Lehmäluokan pelejä noi Triumffit. Yksikään ei kulje yli 200 edes lastutettuna. Ai niin, eihän niin harvinaisiin saa edes tulppia puhumattakaan Powercommanderista. ER-5 pesee joka Trumban puolikaasulla.
Nauttikaa hitaasta ja arvokkaasta kyydistä vinkuvilla pappapyörillänne. Minä vedän 300 Kawalla ja moikkaan mennessäni.
Kulkeeko yksikään 200?
13
2944
Vastaukset
- wäbäwäbä
kyllähän sinne tielle mahtuu..tassu pystyyn vaan.
- mie vuan
Onpa siellä aika monta mallia, jotka kulkee reilusti yli 200. Ja ertsillä on aika turhaa lähteä missään olosuhteissa viivalle.... Kattele sieltä messuilta tai sitten mopolehdistä "mestari Kalle"....
- mitään pyörää
Varmastikaan et edes omista minkään nimistä pyörää
- taasen
todistettua toi jaappanilaisen "pyöräilijän" viisaus!!!
- Daytona 955
Joo kesällä Ahvenistolla , tervetuloa moikkaillaan siellä.
- Laardiahteri
Trumpan Rocket pesee KAIKKI sarjavalmisteiset sataankahteenkymppiin lähdöissä. Lisää palikoita kun laittaa, niin löytyy kampiakselilta 230hp. Taidat olla höpöhöpömies - heheheheeh :)))))!
- antaa olla
Ei oikeasti maksais vaivaa vastailla näiden amispoikien kuitteihen. Harvinaista kyllä, ei kirjoitusvirheitä, juurikaan...
- Alpo Kurkisen kaksoisveli
No nythän on hyvinkin pitkälti tuo nopeusjutska kiinni siittä kaasutuksesta.
Jarskin kanssa ajoin kerran hupiajoa ja kun väänsi kahvasta niin mittariin tuli ihan nopeasti 240-250-260 ja sitten tuntui, että tippuu kyydistä joten piti sitten hiljentää.
Uskoisinkin todellisen nopeuden yltävän tuohon 200 vauhtiin. Eihän se Kawasakin vauhtiin tietenkään yllä ei puhettakaan, mutta hyvin dopattu saa se lehmäkin olla pysyäkseen perässä ja saa ER-5:llakin enemmän kuin puolikaasua antaa.
Moikka vaan takaisin ajomestarille. - British Racing Green
"Yksikään ei kulje yli 200 edes lastutettuna."
Siinähän ajat tutkaan 200 lasissa. Loppuupahan ajot siihen.- GPS-mittamies
Olen ajanut tännän vahingossa Sprintillä gepsin mukaan 237... eikös se oo yli 200?
- Wikasakeilla
voit tulla kokeileen kawalla, er5, 6, 7 tai 8 millon vaan! et pety!
- ...pahaakin...
...painajaista :D. Oli taatusti hiki kun heräsit ;). Mä voin lähteä mun kiusatulla Rocketilla viivalle koska tahansa. Sulla ei taatusti pää kestä. Vie sinä se mopedisi muovinkeräyspisteeseen - urpo ;D.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2251883- 831163
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92669Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante119660- 22637