En Sinua

Ei vaikka niin haluat
anelet siipiäs räpyttelet
katsot silmiini niin anelevasti.

Laske minut lentoon!

Katso nyt näytän sulle
täältä korkealta
lennän ylös korkeuksiin taivaisiin.

Katson
jospa näkisit miten avoin lento
näkee vain miten on vain taivas.

Ylös
ylemmäks nähdä paljon kauas
siivillään syleillen
hymyä sydän tulvillaan lentää.

Sylini
nyt tyhjentynny käsistäni kukka
yksitellen irtoaa
nyt Sinä lasken lentoos.

Katson nään
siivissä niissä luen
en sano mitää olen vaiti.

Lentoni oman
sen jokainen käy niinkuin käy
lennän lähellänne aistien tunnen.

Rakkaus pitää niin paljon
sen lentoni minulle on opettannu.

14

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      rakastaa
      antaa ja saada rakkautta
      on se mitä tavoitetaan

      luottaa
      antaa lentää vapaana
      kuin taivaan linnut

      uskoa
      huomiseen arjessa
      ongelmissa ja ilossa

      syli
      jonne paeta
      etsiä lämpöä
      ja turvaa

      jokaisella oma lento
      minulla oma ja
      sinulla oma

      Näin iltakahvit innoittivat kirjoittamaan. Tuntuuko se jo kuluneelta fraasilta, että pidän. Näin vain on:)

      • Kauan kun katsoo - näkee
        eikä sano mitää
        on vain vaiti - vaakakuppiin
        jos laittaa miten painavana.

        Alas syöksyks
        miten senkin höhentyynyn
        jos sen hajottaa
        saako kaikki höyhenet talteen?

        Taivas
        miten pitääkää olla hiljaa
        miten perhosenki siipien
        herkkien hentojen liikkeet.
        Ovat mukana synnyttämässä
        tuota suunnatonta tuulta
        ihanko huvikseen kaataa
        suuria puita ei katso kuka kaatuu.

        Joo huokaan kyllä sitä paljon
        rakkautta tarvitaanki opettajana.
        Jokainen kun on vielä niin erilainen
        ei ritä pelkkä yks malli.

        kaaru
        näin se on kokemuksen tulkintaa
        kiitos elävästä elämästä.
        Tuntevalta sydämeltäs sanat nuo pulppuaa.
        Aii kahveet pitää minunki keittää ja
        leppoisaa viikonloppua...Liisa hymyn kera


    • lindalinda1

      Runosi suorastaan pysäyttää taas.
      Tässä on jotain niin herkkää, melkeinpä pelkää
      että jotain särkyy.

      Kuinka paljon lento onkaan opettanut meitä vuo-
      sien saatossa kestämään, jaksamaan ja
      ymmärtämään. Olemaan rinnalla, kuuntelemaan tois-
      ta ja lohduttamaan.

      Kiitos taas Liisa, runosi ovat kultaa.

      • Miten pian laps kasvaa ja
        yllättää seki hetki,
        muistan kun ensimmäinet tyttöni,
        pois kotoa lähti,
        minä pesin lattiaa ja itkin.
        Enkö oo ollu tarpeeks hyvä äiti,
        miks jo nyt pois kotoaan lähti?

        Huokaan

        Sitä kun ei itse ollu saanu kokea
        kodin lämpöä rakkautta,
        miten haluskaa suojella omiaan,
        heille suoda kaikkea hyvää.

        lindallindal1
        olen otettu, sanot "runos on kultaa" kiitos
        Onhan se niinki miten näkee,
        tähtitarhaki sielä miljoonia tuikkii,
        jokainen omalla paikallaan.

        Liisan ajatusten tiet tänää tämmösii


    • valkeekuulas

      Kaunis puhutteleva runo.

      • valkeekuulas

        eilisestä lämmin kiitos
        hyvää viikonloppua

        Liisa


    • Minanoita

      Enemmittä puheitta sanon
      sinulle että pidän runoistasi,
      ja tarkoitan sitä!

      Myös tämä oli kaunis..

      Näin tuumailee juuri
      töistä palannut väsynyt
      Noita =)

      • yö kääri pieneks paketiks
        sisällään lämmin kiitos.

        Minänoita
        toivottavasti väsymys unenmaahan jäi
        virvoittavaa viikonloppua

        Liisa aamukahveellaan


    • risu

      Liisa, herkän kauniista ja usein hyvin puhuttelevista runoistasi. Niihin voi palata aina uudelleen.

      • lämmittää
        jos olet löytänny jotaki
        elämäni hetkistä
        missä luovutuksen kipua

        risu
        kiitoksen tiellä leppoisaa uutta päivää


    • *MURUKULTA*

      "Lentoni oman
      sen jokainen käy niinkuin käy
      lennän lähellänne aistien tunnen.

      Rakkaus pitää niin paljon
      sen lentoni minulle on opettannu."

      Näin se on - rakkaus pitää niin paljon
      Siihen ei ole mitään lisättävää! :)
      Kiitos Liisa tästä, hymyillen Murukulta vilkuttaa! :)

      • tultu

        Toteamaan mitä rakkaus suonukkaa.
        Aivan uskomattoman elämän
        siinä "koossa pitävä voima" läsnä.

        MURUKULTA

        Tämäki uus päivä rakkauden siivillä
        kiitos lämmin eilisestä vierailustas.

        pakkasaamusta .Liisa


    • Hienoa runoutta.
      Kiitos Liisukka ja hyvää viikonloppua.

      • ollu

        Sylissäni kuin kukkakimppu
        siitä yksitellen
        jokaisen kukkasen tunnen

        Margitta
        on tunnetta elämän sitä ollu
        toivottavasti sen kanssa tänäänki.

        Liisa kiittelee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe