Tämä on jäähyväisviesti teille. Tämän viestin jälkeen hylkään teidät oman onnenne nojaan.
Miksi meillä linuxia käyttävillä ei ole enää minkäänlaista uskottavuutta? Miksi meitä ei oteta vakavasti? Miksi kaikki nauravat meille? Miksi kaikki vihaavat meitä? Miksi kaikki inhoavat meitä? Miksi linuxin imago on niin voimakkaasti negatiivinen?
Hyvät kanssatoverini, miettikäämme omaa käyttäytymistämme. Olemme omalla käyttäytymisellämme täysin pilanneet hyvän asiamme. Olemme vainonneet ja pilkanneet windowsia käyttäviä. Olemme suhtautuneet heihin vihamielisesti ja pilkallisesti. Nyt saamme niittää sitä mitä olemme itse kylväneet. Erityisesti olemme ottaneet hampaisiimme P. Nelosen. Meidän oma käyttäytymisemme tuomitsee meidät syyllisiksi kaikkeen siihen mistä meitä syytetään. Kaikki se harrastamamme vihanpito on kääntynyt itseämme ja tärkeää asiaamme vastaan. Olimme tyystin unohtaneet että vihamielisyytemme windows käyttäjiä kohtaan ei edistä asiaamme tippaakaan. Vaan päinvastoin. Asenteemme oli täysin pielessä. Meidän takiamme nykypäivänä jo pelkkä linuxin mainitseminen aiheuttaa jo kaikissa inhoa ja pahoinvointia. En olisi halunnut koskaan näin käyvän. Nyt hävettää että olen joskus ollut yksi teistä.
Windows käyttäjät; pyydän anteeksi kaikkien linux kanssatovereideni puolesta. Olen syvästi pahoillani windows käyttäjien ja erityisesti P. Nelosen kokemista kärsimyksistä. En tiedä miten voisin hyvittää teille tekemämme vääryydet. P. Nelonen ja kaikki muut windows käyttäjät: minun on nöyrästi todettava ja tunnustettava, windows on paljon parempi kuin linux tulee koskaan olemaan. Olen epäonnistunut täydellisesti. Ja vielä P. Neloselle: Ihailen sinua syvästi, ihailen sitä urheutta ja suuruutta miten lannistumatta olet ottanut vastaan kaiken sinuun kohdistuneen pilkan ja ivan.
Hyvästi!
T: Linus
Linux toverini!
6
270
Vastaukset
Pentti mainaat!?
- ...............
kuka se on?
Miksi sinulla ei enää ole minkäänlaista uskottavuutta? Miksi sinua ei oteta vakavasti? Miksi kaikki vihaavat sinua? Miksi kaikki inhoavat sinua? Miksi imagosi on niin voimakkaasti negatiivinen?
Hyvä toveri Pentti, mietippä omaa käyttäytymistäsi. Olet sillä pilannut kokonaan olemattoman asiasi. Olet vainonnut ja pilkannut linuxia käyttäviä. Olet suhtautunut heihin vihamielisesti ja pilkallisesti. Nyt saat niittää sitä mitä itse olet kylvänyt. Otamme erityisesti hampaisiimme sinut Pentti koska olet valehteleva, kieroileva, juonitteleva luuseri. Asenteesi on täysin pielessä. Oma käyttäytymisesi ja vihanpitosi on kääntynyt sinua itseäsi vastaan eikä ole edistänyt asiaasi tippaakaan, päinvastoin. Sinun takiasi pelkästään windowsin mainitseminen aiheuttaa monissa inhoa ja pahoinvointia. Emme olisi halunut ihan näinkään käyvän mutta sinä Pentti aiheutit sen.
Paras että jätät meille hyvästit Pentti ja katoat täältä.
T: Exergy- .............................
Miksi sinulla ei enää ole minkäänlaista uskottavuutta? Miksi sinua ei oteta vakavasti? Miksi kaikki vihaavat sinua? Miksi kaikki inhoavat sinua? Miksi imagosi on niin voimakkaasti negatiivinen?
Hyvä toveri exergy, mietippä omaa käyttäytymistäsi. Olet sillä pilannut kokonaan olemattoman asiasi. Olet vainonnut ja pilkannut windowsia käyttäviä. Olet suhtautunut heihin vihamielisesti ja pilkallisesti. Nyt saat niittää sitä mitä itse olet kylvänyt. Otamme erityisesti hampaisiimme sinut Pentti koska olet valehteleva, kieroileva, juonitteleva luuseri. Asenteesi on täysin pielessä. Oma käyttäytymisesi ja vihanpitosi on kääntynyt sinua itseäsi vastaan eikä ole edistänyt asiaasi tippaakaan, päinvastoin. Sinun takiasi pelkästään linuxin mainitseminen aiheuttaa monissa inhoa ja pahoinvointia. Emme olisi halunut ihan näinkään käyvän mutta sinä exergy itse aiheutit sen.
Paras että jätät meille hyvästit exergy ja katoat täältä. Ikuisesti! - nyt näin
............................. kirjoitti:
Hyvä toveri exergy, mietippä omaa käyttäytymistäsi. Olet sillä pilannut kokonaan olemattoman asiasi. Olet vainonnut ja pilkannut windowsia käyttäviä. Olet suhtautunut heihin vihamielisesti ja pilkallisesti. Nyt saat niittää sitä mitä itse olet kylvänyt. Otamme erityisesti hampaisiimme sinut Pentti koska olet valehteleva, kieroileva, juonitteleva luuseri. Asenteesi on täysin pielessä. Oma käyttäytymisesi ja vihanpitosi on kääntynyt sinua itseäsi vastaan eikä ole edistänyt asiaasi tippaakaan, päinvastoin. Sinun takiasi pelkästään linuxin mainitseminen aiheuttaa monissa inhoa ja pahoinvointia. Emme olisi halunut ihan näinkään käyvän mutta sinä exergy itse aiheutit sen.
Paras että jätät meille hyvästit exergy ja katoat täältä. Ikuisesti!>Otamme erityisesti hampaisiimme sinut Pentti koska...
Eikö windowsin find/replace toimikaan avaruusajan tarkkuudella? ;) ............................. kirjoitti:
Paras että jätät meille hyvästit exergy ja katoat täältä. Ikuisesti!"Otamme erityisesti hampaisiimme sinut Pentti"
Sinulla on tuo itsetuhovietti arvaamattoman voimakas, lienet pelaillut liikaa Microsoftin Haloja? Itse en viitsisi purra omaa kättäni.
"Olet vainonnut ja pilkannut windowsia käyttäviä. Olet suhtautunut heihin vihamielisesti ja pilkallisesti"
Ei pidä paikkaansa, olen ilkkunut vain sinua Pentti enkä muita windowskäyttäjiä jotka osaavat olla ihmisiksikin. Olen muuten tänäänkin yrittänyt auttaa XP-palstalla kysyjää, katso vaikka jos et usko. Sinä sen sijaan ET AUTA ketään vaan louskutat niitä vitun kehnoja leukojasi ja auot tyhjää päätäsi "sama kaiku on Ballmerien".
Paras että häivyt lopullisesti täältä etkä jätä edes mitään hyvästejä kadotessasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396