Tyhjää, tyhjää...

OliviaKoo

Minne lienevät kaikki aiemmin rekisteröidyillä nimimerkeillä kadonneet kirjoittajat?
Saivatko tarpeekseen ilkeilyistä?

Vielä noin vuosi sitten oli palstalla monta mukavaa kirjoittajaa, kirjoiteltiin hauskoja, syvällisiä, pinnallisia, kaikkea elävään elämään liittyvää.

Kirjoittavatko he nykyisin lauseenpätkillä, uusilla, rekkaamattomilla nikeillä vai uusilla, rekatuilla? Kuka tietää...

Vai ovatko siirtyneet muille saiteille.

Olisi ihan mukavaa tietää, mitä kenellekin kuuluu. Ja miksi ovat lähteneet täältä pois.

32

1863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä kai

uudessa galleriassa askartelemassa.

• seuraus siitä

tosiaan tuntuu olevan, loppuu kirjoittajat, ainakin rekatut, kokonaan yleltä.

Nuutuu palstat tykkänään.

• KristaTee

syy oli ainakin ilkeily. Jos ei itse ole sellaiseen taipuvainen, sitä on vaikea ymmärtää. Toki ikävöin niitä hauskoja aikoja ja kaikkia tuttuja, mutta minkäs teet. Ei oikein naurata, kun tulee lokaa niskaan joka käänteessä. Pitäisi varmaan kasvattaa paksumpi nahka.

• sekö että

naureskelee sisäänpäinlämpiävälle toinen toisensa moikkailulle ja kehuskelulle?
        Eiköhän useimmiten ole kyse terveellisestä vesikuurosta, on täällä muitakin... palsta on kaikille tarkoitettu. Ystävykset voivat viestittää yksityisesti. Mutta sitenhän siitä menee näyttämisen makuu, voivoi, pieniä on ilot ja murheet myös!

• KristaTee
        sekö että kirjoitti:

naureskelee sisäänpäinlämpiävälle toinen toisensa moikkailulle ja kehuskelulle?
        Eiköhän useimmiten ole kyse terveellisestä vesikuurosta, on täällä muitakin... palsta on kaikille tarkoitettu. Ystävykset voivat viestittää yksityisesti. Mutta sitenhän siitä menee näyttämisen makuu, voivoi, pieniä on ilot ja murheet myös!

ei sinnepäinkään. Ei sellainen ole lokaa, mutta en minäkään sellaisesta pidä. Enkä pidä erityisen terveellisenä vesikuurona sitä, että suoraan haukutaan ja lähes suoraan pyydetään pysymään poissa palstoilta. Ainakaan se ei ole raikasta sadevettä. :))

• tuohon sanaan

takerrun.

Itse en ole osannut, uskaltanut koskaan kellekään ilkeillä. Tosin, ei ole ollut tarvettakaan.

Kun kuitenkin näitä palstoja lueskelen, olen ihmeekseni huomannut, että monet ilkeilijät eivät näytä tunnistavan itseään.

Mikä ihme panee ponnistamaan toisiaan paremmiksi, kun samalla ilkeilee muille, korottaa äänensä muita ylemmäksi, mutta samalla vain äksyilee toisille?

Onko kaikkien peilikuva vain harhaa, mustaa, eikö siellä näy, oma naama?

• lisättävää

hyvin oivallettu, uskoisin monen meistä olevan samaa mieltä kanssasi.

• itsensä esiin

tuominen joka känteessä, tuttujensa kanssa veljeily tai siskoilu paremminkin, jotkut haluaa olla palstavaltiaita, ilmeisesti oikea elämä niin mitätöntä.

• Rekattunakin rehellinen.

Tänne on saapunut uusi joukko joka ei vielä ole löytänyt omaa paikkaansa, mutta suurin syy on heidän itseriittoisuutensa ja tietämyksensä jolla he ylimielisesti vastaavat aika usein ihan asiallisiinkin viesteihin.

He ovat muodostaneet uuden ringin jossa tuntevat toinen toisensa ja muuthan ovat silloin vain rasite jota pitää neuvoa - kuinka huumoria pitää ymmärtää - kuinka pitää tuossa ja tuossa ketjussa tehdä poistoja, - häiriköt kuriin ja seriffi apuun jos vastaus ei heitä miellytä.

Riitaisaa - tylyä - ja muutamien omaa erinomaisuutta korostavaa viestittelyä täällä toistavaa - tätäkin palstaa ei kiinnosta asiallisuus eikä sellainen huumorikaan jossa - kaikilla olis hauskaa.

Eipä harmita vaikka ikää tulee lisää ja mielenkiinto on ihan muualla kuin täällä muutamien nälvimisen kohteena oleminen.
      Sitä kokenut - ja silti pää pystyssä omine mielipiteineni kohti vanhuutta.

Täällä alkaa lukemani perusteella oikein putsaus ja kuri!
      - Poistun edelleenkin - takavasemmalle.

• totisen pojan näkemys

Tynpäisevintä ovat täällä ne kirjoitukset, joissa todetaan, miten huonoksi tämä palsta on mennyt.

Samat valitusvirret - tai oikeammin sama ruikutus - on täällä toistunut aina silloin tällöin niiden vuosien ajan, kun on tullut tänne kirjoitetuksi eri nikeillä.

Ihmetyttää että täällä on joku nähnyt jopa kiusaamista.

Täällä on ollut jokunen outo sheriffin tempaus, mutta ei ilmeisesti laajempia ongelmia.

Tämä palsta on aivan ilmeisesti tämän ikäluokan mukainen, Käsitellään iälle ominaisia asiaoita ja ongelmia televisio-ohjelmista ihmissuhteisiin, seksistä ajankohtaisiin asioihin. Joku ei kaikesta pidä ja tuo sen esiin. Sekin on ymmärrettävää.

Lähes joka päivä täällä tulee käydyksi, vaikka kaikki ovat täällä tuntemattomia. Joistakuista tietää sentään jonkin verran, jopa asuinpaikan, mutta ei enempää.

Tyypilisin kirjoittaja täällä on yksinelävä, siis ilman miestä oleva nainen, leski, eronnut tai (harvemmin) naimaton.

• Rouva Huu

Olen tullut samaan tulokseen. Olen aika tarkkaan ollut kolme vuotta näillä palstoilla. Joskus päivittäin, joskus vain kukausittain, mutta kuitenkin käynyt usein lukaisemassa. Alkuun eli kolme vuotta sitten täällä oli joitakin vakinikkejä, kuten nytkin, mutta ei mitään massatouhua, vain joitakin. Iso osa kirjoitti silloin, kuten nytkin pätkänikeillä minun laillani.

Toisin kuin joku aikaisempi kommentoija, muistan hyvin juuri ne ilkeilyt, joita vakinikkiporukka syyti itsestään eikä suvainnut lainkaan uusia tulijoita. Minä ja muutama muu olimme ilkeilyn kohteina aina, oli aloitus tai kommentti kuinka tavanomainen hyvänsä. Muistaakseni huorittelua harrastettiin ja kysymyksiä lääkkeiden otosta ym. siis nämä yli kuusikymppiset. Ei uskoisi,joten älkääpä nyt hurskastelko ja muistelko aikaa hyvää entistä ja niitä mukavia vakinikkejä. Kaikki eivät olleet mukavia.

Niistä ajoista palsta on siistiytynyt kovin. Väliin on mahtunut Susan Ruususen tapaus oikeusjuttuineen nettiloukkauksista, mikä ilmeisesti pisti operaattorit siivoamaan todelliset ilkeilyt.

Pello Pelotonta kaipaan, ehkä hän on täällä kirjoittamassa tai siirtynyt muualle, mutta siinäpäs oli kiva kaveri. Mitä ilkeilyihin tulee, ilkeily on ilmeisesti nykyisin sitä, ettei siitä valittava kestä erimielisyyttä missään muodossa. Kyse on vastaanottajan olemattomasta itsetunnosta ja siksi hän kokee hiemankin erilaiset mielipiteet itseensä kohdistuvina loukkauksina.

Oikeita loukkauksia eli nimittelyjä tms. mielestäni täällä ei enää ole. Ne on siivottu, kiitos sheriffin. Ehkä yksin eläminen tekee ihmisestä haavoittuvamman ja siksi täältä haetaan jonkinlaista henkistä syliä, joka kaiken ymmärtää ja kaiken kestää. Se on vähän liian iso toive ja siihen harvemmin sopii asiallisuus tai erilaiset ajatuskannat, koska vastaanottaja kaipaa vain silittelyä. Niinpä valitetaan ilkeilystä eli siitä,ettei Leeliaa löytynyt.

• Rouva Huu kirjoitti:

Olen tullut samaan tulokseen. Olen aika tarkkaan ollut kolme vuotta näillä palstoilla. Joskus päivittäin, joskus vain kukausittain, mutta kuitenkin käynyt usein lukaisemassa. Alkuun eli kolme vuotta sitten täällä oli joitakin vakinikkejä, kuten nytkin, mutta ei mitään massatouhua, vain joitakin. Iso osa kirjoitti silloin, kuten nytkin pätkänikeillä minun laillani.

Toisin kuin joku aikaisempi kommentoija, muistan hyvin juuri ne ilkeilyt, joita vakinikkiporukka syyti itsestään eikä suvainnut lainkaan uusia tulijoita. Minä ja muutama muu olimme ilkeilyn kohteina aina, oli aloitus tai kommentti kuinka tavanomainen hyvänsä. Muistaakseni huorittelua harrastettiin ja kysymyksiä lääkkeiden otosta ym. siis nämä yli kuusikymppiset. Ei uskoisi,joten älkääpä nyt hurskastelko ja muistelko aikaa hyvää entistä ja niitä mukavia vakinikkejä. Kaikki eivät olleet mukavia.

Niistä ajoista palsta on siistiytynyt kovin. Väliin on mahtunut Susan Ruususen tapaus oikeusjuttuineen nettiloukkauksista, mikä ilmeisesti pisti operaattorit siivoamaan todelliset ilkeilyt.

Pello Pelotonta kaipaan, ehkä hän on täällä kirjoittamassa tai siirtynyt muualle, mutta siinäpäs oli kiva kaveri. Mitä ilkeilyihin tulee, ilkeily on ilmeisesti nykyisin sitä, ettei siitä valittava kestä erimielisyyttä missään muodossa. Kyse on vastaanottajan olemattomasta itsetunnosta ja siksi hän kokee hiemankin erilaiset mielipiteet itseensä kohdistuvina loukkauksina.

Oikeita loukkauksia eli nimittelyjä tms. mielestäni täällä ei enää ole. Ne on siivottu, kiitos sheriffin. Ehkä yksin eläminen tekee ihmisestä haavoittuvamman ja siksi täältä haetaan jonkinlaista henkistä syliä, joka kaiken ymmärtää ja kaiken kestää. Se on vähän liian iso toive ja siihen harvemmin sopii asiallisuus tai erilaiset ajatuskannat, koska vastaanottaja kaipaa vain silittelyä. Niinpä valitetaan ilkeilystä eli siitä,ettei Leeliaa löytynyt.

Olen vasta rekkaantunut ja odotan uteliaana minkälainen on vastaanotto.
        Olen toki lukenut, ja joskus jopa uskaltautunut vastaamaan mielenkiintoisiin keskustelun avauksiin.
        On tullut myös loan heittoa koettua, mutta kokeilen nyt näin omalla nikillä.
        Tämä tuntuu ihan mukavalta palstalta - juuri ikäisiäni kiinnostavia aiheita.
        Mutta meistä itsestämmehän se on kiinni minkälaisen palstan tästä teemme.

• 1943

on yksilöllinen kokemus. Olen kokenut kiusaamista ja minun kokemuksiani ei kukaan muu voi tietää. Kiusaamisen puolustajat vähättelevät asioita, moittivat kiusaamisen kohteeksi joutuneita yliherkiksi. Seuraukset näkyivät esim. Jokelassa ja Kauhajoella. Ei ole pikkujuttuja.

• -nikitön-
        Rouva Huu kirjoitti:

todellakin hyvä, että myös tälläisiäkin kokemuksia tulee esiin.

Täälä kun on niin sopeutuvaisia, ja kivoja.

Onpa käynyt mielessä ettei ehditä tajuamaan luettua, kun jo hyökätään, kun on käsitetty keskustelu väärin.

Olisikin hyvä et joku avaisi jokapäivä hehkutus palstan, kehutaan toisiamme ja miksei itseensäkin siinä ohessa, eikä välitettäis ilon pilaajista rahtuakaan, ohitettaisiin vaan.

Taitaapa olla viisainta ettei nicciään laita esille, jää tutkijoille vapaata vaikka täällä kirjoittelemisiin.

Rouva Huu,lle kiitoksia reilusta kirjoituksesta.

• Pelle1Peloton
        Rouva Huu kirjoitti:

Juttusi neljännessä kappaleessa oli niin mieltä lämmittävä tunnustus, että "sill pärjä ainki pual vuatt". Kiitos! Tietäisinpä vaan, kuka olet oikeasti, Rouva Huu, että osaisin oikeata kaivata.

Niin, eihän palstassa mitään vikaa ole, paitsi ehkä tuo toiminnan ajoittainen hitaus.
        Jos vikaa on, niin kirjoittajissa se on.

Tietysti monia aikaisempia nimimerkkejä klaipaa, mutta minkäs teet; kukin kijoittaa silloin, kun lystää. Uskon, että useimmat kuitenkin lukevat.

Ja ainahan on otettava huomioon sekin seikka, että jotkut meistä ovat saattaneet muuttaa majaa....

Omasta puolestani hiljaisuuteni johtuu pitkälti muista kiinnostuksen kohteista ja niin, kyllä tästä tekniikan luvattoman suuresta hitaudestakin.

Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomille!
        Toivoo PellePeloton.

• marke-irmeli

Käyn silloin tällöin, kommentoin joskus jotain mielenkiintoista aihetta. Mielestäni on hyvä että on monenlaisia mielipiteitä ja aiheita, ei kirjoituksen tarvitse aina niin "hieno" ja syvällinen olla.

Kuitenkin tällaisissa "paikoissa", missä on monenlaista kävijää, on myös häiriköitä, ja aina on joku, jota se tai tuo harmittaa. Ilkeilijöitä ei onneksi ole kovin paljon, muttta sitä kovaäänisempiä ovat. Sama pätee mihin tahansa, missä on ihmisiä, työpaikoilla jne, että aina on joku häirikkö jota potuttaa kaikki.

Ilkeilyihin ei kannata ottaa minkäänlaista kantaa eikä huomata, eikä ainakaan pahoittaa mieltään, vaan ilmoittaa moderaattorille jos siltä tuntuu. Ei kukaan viitsi kauaa ilkeillä, jos se ei tehoa, eikä kukaan lähde siihen peliin mukaan. Sama toimii esim. työpaikkakiusaamisessa.

• Fridanna

Olen kirjoitellut täällä kolmisen vuotta ja aina nikillä. Kun vaihdoin jossain välissä rekisteröityyn nikkiin, ilmoitin siitä jonkun aiheen yhteydessä.
        Olen varmaan "sinisilmäinen" tai en seuraa tarpeeksi eri aiheita, mutta en ole huomannut kenenkään ilkeilevän minulle. Ehkä kirjoitan ja kirjoitankin tavalla, joka ei luultavasti loukkaa ketään.

Syyllistyn itse samaan asiaan, jota odotan toisilta kirjoittajilta. En vastaa kuin harvoin suoraan jonkun toisen kirjoitukseen.
        Kun tuossa aiemmin useampikin kirjoittaa, että vain seuraa näitä kirjoituksia ja siinä kaikki, tulee tunne ettei kirjoitukset aiheuta mitään sen kummempaa reaktiota. Että mitäpä noista!

Aiheita voi olla myös minun mielestäni monenlaisia ja kaikkiin ei ainakaan minulla ole mitään sanottavaa, mutta jollakin toisella on.

Olikohan se tämän vai jonkun aiheen alla, kun joku oli analysoinut kirjoittajaprofiilin: yksinäinen nainen, jolla ei ole muuta elämää netin ulkopuolella. En tunnistanut itseäni siitä, vaikka olenkin yksi kirjoittajista. On toki muutakin tapahtumaa ja menoa.

• "Reetta"

...tämän koneen kaa, kun sain alkaa opiskella, tätä rakkinetta. Siitä on vuos aikaa kun tämän palstan ylensä osasin etsiä. No tietysti jotain kirjottelin kin. Vastaan otto oli -"onko lääkkeet otettu".
        Ja sit kerran tein alotuksen, vastukset oli niin hyökkääviä, kyl siin perääntyy heti. On nytkin taas sellanen olo et arvaako mihinkään kommenttia heittää, ettei luuta lakase.

• hepuli

Moikka OliviaKoo!

En ollut rekisteröitynyt mutta kirjoittelin kuitenkin usein ennen palstalle.
      Voit lukea edellisen tänään kirjoittamani viestin. En ole pitkään aikaan edes käynyt palstalla, sillä sain todella ihan tarpeekseni ilkeilystä!!!

Kirjoitinpa mitä tahansa, niin aina joku piruili ihan periaatteessa. Joten jätin koko palstan, mikä osoittautui ihan hyväksi asiaksi. Nyt minulla menee paljon paremmin ja kuntokin on kohentunut.

Joten pitäisi varmaan kiittää ilkeilijöitä/sadisteja siitä??

Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin!

• Hengissä ollaan, täällä vain on harvemmin tullut käytyä, nykyään taas vähän useammin.
      Siitä saikin sitten heti kuulla, että enkö viihtynytkään muualla!
      Tuli jopa mieleen nikin vaihto, mutta kun olen tähän niin tottunut - en tuntisi itseäni muulla nikillä. Tutummat ehkä tunnistaisivat tyylistä nikin vaihdon jälkeenkin.
      Taisin jo siellä Pystiksen herättelyissä kertoilla kuulumisia - vaihtelu kai virkistää ja ne ainaiset piikittelyt kyllästytti, sekä yksi häiriötekijä on vieläkin tämä ainainen jumittaminen foorumilla.

Että tälleen...

• mikä sinulla

on selaimena, mutta sen jälkeen, kun omaani asennettiin Mozilla Firefox ei ole pahemmin jumittanut.

• mikä sinulla kirjoitti:

on selaimena, mutta sen jälkeen, kun omaani asennettiin Mozilla Firefox ei ole pahemmin jumittanut.

minulla on ja mitään muuta en sitten ymmärräkään sen kun surffailen vaan! D))

• kyselijä,

sellainenkin mieskirjoittaja, joka istui sellaisen piikilangankiristäjän pukilla?

Oliko pellepeloton?

• Liu lau laskiaiseen

heille tuli lupalappu 70 palstalle. Nyt on kivat kelit ja talveakin, joten moni viihtyy varmasti ulkona ja em-kisoja pukkaa Helsingissä, paikanpäälläkin on varmaan moni. Jouluna oli varmaan joulutouhut ja lepääminen sitten jälkikäteen.

• leila-mlä

Kirjoitin viime yönä puoliltaöin viestin tähän ketjuun otsikolla
      "Hyväntahtoinen" joka on poistettu, miksiköhän?

• Tellastiina*

Viestisi on sattunut olemaan vastauksena poistettavalle viestille - on poistunut muistakin ketjuista kyseisen kirjoittajan viestejä.

• pikkulilla

ja teidän kanssanne. Ettehän edes tunne toisianne! Ettehän voi suurella varmuudella väittää tietävänne mitä toinen ajattelee.

Aloituksessa kysyttiin mitä kuuluu ja missä liikutaan. Onko kysymys kokonaan unohtunut? En pienessä mielessänikään jaksa kuvitella että OliviaKoo on halunnut mitään toraa lietsoa. Hän esitti ystävällisen kysymyksen ja mitä tulikaan vastaukseksi?

• Vai luuletko?

Moni meistä tuntee toisensa, tiedoksi sinulle.

Osa ainakin kaivatuista, mielestäni löytyy ajoittain 70 saitilta.
        En usein poikkea siellä, enkä täälläkään.
        Nickiä en käytä ikäpalstoilla enää, muilla kylläkin.

• pikkulilla
        Vai luuletko? kirjoitti:

pelkkä luulo, joka ei ole tiedon väärti. Pahoillani. Mutta arvatenkin suurin osa on toisilleen täysin tuntemattomia. Tutut tuskin haukkuvat toisiaan, mutta tuntematon mieluusti hyökkää toisen tuntemattoman kimppuun. Se on tässäkin ketjussa huomattavissa. Eikä se edelleenkään ollut aloittajan perusajatus. Luulo sekin tietysti.

• tuntematon...
        Vai luuletko? kirjoitti:

Miksi kaipaatte julkisella palstalla toisianne kun kerran tunnette toisenne. Lähettäkää suoraan s.postia , menkää käymään ja soitelkaa. Se on vaan tärkeilyä täällä nettiystäviään moikata, sitten kun joku lausuu ärtymyksensä, leimataan kateellseksi. Kun ollaan näin hekilökohtaisella tasolla, ei koskaan synny asiallista keskustelupalstaa. Ystävät tai mitä sättituttuja ne nyt ovatkaan, hyökkäävät yhdessä selaista vastaan joka uskaltaa olla eri mieltä.

• OliviaKoo
        tuntematon... kirjoitti:

Miksi kaipaatte julkisella palstalla toisianne kun kerran tunnette toisenne. Lähettäkää suoraan s.postia , menkää käymään ja soitelkaa. Se on vaan tärkeilyä täällä nettiystäviään moikata, sitten kun joku lausuu ärtymyksensä, leimataan kateellseksi. Kun ollaan näin hekilökohtaisella tasolla, ei koskaan synny asiallista keskustelupalstaa. Ystävät tai mitä sättituttuja ne nyt ovatkaan, hyökkäävät yhdessä selaista vastaan joka uskaltaa olla eri mieltä.

Minä voin Sinulle vilpittömästi kertoa, että en tunne yhtäkään näistä "palstatuttavista" henkilökohtaisesti, ainoastaan palstakirjoittelun kautta.
        Jotenkin se vain on niin, että kun useammalle rekisteröityä tai muuten vaan aina samaa nimimerkkiä käyttävälle sattuu kirjoittamisessa aktiivijakso samaan aikaan, alkaa heitä pitää melkein ystävinään. Ei tässä muusta ole kysymys.

Jossain vaiheessa palstalla olikin paljon enemmän rekisteröityneitä. Voi olla, että he edelleen kirjoittavat, mutta en minä ainakaan lauseenpätkästä ketään tunnista.
        Eikä se ollutkaan varsinainen aloituksen pointti, kunhan kyselin, vieläkö "tuttuja" palstalla liikkuu.

Muutama vuosi sitten sättäilin melko tiuhaan ja ihan samalla tavalla siellä sättihuoneessakin alkoi tutumpia jo pitää ystävinään.
        Sitten lakkasin sättäämisen ja nyt kun olen muutaman kerran käynyt sättihuoneen ovella kurkkimassa nimimerkkejä, en ole nähnyt siellä yhtään tuttua nikkiä.

Ihmiset lopettavat kirjoittelun, vaihtavat nimimerkkejään tai siirtyvät vain lukijoiksi.
        Mikäs siinä. Elämäähän se on. Joskus on vain mukava muistella, milloin mitäkin...
        Tarkoitukseni ei ollut tärkeillä.

• Pelle1Peloton
        OliviaKoo kirjoitti:

Minä voin Sinulle vilpittömästi kertoa, että en tunne yhtäkään näistä "palstatuttavista" henkilökohtaisesti, ainoastaan palstakirjoittelun kautta.
        Jotenkin se vain on niin, että kun useammalle rekisteröityä tai muuten vaan aina samaa nimimerkkiä käyttävälle sattuu kirjoittamisessa aktiivijakso samaan aikaan, alkaa heitä pitää melkein ystävinään. Ei tässä muusta ole kysymys.

Jossain vaiheessa palstalla olikin paljon enemmän rekisteröityneitä. Voi olla, että he edelleen kirjoittavat, mutta en minä ainakaan lauseenpätkästä ketään tunnista.
        Eikä se ollutkaan varsinainen aloituksen pointti, kunhan kyselin, vieläkö "tuttuja" palstalla liikkuu.

Muutama vuosi sitten sättäilin melko tiuhaan ja ihan samalla tavalla siellä sättihuoneessakin alkoi tutumpia jo pitää ystävinään.
        Sitten lakkasin sättäämisen ja nyt kun olen muutaman kerran käynyt sättihuoneen ovella kurkkimassa nimimerkkejä, en ole nähnyt siellä yhtään tuttua nikkiä.

Ihmiset lopettavat kirjoittelun, vaihtavat nimimerkkejään tai siirtyvät vain lukijoiksi.
        Mikäs siinä. Elämäähän se on. Joskus on vain mukava muistella, milloin mitäkin...
        Tarkoitukseni ei ollut tärkeillä.

Kiva, kun kyselit;
        kiva. kun nähtiin;
        joskus taas... ;)
        Ja kai tuossa yllä oli muitakin tuttuja, eivät vaan tunnusta. Muiks.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      145
      7321
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      60
      4217
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3852
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      138
      3820
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3135
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      3075
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3058
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2723
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2680
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2434
    Aihe