LG ku990 viewty!-------kannattava ostos?

Mukimestari

Olis suunnitelmissa tollanen viewty. Onkos porukalla puhelin tippuillu ollenkaa, aattelin vaan että hajooko kuinka helposti? Naarmuuntuuko kuoret helposti? Ja kamera, vastaako kuvat laadultaan edes 3,2mpix digikameraa? Video kuvaus taitaa hyvä olla kännykkään mutta jostain luin että pätkii välillä, pitääkö paikkansa? Eikös videon tallennus muistikortille pätki? Mitä mieltä ootte tästä kännykästä yleisesti? Kuinka tyytyväisiä ja onko kenelläkään hajonnut?

Laittakaa et mitä huonoa on ja jos on jotain erityis hyvää nii sit niitäkin.

Kantsisko ostaa tuolta cyber photosta ku siel tuo maksaa 225€ onko turvallista tilata tai muuten hyvää palvelua? KUULEMIIN!

3

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran olin tyhmänä laittanu hattuhyllylle pipon päälle ja sieltä se sitten lensi parkettiin. Ja pari kertaa sen jälkeenkin pudonnut eikä mitään kummempaa vauriota näy jos ei lähe suurennuslasin kanssa hakemaan.

      Kamera on sopivassa valossa yllättävän hyvä. Mulla oli joskus samsunki 3,2mpix kameralla ja voin sanoa et toimii hyvin. vähän hämärämmässä ei sitten ole mitään toivoa paitsi salamalla.
      Videokuvauksessa en oo pätkimistä havainnut paitsi jos tallentaa suoraan muistikortille, saattaa töksähtää silloin tällöin mut eipä oo pahemmin häirinnyt. 120fps videokuvaus on namia.

      Jotain pikku bugia olen havainnut esim. jos vaihtaa profiilia niin se ei aina usko vaan siirtyy takaisin edelliseen. Toisella kerralla onnistuu aina.
      Pelejä ja softia on mielestäni vähän tarjolla.

      Tyytyväinen olen ollut ja suosittelen kun ei ole enään niin kallis mut nyt jo himottaa tota KC910 tai Samsungin Omniaa.
      Ei kuitenkaan mun juttujen perusteella kannata ostaa, oma puhelin paras puhelin.

      http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu
      http://www.puhelinvertailu.com/vertaa.cfm?p1=lg_ku990_viewty&p2=lg_kc910&p3=samsung_omnia_sgh-i900/showthread.php?t=38660

      • Ozzzy

        Moro. Ootteko jollain saanut operaattorin logon pois tuosta alareunasta?


    • niukasti

      Heikkoa on ohjelmatarjonta viewtyyn ja ohjelmat suht vaatimattomia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe