Lehmäluokan pelejä noi Triumffit. Yksikään ei kulje yli 200 edes lastutettuna. Ai niin, eihän niin harvinaisiin saa edes tulppia puhumattakaan Powercommanderista. ER-5 pesee joka Trumban puolikaasulla.
Nauttikaa hitaasta ja arvokkaasta kyydistä vinkuvilla pappapyörillänne. Minä vedän 300 Kawalla ja moikkaan mennessäni.
Kulkeeko yksikään 200?
13
2932
Vastaukset
- wäbäwäbä
kyllähän sinne tielle mahtuu..tassu pystyyn vaan.
- mie vuan
Onpa siellä aika monta mallia, jotka kulkee reilusti yli 200. Ja ertsillä on aika turhaa lähteä missään olosuhteissa viivalle.... Kattele sieltä messuilta tai sitten mopolehdistä "mestari Kalle"....
- mitään pyörää
Varmastikaan et edes omista minkään nimistä pyörää
- taasen
todistettua toi jaappanilaisen "pyöräilijän" viisaus!!!
- Daytona 955
Joo kesällä Ahvenistolla , tervetuloa moikkaillaan siellä.
- Laardiahteri
Trumpan Rocket pesee KAIKKI sarjavalmisteiset sataankahteenkymppiin lähdöissä. Lisää palikoita kun laittaa, niin löytyy kampiakselilta 230hp. Taidat olla höpöhöpömies - heheheheeh :)))))!
- antaa olla
Ei oikeasti maksais vaivaa vastailla näiden amispoikien kuitteihen. Harvinaista kyllä, ei kirjoitusvirheitä, juurikaan...
- Alpo Kurkisen kaksoisveli
No nythän on hyvinkin pitkälti tuo nopeusjutska kiinni siittä kaasutuksesta.
Jarskin kanssa ajoin kerran hupiajoa ja kun väänsi kahvasta niin mittariin tuli ihan nopeasti 240-250-260 ja sitten tuntui, että tippuu kyydistä joten piti sitten hiljentää.
Uskoisinkin todellisen nopeuden yltävän tuohon 200 vauhtiin. Eihän se Kawasakin vauhtiin tietenkään yllä ei puhettakaan, mutta hyvin dopattu saa se lehmäkin olla pysyäkseen perässä ja saa ER-5:llakin enemmän kuin puolikaasua antaa.
Moikka vaan takaisin ajomestarille. - British Racing Green
"Yksikään ei kulje yli 200 edes lastutettuna."
Siinähän ajat tutkaan 200 lasissa. Loppuupahan ajot siihen.- GPS-mittamies
Olen ajanut tännän vahingossa Sprintillä gepsin mukaan 237... eikös se oo yli 200?
- Wikasakeilla
voit tulla kokeileen kawalla, er5, 6, 7 tai 8 millon vaan! et pety!
- ...pahaakin...
...painajaista :D. Oli taatusti hiki kun heräsit ;). Mä voin lähteä mun kiusatulla Rocketilla viivalle koska tahansa. Sulla ei taatusti pää kestä. Vie sinä se mopedisi muovinkeräyspisteeseen - urpo ;D.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky485101Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444924Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2424140Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573788Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1293689Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm923266Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1362172Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.151541Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo131145Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten631017