LG ku990 viewty!-------kannattava ostos?

Mukimestari

Olis suunnitelmissa tollanen viewty. Onkos porukalla puhelin tippuillu ollenkaa, aattelin vaan että hajooko kuinka helposti? Naarmuuntuuko kuoret helposti? Ja kamera, vastaako kuvat laadultaan edes 3,2mpix digikameraa? Video kuvaus taitaa hyvä olla kännykkään mutta jostain luin että pätkii välillä, pitääkö paikkansa? Eikös videon tallennus muistikortille pätki? Mitä mieltä ootte tästä kännykästä yleisesti? Kuinka tyytyväisiä ja onko kenelläkään hajonnut?

Laittakaa et mitä huonoa on ja jos on jotain erityis hyvää nii sit niitäkin.

Kantsisko ostaa tuolta cyber photosta ku siel tuo maksaa 225€ onko turvallista tilata tai muuten hyvää palvelua? KUULEMIIN!

3

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran olin tyhmänä laittanu hattuhyllylle pipon päälle ja sieltä se sitten lensi parkettiin. Ja pari kertaa sen jälkeenkin pudonnut eikä mitään kummempaa vauriota näy jos ei lähe suurennuslasin kanssa hakemaan.

Kamera on sopivassa valossa yllättävän hyvä. Mulla oli joskus samsunki 3,2mpix kameralla ja voin sanoa et toimii hyvin. vähän hämärämmässä ei sitten ole mitään toivoa paitsi salamalla.
      Videokuvauksessa en oo pätkimistä havainnut paitsi jos tallentaa suoraan muistikortille, saattaa töksähtää silloin tällöin mut eipä oo pahemmin häirinnyt. 120fps videokuvaus on namia.

Jotain pikku bugia olen havainnut esim. jos vaihtaa profiilia niin se ei aina usko vaan siirtyy takaisin edelliseen. Toisella kerralla onnistuu aina.
      Pelejä ja softia on mielestäni vähän tarjolla.

Tyytyväinen olen ollut ja suosittelen kun ei ole enään niin kallis mut nyt jo himottaa tota KC910 tai Samsungin Omniaa.
      Ei kuitenkaan mun juttujen perusteella kannata ostaa, oma puhelin paras puhelin.

http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu
      http://www.puhelinvertailu.com/vertaa.cfm?p1=lg_ku990_viewty&p2=lg_kc910&p3=samsung_omnia_sgh-i900/showthread.php?t=38660

• Ozzzy

Moro. Ootteko jollain saanut operaattorin logon pois tuosta alareunasta?

• niukasti

Heikkoa on ohjelmatarjonta viewtyyn ja ohjelmat suht vaatimattomia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6504
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3362
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2696
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2328
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1881
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1610
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1458
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe