Kohta katsastus,ainakin täällä meilläpäin ,maksaa pian 100 €,
Yrittäjät perustelee kalliilla laitteilla ja koulutuksella ym,hinnan nousua mitä minä en usko että laitteet muka jokavuosi uusittaisiin.
Eihän kirvesmieskään voi mestarille mennä lisää palkkaa vaatimaan sillä että on uuden moottorisahan ostanut tai uuden auton jotta voi töissä kulkea.
Auton katsastus
11
323
Vastaukset
- vaihtelee
Meillä täällä Joensuussa halvin konttori veloittaa 19€ ja muitten konttoreitten hinnat on olleet tuossa 29€;n tuntumassa, joten tuntuu meillä päin olevan hinnat kohdallaan.
Hinnoittelu on nykyjään vapaata, joten markkinaehtojen mukaanhan tässä mennään ja vikistään tai rallatellaan, riippuu hinnasta. - HTZA
kirvesmies ei.
Ja jos minun on pakko kohdata sinut liikenteessä, niin on minulla oikeus luottaa siihen että, ainakin auto, on kunnossa.
Parturit ja katsastukset vapautettiin valtion armosta.
Siellä se viisaus lepää.
Taisit äänestää väärin?- minun mersu
kunnossa on mutta silti katsastus on kallista ei siitä mihinkään pääse,pakollinen mikä pakollinen.
Haluatko mersusta kuvan:) - HTZA
minun mersu kirjoitti:
kunnossa on mutta silti katsastus on kallista ei siitä mihinkään pääse,pakollinen mikä pakollinen.
Haluatko mersusta kuvan:)korkeakorkoinen, kesämekkoinen omistaja, vaimo, tai tyttöystävä sivulla.
Verojen maksajan ei tarvitse vaivautua. - tuon naapurini
HTZA kirjoitti:
korkeakorkoinen, kesämekkoinen omistaja, vaimo, tai tyttöystävä sivulla.
Verojen maksajan ei tarvitse vaivautua.leskirouvan,eläkeläisen siihen kuvaan, on vielä mummeli siinä kunnossa että sokeri suussa sulaa, muusta ei kokemusta:)
- HTZA
tuon naapurini kirjoitti:
leskirouvan,eläkeläisen siihen kuvaan, on vielä mummeli siinä kunnossa että sokeri suussa sulaa, muusta ei kokemusta:)
odotan näkeväni kuvan jossain.
Kiitos vinkistä.
- miljoonapulu
No, jo on katsastuksella hintaa. Mummon markoiksi tuota ei edes viitsi muuttaa...
Kyllä on kiskurihinta olen sitä mieltä. Tuosta hinnasta kannattaa jo antaa palautetta.
Kaikkia hintoja on euron varjolla nostettu, näköjään myös auton katsastuksen hintaa.
Suomessa kaikki kallista!!!- jo ollaan siinä
että kun markkahinnoista otettiin se mk pois ja laitettiin tilalle € niin on hyvä korotus.
- katsastus
oli toukokuussa kun kävin niin silloin diisseli autolta 70€ ja nyt kuulin että se kympillä on noussut.
- Steffo
Meillä hinta on 300 kruunua. Mutta Ruotsissahan katsastus on vielä valtion laitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282701- 1372496
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162103- 1332101
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121814Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161561344Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901130Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo911126Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381078