaan....ellei sitten ihan hellästi vastakkaisen sukupuolen toimesta...

      • Sulla kun rekkautumattomana on 6 tai 16 kaksoisolentoa,niin mulla menee niitten kuristamiseen jo tarpeeksi aikaa....joten sun vuoros tulis vasta seuraavana päivänä.Eli nou hätä.Turskasta en mene takuuseen mitä tekee.Tietääkö sitä itsekkään?


      • sitte tuonne

        toisaalle ilmoittautumaan, sillä tämä oli varmaankin ensimmäinen puskis ;)


      • LongbayLadybiker
        sitte tuonne kirjoitti:

        toisaalle ilmoittautumaan, sillä tämä oli varmaankin ensimmäinen puskis ;)

        minä en tajunnut tätä viestiä laingan...
        väännä rautalangasta!


      • sulle ;)
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        minä en tajunnut tätä viestiä laingan...
        väännä rautalangasta!

        vaan trollille, se just eilen kertoili ettei KOSKAAN huutele puskast, vaan on aina kertonut milloin puskailee, luvannut suorastaan ilmoittaa...siispä ilmoittautumaan heti...ja tietää kyl osoitteen ;)))


      • *Puskissa*
        sulle ;) kirjoitti:

        vaan trollille, se just eilen kertoili ettei KOSKAAN huutele puskast, vaan on aina kertonut milloin puskailee, luvannut suorastaan ilmoittaa...siispä ilmoittautumaan heti...ja tietää kyl osoitteen ;)))

        unohtui tuo nimimerkki, tääl puskissa on niin hämärää...ettei ...nää...


      • Trollientrolli
        *Puskissa* kirjoitti:

        unohtui tuo nimimerkki, tääl puskissa on niin hämärää...ettei ...nää...

        Meni kyllä nyt koko ketjun häntä yli, korkeelta ja kovaa, mut sounot. Jos joku on mun nimellä jotain jossain muualla luvannut, niin sehän on vaan se hinta tästä rekisteröitymättömyydestä....on se hieno sana tuo...


        Täytyy kyllä myöntää, että mietin josko tuon tekisi, nimimerkin, mutta toisaalta sitten reilunpelin hengessä pitäis kirjoitellakin sillä ja vois olla, että itsekritiikki karsisi kaiken hauskuuden tästä lystistä, eli tasta lystista, kuten indiassa jnepoispäin yms.etc
        Ja edelleen, jos puskista huutelee, niin ne jää tänne elämään, toisin kuin totuudet oikealla nimimerkillä, jotka voi tarpeentullen pyyhkäistä huit-hittulaan, jos tarpeet sanelee.

        Et simmotise täält turkkusest tälkertta...vai mistä se oli...


      • LongbayLadybiker
        Trollientrolli kirjoitti:

        Meni kyllä nyt koko ketjun häntä yli, korkeelta ja kovaa, mut sounot. Jos joku on mun nimellä jotain jossain muualla luvannut, niin sehän on vaan se hinta tästä rekisteröitymättömyydestä....on se hieno sana tuo...


        Täytyy kyllä myöntää, että mietin josko tuon tekisi, nimimerkin, mutta toisaalta sitten reilunpelin hengessä pitäis kirjoitellakin sillä ja vois olla, että itsekritiikki karsisi kaiken hauskuuden tästä lystistä, eli tasta lystista, kuten indiassa jnepoispäin yms.etc
        Ja edelleen, jos puskista huutelee, niin ne jää tänne elämään, toisin kuin totuudet oikealla nimimerkillä, jotka voi tarpeentullen pyyhkäistä huit-hittulaan, jos tarpeet sanelee.

        Et simmotise täält turkkusest tälkertta...vai mistä se oli...

        ole tän "uudistuksen" jälkeen nähnyt ikonia tai tekstiä mitä rekisteröitynyt voisi näpsäyttää saadakseen kirjoituksensa poistetuksi!?


      • Trollientrolli
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        ole tän "uudistuksen" jälkeen nähnyt ikonia tai tekstiä mitä rekisteröitynyt voisi näpsäyttää saadakseen kirjoituksensa poistetuksi!?

        Voip olla niinkin. En tiedä.

        Mutta lady...
        Ootkos koskaan aatellu, että me ollaan täällä kahden ?
        Sä oot oikeesti puskis, dajana ja bee ämvee
        Mä oon trölli, turo ja hullu-jussi ja sitte vaan hirveesti hämmennetään keskustelua keskenämme !

        Noniin. Nyt alko hirvee nipistely, et ollaaks me oikeesti olemassa...hahhaaa..hourulan juttuja.
        No kuhan aattelin.
        Tosi on, että jotkut tutut kirjoittajat on tunnistavinaan jonkun muun nimen takaa.

        Nii, mutta eikös ennen saanut rekkarillinen poistaa omat ketjunsa ? Oisko tullu muutos ?


      • hirnahtelen
        Trollientrolli kirjoitti:

        Meni kyllä nyt koko ketjun häntä yli, korkeelta ja kovaa, mut sounot. Jos joku on mun nimellä jotain jossain muualla luvannut, niin sehän on vaan se hinta tästä rekisteröitymättömyydestä....on se hieno sana tuo...


        Täytyy kyllä myöntää, että mietin josko tuon tekisi, nimimerkin, mutta toisaalta sitten reilunpelin hengessä pitäis kirjoitellakin sillä ja vois olla, että itsekritiikki karsisi kaiken hauskuuden tästä lystistä, eli tasta lystista, kuten indiassa jnepoispäin yms.etc
        Ja edelleen, jos puskista huutelee, niin ne jää tänne elämään, toisin kuin totuudet oikealla nimimerkillä, jotka voi tarpeentullen pyyhkäistä huit-hittulaan, jos tarpeet sanelee.

        Et simmotise täält turkkusest tälkertta...vai mistä se oli...

        mut haitanneeko, Max-life ;))))


      • LongbayLadybiker
        Trollientrolli kirjoitti:

        Voip olla niinkin. En tiedä.

        Mutta lady...
        Ootkos koskaan aatellu, että me ollaan täällä kahden ?
        Sä oot oikeesti puskis, dajana ja bee ämvee
        Mä oon trölli, turo ja hullu-jussi ja sitte vaan hirveesti hämmennetään keskustelua keskenämme !

        Noniin. Nyt alko hirvee nipistely, et ollaaks me oikeesti olemassa...hahhaaa..hourulan juttuja.
        No kuhan aattelin.
        Tosi on, että jotkut tutut kirjoittajat on tunnistavinaan jonkun muun nimen takaa.

        Nii, mutta eikös ennen saanut rekkarillinen poistaa omat ketjunsa ? Oisko tullu muutos ?

        kun et kestä lauantai ruuhkaa!
        Sulla jää näkemättä, livenä todistamatta, että kyllä me esmes Dazjaanan kanssa ollaan kaks ihan eri persoonaa. Vedetään biisonit ihan eri mukeista tosin D ilmeisesti tyytyy kivennäisveteen kun ei tykkää birrasta.

        Ja tuohon toiseen totean, ettei saa!


      • Trollientrolli
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        kun et kestä lauantai ruuhkaa!
        Sulla jää näkemättä, livenä todistamatta, että kyllä me esmes Dazjaanan kanssa ollaan kaks ihan eri persoonaa. Vedetään biisonit ihan eri mukeista tosin D ilmeisesti tyytyy kivennäisveteen kun ei tykkää birrasta.

        Ja tuohon toiseen totean, ettei saa!

        Oonhan mä nähny Teistä molemmista unta, mutta kun tää on tällanen perhepalsta, niin en kerro likaisia yksityoiskohtia ;)...heko...

        Tavote on kiertää parikertaa hallit läpi ja hankintojakin pitäs tehdä, jos joku mm myy tiettyä sopivan isoa Shoei`ta halavalla ja muutaki ois hakusessa tietty herätteet ja projekti-osat ja pizzaslaissi ja kuun eka skebardi, elikkäs biisoni, joka onkin uus sana mulle.
        Ei vaan. Kyllä mä haluan ihan aidon Lånkeron Dajanaisrouheella ;)


        Mut jos ei saa, ni sit ei saa...


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        kun et kestä lauantai ruuhkaa!
        Sulla jää näkemättä, livenä todistamatta, että kyllä me esmes Dazjaanan kanssa ollaan kaks ihan eri persoonaa. Vedetään biisonit ihan eri mukeista tosin D ilmeisesti tyytyy kivennäisveteen kun ei tykkää birrasta.

        Ja tuohon toiseen totean, ettei saa!

        Mitää bissee en kyl juo, hyi hitto...
        Madam, selvinpäin on oltava,ainakin mun...

        Bissen voin sulle tarjota, ohan täs vuosi, kun viimeks nähtiin messuilla, ihan sen kunniaks ja ystävyyden myös...


      • LongbayLadybiker
        Trollientrolli kirjoitti:

        Oonhan mä nähny Teistä molemmista unta, mutta kun tää on tällanen perhepalsta, niin en kerro likaisia yksityoiskohtia ;)...heko...

        Tavote on kiertää parikertaa hallit läpi ja hankintojakin pitäs tehdä, jos joku mm myy tiettyä sopivan isoa Shoei`ta halavalla ja muutaki ois hakusessa tietty herätteet ja projekti-osat ja pizzaslaissi ja kuun eka skebardi, elikkäs biisoni, joka onkin uus sana mulle.
        Ei vaan. Kyllä mä haluan ihan aidon Lånkeron Dajanaisrouheella ;)


        Mut jos ei saa, ni sit ei saa...

        milläs oikeudella minusta uneksit?
        Lakimehet heti selvittämään immateriaalisten- sosiopsersooniin kohdistuvan-oikeuksien loukkaamistapaukset !!
        Neutraalisti voi heittää läppää joka suuntaan mutta muten ei!


    • lähden Australiaan, joten...?

    • siis jos ;=) SANON jo kaikki osapuolet pääsewät lataamosta ajoissa wapaalle :=)
      muutama kuristettu?
      mut otan haawin mukaa ko sielt woi saaha kalaa :=)
      "näköön"
      mää tulen ja tuon marilynin kans ,=)

      • LongbayLadybiker

        hyvä kun varoitit, ehkä pitäis sittenki lähteä siltä pohjalta, ettei kotiin kammeta heti alkuillasta...viime vuonna tein niin, mutta ystävättäreni Bambi konttasi kotiin vasta kello 4 aamulla HD jengin bileistä, jonne oli ajautunut ilmeishen kirjainvirheeennnn takkkiaah, hänelä kun nääs on Honda, ei HooDee!


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        hyvä kun varoitit, ehkä pitäis sittenki lähteä siltä pohjalta, ettei kotiin kammeta heti alkuillasta...viime vuonna tein niin, mutta ystävättäreni Bambi konttasi kotiin vasta kello 4 aamulla HD jengin bileistä, jonne oli ajautunut ilmeishen kirjainvirheeennnn takkkiaah, hänelä kun nääs on Honda, ei HooDee!

        jos dajana on järjestänyt käden pakettiin ettei tarwi ajaa :=)
        niin silloin siellä paketissa on joko murtuma tai affena :=)
        eikä sillä mä en halua kummastakaan ajattelu elimeen tjn
        ajattelin olla siinä hotellin wieressä paarissa päiwystänässä klo 1200-1300
        ja seuraawan kerran klo1302-1400
        ja sheuraawan kellan klo 1403-------------->


    • Mikki65

      Jos vain kaikki suunnitelmat kolahtelee kohdalleen niin joo...

    • makuupussin kanssa

      messuhallin ovelle jonottamaan.
      Pakkasraja -36c.
      Saa tulla juttelemaan ja etenkin tarjota jotain
      lämmikettä.
      Kaikki henkilöt,jotka haluavat päivystää
      makuupussissani sillä aikaa kun käyn juo..siis
      syömässä lähipubissa voivat ilmoittautua täällä.
      ps pussissa ei saa viettää rietasta elämää.

      • Pöhkoira

        "ps puskissa ei saa viettää rietasta elämää."

        Mihins thommonen väite pershuttuu..eikä kö...häh


      • minun puolesta
        Pöhkoira kirjoitti:

        "ps puskissa ei saa viettää rietasta elämää."

        Mihins thommonen väite pershuttuu..eikä kö...häh

        sellaista elämää kuin haluaa,mutta minun
        makuupussissa ei rietasta elämää sallita.


      • Puskissa
        minun puolesta kirjoitti:

        sellaista elämää kuin haluaa,mutta minun
        makuupussissa ei rietasta elämää sallita.

        heittäydytä noin matalamielisiksi?
        Ei neitokaiselle makuupussia?


      • LongbayLadybiker

        shiih


      • LongbayLadybiker
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        shiih

        meni taas tuo äskeinen ihan väärään kohtaan

        oli meinaan tarkoitettu pusskissulle, joka muka tulee makuupussin kanssa kun ei tuu kummikaan

        kisut inhoaa kylmää, kuten gekotkin


      • *Puskissa*
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        meni taas tuo äskeinen ihan väärään kohtaan

        oli meinaan tarkoitettu pusskissulle, joka muka tulee makuupussin kanssa kun ei tuu kummikaan

        kisut inhoaa kylmää, kuten gekotkin

        ole luvannut tulla makuupussin kans.
        Joku muu lupas ja kielsi heti minulta sen käytön...sitä tässä valitellaan...


      • kun ylenaikaa minut
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        meni taas tuo äskeinen ihan väärään kohtaan

        oli meinaan tarkoitettu pusskissulle, joka muka tulee makuupussin kanssa kun ei tuu kummikaan

        kisut inhoaa kylmää, kuten gekotkin

        sekotetaan johonkin kissan rääpäleeseen.
        Minä olen metsien mies ja voin nukkua
        ulkona talvellakin.
        Mitään naisia ei minun makuupussiin tule.
        Nehän haiseekin ihan imelälle.
        Aattelepa ihan ite kissan kusta untuvapussissa??


      • *Puskissa*
        kun ylenaikaa minut kirjoitti:

        sekotetaan johonkin kissan rääpäleeseen.
        Minä olen metsien mies ja voin nukkua
        ulkona talvellakin.
        Mitään naisia ei minun makuupussiin tule.
        Nehän haiseekin ihan imelälle.
        Aattelepa ihan ite kissan kusta untuvapussissa??

        kokemuksia kissoista, älä välitä, niin monella.
        Mut kissa tämä on sisäsiisti, ikinä en ole kenenkään pussiin kussu ;)))
        Enkä muroihinkaan


    • .:::::::.

      Tää "osallistumislista" on jo niin sekava, tai juttu karkas, että täällä mä ihmettelen: ketä oikeesti lähtee mukaan?? Kuka jaksaa päivittää?

      • LongbayLadybiker

        tähän mennessä tulevansa
        Adonis, Mikki, Hullu-Jussi, Parta-Arska, Dazjaana ja meitsi


      • Jussi Y-P
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        tähän mennessä tulevansa
        Adonis, Mikki, Hullu-Jussi, Parta-Arska, Dazjaana ja meitsi

        Missä tavataan ja monelta???Ja lukekaa päivän hesari,Hah.Asukaskapinaa vetää tämä vanha pieru.H-J


      • LongbayLadybiker
        Jussi Y-P kirjoitti:

        Missä tavataan ja monelta???Ja lukekaa päivän hesari,Hah.Asukaskapinaa vetää tämä vanha pieru.H-J

        iän myötä mies senkun paranee, useinkin.
        Jussia ei kutsuta vanhaksi pieruksi, ettäs tiedät.
        Nimittely on kielletty meitsin ketjussa ; ))


      • LongbayLadybiker
        Jussi Y-P kirjoitti:

        Missä tavataan ja monelta???Ja lukekaa päivän hesari,Hah.Asukaskapinaa vetää tämä vanha pieru.H-J

        siis alkaen klo 12 ylätasanteen biisoniputka siinä päähalliin sisääntullessa vasemmassa nurkassa...
        ja siellä tiskin takana kun on koko seinä ikkunoita ja pöydät

        Luuletkos löytäväsi näillä kordinaateilla,et,
        no, kuuntele mistä kuuluu Dazjaanan ja mun pölinä, kyllä löytyy ; ))


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        iän myötä mies senkun paranee, useinkin.
        Jussia ei kutsuta vanhaksi pieruksi, ettäs tiedät.
        Nimittely on kielletty meitsin ketjussa ; ))

        Ihan itse itseäni nimittelin.Ei aina jaksa kirjautua.


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        siis alkaen klo 12 ylätasanteen biisoniputka siinä päähalliin sisääntullessa vasemmassa nurkassa...
        ja siellä tiskin takana kun on koko seinä ikkunoita ja pöydät

        Luuletkos löytäväsi näillä kordinaateilla,et,
        no, kuuntele mistä kuuluu Dazjaanan ja mun pölinä, kyllä löytyy ; ))

        Pitäs kylmäkäyttää yks mopo,mut beskatti ei taida onnistua nyt.

        Sä voit sit ottaa vaik banderollin mukaan ,et kaikki voi tulla luukkaan meitä.

        Pistä siihen suomi 24 virtuaalimotoristi jengiä on täällä, joten kaikki mukaan vaan:)


      • LongbayLadybiker
        dajana kirjoitti:

        Pitäs kylmäkäyttää yks mopo,mut beskatti ei taida onnistua nyt.

        Sä voit sit ottaa vaik banderollin mukaan ,et kaikki voi tulla luukkaan meitä.

        Pistä siihen suomi 24 virtuaalimotoristi jengiä on täällä, joten kaikki mukaan vaan:)

        Anna ma sun korvaas guiskaan=
        en kai nin pöljä oo, et paljastan kelle vaan missä tavataan...

        Kas kun kaikki ilmoittautuneet ovat rekisteröityneitä
        You know what I mean
        just read your messages , vink vink...


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        tähän mennessä tulevansa
        Adonis, Mikki, Hullu-Jussi, Parta-Arska, Dazjaana ja meitsi

        tuun


      • LongbayLadybiker
        trampbikers kirjoitti:

        tuun

        tällä kertaa saa tavata myös sinut!


    • ihastunut motoristi

      Minäkin tulen messuille.Näen siellä miehen johon olen ihastunut,näen hänet vain kesäisin mopoilun merkeissä.En ole vielä uskaltanut häneen kontaktia ottaa,vaikka tuntenut jo toista vuotta.Katsonut vain hiljaa kauempaa;)))Talvi on pitkä,mutta onneksi on messut välissä.Nim,Ihastunut sinkkumotoristi.Hyvää kannattaa odottaa.

      • Mä en voinu nauramatta lukee sun tekstiä.
        Voi mä toivon,että sä näet hänet,vaik sit ihan salaa vaan:)
        Me vaan noita uuusia mopoja luukkaillaan,no ohan sekin sit jotain..

        Vide paras jude tässä ketjussa....


      • ja mä mimmi ajan...
        dajana kirjoitti:

        Mä en voinu nauramatta lukee sun tekstiä.
        Voi mä toivon,että sä näet hänet,vaik sit ihan salaa vaan:)
        Me vaan noita uuusia mopoja luukkaillaan,no ohan sekin sit jotain..

        Vide paras jude tässä ketjussa....

        ujella sie... mä tuuuun!


      • Ihastunut motoristi
        dajana kirjoitti:

        Mä en voinu nauramatta lukee sun tekstiä.
        Voi mä toivon,että sä näet hänet,vaik sit ihan salaa vaan:)
        Me vaan noita uuusia mopoja luukkaillaan,no ohan sekin sit jotain..

        Vide paras jude tässä ketjussa....

        Juu,toivotaan kovasti että näen hänet edes vilaukselta,toiv ei ole löytänyt jo toista naista;))Se olisi kauhea päätös niille messuille;(((Kovasti odotan muutenkin sitä viikonloppua,kaikkea siellä.Näillä perukoilla on nimittäin PIIIIIITKÄ talvi,melkein 7 kk tauko ajamisesta.Ja nämä messut katkaisevat kivasti tämän "odotusajan".Siis siellä nähdään.IHANAA;)))


      • ja mä mimmi ajan... kirjoitti:

        ujella sie... mä tuuuun!

        Oot sit motoristien motoristi, jos kawalla meinaat messuille tulla:)
        Pitääks siel messuil ujeltaa,viddu se onkin ihan uus jude.
        No sekin pitää täs opetella,onneks on vielä aikaa....


      • Ihastunut motoristi kirjoitti:

        Juu,toivotaan kovasti että näen hänet edes vilaukselta,toiv ei ole löytänyt jo toista naista;))Se olisi kauhea päätös niille messuille;(((Kovasti odotan muutenkin sitä viikonloppua,kaikkea siellä.Näillä perukoilla on nimittäin PIIIIIITKÄ talvi,melkein 7 kk tauko ajamisesta.Ja nämä messut katkaisevat kivasti tämän "odotusajan".Siis siellä nähdään.IHANAA;)))

        No rohkeasti vaan mesuille luukkaa, jos hän olisi siellä:)
        No usein se ajokausi on paljon lyhyempi pohjoisessa,kun täällä etelässä.
        Mut yks hyvä puoli siiinä on,jos tarvii fixailla mopoa ajokuntoon, niin sen voi vaikka ottaa olkkarin lattialle tai muutenkin tuoda sen sisälle,niin ei kyl se vähän fiilistä nostattaa,kun on ees lähellä omaa mopoaan:)
        Mut IHANAA ..elämä on ihanaa:)


      • LongbayLadybiker
        dajana kirjoitti:

        No rohkeasti vaan mesuille luukkaa, jos hän olisi siellä:)
        No usein se ajokausi on paljon lyhyempi pohjoisessa,kun täällä etelässä.
        Mut yks hyvä puoli siiinä on,jos tarvii fixailla mopoa ajokuntoon, niin sen voi vaikka ottaa olkkarin lattialle tai muutenkin tuoda sen sisälle,niin ei kyl se vähän fiilistä nostattaa,kun on ees lähellä omaa mopoaan:)
        Mut IHANAA ..elämä on ihanaa:)

        Vai moottoripyörä olohuoneen lattialle?
        Ja kelkka kesäksi keittiöön?
        Mönkijä makuukamariin?!
        Vespa vessaan!?
        Polkupyörä pesuhuoneeseen?
        Tässähän puhkeaa kohta runosuoli kaiken ihanuuden keskellä ;))


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        Vai moottoripyörä olohuoneen lattialle?
        Ja kelkka kesäksi keittiöön?
        Mönkijä makuukamariin?!
        Vespa vessaan!?
        Polkupyörä pesuhuoneeseen?
        Tässähän puhkeaa kohta runosuoli kaiken ihanuuden keskellä ;))

        Äläs nyt pistä leikiksi vakavaa asiaa.
        Mul oli kerran kamuna jänkhältä yks motomisu, jolla oli moottoripyöräosina olkkarissa.

        Netlogissa kun olin joskus, niin yhdellä mun kamulla oli ukkonsa busa pyykkitelineenä ja busa oli just olkkarissa.
        No sit kotkassa yhdellä motokundilla on 350 honda, tuotu just olkkariin,siinä on kuulemma parempi,kun flyygelin päällä.
        En tosin tiedä mitä se hommailee sen hontsun päällä ,kait sit haaveleee paremmasta elämästä ja vetää..hmmmmmm virsiä sen päällä.

        Meillä Madam on vielä paljon oppimista:)))


      • LongbayLadybiker
        dajana kirjoitti:

        Äläs nyt pistä leikiksi vakavaa asiaa.
        Mul oli kerran kamuna jänkhältä yks motomisu, jolla oli moottoripyöräosina olkkarissa.

        Netlogissa kun olin joskus, niin yhdellä mun kamulla oli ukkonsa busa pyykkitelineenä ja busa oli just olkkarissa.
        No sit kotkassa yhdellä motokundilla on 350 honda, tuotu just olkkariin,siinä on kuulemma parempi,kun flyygelin päällä.
        En tosin tiedä mitä se hommailee sen hontsun päällä ,kait sit haaveleee paremmasta elämästä ja vetää..hmmmmmm virsiä sen päällä.

        Meillä Madam on vielä paljon oppimista:)))

        routella USAssa kun vietimme päivisin lounassiestaa milloin missäkin ja kundit lekottelivat pärrien päällä sen näköisinä kuin odottaisivat että;
        aah, hyppää beibi tähän päälle ja ratsastetaan horisonttiin kunnes räjähdetään atomeiksi maailmankaikkeuteen... ja kiljua saa jos ei voi sille mitää!
        notta meniikös perille!

        Lady D! etkös ole vielä , ai niiih, sehän vaatii messevän customin he heh heh....


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        routella USAssa kun vietimme päivisin lounassiestaa milloin missäkin ja kundit lekottelivat pärrien päällä sen näköisinä kuin odottaisivat että;
        aah, hyppää beibi tähän päälle ja ratsastetaan horisonttiin kunnes räjähdetään atomeiksi maailmankaikkeuteen... ja kiljua saa jos ei voi sille mitää!
        notta meniikös perille!

        Lady D! etkös ole vielä , ai niiih, sehän vaatii messevän customin he heh heh....

        kahta asiaa en voi sietää.
        Toinen on kundi joka kiljuu ja toinen on et se alkaa inisee, kun sika.
        Hyi hitto:)))


        Madam Tiedätkö miks noissa meidän matkiksissa on kovat ja kulutusta kestävät sivubägit?
        Mm Givi tekee just niitä.
        Jos et tiedä,niin kysyppä joltain matkiksen omistajalta....

        No täytyy myöntää customeista ei oo kokemusta,noista kyykyistä kyllä on..

        Joo meen ottaa aamulääkkeen ei siinä mitään.
        Ota sinäkin, sillä kohta ollaan lataamossa.
        Sit päristellää ja ajellaan niin saaketisti,ihan kuten useimmat tekee jo täällä..
        Prömpöti pröööööööööööööm:)


    • harjoittelemassa.Matkamessuilla.Testasin mm.ravintelien tason ja hyväksi totesin.

    • perjantaina nääs

      me taidamme tulla jo perjantaina.

      Jos olis hiukan enemmän tilaa ja ilmaa että näkis jotakin muutakin kuin tuskissaan kiemurtelevia aneemisia tytsyjä mopojen päällä.

      T:Sunnuntaikuski

    • LongbayLadybiker

      ilmoitetaan jokaiselle omaan profiiliin!
      Mielenkiintoisiin tapaamisiin.
      Tätä tulee ihan hauskaa!!!

      • Profiloituneiden VIP-tapaaminen saa täyden kannatukseni.Trollientrollientrolli,voi helevata??Motoristien aatelia ja ilman nikkiä.Pelastit lady mun päiväni,koska tunnetusti hullulla on halvat huvit.


      • Trollientrolli
        hullu-jussi kirjoitti:

        Profiloituneiden VIP-tapaaminen saa täyden kannatukseni.Trollientrollientrolli,voi helevata??Motoristien aatelia ja ilman nikkiä.Pelastit lady mun päiväni,koska tunnetusti hullulla on halvat huvit.

        Päivä päivältä tulee enemmän semmosia viestejä jotka ei mulle oikeen aukee...tässä yks.

        Jos tossa takana on joku tärkeä asia, niin suomennos selkokielellä pliis. Jos se oli vee ittuilua, niin siirrä se myöhempään, koska jo valmiiks olo on kuin tolppaan ajetulla kissalla....räntäsateessa...ilma kynsiä...ja se kylän ainoo eläinrakas mummokin on dööd....


        ...muuten menee hyvin....:(


      • LongbayLadybiker
        Trollientrolli kirjoitti:

        Päivä päivältä tulee enemmän semmosia viestejä jotka ei mulle oikeen aukee...tässä yks.

        Jos tossa takana on joku tärkeä asia, niin suomennos selkokielellä pliis. Jos se oli vee ittuilua, niin siirrä se myöhempään, koska jo valmiiks olo on kuin tolppaan ajetulla kissalla....räntäsateessa...ilma kynsiä...ja se kylän ainoo eläinrakas mummokin on dööd....


        ...muuten menee hyvin....:(

        Minä vastaan vain omasta osuudestani, en Jussin.
        Lue se siinä valossa, että itse ilmoitit meneväsi messuille perjantaina.
        Olisin mieluust salakuljettanut sinulle ko tiedon jos olisit messuilla oikeana (?) päivänä.

        Niih,

        ja mee sisään sieltä räntäsateesta, vilustut vielä!! HÖH


      • *Puskissa*
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        Minä vastaan vain omasta osuudestani, en Jussin.
        Lue se siinä valossa, että itse ilmoitit meneväsi messuille perjantaina.
        Olisin mieluust salakuljettanut sinulle ko tiedon jos olisit messuilla oikeana (?) päivänä.

        Niih,

        ja mee sisään sieltä räntäsateesta, vilustut vielä!! HÖH

        se on tuo Drölli ...vanhuudenhöperö...
        Se missään räntäsateessa ole...suihkussa istuu ja kiroilee...
        Ei muista sinne menneensä.
        Sil on ollu ikävä jotaki mommia...jok on eläinrakas...eiköhän ne taas löytäny toisensa...
        *häipyy wirnuillen yöhön*


    • *Puskissa*

      Muistella teitä raukkoja täällä Suomen pimeessä talvessa, kun itse istuskelen auringossa, drinksu kädessä juuri tuolloin?
      Harmi, voi NIIN harmi.

      • LongbayLadybiker

        Tuhma kissu, gekko on nyt vihainen:
        jätät gekkoparan kylmiin ja pimeisiin nurkkiin palelemaan!!!

        Eikus oikeesti, ihanaa sun puolesta, huoju kilpaa palmunlehvien kera!

        Ärts, kyllä vähän kirpasee tää kymä ja pimeä mutta onneksi tuli vihdoin lunta Långvikiin, se valaisee ihmeesti!


      • *Puskissa*
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        Tuhma kissu, gekko on nyt vihainen:
        jätät gekkoparan kylmiin ja pimeisiin nurkkiin palelemaan!!!

        Eikus oikeesti, ihanaa sun puolesta, huoju kilpaa palmunlehvien kera!

        Ärts, kyllä vähän kirpasee tää kymä ja pimeä mutta onneksi tuli vihdoin lunta Långvikiin, se valaisee ihmeesti!

        ruokkia kaikki sun köyhät sukulaises siellä maailmalla.
        Kylläpä te sikiättekin?


    • LongbayLadybiker

      niille joiden rekit mulla on galleriassa, missä me treffataan messuilla!

    • taustaN

      niin kuin pieni lapsi,
      hän oli innoissaan päästessään tapaamaan uusia ihmisiä.
      mutta matka päättyi kesken,
      ja nyt voin vain toivoa.
      T. vt Marilyn

      • LongbayLadybiker

        Kyllä me teitä Dajaanan kanssa odoteltiin.
        Toivottavasti kaikki on tänään paremmin : ))


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7779
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4462
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2178
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1746
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe