Piristäkää mua

Pyhmää

15

472

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyhmää

piristäkö, mutta kestätkö kun vajoan pöydän alle ja koneen alle ja vieläkin alemmas, kestätäkö tämän kaiken?

• miljoonapulu

Ajattelin tulla käymään tällä palstalla ja kattomaan miten täällä menee. Tarvitset piristystä selvästi.

Minusta on kivaa kun on tammikuu ja on jo hieman valoisampaa. Menemme kohti valoisampaa vuodenaikaa ja aurinko alkaa enemmän paistaa.

Mitkä asiat sinua hauskuuttavat? Minkätyylisestä huumorista pidät?

• Pyhmää

huumoria on minusta tilannekomiikka, sattuu se sitten muille tai joskus jopa itselle.
        En ole vitsien kertoja ja pitkiä vitsejä en jaksa edes kuunnella.
        Elämässä tapahtuva on parasta.
        Kyllä täällä muuten hyvin menee ja minullakin mutta sunnuntait on kaikista typerimpiä päiviä.

• miljoonapulu
        Pyhmää kirjoitti:

huumoria on minusta tilannekomiikka, sattuu se sitten muille tai joskus jopa itselle.
        En ole vitsien kertoja ja pitkiä vitsejä en jaksa edes kuunnella.
        Elämässä tapahtuva on parasta.
        Kyllä täällä muuten hyvin menee ja minullakin mutta sunnuntait on kaikista typerimpiä päiviä.

Tilannekomiikka sinusta parasta huumoria? 13 vuotias tyttäreni on välillä aika hulvaton, niin kuin minäkin toisinaan.

Hänen lausahduksensa ja tempauksensa ovat koomisia mm ennen joulua kun tämä 13 v teini teki pipareita niin hän lisäsi kahdelle poikapiparille kolmannen jalan.

Ja hänen mielestään minun pitäisi ostaa ripsentaivutin. Hänen mielestään välttämätön härveli.

Joulukuusi piti riisua teinin mielestä ei ollut hyvä idea riisua kuusta koska ei se alasti voi olla. Näsäviisaana neiti tokaisi; pidetään kuusi koko vuosi niin ei tartte hommata uutta ensi jouluksi.

Häneltä tulee hassuja lausahduksia. Huumorin kukka kukkii.

• Pyhmää
        miljoonapulu kirjoitti:

Tilannekomiikka sinusta parasta huumoria? 13 vuotias tyttäreni on välillä aika hulvaton, niin kuin minäkin toisinaan.

Hänen lausahduksensa ja tempauksensa ovat koomisia mm ennen joulua kun tämä 13 v teini teki pipareita niin hän lisäsi kahdelle poikapiparille kolmannen jalan.

Ja hänen mielestään minun pitäisi ostaa ripsentaivutin. Hänen mielestään välttämätön härveli.

Joulukuusi piti riisua teinin mielestä ei ollut hyvä idea riisua kuusta koska ei se alasti voi olla. Näsäviisaana neiti tokaisi; pidetään kuusi koko vuosi niin ei tartte hommata uutta ensi jouluksi.

Häneltä tulee hassuja lausahduksia. Huumorin kukka kukkii.

ihania silloin kun ne on omia itsejään, ettei niillä ole sitä roolia päällä jota ne raukat joutuu joskus meidän muumioiden edessä jotka ei mitään ymmärretä.

• ärjänteeseen !!
        Pyhmää kirjoitti:

ihania silloin kun ne on omia itsejään, ettei niillä ole sitä roolia päällä jota ne raukat joutuu joskus meidän muumioiden edessä jotka ei mitään ymmärretä.

Tässä semmonen revitys etä silimäsi aukeaa;
        itse kuuntelen tätä kun on justiin se
        tympeä Harri Marstio-olo.

http://www.youtube.com/watch?v=lyo-Z0tosN0&feature=related

ja siitä uuteen nousuun jälleen kerran :o)

• Pyhmää
        ärjänteeseen !! kirjoitti:

Tässä semmonen revitys etä silimäsi aukeaa;
        itse kuuntelen tätä kun on justiin se
        tympeä Harri Marstio-olo.

http://www.youtube.com/watch?v=lyo-Z0tosN0&feature=related

ja siitä uuteen nousuun jälleen kerran :o)

hyvä homma istun pyörivällä tuolilla ja se sai kyytiä ja muutenkin tuli vauhtia kehiin. Kiitti.

• niin siinä

sinua, kun autoit minua niin monella kannustavalla vastauksella.
      Sinä olet kiva, ystävällinen ja hauska ihminen:)

• Pyhmää

nousin ylemmäs tästä lysähtyneisyyden tilasta, en ole enää menossa pöydän alle.

• http://www.youtube.com/watch?v=ClDZvRN7SSA&feature=related

ja tää on perempi...........

• Pyhmää

• Pyhmää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1522
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      73
      944
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      829
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      754
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      259
      715
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      684
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      43
      660
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      583
    9. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      74
      577
    10. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      52
      566
    Aihe