Onko 40 nainen liian vanha ikäisilleen miehille?
Aikani olen minäkin rakasta etsinyt mutta tarjolla on vain 50 miehiä. Mikä siinä on että miehillä on "oikeus" ottaa itseään nuorempi kumppani, mutta naisen täytyy ikääntyessään tyytyä itseään vanhempaan? Edes ikäistään seuraa ei löydy.
ikäkysymys
13
885
Vastaukset
mutta jätä se etsiminen ja törmää jossakin siihen tulewaan exääsi :=)
en miekään kysele henkkareita jos kiinnostawa nainen wastaan tulee :=)
"wai pitäiskö" :=)- Nainen 41
Meidän naisten tulisi lopettaa tämä vähän katkeranoloinen viesti siitä, että "mies voi ottaa nuoremman, nainen ei saa nuorempaa". Jos näin on, niin näin on, mutta ei siitä kannata tehdä jotain Asiaa. Tarkoitan, että ei kannata katkeroitua. Katkeruus ei kaunista.
Ei miehellä ole mitään "oikeuksia" ottaa nuorempaa. Aika paljon asiaa määrittää luontaisesti biologia, sille emme voi mitään. Eikä naisen "täydy" tyytyä mihinkään, mitä ei itse halua. Sitten täytyy tyytyä, jos parisuhde on ykkösasia omassa elämässä eikä sopivanikäistä tai muuten sopivaa löydy.
Mutta annetaan miesten ottaa niitä nuorempia, jos niistä niin hyvältä tuntuu. Ja ollaan me muut avoimia elämän mahdollisuuksille.
Itse olen törmännyt kiinnostaviin eri-ikäisiin miehiin silloin, kun en ole odottanut sellaisia kohtaavani. Suhteita ei ole syntynyt, mutta se ei taas ole millään muotoa johtunut kummankaan iästä. - Miehenä
Ei ole. Mutta onhan meitä moneksi.
- gg-10
Oikeus ja oikeus. Kysynnän ja tarjonnan laki, vai mikä näitä säätelee ota 3kymppinen.
Muisteles Anita Hirvosta! - N 43v
Törmään yllättävän usein kolmekymppisiin joista ikäero ei olisi este. Itse koen olevani liian vanha. Joten jatka etsimistä, kyllä nuorempiakin löytyy...
- väliä?
Olen ollut kivojen/hyvännäköisten 38-45v. naisten kanssa viimeisten vuosien aikana, ja jokaikinen ollut tyytyväinen. Huvittavaa miten samalla lailla vielä ovat todenneet: "en enää huolisi nuorempaa"!:)
Kyse on muusta kuin iästä...Taidosta, haluista ja intohimosta ja välittämisestä. Noita et välttämättä löydä nuoremmista "pojista".
Ja tuskin edes arvaat kuinka moni vastaantulija onkin vanhempi kuin luulet...
M50 - Laritsa M
Suosittelen lämpimästi. Ei vanhoista ukkokököistä ole mihinkään. Jos kuitenkin otat vanhemman kumppanin, katso että ainakin on helppohoitoinen.
- keskinäinen luottamus
Olen muutamaa vuotta vaille kuuskymppinen nainen ja seurustelen n.viisitoistavuotta nuoremman miehen kanssa ja hyvin menee.Se täytyy vain tehdä itselle selväksi,että ketään ei voi kahlita,hän tietää,että hän voi vapaasti mennä jos on mennäkseen.Molemmat olemme kokeneet sen verran,että osaamme arvostaa toisiamme ja jos toinen "löytää" uuden ,niin hän voi sen vapaasti tehdä,mitään tarvetta tähän ei kumminkaan vielä ole ollut.
- kummalliset arvostukset
En millään totu tähän tapaan, jolla miehet ja naiset esineellistää toinen toisiaan - aikuiset keski-ikäisetkin. Ollaan jonkinlaisessa mittaushuumassa ja kaikki ihmisissä pitää ilmoittaa numeroina; ikä, paino, pituus, vyötärön ympärys, leuanvetokerrat jne. Kai siinä sopivuudessa on ihan muut kriteerit kuin jotkut numerot ja luvut.
On kai turkasen sama, jos sängyssä makaa 5 vuotta nuorempi, 185 cm, 82 kg, v-mallin vartaloinen, vyötärönympärys 82, 42-kengännumeroinen, ruskeatukkainen, sinisilmäinen lahopää, jonka ainoat keskustelunaiheet liikkuu urheiluruudun ja kuntosalin tiimoilla ja keskeisimpiin tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu uuden vuosimallin auton hankinta Saksasta.- ap.
"jonka ainoat keskustelunaiheet liikkuu urheiluruudun ja kuntosalin tiimoilla ja keskeisimpiin tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu uuden vuosimallin auton hankinta Saksasta."
Niinpä. Kokemukseni itseäni vanhemmista miehistä onkin juuri kuvaamasi kaltainen. Nuoret miehet ovat monipuolisempia ja ajattelevat laajakatseisemmin. Siksi ihmettelenkin että enkö siis kelpaa enää muille kuin itseäni min.10v vanhemmille miehille jollaisen kanssa en koe tulevani toimeen.
Kyllähän minä yksinkin voin ja osaan olla, en enää halua hakata päätäni seinään etsiessäni turhaan ikäsitäni kumppania, kun yleinen vaikutelma/trendi on se, että naisen täytyy olla miestä 10v nuorempi.
- N40+ minäkin
Mulla ainakin käynyt niin päin sen jälkeen, kun 40 vee tuli täyteen, että nuoremmat miehet ovat olleet hyvinkin kiinnostuneita minun seurasta. Nuorempana vastaavasti "ihailijat" oli reilusti vanhempia, yli 50 vee..
- Oikke
Justiin näin on menny mullakii.
- wilma60
Kyllä ne 40 miehet taitaa etsiä nuorempia naisia. Mutta ei meidän tarvitse tyytyä yli 50 vuotaisiin vaan samalla tavalla mekin voidaan etsiä seuraa nuoremmista. Ja hyvää seuraa löytyykin 30-40 vuoden ikäisistä miehistä. Suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282651- 1282335
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162063- 1312023
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121764Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491276Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901110Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029