Olen tänään kierrellyt joidenkin gallerioissa ja kiinitin erääseen asiaan huomiota, että ajattelematta suostutaan pyyntöön, jos joku vain sen esittää.
Lähdetkö ystäväksi jokaiselle kuka vain sinua pyytää, vaikka et häntä edes tuntisi.
Joillakin tuntuu olevan vain keräily mielessä, sillä tuskin kukaan pystyy vastaamaan toiselle sadalle menevälle "ystävälle" vilpittömästi taikka edes kertaakaan.
Aloitukseni ei ole kateellisen panettelua taikka että moittisin niitä jotka hyväksyvät kutsun. Kunhan ihmettelen sellaisen ihmisen motivaatiota joka lähettelee kutsuja joka naiselle ja kerää niitä kuin postikortteja.
Aloitukseni ei ehkä kuulu tänne, ja se siiretäköön sitten sinne minne kuuluu, kunhan ei poisteta.
Ystäväksi galleriaan
34
1599
Vastaukset
- kuten haluan,
hieman "hassua" koko homma.
- Pirre*
Ihan hölmöähän se olisi..minusta.
eräs mies pyysi ja koskaan edes jutellut koko ihmisen kanssa, mutta ystäviä hän oli naisista saanut toistasataa. Kyllä minä ainakin ensin katson, että mikä mies oikein on. Oli pakko kieltäysyä hänen kunniastaan päästä korttipakkaan.
- O - Orvokki
ja käyttää harkintaa, ainakin minun mielestäni. En tosin tiedä, mitä haittaa siitä voi seurata, jos hyväksyy ystäväksi kirjautumispyynnön.
Joskus tulee laitetuksi rukseja ajattelematta asiaa sen kummemmin. Koska galleria oli vasta uusittu, enkä ollut ehtinyt tutustua koko asiaan, tulin katsoneeksi. Kun ensimmäinen kutsuja sattui vielä olemaan ihan vieras nimimerkki, kurkistin hänen sivuilleen. Siellä oli jo melkoinen kokoelma upeita eri-ikäisiä naisia, jotka olivat hyväksyneet miehen ystäväkutsun. En keksinyt yhtään syytä kutsun hyväksymiseksi ja klikkasin "Hylkää".;)) Eihän kutsun hylkääminen estä ketään halutessaan lähettämästä rekisteröidyille nimimerkeille omia viestejään.
Tapahtuneen jälkeen täällä käytiin lyhyt asiaa koskeva keskustelu ja moni mietti: mitä, miksi, miksi hyväksyisin tai hylkäisin. Vastaukset taitavat edelleen olla vähän hakusessa. Ehkä tämä ketju tarjoaa meille uusia.
Kiitos Nittamax'ille aloituksesta.varmaan haittaa ole, mutta miksi joku mies haluaa kaikki naiset "kirjoilleen"
Anteeksi, en tiennyt että keskustelua oltiin jo käyty täällä, mutta ei kait uusinta mitään haittaa. :))
Pahinhan oli koko uudistuksessa, että jos et ollut kaikkia piilottanut, jopa ikäsi paljastettiin, taidetaan muuten nytkin. koska en osaa sitä poistaa, niin rupesin valehtelemaan.
Valehteleminenhan on rumaa ja ei varmaan etiketin mukaista, mutta en minä ole halunut laittaa ikääni sinne kaikkien tiedoiksi. En tosin muutakaan tietoa itsestäni.
tasa arwoa nääs :=)
ja kaikista kuudesta olen itse pyytänyt yhtä ystäwäksi tjn
on siellä jonossa odottomassa pyyntöjä tjn
mutta en woi hywäksyä niitä etteiwät saa weikkejä peräänsä :=)
nämä nykyiset uskoakseni owat saaneet siedätyshoitoa weikkejä wastaan :=)
kaksi tawannut liwessä? :=)
ja uskoakseni kaksi tai kolme tapaan kuunwaihteessa :=)
eikä kenenkään kanssa kirjoitella/soitella aktiiwisesti?
pitäiskö?
eli en lähde kenen tahansa matkaan :=)
"mää mikää kiertopalkinto oo"olet oikeilla jäljillä. Kenenkään miksikään kiertopalkinnoksi tarvii alkaa, Mukava nähdä sinuakin pitkästä aikaa. Kään ....kään..:))
Nittaminax kirjoitti:
olet oikeilla jäljillä. Kenenkään miksikään kiertopalkinnoksi tarvii alkaa, Mukava nähdä sinuakin pitkästä aikaa. Kään ....kään..:))
kateissa mut ystäwät ei :=)
samoin :=)
- yleinen
keskustelupalsta, kun kirjoitellaan vain kaksinvälisesti piilossa?
- HTZA
nämä tsätit.
Niile kun olis ihan oma paikkakin. HTZA kirjoitti:
nämä tsätit.
Niile kun olis ihan oma paikkakin.olisithan sinäkin voinut kirjoittaa oikein asiaa, eikä vain niin kuin tsätissä.
- tuo nyt
Nittaminax kirjoitti:
nyt mahdat tarkoittaa.
ei auennut?
Tarkotin, että eikö rekattu voi kirjoittaa yksityisviestejä toiselle rekatulle, joten jaksaako enää tänne ylelle meidän iloksemme ollenkaan? tuo nyt kirjoitti:
ei auennut?
Tarkotin, että eikö rekattu voi kirjoittaa yksityisviestejä toiselle rekatulle, joten jaksaako enää tänne ylelle meidän iloksemme ollenkaan?tuo nyt ole jokaisen oma asia minne haluaa kirjoittaa. Ja varmaan jaksaa kirjoitella jos asia on sellainen että sen haluaa muillekin luettavaksi.
Mutta emme varmaan halua siihen puuttua.
- jaanuska.
ikuli on keräiliä,onneksi hoksasin mistä muustakin on kysymys.
- on huuhaata
ihmiset valehtelee itsestään minkä ehtii ja laittaa netistä bongaamiaan kuvia muka ominaan.
Huonointa asiassa on se, että siellä on myös hyväuskoisia jotka laittavat omia oikeita tietojaan ja sinä päivänä kun bitti menee kunnolla poikittain ovat ne siellä taas kaikkien nähtävänä :/muistankin kuinka eräs oli pistänyt omaksi kuvakseen salatuista elämistä yhden näyttelijän kuvan. Oli vielä otettu suoraan telkkarista tai jostain, kun siinä tarkkaan katsoessa näkyi alalaidassa MTV 3 logo.
- pientä rajaa
Nittaminax kirjoitti:
muistankin kuinka eräs oli pistänyt omaksi kuvakseen salatuista elämistä yhden näyttelijän kuvan. Oli vielä otettu suoraan telkkarista tai jostain, kun siinä tarkkaan katsoessa näkyi alalaidassa MTV 3 logo.
ettekö tajua että uusi galleria sallii "Avatar kuvat" vai luuletteko kaikkia katteja ja lintuja ja ruusuja ihmisten omiksi kuviksi.
- kuitenkin
pientä rajaa kirjoitti:
ettekö tajua että uusi galleria sallii "Avatar kuvat" vai luuletteko kaikkia katteja ja lintuja ja ruusuja ihmisten omiksi kuviksi.
ole eriasia jos laittaa vaikka kultakalan kuvan tai esimerkiksi jonkun missikokelaan kuvan. Tyhmempikin olisi tajunnut pointin jota tarkoitin.
pientä rajaa kirjoitti:
ennen uudistusta, en muuten olisi sitä maininutkaan.
Mihinköhän mun edellinen vastaus katosi.- selis'seli
Nittaminax kirjoitti:
ennen uudistusta, en muuten olisi sitä maininutkaan.
Mihinköhän mun edellinen vastaus katosi.seliseli.
- en kirjautunut
pientä rajaa kirjoitti:
eihän joku tosiaan voi väittää esim, lintua omakseen:)
Tai puuta, luonnonkukkaa tms.
Kissoja ym. eläimiä saa vapaasti netistä ottaa käyttöönsä, ei niitä kuvia kukaan omista. - pientä rajaa
en kirjautunut kirjoitti:
eihän joku tosiaan voi väittää esim, lintua omakseen:)
Tai puuta, luonnonkukkaa tms.
Kissoja ym. eläimiä saa vapaasti netistä ottaa käyttöönsä, ei niitä kuvia kukaan omista.nyt nasahti lontin leima kovaan faktakallooni. On niitä kuvia netissä elukoistakin jotka on copywright suojattu, mutta enimmäkseen ei.
- hyväksyy kuvan,
pientä rajaa kirjoitti:
nyt nasahti lontin leima kovaan faktakallooni. On niitä kuvia netissä elukoistakin jotka on copywright suojattu, mutta enimmäkseen ei.
niin kaipa se silloin on sallittu.
- noita''
Nittaminax kirjoitti:
muistankin kuinka eräs oli pistänyt omaksi kuvakseen salatuista elämistä yhden näyttelijän kuvan. Oli vielä otettu suoraan telkkarista tai jostain, kun siinä tarkkaan katsoessa näkyi alalaidassa MTV 3 logo.
filmitähtien kuvia on Gallerioissa nähty muitakin.
- sitä sattuu
Ainakaan ne, jotka noin toimii,eivät voi kuvitella löytävänsä ystäviä sillä tekniikalla. valheellahan on ne lyhyet jäljet.Törmäävät seinään viimeistään,kun tulee eteen live-tilanne.
..en oo lukenu aiempia kommentteja.. sun aloitus
kuuluu hyvinkin tänne :)
Ensin piti kuitenkin käydä vilkaiseen, kuin
paljo sulla ystäviä ;)
En myöskään oo 'kateellinen panettelija', mutta
oon itekin ihmetelly tuota ystävä systeemiä..
Kun voi viestiä laittaa muutenkin, tai sähköpostia tai.. ties mitä.
Kaksi tai kolme on pyytäny, ihan tuosta vaan,
en mä sellaseen lähde.. Vielä tulee
kurkkailtua galleriaan, lienee uutuuden
viehätystä.. :)voi kestää viikkokin etten käy kurkkimassa omaa galleriaani. Siinä mielessä se on hyvä jos ei ole jonkun postiosoitetta, voi sen kautta lähettää viestin.
- en haluis olla ilkeä
Niin, mitä se vaatii, jos suostuu ystäväksi? Ainakin livenä ystävyys vaatii jotakin säännöllisyyttä. Pitäisikö X:n ystävien olla ystäviä keskenään koko sakin? Siinä sitä sitten ollaan, eikä kukaan tiedä, missä.
- kestääkseen
A.DONIS kirjoitti:
ei ystäwät mitään waadi :=)
ei ainakaan liwessä tjn
mut tääl onkin kaikki toisin :=)No kyllä ystävyys vaatii kestääkseen jonkinlaista enemmän tai vähemmän säännöllistä yhteydenpitoa. Ja minä olen huono siinä. On tosin niitä erittäin läheisiä ihmisiä, joita kuitenkin tapaa harvoin. Mutta tärkeitä ovat.
kuinka hywin nämä ystäwät oikeasti tuntewat toisensa?
luottaako "ns" ystäwään :=)
ja kuinka paljon :=)
kuinka paljon woi "ns" netti ystäwälle kertoa liwe ystäwistään/elämästään :=)
minä kerron hywin wähän tjn
wielä wähemmän niistä jotka tunnen liwessä tjn
se ei kuulu tänne :=)
ihan oikeesti mulla on kalleriassa kaksi liwe ystäwää ja toiseen luotan toisesta en ole sata warma :=)
enkä wieläkään kerää mitään kokoelmaa :=)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115017Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853049Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku342001- 811777
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411530450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211444Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431057