Uuden päivän nousevan nään
eihän tässä nyt vielä
tarvikkaa kaikki kielet soida.
Ottaa ja minne.
Mää tännää tätä kynnää pännää
oonki käjes pyöritelly tiijoks.
Taii eihän sitä tarvihe ilimottaa,
oottelen vaan tuota
elämänrengailla vierivää bussii.
Nyt ku piän välpäivää
en ostakkaa mittää.
Tälläyn vaan
päässäni on uus hattukii,
sen ostin kirpputorilta.
See nyt kallellaan
somasti nutturan kans.
Koitampas livahtaa
ei sitten kertaakaa
ettenkös onnistuis.
Ainahan noissa ikkunoissa
joku vartiossa seisoo
siinhän sitä päivät mukavasti menee.
Emäntä omalla vuorollaan
isäntä sillä aikaa
lavihtallaa torkkuu
kissa mahan päällä kehrää.
Hiljenee hetkeks tienoo
muutenki niin hilijanen
luuta oven päälle.
Ikkunoista näkee
nous elämän rengaille
käsväskyy mukanaan pieni
välpäivää jonnekkii.
Tänään on tänään
4
254
Vastaukset
- kaaru
...naurua elämään, ihanan makuinen runosi sopii tähän päivääni mainiosti.
Pidin...pidän jne.
ai niin, yks kysymys viel
"Tälläyn vaan
päässäni on uus hattukii,
sen ostin kirpputorilta.
See nyt kallellaan
somasti nutturan kans."
oliks tässä hatussa kukka kuin sulkana koristamas...nauraa. Sillo ainaski verhot viuhaa, kun kuljet hattu keikkuen:)))Hienoa et sää omaat tuota huumoria,
minää kun välillä tykkään noista,
niinkuin Justiinastaki, Pekkapuuta rakasti,
kaulimella niinkus muistat.
Aii see jäiki pois, trutsinsulkia
ne niin tekee hatusta näyttävän.
Tuo ikkunassa vartioissa
ihan aidosta tapauksesta.
Aina jompi kumpi ikkunassa,
enhän millää pääse menee,
etteikö minua näkis.
Sinuu ootinki arvasin ettei muita kiehdo.
Olen kuules siivonnu huusholliini koko päivän.
Kiitos oli kiva kuulla nauruas.
Hymy karehtii kasvoillani...Liisa
- Minanoita
Ja juurikin tämän
päivän erittäin hyvä runo.. Teki
ainakin minut hyväntuuliseksi
raskaan työpäivän jälkeen!
Kiitos Liisa =)Kiitos sittenkii piristii,
tie kun välillä tuppaa olee
niin" samaa kaikua askelten"
Silloo minuu alkaa viettää,
vaihteleviin maisemiin.
Minänoita
tänää taas ihan muuta,
eilisestä vierailustas kiitän.
Toivotaan tälle päivälle ees yks kumpare...Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
