Tympiää

Nallepuh

Kyrsii, ei tuossa seiskassa mitään tekemistä ja vääntämistä ole, paskamainen viritys ei ittelle jää mitää viriteltävää, olis tuo beta nyt voinu vähän bukisempi olla kaatuis perkele edes yhden kerran, parit sovellukset klik klik siinä se.

18

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penguin

Kerros nyt mulle, mitenkäs on?

Käsittääkseni siinähän on poistettu niitä ohjelmia ja niitä voi ite ladata sieltä jostain, niin mitä sieltä voi ladata ja mitä siitä on karsittu? Vai onko betassa tuota?

Itse en kehtaa edes yrittää asentaa, kun en välttämättä eulaa hyväksyisi kuitenkaan...

• Nallepuh

En mää sun tarpeitas tiedä, kokeile ite.

• "Käsittääkseni siinähän on poistettu niitä ohjelmia ja niitä voi ite ladata sieltä jostain, niin mitä sieltä voi ladata ja mitä siitä on karsittu?"

Ei siinä muita ohjelmia näkynyt kuin suunnilleen joku muistio, paintrush, wordpad, laskin ja sitten ne pasianssit ja mahjongit peleinä. Valikossa näkyi linkki johonkin Windows Marketplaceen että sieltä varmaan saa palapelin rakennustarpeet.

• c=3

Noinhan tilanne on eräiden muiden käyttöjärjestelmien kanssa ollut jo vuosia; kaikki toimii eikä mitään tarvitse säätää.

• Nallepuh

Eioo näin helppoo ja yksinkertaista linussia viel ollut joka jokaisen ajurin asentaa automaattisesti, tää voi olla vähän konekohtanen juttu ittellä varmaan hyvin seiskan kanssa yhteensopiva rauta eikai tää muuten näin vaivatonta olisi.

• Nallepuh kirjoitti:

Eioo näin helppoo ja yksinkertaista linussia viel ollut joka jokaisen ajurin asentaa automaattisesti, tää voi olla vähän konekohtanen juttu ittellä varmaan hyvin seiskan kanssa yhteensopiva rauta eikai tää muuten näin vaivatonta olisi.

ei paljon mitään tarvitse, niin ei tarvitse paljon mitään säätääkään. Tämä vastaus siittimenkuvalle.

• Nallepuh kirjoitti:

Ei sellaista käyttöjärjestelmää ole kuin linussi. Mutta kyllähän nuo nykykäyttikset tajuaa laitteet. Ubuntu tunnisti ihan kaiken ja ei tarvitse käyttikseen lisätä kuin medibuntu niin kaikki löytyy sitten. Ymmärtää jopa Canonin omat raakakuvamuodot suoraan. Windowseilla tarvitsi siihenkin jotain ihme lisäpalikkaa.

• V.P. Lehto

Ja sininen ruutu?

• Å-Type

Ajattelin, että kun ei ole vielä valmis, niin olis rämplättävää. Nyt täytyy tyytyä vaan käyttämiseen, kun säätämistä ei ole.

• Nallepuh

Etch:ta on tuttu, vähän apt-get ..... ja se on siinä. Ainoa simppeli linux joka on miellyttänyt.

• Nallepuh kirjoitti:

Etch:ta on tuttu, vähän apt-get ..... ja se on siinä. Ainoa simppeli linux joka on miellyttänyt.

No ilmankos et tunnu oikein tajuavan linuxin päälle. Ei sen puoleen että Etchissa olisi suurempaa vikaa mutta kyllä siinä joutuu hieman palikoita asentelemaan että saa niin sanotusti "nykyaikaiseksi" sillä on se kieltämättä debianin "vanhakantainen". Debian Lenny sen sijaan on jo huomattavasti nykyaikaisempi mutta ei vielä ole virallisesti julkaistu, itse käytän sitä läppärissä jonka Etchin päivitin verkosta Lennyksi.

• Nallepuh
        exergy kirjoitti:

No ilmankos et tunnu oikein tajuavan linuxin päälle. Ei sen puoleen että Etchissa olisi suurempaa vikaa mutta kyllä siinä joutuu hieman palikoita asentelemaan että saa niin sanotusti "nykyaikaiseksi" sillä on se kieltämättä debianin "vanhakantainen". Debian Lenny sen sijaan on jo huomattavasti nykyaikaisempi mutta ei vielä ole virallisesti julkaistu, itse käytän sitä läppärissä jonka Etchin päivitin verkosta Lennyksi.

Voi vittu sun kanssas, siis millai en tajua linuxin päälle?

• Nallepuh kirjoitti:

Voi vittu sun kanssas, siis millai en tajua linuxin päälle?

..ihan väärin muista niin tiedoissa oli puutteita aika paljon? Varma en ole joten voin haukkua väärää puuta ja otan sanani takaisin jos näin on.

- miten käynnistetään openbox, menu ja adesklets ilman gdm:ää?

- miten otetaan /home toiselta levyltä käyttöön?

- miten juuriosiolla suoritetaan fsck?

Jos vastaat noihin about oikein niin myönnän olevani väärässä.

• Nallepuh
        exergy kirjoitti:

..ihan väärin muista niin tiedoissa oli puutteita aika paljon? Varma en ole joten voin haukkua väärää puuta ja otan sanani takaisin jos näin on.

Jos vastaat noihin about oikein niin myönnän olevani väärässä.

copy/paste
        >..ihan väärin muista niin tiedoissa oli puutteita aika paljon? Varma en ole joten voin haukkua väärää puuta ja otan sanani takaisin jos näin on.

Jos vastaat noihin about oikein niin myönnän olevani väärässä. <

Edellä kerroin ainoastaan että Etch on mulle tuttu distro jota olen joskus käyttänyt, se nyt vaan sattumalta itteä miellytti eniten, mitä ihmeellistä siinä on?

Siis mitä sä ajat takaa, mä en ymmärrä, mitä ja miksi mun pitää sulle jotain todistaa jos sattumalta Debian olen joskus käyttänyt?

• Nallepuh
        Nallepuh kirjoitti:

copy/paste
        >..ihan väärin muista niin tiedoissa oli puutteita aika paljon? Varma en ole joten voin haukkua väärää puuta ja otan sanani takaisin jos näin on.

Jos vastaat noihin about oikein niin myönnän olevani väärässä. <

Edellä kerroin ainoastaan että Etch on mulle tuttu distro jota olen joskus käyttänyt, se nyt vaan sattumalta itteä miellytti eniten, mitä ihmeellistä siinä on?

Siis mitä sä ajat takaa, mä en ymmärrä, mitä ja miksi mun pitää sulle jotain todistaa jos sattumalta Debian olen joskus käyttänyt?

Sun pätemisentarpeen tyydyttämisestkö tässä on kysymys vai mistä?

Ei saatana tässä täytyy tehdä miksuh.:t.

• uutta?

Tee työsi ja mainosta kunnolla!

Ei niin että kerrot mitä siitä puuttuu vaan se mikä siinä on uutta surkeaan Vistaan verrattuna. ;)

• Nallepuh

Mistä mää tiedän mikä sun mielestä on surkeeta.

• mitään?
        Nallepuh kirjoitti:

Mistä mää tiedän mikä sun mielestä on surkeeta.

>...sun mielestä on surkeeta.

No esim. suorituskyvyssä samalla raudalla Vistalla mentiin takapakkia jopa entisten Windowsien suhteen.

Onko siis seiskalla päästy lähellekään Linuxia? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      58
      6071
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5512
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      115
      4107
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3822
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3765
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3189
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2924
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59