mönkiä

Onko kellään tietoa tekeekö näillä halvoilla vehkeillä mitään? Mikä ois summa millä vois saada kohtuullisen pelin?

4

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bnmbm,n

Tonnilla saa jo tieliikennekäyttöön 200cc bashania ja comanchee crossia. Itse ostin 200cc bashanin ja ihan hyvä kampe mun ajuille. Kyllä kannattaa kiristellä paikat oston jälkeen ja akku menee vaihtoon heti....osta kunnon akku niin ei jätä tielle. Käynnistyi nyt yli 20 asteen pakkasesta aika kevyesti. Saahan niihin aikaa käyttää jos haluaa paremmaksi tasaiselle tielle, meinaa tärisyttää kaupunkivauhdissakin. Nämähän ovat ihan crossimönkijöitä....ei näillä suossa ja hangessa oikein pääse. Joka paikkaan meinaa kiinni jäädä. Mut 'halpaa' ja hauskaa ajanvietettä.Ei kulutakkaan paljon mitään.

• Tieliikenne vehettä minä olen ajatellut. Minulla on työmatka noin 3-4 km niin siihen etupäässä. Paljonko on vakuutukset? Ja pitää hän se jokin lelu olla millä leikkiä:)

• Ja Ei

uskokaa jo, halpaa ja hyvää ei ole, Ei toimivaa mönkijää voi saada parilla tonnilla, ne on nähty jo niin monta kertaa tälläkin palstalla, kyllä on pari kaveriakin sanonut että kaikkea saatanaa sitä tuli ostettua, ei ei ei. älä osta.

• polle 800efi
        Ja Ei kirjoitti:

uskokaa jo, halpaa ja hyvää ei ole, Ei toimivaa mönkijää voi saada parilla tonnilla, ne on nähty jo niin monta kertaa tälläkin palstalla, kyllä on pari kaveriakin sanonut että kaikkea saatanaa sitä tuli ostettua, ei ei ei. älä osta.

tein aikoinaan sen virheen että sekaannuin kiinalaisiin lasten mönkiöihin toimihan ne n.10 h mutta sen jälkeen toisesta leikkas laakerit kiinni ja kun aloin tutkimaan niin runko oli 2 kohti poikki toinen kesti peräti 20 käyttö tuntia oli kone aivan loppu . ostin sitten polariksen 90 mönkijän nyt on n.200h eikä ole ollut mitään vikaa ja jälleen myynti arvo on aivan toista kuin kiinalaisissa.olihan traban kans auto mutta ei sitä voi verrata länsi autoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12833
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4780
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2788
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1955
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      111
      1706
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe