Rakkaus kantaa

Käsillään miljoonilla
joilla ei oo nimeä.

Aamupesulla

Sydän kylpemässä
syvissä vesissä.

Rakkauden aaltojen syvyydessä
virtaavissa kanjoneissaan.

Puhut

Niin rakkauden kieltä
jokainen sana imeytyy
hellästi painautuu
kipeimpään oveen.

Toistaen

Aallot myötäillen
olet tärkeä rakas.

Saat

Uskomaan on yllä
puotapilvinen taivas.

Rakastat

Näät läpi sirpaleisen astian
sen jokaisen särkymisen.

Rakkaus kantaa.

14

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      sanattomaksi vetää runosi !

      • Rakkaden sen ken läsnäolon
        kädet ne on olleet
        sittenki ihmeelliset.

        Jos ei ois ollu
        niin sitä ois matkalle jäätynny.
        "Rakkaus elää kansansa kiitoksessa"

        lindalindal1
        uuden heränneen aanun kynnykselltä
        Sinulle hyvää huomenta ja kiitos käynnistäs.

        Liisa kahvinkeitossa


    • Belethiel

      runosi on. Kiitos tästä lukuelämyksestä.

      • Tahtoo antaa ymmärtää
        olet rakas
        mikä muu niin vois
        kantaa kuin - rakkaus.

        Belethiel

        Kiitos lämpimistä sanoitas.

        Liisa toivottaa hyvää päivää


    • Minanoita

      Aivan uskomattoman kaunista
      kynän jälkeä, tässä runossa
      rakkauden kantovoiman aistii=)

      Kiitos että sain lukea!

      Noita

      • Tämä erämaavaellus
        monesti kipeesti tarvitsee.
        Syvintä myöten missä
        kannamme elämänliekkiä.

        Minänoita

        Kiitän eilisestä palautteestas
        sas nähdä mitä kynä tänää sanoo...liisa


    • Mysteriet

      Kuten runosi - mahtavan upea!

      • Joudumme usein huutaan
        "Herra minä hukun"
        edessä suurten aaltojen
        näkee oman pienuuden.

        Mysteriet

        On kantannu minuaki
        sanoiks pieniks sopersin.

        Liisa kiittää


    • *MURUKULTA*

      Olet jälleen terottanut kynäsi sen näkee jäljestäsi mitä se on saanut aikaan.

      "Niin rakkauden kieltä
      jokainen sana imeytyy
      hellästi painautuu
      kipeimpään oveen."

      Kiitos Liisa, runostasi, kaunista tekstiä tähän iltaani! :)

      • Minuudessa olevaa tylsää kynää
        läsnäoleva rakkaus.
        Miten sitä monta kertaa neuvoton
        itse tyhjä ja kädessä tunnoton kynä.

        MURKULTA

        Kauniisti annat palautetta, kiitos.
        "Tyhjät kädet" tässä tahtois soida.

        Liisa hymyn kera


    • sokaisee

      saat runosi kuulostamaan
      rakkauden menettämiseltä
      ja löytämiseltä

      kaunis on runosi

      • Missä käsi rakkaan kylmentynny
        katse lämmin sammunnu.
        Rakkaus ei ole yks-selitteinen
        emme yllä sitä täysin tulkitsemaan.

        Ehkä olen täälä niitä
        jotka jo käyneet syviäki vesiä?
        Rakkaus kantaa.

        sokaisee

        Kiitos tulkinnastas.Liisa


    • kaaru

      vastoinkäymisten lyödessä vastaan
      naurun helskyessä

      sydän kylpee
      kestää kun seisot rinnalla

      arkiaskareet joutuu
      kun tiedän sinun ajattelevan minua

      hymy huulille rantautuu
      kun muistan kesken askareen
      hellän kosketuksen
      ja katseen syvän kuin meri
      joka sanoo
      olet minun

      Hieno runos on taas:)

      • Eihän aina olla aallokossa
        ollaan sieltä noustu.
        Kasvun paikka mistä
        ymmärryksen juurille
        kasvun mahdollisuus uusille tuulille.

        kaaru

        Aamukahvitki juotu ja alkaa askareet
        eilen urheilun inspirion sain.
        Uidaan uuden päivän vesille....Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe