F-Secure 2009:n varmennus ei onnistu

FSIS2009 on asennettu vanhaan koneeseen jossa on ollut FSIS2008.
2008 version poistin Ohjauspaneelin lisä/poista sovellus toimnnolla ennen uuden asennusta.
Asennuksen päätettytä pitäisi tehdä tilauksen varmennus. Tämä ei toimi vaan tulee herja "Yhteyttä ei löydy. Tarkista että tietokoneesi internet yhteys on käytössä."
Firefox selain ja OutlookExpress sähköposti toimii moitteetomasti koneessa samanaikaisesti.
Olen yrittänyt poistaa 2009 version FS:n työkalulla UITool3-420 ja asentaa sen uudestaan hunolla menestyksellä.
Koneessa on Windows XP sp3:lla.
Onko kellään ideoita mitä pitäisi tehdä????

12

2695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poisto ohjeet
      • Lähdenpä yrittämään.


    • poistaisit

      sen vanhemman myös poistotyökalulla ja sit uusiks.

      • tehty.


    • Nyt on tyhty kaikki mitä oon keksinyt.
      Osoitteessa http://www.iinet.fi/index.php?section=13 oli F-Securen poistotyökalu ja hyvät ohjeet rekisterin siivoamisesta mutta ei auttanut. Uudelleen asennuksen jälkeen on edelleen sama ongelma varmentamisen kanssa ja ikivanhat virustunnisteet jotka el saa päivättyä ennekuin on varmennettu.
      Vieläkö joku keksii lisää neuvoja.

      • thyu656jyjky7

        Niin Miksi se vanha piti poistaa...?
        Oman F-Secure Inernet securityn 2009:n asensin suoraan koneelle. Ei tarvinu poistaa vanhaa F-Securea (Intrnet security 2008)... Ja toimii!!! Onko tämä nyt sitä tyhmän tuuria.
        No ohjeissahan ei kylläkään sanota mitään että tuo vanha versio pitäisi poistaa...


      • thyu656jyjky7 kirjoitti:

        Niin Miksi se vanha piti poistaa...?
        Oman F-Secure Inernet securityn 2009:n asensin suoraan koneelle. Ei tarvinu poistaa vanhaa F-Securea (Intrnet security 2008)... Ja toimii!!! Onko tämä nyt sitä tyhmän tuuria.
        No ohjeissahan ei kylläkään sanota mitään että tuo vanha versio pitäisi poistaa...

        En muista miksi vanhaa piti poistaa, jostakin sain semmoiset ohjeet.
        Nytkin olen saannut F-Securen supportilta ohjeet vanhan ei toimivan version poistoon. Heidän kotisivuilta saa laadattu työkalu tähän tarkoitukseen.
        Sen jälkeen saa asentaa uudestaan. Asennuksen menee käsittääkseni hyvin. Asennetun ohjelmiston varmennus ei vaan onnistu.
        F-Seuren supportilta olen jo saannut 3 sähköpostiviestiä ohjeilla mutta kaikki yhtä huonolla menestyksellä.
        FS:n kotisivuilta saa ladattua FSDIAG.EXE tukityökalun, löytyy myös asennus CD:ltä, jolla saa tehty FSDIAG.TAR.GZ tiedoston toimitettavaksi FS:lle. Ilnmeisesti supportti ei ole viisastunut siitä yhtään mittään.
        Ja kaikkia olen yrittänyt useamman kerran.
        Rupee pikuhiljaa v____taa.


    • Nyt lähti jo kolmas fsdiag... diagnostikkatiedosto FS:n supportille, saa nähdä maanantaina saako sieltä mitä järkevää vastausta.
      Epäilen saako ne mitään selvää tiedostosta.

    • Mutta kyllä se ratkeaa

      Ei muuta ku pommittamaan aspaa. Niin siitä se lähtee, tosin ainakin mä lähetin sinne jo eilen mailia aamupäivällä ja vieläkään ei ole tullut vastausta. Mutta kyllä se yleensä hoituu päivässä parissa.

      • Olen lähettänyt useampi sähköposti ja diagnostiikkatiedosto ja olen soitellut mutta yhtään toimivaa vastausta en ole saannut. Nyt on Avasti koneessa ja TOIMII TAAS! Vielä pitää laittaa Zonealarm palomuuri.


      • Todellakin
        enska_2 kirjoitti:

        Olen lähettänyt useampi sähköposti ja diagnostiikkatiedosto ja olen soitellut mutta yhtään toimivaa vastausta en ole saannut. Nyt on Avasti koneessa ja TOIMII TAAS! Vielä pitää laittaa Zonealarm palomuuri.

        Viimeksi mulla kesti 4 päivää että F-Secure hoisi lisenssin kuntoon. Se on kyllä sairaan hidasta välillä...

        Ihan kuten muissakin systeemeissä, ilmaiset vaihtoehdot toimii ilman kikkailua. Kun lisensioinnista tehdään liian vaikeaa.


    • X

      Koneessa oli aiempi versio F-securesta, missään ei mainittu että aiemmat versiot pitää poistaa ennen asennusta. Koitin asentaa vanhan version päälle ja sain samaa herjaa.

      Sitten koitin poistaa vanhan version, sepä ei onnistunutkaan, ennenkuin hankin ohjelman UITool3-420!

      Homman kanssa tapellessani (ja menettäen 1-2 h elämästäni ja hermoni) tulin kuta kuinkin siihen johtopäätökseen, että vaikka "F-secure2009ssä on parempi haittaohjelmistojen tunnistuskyky" ei se ollut vieläkään tarpeeksi hyvä, ohjelmahan ei tunnistanut sellaista haittaohjelmaa kuin F-secure!!! Eli summasummarum, jos F-secure on niin hyvä tunnistamaan&poistamaan haittaohjelmia, eikö sen pitäisi poistaa itsensä?

      Ts. älkää hyvät ihmiset rahoittako F-securea, en minäkään aio enää vuoden päästä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sinulle kaunis ihana yh...

      Kerro jotain lisää elämäntilanteestasi ja itsestäsi. 😊
      Ikävä
      79
      2382
    2. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      40
      2177
    3. Autolla markettiin

      Kiire ollut ku ovista läpi tyhjään kauppaan. Liekö sairauskohtaus.
      Kajaani
      76
      1953
    4. Mä oon niin patti tilanteessa

      Vaikeassa sellaisessa!!
      Ikävä
      48
      1756
    5. Martina osti talon Lapista

      – Unelmat on tehty toteutettavaksi. Usein ne ei tule helpolla, mutta kun olet valmis tekemään töitä ja jatkamaan niin ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      1490
    6. Anna sellainen tunniste josta voin tietää että kaipaat minua

      ja otan yhtettä sinuun ja kyselen kuulumisia.
      Ikävä
      150
      1445
    7. Moto team Tauriainen Oy

      Metsä Groupilta KENKÄÄ!Siinä Stora ensolle mallia.
      Kajaani
      26
      1435
    8. MONIKO kansansta OIKEASTI on ns. "Naton puolella" ?

      Kertokaa tässä ketjussa omia havaintojanne lähipiiristänne ja omia mietteitänne. Sana on vapaa mutta kohtuus kommenttei
      Maailman menoa
      386
      1356
    9. Oli mukava laittaa ne kaikki

      jakoon. Kyllä on saanut nauraa! :D oot yksinkertainen
      Tunteet
      172
      1218
    10. Idän oppilaiden hyväntahtoinen hourailu

      On vakava ja surullinen tosiasia, että sielujen ja Jumalan totuuden vihollinen johtaa tuhansia ihmisiä kyseenalaistamaan
      Idän uskonnot
      332
      962
    Aihe