Meidän rakkaus

kaaru

tartuit käteeni
otteesi oli vahva

sydämeni
lähes pysähtyi

hymyilin

käänsin katseeni Sinuun
silmissäsi asui rakkaus

meidän rakkaus

8

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

      Hänen kätensä on vahva

      hän hieroo sydämesi toimimaan
      taas

      veresi virtaamaan

      vaikka hän on hiukan monimutkainen
      hänen silmissään asuu luultavasti
      rakkaus

      Kaunis pieni runosi Kaaru-ystis!


      (nauraa täällä)

      • kaaru

        mitä sie nyt höpäjät
        oot sie laittanna kahveeseen
        sokerin sijast poronsarvijauhet
        et sie tiiä et se on miehil;)

        Ystis...kiits, nauru pidentää ikää:)))


    • *MURUKULTA*

      ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

      Hänen lempeät sanansa
      vain sinä voit tulkita

      Vain sinulle ne avautuu
      rakkaudella

      Taistelutanner antoi periksi
      muuttui kaikki rakkaudenmereksi

      Nyt ote vahva lämmin niin
      vie päiviin onnellisiin


      ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

      *Tyrskiz*....*voi huokaus*....*viheltelee*.... :¤


      http://www.youtube.com/watch?v=iA8r2MKRvVA

      • kaaru

        youtubesta Sinulla, oispa se rakkaus näin vanhanakin noin herttaista;)

        tästä tuli mieleen, kun tollasena pienenä tyttönä olin ihastunut naapurin poikaan. Olin saanut uuden hatun ja lähdin pyöräilemään. Silloin nuo tiet oli sorateitä ja niinpä sitten tuo poika tuli pyörää taluttaen mäkeä ylös kun mie laskettelin alas.

        Käänsin päätä taakseni vauhdissa katsoakseni, näkikö poika mun hatun. Niinpä pyörä meni reunaan,,,mukkelis makkelis minä rähmälleni, ja toisessa nimettömässä on vieläkin iso arpi muistuttamassa ihastuksesta. Turhamaisuus oli jo tuolloin minussa...voi..voi:)))

        Se on pientä vielä tuolloin kuin aikuisena, se arpi ei näy...se on sitten piilossa.

        Sait muisteloita ja hyvän mielen...kiitos


    • Into.Lento

      luja ote ollut
      "sydän lähes pysähtyi" :))

      • kaaru

        Luja ote...sydämen pysähdys
        @$zxxxxzzzz kroh...huomasitko
        nytkin;)

        miehet ovat tohtoreita
        jotka antaa sit tekohengitystä:)))

        kuule kyllä ne rakkaudet
        saavat ihmeitä aikaan
        ainakin meil naisilla
        tai en tiiä
        onko muita kuin minä:)))

        ja katselee taas ulos pimeyteen...


    • Näkee jos rakkaus asuu.
      Ei oo turhaan sanottu,
      silmät on sielun peili.

      kaaru

      Kädessäki otteessa rakkauden tuntee.
      "meidän rakkaus"

      Leivon justiin sämpylöitä,
      jos aattelin tulee
      ja tulihan yks poikani.

      Sinulle ilonpoikasia iltaas
      hyvää viikonloppua...Liisa

      • kaaru

        en viitsinyt leipoo
        en käydä kaupalla
        aamulla leivätön aamupala :(

        tai ei sittenkään
        pakkases pala ruisleipää
        melkein unohdin

        joo...silmät sielun peili
        joskus ne vievät mennessään
        kun käteen vielä tarttuu
        tuo rakkaus:)

        Kiitos liisa ja lämpöä iltaasi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe