Kimi Räikkönen

gg-10

Kaikkihan me tiedämme millainen Kimi Räikkönen on kameran edessä. Aina kun haastatellaan äärettömän tylsä ja vastahakoinen.

Taitaa se vaa olla kameran edessä. Emme tunne sitä luonnollisena henkilönä. On varmaan aika hauska tyyppi silloin kun kamera ei kuvaa. En tiedä. Mitäs arvelet ite?

19

527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollaan nähty.

Varmaan on ollut hauskaa ainakin juopolla itsellään.

• gg-10

On se työlästä olla nöyrä kun on niin hyvä. Rahasta ei puutetta.

• Putkivalo

vaan olla ujo mies. Ainakin alkuun. Ainakin ilman viinaa :)

• gg-10

Haastattelut antaa kuvan ujosta miehestä. Kyllä viina varmasti tekee miehestä (tai pojasta) rempseän kaverin.

• ...ngg

yhdessä ajoneuvos-jaksossa mieshän oli ihan
      hauska ja tavallinen.

Mutta eiköhän anneta tekojen puhua puolestaan.

Tuleva kausi tuo takaisin slicksit ja moottori
      per kaksi kisaa - rajoitus poistuu. Silloin
      nähdään kenen kantti kestää lisääntynyttä g-voi-
      maa.

• gg-10

Mielenkiintoinen kausi odotettavissa. Niin paljon kuin nyt koko lajista vielä jaksaa innostua. Tuleva kausi erottaa kilpa-autoilijat maanteiden kuninkaista, Teuvoista.

• Ei minullakaan ole kunnia tuntea kyseistä henkilöä aivan henkilokohtaisesti. Vastentahtoisestihan hän tuntuu suhtautuvan mediaan.
      Perskutarallaa, mitä ne häntä menevät kuvailemaan, jos hän ei kerran tahdo julkisuuteen. Kuvaisivat ja haastattelisivat vaikkapa minua. Minä kun saattaisin viihtyäkin kameroiden edessä.

• hairioilmoitus

Zepponen...jos ei pihallasi ole tulipunaista ferraria vaan esim. harmaa Nissan Micra niin hirveätä kameratunkua pihallesi tuskin tulee.

Jos olet isorintainen niin laitapa kevään tullen liian pienet rintaliivit päällesi (oletan että olet nainen) ja ala pesemään autoasi vaahto roiskuen ja silleen että rinnat "vahingossa" siinä samalla lasia vasten hieroutuvat. Sillä tavalla saat ainakin jonkin verran huomiota autosta huolimatta.

Jos olet mies niin sitten saat takuuvarmasti huomiota rintaliiviesi kera.

Ja nyt YRITIN olla hauska. Eli tämä on huumoria. Älkää suuttuko.

• hairioilmoitus kirjoitti:

Zepponen...jos ei pihallasi ole tulipunaista ferraria vaan esim. harmaa Nissan Micra niin hirveätä kameratunkua pihallesi tuskin tulee.

Jos olet isorintainen niin laitapa kevään tullen liian pienet rintaliivit päällesi (oletan että olet nainen) ja ala pesemään autoasi vaahto roiskuen ja silleen että rinnat "vahingossa" siinä samalla lasia vasten hieroutuvat. Sillä tavalla saat ainakin jonkin verran huomiota autosta huolimatta.

Jos olet mies niin sitten saat takuuvarmasti huomiota rintaliiviesi kera.

Ja nyt YRITIN olla hauska. Eli tämä on huumoria. Älkää suuttuko.

Niin, tuosta autonväristä ei enää ota Erkkikään selvää, merkkikin täytyyy luntata rekisteriotteesta, taitaa olla kylän kukkivin ruostekasa.
        Kyllä minä itse olen itseäni miehenä pitänyt, muijan kommenteista huolimatta. Mutta kyllähän tällaisen kaljamahan omistajalla tahtoo silti olla B-kupin rinnatkin.
        Yleensäkin kyläläisillä riittäisi puhetta, jos näkisivät edes kerran minut pesemässä autoa. Auto on tehtaalta lähtiessä pesty ja se riittää.

• gg-10

Oletko valmis? Kuvausryhmä soittaa kohta ovikelloa. :)

• gg-10 kirjoitti:

Oletko valmis? Kuvausryhmä soittaa kohta ovikelloa. :)

Oottakaahan kun saan housut jalkaan.

• hairioilmoitus
        zepponen kirjoitti:

Niin, tuosta autonväristä ei enää ota Erkkikään selvää, merkkikin täytyyy luntata rekisteriotteesta, taitaa olla kylän kukkivin ruostekasa.
        Kyllä minä itse olen itseäni miehenä pitänyt, muijan kommenteista huolimatta. Mutta kyllähän tällaisen kaljamahan omistajalla tahtoo silti olla B-kupin rinnatkin.
        Yleensäkin kyläläisillä riittäisi puhetta, jos näkisivät edes kerran minut pesemässä autoa. Auto on tehtaalta lähtiessä pesty ja se riittää.

Munkin ruumiinrakenne on sellainen että kun kiloja kertyy niin myös tissit kasvaa! Eli ymmärrän mitä tarkoitat.
        Jossain dokkarissa oli juttua "miesten rintaliiveistä" ja se oli ihan asiallinen juttu. Miehille joilla on tämä tissiongelma.

Painoja nostamalla ongelma pysyy kurissa. Rintalihaksia pitää kehittää. Toisaalta kun niitä kehittää, niin meidän kaltaisilla miehillä, on kysyntää. Naiset kuitenkin pitävät ronskeista miehistä?

Toisaalta haluaisin tietää asuinpaikkasi. Minä asun Jyväskylässä. Tunnut selvästikin kaverilta jolla on hyvä itsetunto. samoin minulla puutteistani huolimatta.

Myydään pääsylippuja tapahtumaan jossa pestään molemmat tissiliivit päällä autoa. (Miljoonapulu saa kyllä luvan maksaa sitten tuplamaksun!). Raha menisi hyväntekeväisyyteen.

Mietitään asiaa!

• gg-10
        zepponen kirjoitti:

Oottakaahan kun saan housut jalkaan.

Vetoketju kans kii. Jollei oo verkkareita. Kauluspaitaa ei tarvita.

• miljoonapulu
        hairioilmoitus kirjoitti:

Munkin ruumiinrakenne on sellainen että kun kiloja kertyy niin myös tissit kasvaa! Eli ymmärrän mitä tarkoitat.
        Jossain dokkarissa oli juttua "miesten rintaliiveistä" ja se oli ihan asiallinen juttu. Miehille joilla on tämä tissiongelma.

Painoja nostamalla ongelma pysyy kurissa. Rintalihaksia pitää kehittää. Toisaalta kun niitä kehittää, niin meidän kaltaisilla miehillä, on kysyntää. Naiset kuitenkin pitävät ronskeista miehistä?

Toisaalta haluaisin tietää asuinpaikkasi. Minä asun Jyväskylässä. Tunnut selvästikin kaverilta jolla on hyvä itsetunto. samoin minulla puutteistani huolimatta.

Myydään pääsylippuja tapahtumaan jossa pestään molemmat tissiliivit päällä autoa. (Miljoonapulu saa kyllä luvan maksaa sitten tuplamaksun!). Raha menisi hyväntekeväisyyteen.

Mietitään asiaa!

?????
        Siis tuplamaksun?? Mä haluan alennuksen jos ei alennuksia tuu niin en tuu ollenkaan. Ajatus tuota hm miehistä liivit päällä ei kiehdo ollenkaan. Luonnonvastainen ajatus...

Kummaa tekstiä hairikseltä...

• ..en seuraa kisoja kovin intensiivisesti.
      Jos on ajanut muutamman kymmenen kierrosta, ja
      tulee keskeytys omasta syystä tai ilman, tuskin
      silloin on parhaassa esiintymiskunnossa ?
      Mulla tulee aina mieleen niissä haastatteluissa,
      miten on hartiat jumissa.. oli sitte pärjänny tai
      ei.. :/ Ice man, sopii hyvin :)

• gg-10

Intensiivinen ei ole oikea sana minunkaan tavalleni seurata lajia. Toivon Kimille menestystä... Ja mietin samalla miksi. Koska hän on suomalainen.

• miljoonapulu
        gg-10 kirjoitti:

Intensiivinen ei ole oikea sana minunkaan tavalleni seurata lajia. Toivon Kimille menestystä... Ja mietin samalla miksi. Koska hän on suomalainen.

Minä en pidä Räikkösestä. En ole koskaan pitänytkään. Pidän Heikki Kovalaisesta ja hänen tytöystävästään ovat symppiksiä molemmat.

• gg-10
        miljoonapulu kirjoitti:

Minä en pidä Räikkösestä. En ole koskaan pitänytkään. Pidän Heikki Kovalaisesta ja hänen tytöystävästään ovat symppiksiä molemmat.

Toivotaan menestystä Kovalaiselle.

• miljoonapulu
        gg-10 kirjoitti:

Toivotaan menestystä Kovalaiselle.

Mun mielestä se Kovalainen vaan on jotenkin symppis. Sellanen kiva vaikutelma hänestä. On luonteva kameran edessä eikä hänestä ole minun tietääkseni ikävää julkisuutta.
        Mielestäni urheilijamaista käytöstä ei ole liiallinen ryyppääminen eikä huumeidenkaan käyttö (tapaus Jere Karalahti).

Toki sitä juoda saa mutta sopivasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5017
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3302
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3049
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      34
      2001
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1777
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1530
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1444
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      118
      1130
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1099
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1057
    Aihe