Tympiää

Nallepuh

Kyrsii, ei tuossa seiskassa mitään tekemistä ja vääntämistä ole, paskamainen viritys ei ittelle jää mitää viriteltävää, olis tuo beta nyt voinu vähän bukisempi olla kaatuis perkele edes yhden kerran, parit sovellukset klik klik siinä se.

18

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penguin

      Kerros nyt mulle, mitenkäs on?

      Käsittääkseni siinähän on poistettu niitä ohjelmia ja niitä voi ite ladata sieltä jostain, niin mitä sieltä voi ladata ja mitä siitä on karsittu? Vai onko betassa tuota?

      Itse en kehtaa edes yrittää asentaa, kun en välttämättä eulaa hyväksyisi kuitenkaan...

      • Nallepuh

        En mää sun tarpeitas tiedä, kokeile ite.


      • "Käsittääkseni siinähän on poistettu niitä ohjelmia ja niitä voi ite ladata sieltä jostain, niin mitä sieltä voi ladata ja mitä siitä on karsittu?"

        Ei siinä muita ohjelmia näkynyt kuin suunnilleen joku muistio, paintrush, wordpad, laskin ja sitten ne pasianssit ja mahjongit peleinä. Valikossa näkyi linkki johonkin Windows Marketplaceen että sieltä varmaan saa palapelin rakennustarpeet.


    • c=3

      Noinhan tilanne on eräiden muiden käyttöjärjestelmien kanssa ollut jo vuosia; kaikki toimii eikä mitään tarvitse säätää.

      • Nallepuh

        Eioo näin helppoo ja yksinkertaista linussia viel ollut joka jokaisen ajurin asentaa automaattisesti, tää voi olla vähän konekohtanen juttu ittellä varmaan hyvin seiskan kanssa yhteensopiva rauta eikai tää muuten näin vaivatonta olisi.


      • Nallepuh kirjoitti:

        Eioo näin helppoo ja yksinkertaista linussia viel ollut joka jokaisen ajurin asentaa automaattisesti, tää voi olla vähän konekohtanen juttu ittellä varmaan hyvin seiskan kanssa yhteensopiva rauta eikai tää muuten näin vaivatonta olisi.

        ei paljon mitään tarvitse, niin ei tarvitse paljon mitään säätääkään. Tämä vastaus siittimenkuvalle.


      • Nallepuh kirjoitti:

        Eioo näin helppoo ja yksinkertaista linussia viel ollut joka jokaisen ajurin asentaa automaattisesti, tää voi olla vähän konekohtanen juttu ittellä varmaan hyvin seiskan kanssa yhteensopiva rauta eikai tää muuten näin vaivatonta olisi.

        Ei sellaista käyttöjärjestelmää ole kuin linussi. Mutta kyllähän nuo nykykäyttikset tajuaa laitteet. Ubuntu tunnisti ihan kaiken ja ei tarvitse käyttikseen lisätä kuin medibuntu niin kaikki löytyy sitten. Ymmärtää jopa Canonin omat raakakuvamuodot suoraan. Windowseilla tarvitsi siihenkin jotain ihme lisäpalikkaa.


    • V.P. Lehto

      Ja sininen ruutu?

    • Å-Type

      Ajattelin, että kun ei ole vielä valmis, niin olis rämplättävää. Nyt täytyy tyytyä vaan käyttämiseen, kun säätämistä ei ole.

      • Nallepuh

        Etch:ta on tuttu, vähän apt-get ..... ja se on siinä. Ainoa simppeli linux joka on miellyttänyt.


      • Nallepuh kirjoitti:

        Etch:ta on tuttu, vähän apt-get ..... ja se on siinä. Ainoa simppeli linux joka on miellyttänyt.

        No ilmankos et tunnu oikein tajuavan linuxin päälle. Ei sen puoleen että Etchissa olisi suurempaa vikaa mutta kyllä siinä joutuu hieman palikoita asentelemaan että saa niin sanotusti "nykyaikaiseksi" sillä on se kieltämättä debianin "vanhakantainen". Debian Lenny sen sijaan on jo huomattavasti nykyaikaisempi mutta ei vielä ole virallisesti julkaistu, itse käytän sitä läppärissä jonka Etchin päivitin verkosta Lennyksi.


      • Nallepuh
        exergy kirjoitti:

        No ilmankos et tunnu oikein tajuavan linuxin päälle. Ei sen puoleen että Etchissa olisi suurempaa vikaa mutta kyllä siinä joutuu hieman palikoita asentelemaan että saa niin sanotusti "nykyaikaiseksi" sillä on se kieltämättä debianin "vanhakantainen". Debian Lenny sen sijaan on jo huomattavasti nykyaikaisempi mutta ei vielä ole virallisesti julkaistu, itse käytän sitä läppärissä jonka Etchin päivitin verkosta Lennyksi.

        Voi vittu sun kanssas, siis millai en tajua linuxin päälle?


      • Nallepuh kirjoitti:

        Voi vittu sun kanssas, siis millai en tajua linuxin päälle?

        ..ihan väärin muista niin tiedoissa oli puutteita aika paljon? Varma en ole joten voin haukkua väärää puuta ja otan sanani takaisin jos näin on.

        - miten käynnistetään openbox, menu ja adesklets ilman gdm:ää?

        - miten otetaan /home toiselta levyltä käyttöön?

        - miten juuriosiolla suoritetaan fsck?

        Jos vastaat noihin about oikein niin myönnän olevani väärässä.


      • Nallepuh
        exergy kirjoitti:

        ..ihan väärin muista niin tiedoissa oli puutteita aika paljon? Varma en ole joten voin haukkua väärää puuta ja otan sanani takaisin jos näin on.

        - miten käynnistetään openbox, menu ja adesklets ilman gdm:ää?

        - miten otetaan /home toiselta levyltä käyttöön?

        - miten juuriosiolla suoritetaan fsck?

        Jos vastaat noihin about oikein niin myönnän olevani väärässä.

        copy/paste
        >..ihan väärin muista niin tiedoissa oli puutteita aika paljon? Varma en ole joten voin haukkua väärää puuta ja otan sanani takaisin jos näin on.
        - miten käynnistetään openbox, menu ja adesklets ilman gdm:ää?

        - miten otetaan /home toiselta levyltä käyttöön?

        - miten juuriosiolla suoritetaan fsck?

        Jos vastaat noihin about oikein niin myönnän olevani väärässä. <

        Edellä kerroin ainoastaan että Etch on mulle tuttu distro jota olen joskus käyttänyt, se nyt vaan sattumalta itteä miellytti eniten, mitä ihmeellistä siinä on?

        Siis mitä sä ajat takaa, mä en ymmärrä, mitä ja miksi mun pitää sulle jotain todistaa jos sattumalta Debian olen joskus käyttänyt?


      • Nallepuh
        Nallepuh kirjoitti:

        copy/paste
        >..ihan väärin muista niin tiedoissa oli puutteita aika paljon? Varma en ole joten voin haukkua väärää puuta ja otan sanani takaisin jos näin on.
        - miten käynnistetään openbox, menu ja adesklets ilman gdm:ää?

        - miten otetaan /home toiselta levyltä käyttöön?

        - miten juuriosiolla suoritetaan fsck?

        Jos vastaat noihin about oikein niin myönnän olevani väärässä. <

        Edellä kerroin ainoastaan että Etch on mulle tuttu distro jota olen joskus käyttänyt, se nyt vaan sattumalta itteä miellytti eniten, mitä ihmeellistä siinä on?

        Siis mitä sä ajat takaa, mä en ymmärrä, mitä ja miksi mun pitää sulle jotain todistaa jos sattumalta Debian olen joskus käyttänyt?

        Sun pätemisentarpeen tyydyttämisestkö tässä on kysymys vai mistä?

        Ei saatana tässä täytyy tehdä miksuh.:t.


    • uutta?

      Tee työsi ja mainosta kunnolla!

      Ei niin että kerrot mitä siitä puuttuu vaan se mikä siinä on uutta surkeaan Vistaan verrattuna. ;)

      • Nallepuh

        Mistä mää tiedän mikä sun mielestä on surkeeta.


      • mitään?
        Nallepuh kirjoitti:

        Mistä mää tiedän mikä sun mielestä on surkeeta.

        >...sun mielestä on surkeeta.

        No esim. suorituskyvyssä samalla raudalla Vistalla mentiin takapakkia jopa entisten Windowsien suhteen.

        Onko siis seiskalla päästy lähellekään Linuxia? ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe