kalevi.s

aatu 2

terve monet ovat kehuneet agadirin kalasatamaa että siellä viihtyy katsellen vaikka koko päivän onko näin? mitä mieltä olet päivämatkasta marrakechiin?

1

451

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No en minä siellä kalasatamassa päivää viettäisi.Minulle on riittänyt kaupunkikierroksella kalasatamassa käynti.

Sen sijaan Marrakechissä käynti on aivan toinen juttu.Marrakech on hyvin mielenkiintoinen kaupunki. Päivämatka on toisista raskas, koska bussiajo sinne kestää n 4 tuntia sivu. Aamulla on aikainen lähtö ja illalla paluu myöhään.Se kyllä kannattaa .Sekä meno-että paluumatkalla on pysähdys Imin ta nouten kylän kahvilassa. Siellä on mm. siistit eurooppalaistyyliset wc tilat.Ainakin Aurinkomatkoilla niin menomatkan aikana opas antaa hyvin kattavan kuvan marokkolaisen elämästä syntymästä hautaan asti.Kannattaa kuunnella. Marrakech on punainen kaupunki eli kaikki talot ovat okranpunaiset. Agadirhän on valkoinen kaupunki.Ensimmäinen pysähdys kaupungissa on Koutobian moskeijan vieressä ja sieltä mennään Medinan muurien sisäpuolle eli vanhaan kaupunkiin.Siellä kohteens on Sadunkertojien tori eli Djema El Fnaa ,ja sen vieressä oleva iso markkina-alue eli souk. Siellä kävellään paljon ahtailla kujilla.Lounas syödään kauniissa marokkolaisessa isossa ravintolassa.Tutustumiskohteina on myös ollut entinen koraanikoulu ja museona oleva palatsi. Kaupungin uutta osaa nahdään vain auton ikkunasta kun Marrakechiin ajetaan ja sieltä palataan.Paluu on sieltä alkanut noin kello 5 pm paikallista aikaa.Hyvin hyvin antoisa ja mielenkiintoinen retki.Ei muuta kuin jalla jalla (mennään mennään).kalevi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1467
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1012
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      907
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      825
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      763
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      595
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      55
      526
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      126
      483
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      32
      455
    Aihe