terve monet ovat kehuneet agadirin kalasatamaa että siellä viihtyy katsellen vaikka koko päivän onko näin? mitä mieltä olet päivämatkasta marrakechiin?
kalevi.s
1
446
Vastaukset
No en minä siellä kalasatamassa päivää viettäisi.Minulle on riittänyt kaupunkikierroksella kalasatamassa käynti.
Sen sijaan Marrakechissä käynti on aivan toinen juttu.Marrakech on hyvin mielenkiintoinen kaupunki. Päivämatka on toisista raskas, koska bussiajo sinne kestää n 4 tuntia sivu. Aamulla on aikainen lähtö ja illalla paluu myöhään.Se kyllä kannattaa .Sekä meno-että paluumatkalla on pysähdys Imin ta nouten kylän kahvilassa. Siellä on mm. siistit eurooppalaistyyliset wc tilat.Ainakin Aurinkomatkoilla niin menomatkan aikana opas antaa hyvin kattavan kuvan marokkolaisen elämästä syntymästä hautaan asti.Kannattaa kuunnella. Marrakech on punainen kaupunki eli kaikki talot ovat okranpunaiset. Agadirhän on valkoinen kaupunki.Ensimmäinen pysähdys kaupungissa on Koutobian moskeijan vieressä ja sieltä mennään Medinan muurien sisäpuolle eli vanhaan kaupunkiin.Siellä kohteens on Sadunkertojien tori eli Djema El Fnaa ,ja sen vieressä oleva iso markkina-alue eli souk. Siellä kävellään paljon ahtailla kujilla.Lounas syödään kauniissa marokkolaisessa isossa ravintolassa.Tutustumiskohteina on myös ollut entinen koraanikoulu ja museona oleva palatsi. Kaupungin uutta osaa nahdään vain auton ikkunasta kun Marrakechiin ajetaan ja sieltä palataan.Paluu on sieltä alkanut noin kello 5 pm paikallista aikaa.Hyvin hyvin antoisa ja mielenkiintoinen retki.Ei muuta kuin jalla jalla (mennään mennään).kalevi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122469Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.872396Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072094Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261476Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1281207
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136