Olen tältä palstalta lukenut kuinka Tapani Kansa on nyt parhaimmillaan niin äänellisesti kuin muutenkin. Hänellä on nyt uusi tyyli konserteissa ja keikoilla ja hän on oma itsensä. Palan halusta nähdä hänet keikalla. Osaako joku neuvoa mistä saan tietoa hänen lähipäivien/viikkojen konserteista ja keikoista?
Missä
8
739
Vastaukset
- Teris
Tapsa esiintyy la. 31.1 Tampereen Leonardo-hallissa viisufinaalissa mene sinne .
- mainosjuttu ??
On niin siirappista tekstiä......
- musafani.
Tapanilla on keikka New Yorkissakin maaliskuussa.
- miska soutaa Joella
musafani. kirjoitti:
Tapanilla on keikka New Yorkissakin maaliskuussa.
laulaa pari laulua yksillä Suomi-instituutin illallisilla...
lue tapsan kotisivut .sieltä löytyy keikat.
Tapsa on hyvä silloin kun kaikki menee nappiin. nyt lomalla ja ehkä joskus on hyvä ladata akut täyteen. oli rankka syksy kaikenpuolin etenkin lehtien palstoilla. niinhän se on aina ollut että mitä tapani tekee siitä kirjoitetaan.itsse olen kyllä aina pitänyt tapanista vaika joskus ei aina ihan hyvä ole ollutkaan- OK.
Tapsalla on mielettömän komea ääni ja hän on karismaattinen ja viihdyttävä esiintyjä, mutta hän on myös aika ailahteleva. Se on juuri se hänen "akilleen kantapäänsä",että on niin mieliala esiintyjä. Taiteilijapersoonat ovat monasti sellaisia vähemmän tasaisia luonteita ( maanisdepressiivisyys on erityisesti taiteilijoilla yleistä).
Yksi Tapsan bändissä soittanut muusikko totesi jo monia vuosia sitten, että Tapsa on parhaimmillaan todella loistava, mutta jos maestro sattuu olemaan huonolla tuulella, niin sitten kaikki voi mennä aivan penkin alle.
- lailailaa
Tapani Kansa mainitsi uudessa Seurassa ,että hänellä on loman jälkeen konsertteja mm. kirkoissa, joten sinneppä sinä voit mennä kyyläämään ja kuuntelemaan, että onko Tapsalla kirkossa mikrofoni käytössä vai ei, kun sitä niin tärkeänä asiana tunnut pitävän.
- Sivullinen vaan
sinneppä sinä voit mennä kyyläämään ja kuuntelemaan, että onko Tapsalla kirkossa mikrofoni käytössä vai ei, kun sitä niin tärkeänä asiana tunnut pitävän>>
Vanne vähän kiristää..? Eihän tuossa aloittajan, joka en ole minä, viestissä ollut mitään Tapsan mikin käyttämisistä tai käyttämättä jättämisistä!
Sinussa meillä taas ystävällismielinen fani joka entisestään Tapsan suosiota kasvattaa...Pöh!
Ja osaat kyllä kirjoittaa sanan "sinnepä" oikein: yhdellä p-kirjaimella. Alas olet vajonnut kun täällä pitää heitellä kommentteja vähän joka helkatin viestiin, hyvä...sinä, jota joskus fiksuksi luulin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316216- 394032
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833363- 122928
- 122297
- 292292
- 1621926
- 241769
- 281554
- 1051392