Eli välitän yksiöitä, kaksioita, kolmioita, sekä myös solu mahdollisuus on.
Ota yhteyttä [email protected] ja kerro haluamasi asumismuoto ja katsotaan löytyykö sulle sopivaa huonetta =)
Hintapalkkio 100€, vastapainona USKOMATTOMAN HALVAT VUOKRAT JA HIENOT ASUNNOT!
ASUNNONVÄLITTÄJÄ
10
1286
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkk
.. ei kannata rosvolle rahojaan lähetellä. Lainkin mukaan vain ja ainoastaan TOIMEKSIANTAJALTA saa periä maksun, eli jos tällä pellellä mukamas olisi asuntoja ei hän niistä saa vuokralaisesta maksua periä, vaan maksu menisi TOIMEKSIANTAJALTA, eli häneltä ken on asuntonsa litoilel antanut.
Varokaa näitä pellejä - jos jokin kuulostaa liian hyvältä se yleensä sitä myös on = petos.- osaanjo
Sori, mutta oot ymmärtänyt väärin. Tai ilmaisin sitten itseäni huonosti. Eli etsin asuntoja ja välitän niitä asukkaille heidän mieltymysten mukaan. En siis itse omista taloja vaan etsin niitä, minulla on suhteita sellaisiin henkilöihin joiden kautta saan halvemmalla kuin normaalisti. NIIN JA PALKKIO MAKSETAAN VASTA KAUPPOJEN SYNNYTTYÄ, MYÖS KÄTEISELLÄ MAKSAMINEN KÄY.
Esimerkkejä:
Tampere yksiö 30m2 -- 300€/kk
Tampere kaksio 59m2 -- 404€/kk
Tampere kolmio 75m2 -- 650€/kk
Tuossa oli muutamia esimerkkejä hinnoista, toki löytyy myös 100m2 -- 1200€/kk luksushuoneistoja, mutta täällä ei varmaan niille paljon ottajia ole. osaanjo kirjoitti:
Sori, mutta oot ymmärtänyt väärin. Tai ilmaisin sitten itseäni huonosti. Eli etsin asuntoja ja välitän niitä asukkaille heidän mieltymysten mukaan. En siis itse omista taloja vaan etsin niitä, minulla on suhteita sellaisiin henkilöihin joiden kautta saan halvemmalla kuin normaalisti. NIIN JA PALKKIO MAKSETAAN VASTA KAUPPOJEN SYNNYTTYÄ, MYÖS KÄTEISELLÄ MAKSAMINEN KÄY.
Esimerkkejä:
Tuossa oli muutamia esimerkkejä hinnoista, toki löytyy myös 100m2 -- 1200€/kk luksushuoneistoja, mutta täällä ei varmaan niille paljon ottajia ole.Suomen lain mukaan asuntojen välitystä saa harjoittaa vain Välitysliikelain ( http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2000/20001075?search[type]=pika&search[pika]=välitysliike ) tarkoittama yritys.
Mutta älä huolehdi turhaan, sekä ilmoitus lääninhallitukselle, että rikosilmoitus on jo meneillään.- osaanjo
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Suomen lain mukaan asuntojen välitystä saa harjoittaa vain Välitysliikelain ( http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2000/20001075?search[type]=pika&search[pika]=välitysliike ) tarkoittama yritys.
Mutta älä huolehdi turhaan, sekä ilmoitus lääninhallitukselle, että rikosilmoitus on jo meneillään.Tietääkseni en ole tehnyt mitään rikosta?
Ok, asunnonvälittäjä on ehkä väärä sana, asunnon etsijä sopisi ehkä paremmin :)
Onhan se harmi että jotkut välitysliikkeet pyytävät kiskurihintoja vuokrista, eikä ihmisten tarvitse suostua kiristys hintoihin =) - kkkkkkkkkkkkkk
osaanjo kirjoitti:
Esimerkkejä:
Tuossa oli muutamia esimerkkejä hinnoista, toki löytyy myös 100m2 -- 1200€/kk luksushuoneistoja, mutta täällä ei varmaan niille paljon ottajia ole.älä edes leiki tämmösellä asialla, rikollista toimintaa olet harjoittamassa.
Asuntojen välitys on luvanvaraista toimintaa ja sitä ei mitenkään "sivubisneksenä" voi hoitaa.
Palkkiota välittäjä ei voi ottaa muutoin kuin toimeksiantajalta. Toimeksiantaja on siis se joka antaa välittäjälle toimeksiannon - ei se joka kyselee listoja jo valmiiksi välittäjällä olevista asunnoista / tai valmiiksi lisotoilla olevia vuokralaisehdokkaita. - Huumori mukaan
kkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:
älä edes leiki tämmösellä asialla, rikollista toimintaa olet harjoittamassa.
Asuntojen välitys on luvanvaraista toimintaa ja sitä ei mitenkään "sivubisneksenä" voi hoitaa.
Palkkiota välittäjä ei voi ottaa muutoin kuin toimeksiantajalta. Toimeksiantaja on siis se joka antaa välittäjälle toimeksiannon - ei se joka kyselee listoja jo valmiiksi välittäjällä olevista asunnoista / tai valmiiksi lisotoilla olevia vuokralaisehdokkaita.Veikkaanpa, että tää on jokin läppä joltain keskenkasvuiselta kakaralta?
Eipä siinä mitään, pitäisi vaan kertoa vaikka sitten lopussa et on sitten vaan huumoria, ettei kukaan vedä herneitä nenään tai väärin ymmärrä tekstiä, internetissä kun tuntuu se ominaisuus korostuvan.
Niin ja keskustelun aloittajalle, voit olla rauhassa mitään syytteitä ei tuu koskaan, sillä mitään todisteita tuskin on ja jos täällä on anonyymisti niin kukapa voisi sua tunnistaa. IP:n kautta? Entäpä jos aloittaja kirjoittaakin jostain kirjastosta/kahvilasta yms.?
Ja kkkkkkkkkk sun lienee turha pelotella tai uhkailla täällä kesken kasvaneita kakaroita, jokainen on varmasti tarpeeksi fiksu ettei anna tuntemattomalle rahaa, perusteella: etsin sulle tosi halvan vuokrapaikan :D
Ja jos antaa niin mun puolesta saa antaakkin jos on niin tyhmä :)
Itse näen kyllä tämän jonkun läppänä enemmän kuin totena. Täytyy kyllä myöntää, että aloittajan huumori on kyllä vähän kieroutunut ;) - eivät pyydä
osaanjo kirjoitti:
Tietääkseni en ole tehnyt mitään rikosta?
Ok, asunnonvälittäjä on ehkä väärä sana, asunnon etsijä sopisi ehkä paremmin :)
Onhan se harmi että jotkut välitysliikkeet pyytävät kiskurihintoja vuokrista, eikä ihmisten tarvitse suostua kiristys hintoihin =)kiskurihintoja vuokrista vaan heidän toimeksiantajansa eli asuntojen omistajatahot jotka kertovat minkä vuokratason haluavat.Välitysliikkeiden välitystaksa voi sitten olla kiskuriomaista:)
Huumori mukaan kirjoitti:
Veikkaanpa, että tää on jokin läppä joltain keskenkasvuiselta kakaralta?
Eipä siinä mitään, pitäisi vaan kertoa vaikka sitten lopussa et on sitten vaan huumoria, ettei kukaan vedä herneitä nenään tai väärin ymmärrä tekstiä, internetissä kun tuntuu se ominaisuus korostuvan.
Niin ja keskustelun aloittajalle, voit olla rauhassa mitään syytteitä ei tuu koskaan, sillä mitään todisteita tuskin on ja jos täällä on anonyymisti niin kukapa voisi sua tunnistaa. IP:n kautta? Entäpä jos aloittaja kirjoittaakin jostain kirjastosta/kahvilasta yms.?
Ja kkkkkkkkkk sun lienee turha pelotella tai uhkailla täällä kesken kasvaneita kakaroita, jokainen on varmasti tarpeeksi fiksu ettei anna tuntemattomalle rahaa, perusteella: etsin sulle tosi halvan vuokrapaikan :D
Ja jos antaa niin mun puolesta saa antaakkin jos on niin tyhmä :)
Itse näen kyllä tämän jonkun läppänä enemmän kuin totena. Täytyy kyllä myöntää, että aloittajan huumori on kyllä vähän kieroutunut ;)Olen samaa mieltä kanssasi huumorin tärkeydestä, mutta talouskriisi näyttää ajavan ihmisiä "välityshommiin" koska he uskovat helppoon rahaan.
Nettiasunnossakin yksi "kiinteistökonsultti" tarjosi palveluksiaan vaatimattoman 10% voimin. Ilmoituksessa ollut puhelinnumero kuului asfalttialan yritykselle, jonka luottoluokitus oli jatkuvasti laskenut viimeiset 12 kuukautta,
On toivottavasti totta, että ihmiset eivät mene huijareiden lankaan. Toisaalta katson, että heikkenevän talouden aikana, oikeiden välitysliikkeiden tuoman turvallisuuden (vakuutukset ja tieto-taito) merkitys kasvaa.
Eli oli vitsi, tai ei, niin juttu kannattaa lopettaa alkuunsa.
Vai oletko eri mieltä?kkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:
älä edes leiki tämmösellä asialla, rikollista toimintaa olet harjoittamassa.
Palkkiota välittäjä ei voi ottaa muutoin kuin toimeksiantajalta. Toimeksiantaja on siis se joka antaa välittäjälle toimeksiannon - ei se joka kyselee listoja jo valmiiksi välittäjällä olevista asunnoista / tai valmiiksi lisotoilla olevia vuokralaisehdokkaita.Asunnonvälittäjä ja kiinteistönvälittäjä nimikettä saavat käyttää vain välittäjäkokeen hyväksytysti suorittaneet henkilöt. Koskee myös lyhenteitä LKV (=laillistettu kiinteistönvälittäjä) ja LVV (=laillistettu vuokravälittäjä).
Toisaalta muualla palstalla pyörivä Ile LKV lienee oikeasti LKV, muut rekisteröimättömät LKV:t taitavat olla jotain ihan muuta.. :D- ehdottomasti
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi huumorin tärkeydestä, mutta talouskriisi näyttää ajavan ihmisiä "välityshommiin" koska he uskovat helppoon rahaan.
Nettiasunnossakin yksi "kiinteistökonsultti" tarjosi palveluksiaan vaatimattoman 10% voimin. Ilmoituksessa ollut puhelinnumero kuului asfalttialan yritykselle, jonka luottoluokitus oli jatkuvasti laskenut viimeiset 12 kuukautta,
On toivottavasti totta, että ihmiset eivät mene huijareiden lankaan. Toisaalta katson, että heikkenevän talouden aikana, oikeiden välitysliikkeiden tuoman turvallisuuden (vakuutukset ja tieto-taito) merkitys kasvaa.
Eli oli vitsi, tai ei, niin juttu kannattaa lopettaa alkuunsa.
Vai oletko eri mieltä?En ota kantaa muuhunkuin tähän:
''oikeiden välitysliikkeiden tuoman turvallisuuden (vakuutukset ja tieto-taito) merkitys kasvaa.''
Mitäpä sanot siitä, että pankki, jolla oli vielä syksyllä maailman paras turvaluokitus (toimi alalla jo yli 100 vuotta sitten) meni konkurssiin?
Eli ei voi käyttää ''tuttu ja turvallinen'' nimitystä nykyajan yhteiskunnassa. Kyllä tuollakin pankilla on varmasti tieto-taitoa ollut, sen kauan olivat toimineet alalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662189
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152186- 1101678
- 1321603
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 921185
- 54971
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234844Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa362840