Lämpömittarin neula nousee vain n. 1/2 cm, kostealla ei oikein jaksa pitää ruutuja auki ja kun ei saa puhallinta suunnattua yhtä-aikaa sekä tuulilasille että sivuikkunoihin niin täytyy jatkuvasti säädellä ! Onk`s tietoo ?
Mondeo 2,0 -96 farkku
5
403
Vastaukset
- avi
onko siellä joku raitis-ilma suodatin ja missä, voisko sillä olla osuutta asiaan ?
- mondeonisti -96
Raitisilmasuodatin tukossa. Löytyy apukuskinpuolelta pyyhkijän alta olevan muovi "ritilän" alta.
Toinen vois olla termostaatti.
Jos on pakkasta ja käytät puhallinta kuumimmalla ja asennossa 3 tai 4 niin se imee moottorin lämmöt alas. Asennossa 2 lämmöt vielä jaksavat pysyä normaalilukemassa.
Mutta jos se viisari ei siis normaalistikaan tuon enempää nouse, niin vika on termarissa tai lämpötila-anturissa. Jos lämpöö ei piisaa niin sit varmaan termari.. kun toi anturi vaikuttaa vaan viisariin(?).- avi
vihjeistä, täytyy kokeilla termarin vaihtoa !
- a.v.
nyt yhtäkkiä oli neula puolessavälissä skaalaa ja
lämpöäkin tuntus lykkäävän enemmän mutta liikkeelle lähtiessä kuuluu semmosta mulinaa, pitäiskö ilmata vai mitä... ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2141737- 821123
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm110940- 78895
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19596