En osaa ketoa vitsejä, harmittaa

miljoonapulu

Mua oikeen välillä harmittaa kun en osaa kertoa hyviä vitsejä. Tykkään kyllä hyvistä vitseistä joita kuulen. No, sitten olisi kivaa edes muistaa joku kuulemansa hyvä vitsi, mutta muisti on hyvä niinkuin kanalla. En muista niin en muista.

28

884

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rattus sp.

Ei käy niin kuin minulle. Totean jotakin nasevaa ja toisista se oli todella hauskaa.. vaikka se oli vain toteamus..

• gg-10

Älä yhtään harmittele. Sinä todella osaat olla hauska ja saat nauramaan silloin kun et sitä yritä. Niin huvittava oli aloituksesi. Remahdin nauruun ja vatsata sattuu vieläkin. :)

En minäkään osaa ketoa vitsejä. :))

• miljoonapulu

Ilahtuneena totean; on kivaa kun saan jonkun nauramaan.
        Minun otsikostani jäi yksi kirjain pois. Ja otsikon olisi pitänyt olla; En osaa kertoa vitsejä.

Minulle käy aina näin. Tahattomasti unohdin vain yhden kirjaimen pois ja sekös viisaampia naurattaa.
        Heh heh

• gg-10
        miljoonapulu kirjoitti:

Ilahtuneena totean; on kivaa kun saan jonkun nauramaan.
        Minun otsikostani jäi yksi kirjain pois. Ja otsikon olisi pitänyt olla; En osaa kertoa vitsejä.

Minulle käy aina näin. Tahattomasti unohdin vain yhden kirjaimen pois ja sekös viisaampia naurattaa.
        Heh heh

Vatsata sattuu vieläkin. :)

• Putkivalo

Onko sullekin tuttua että muistaa jonkun vitsin ja aloittaa kertomisen ja huomaa että eihän se mennytkään niin, tuli vahingossa kerrottua se koko juju jo kättelyssä ja vitsi on pilalla. Muuta hymyilee kohteliaasti "se olisi varmaan ollut kiva oikein kerrottuna" ja vilkuilee pelastusta ympäriltään.

Hyvä muisti kun kanalla, heh :)) hyvin sanottu :))

• hairioilmoitus

Vitsien Maailmanmestaruuden voitti aikonaan vitsi joka liittyy naisiin.

Mutta en kerro sitä jos kukaan ei kiltisti pyydä.

"Ole kiltti hairioilmoitus ja kerro tuo vitsi" Jos joku sitä kiltisti pyytää niin sitten kerron.

• Putkivalo
        hairioilmoitus kirjoitti:

"Ole kiltti hairioilmoitus ja kerro tuo vitsi" Jos joku sitä kiltisti pyytää niin sitten kerron.

Eikös joulu mennyt jo? Aattelin ettei tarvis tsempata sen kiltteyden kanssa vuoteen, mutta olkoon sitten...

Kiltti hairioilmoitus, kertoisitko meille tuon vitsin?

Auts, mun polviin sattuu.

• miljoonapulu

Juu kyllä tutulta kuulostaa. Onhan minulle käynyt monestikin niin. Miten mä voin muistaa kun samaan aikaan mietin onko huulikiiltoni nätisti ja rajaukset silmissä kunnolla etteivät oo ihan vielä levahtaneet :) .
        Niin se muistihommeli meni kai niin, että; hyvä mutta lyhyt muisti.
        Ja tein sen oivalluksen, että mä oon katos kanamainen välillä niin muisti on kun kanalla. Ikäänkuin samaistun tuohon lintuun. Puluun en mielelläni samaistu olkoonkin nimimerkkini mitä on. Älkää välittäkö; oon vähän höppänä tuulella jälleen.

Höppänänä olossa se hyvä puoli muiden kannalta etten ainakaan ala ilkeilemään muille.
        No, kai mar kana on niin lempeä ettei osaa olla ilkeä.

• miljoonapulu

Ai, no nyt tuli uutta tietoutta minulle jälleen. Onko olemassa vitsien maailmanmestaruuskilpailut? Ihan oikeastiko?

No, sivistyksessäni oli aukko.

Vai kiltisti tarttis pyytää. No, en pyydä kiltisti saada vitsiä kuulla. Kohteliaana miehenä' kyllä kerrot sen ilomielin muille muutenkin. :) Vai oletko kohtelias mies?

Niin kiltiksi en kyllä ala. Älä ny ota ittees :) heh

• ..liittyvä huumori onkin parasta :D
      Pahinta on ns. väkisin väännetty vitsi, ja vaikka
      se ois hyvin kerrottukin, joku on sen melko varmasti
      kuullut jo aiemmin..
      En muista minäkään vitsejä/osaa kertoa. Ja
      sellainen kuva, että se onkin enempi miesten
      juttu..naiset sitten nauraa, koska vitsi oli
      oikeasti hauska/tai kohteliaisuudesta ;)
      Oonkohan mä tosikko.. ?)

• miljoonapulu

Tarkoittanet armas immeinen; tilannekomiikkaa?

Mulla on se tietämättäni hallussa.

Monet kerrat sanon vahingossa jotain väärin tai sana puuttuu lauseesta, niin kyllä perheelläni on välillä vatsat kipeenä kun nauravat. :)

Niin kai se on; vitsit on enemmän miesten juttu. Tämmöisen havainnon olen ollut tekevinäni tai olen tehnyt tämän havainnon. Tavallaan tietämättäni :)

• hairioilmoitus

Älä välitä jos jotain paskajuttua sulle heitetään. TOSI ASIA on se että SINÄ olet kiva ihminen ja täällä palstalla suorastaan ODOTETAAN sinun tarinoitasi tahi uutta "tylsää" galluppia.

On helppo toista haukkua mutta tosiaankin tämä palsta ei edes eläisi ilman miljoonapulua tai muita vakkarikirjoittajia (putkivalo,zeppemikälie jne..)

Kiitos pulu ja muut että jaksatte kirjoitella täällä.

• miljoonapulu

Tokkopa mää paskajuttujen heitosta välitän.

Ai, mäkö kiva ihminen? Ai kuinka ihanaa kun kirjoitit noin. Voihan vitalis. Kiitos kovasti.

Siis odotetaan tarinoitani tai uutta galluppia.
        Oon ihan imareltu. Mulla EI ihan oikeesti tullut mieleeni kun aloin täällä kirjoitella, että saisin näin hyvän vastaanoton kuin olen saanut :) koska mistä sitä voi tietää miten muut sielut kirjoituksiini suhtautuvat.

Olen kovasti mielissäni :) .

Voi, että olet kertakaikkiaan ylenpalttisen kohtelias tänä iltana.
        Vai ei palsta eläisi ilman miljoonapulua ja muita vakkarikirjoittajia.

Mä todella viihdyn täällä ja tykkään kirjoittaa täällä. Kiitos itsellesi kun annoit noin ylenpalttista palautetta.

Ja kyllä sä oot väriläiskä tällä palstalla, aina tosin en ole aivan varma millä mielellä ja mitä tarkoitat kaikilla jutuillasi ja joitakin asioita sanot tuota hieman liiankin suoraan (viittaan siihen kun kirjoitit mitä sinulle tapahtuu tanssiessasi jonkun pulskan 40 naisen kanssa, ehkei ihan niin suoria hm ilmauksia tarvittaisi...)

• Vaikka olisi kuinka vitsikäs tyyppi, ei se välttämättä naurata. Taitaa enemmän olla itse kertomistavasta kiinni koko homma, joku osaa vain kertoa tuhanteen kertaan tutun jutun niin hauskasti, että se aina naurattaa.
      Jotkut osaavat olla huvittavia olematta koomisia. Tämä on joillekkin syntymälahja, sitä ei vain voi opetella. Mutta parempi että mimun jutuille ei naureta kuin että minulle nauretaan. Olisi tosi raskasta olla kävelevä katastrofi.
      Näillä palstoilla parhaat heitot juttuihin tuntuvat tulevan puskista, näiden heittelijät eivät halua tulla "julkisuuteen". Toisaalta puskista tulee myös kaikkein heikoimmat ja mauttomimmat jutut.
      Toisaalta, kuka on sanonut, että keskustelussa pitäisi olla vitsejä. Täällä on paljon hyviä keskusteluja, joiden mielekkyys on nimenomaan siinä, että asia on nostettu yleiseen käsittelyyn ja asiasta keskustellaan vakavasti. Huumori tulee, jos on tullakseen.

• miljoonapulu

Joo sanoit jälleen hyvin niinkuin aina. Huomaan, että olet syvällisesti asioita ajatteleva ihminen. Olet samalla yksi palstan väriläiskistä.

Joo kyllä se kertomistavasta on kiinni osaako joku vai eikö osaa jutun kertomisen.
        Mua itseäni ei haittaa jos minulle nauretaan koska haluan ilahduttaa muita ihmisiä. Tuo mutsini on niin tosikko, ettei hän edes välitä koko huumorista ollenkaan.
        Tuollainen en halua itse olla. Eikä hän pidä iloisuudestani(kaan) :( .
        No, ei keskustelussa aina tarvitsekaan olla vitsejä, sitä en tarkoittanut.
        Kiinnosti vaan mitä ajatellaan aiheesta. Ei ollut tarkoitus pitkästyttää sinua.

• hairioilmoitus

Laitoin tuossa aiemmin tänään sinuun kohdistuneen vitsin joka liittyy rintaliiveihin.

Nyt vasta luin huumorintajuttomuudestasi.

Jotenkin tuntuu että se vitsini ei sinua yhtään naurata.
        Voisin sen tietty poistaa koska olen täällä rekatulla nikillä mutta enpä poistakaan ;)

• hairioilmoitus

Laitoin tuossa aiemmin tänään sinuun kohdistuneen vitsin joka liittyy rintaliiveihin.

Voisin sen tietty poistaa koska olen täällä rekatulla nikillä mutta enpä poistakaan ;)

oli tämä viesti. Ei kohdistunut miljoonapuluun.

• miljoonapulu

oli tämä viesti. Ei kohdistunut miljoonapuluun.

Tuota noin. Täälläpä tiivis tunnelma tänään. Mä en taida ihan olla tilanteen tasalla. Miksi erikseen mainitsit ettei kohdistunut miljoonapuluun? Hassua seurat mitä sanailua tässä vielä täällä kehkeytyy. Uteliaisuuteni on kyllä täysin hereillä. :)

• hairioilmoitus kirjoitti:

En minäkään ole koskaan omaa viestiäni poistanut, enkä kenenkään muunkaan. Huumorintajusta en osaa sanoa, suuntaan enkä toiseen, päättäkää te, onko minulla vai ei. Juuri kävin lunttaamassa, kun vasta-aikoihin vasta tulin koneelle.

• Unreg.

osaa ketoa vitsejä...

• miljoonapulu

No, lohduttakaamme itsejämme jotka emme vitsejä osaa kertoa; olemme hyvä yleisö nauramme kyllä kuullessamme hyvän vitsin.

Pitäähän vitsin kertojalla olla yleisö.

• Reggung

Siihe on syynsä. Siehä oot unregulaattori.

• hairioilmoitus

Moi pulu!

Anteeksi että olen unohtanut tämän lupaamani vitsin laittaa.
      KAIKESTAHAN järjestetään MM-kilpailuja varsinkin Suomessa. Tämä taisi olla ruotsalaisen kertoma vitsi jonne MM-pokaali meni joskus vuonna 2004 tms. MM-tittelin arvoinen vitsi meni näin:

Kaksi ruotsalaista oli metsästämässä. Toisen kivääri vahingossa laukesi ja osui kaveria selkään.
      Hän soitti paniikissa hätäkeskuskeen ja huusi "APUA, AMMUIN KAVERIA SELKÄÄN SE ON KUOLLUT".
      No hätäkeskuksen neitokainen neuvoi: "Ottakaa nyt ihan rauhallisesti. Ensin teidän pitää varmistaa että hän on varmasti kuollut".

Puhelimessa oli vähän aikaa hiljaista ja sitten kuului laukaus.

"Kuollut on. Mitäs mä nyt teen?"

• miljoonapulu

No, ei sun anteeksi sentään tartte pyydellä jos unohtui vitsi laittaa aiemmin. Hupsua :)

Tiedä en ma oliko tuo maailman paras vitsi mutta huisin hauska se oli. Nauroin sitä.

• rasittavia

Netti on pullollaan vitsejä ja vitsikirjoja saa kirjastoista ja kaupoista. Huumorintaju onkin sitten eri asia, eikä ainoastaan taju vaan huumorin tuottaminen: eleet, ilmeet, olemus ja kivat koukut (näppärä kielenkäyttö ja nopeat oivallukset) ihan arkisessa jutustelussa... ja sitä kun ei oikein opi treenaamalla, valitettavasti.

• miljoonapulu

Onko netti pullollaan vitsejä? Varmasti on näin, että kirjastosta saa lainata ja kaupasta ostaa vitsikirjoja. Olet perillä asiasta.

Mä EN koskaan lainaa tai osta niitä.

Kerron vielä kerran ja taidan taas toistaa itseäni mutta ma oon just sellaane hassu immeine jolta komiikka sujuu välil enemp välil vähemp käytännös.
        Jostain itselle tuntemattomast syyst satun vaan omaavani hauskoi ilmei joita sitten ehkä tehostan puolivahingosa. Ja toisinaa on kiva olla vähä tietämätön jostai asiaast tyyliin eihän blondi ny kaikkee voi tietää ja sit o kivaa ku mies saa osoittaa olevansa tietävämp ko mää ja saa sitte päteä.
        :)

• hairioilmoitus
        miljoonapulu kirjoitti:

Onko netti pullollaan vitsejä? Varmasti on näin, että kirjastosta saa lainata ja kaupasta ostaa vitsikirjoja. Olet perillä asiasta.

Mä EN koskaan lainaa tai osta niitä.

Kerron vielä kerran ja taidan taas toistaa itseäni mutta ma oon just sellaane hassu immeine jolta komiikka sujuu välil enemp välil vähemp käytännös.
        Jostain itselle tuntemattomast syyst satun vaan omaavani hauskoi ilmei joita sitten ehkä tehostan puolivahingosa. Ja toisinaa on kiva olla vähä tietämätön jostai asiaast tyyliin eihän blondi ny kaikkee voi tietää ja sit o kivaa ku mies saa osoittaa olevansa tietävämp ko mää ja saa sitte päteä.
        :)

Miten JOKU VOI kirjoittaa noin murteellisesti? Se sinänsä on jo hauskaa. ME KESKISUOMALAISET kirjoitamme parhaalla mahdollisella kirjakielellä ja emme voi tuollaista tekstiä nauramatta lukea! Oletko miljoonapulu kotoisin Turusta vai Oulusta?

Eipä silti olet kiva ihminen. Kaikille ei ole suotu kunniaa syntyä ja kasvaa Keski-Suomessa (Jyväskylä). Tykkään sinusta silti miljoonapulu :))

• miljoonapulu

Miten JOKU VOI kirjoittaa noin murteellisesti? Se sinänsä on jo hauskaa. ME KESKISUOMALAISET kirjoitamme parhaalla mahdollisella kirjakielellä ja emme voi tuollaista tekstiä nauramatta lukea! Oletko miljoonapulu kotoisin Turusta vai Oulusta?

Eipä silti olet kiva ihminen. Kaikille ei ole suotu kunniaa syntyä ja kasvaa Keski-Suomessa (Jyväskylä). Tykkään sinusta silti miljoonapulu :))

No se oli sellaista tarkoituksellista hauskuuden tavoittelua :). Mä suorastaan rakastan eri murteita. Koitan hauskuuttaa miestänikin aina välillä kun puhun jotain murteellisesti ja sitten nauramme molemmat välillä vedet silmistä valuen.

UTubessa (lahja meille kaikille tietokoneen käyttäjille) on pätkiä Velipuolikuusta, Hymyhuulista ja Mutapainin ystävistä. Nuo ovat mielestäni hauskimpia, kaikkien aikojen hauskimmat suomalaiset viihdeohjelmat.
        Kattelepa joskus Pirkka-Pekka Peteliuksen esittämiä murrepätkiä. Minusta hän on lahjakas näyttelijä. Hänen eri murrelausahduksensa ovat minua innoittaneet.

Ilmansuunta täysin väärä. Oulu on kaukana siitä missä asun.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5017
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3302
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3049
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      34
      2001
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1777
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1530
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1444
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      118
      1130
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1099
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1057
    Aihe