Olen tässä hiljakkoin jäänyt yksineläjäksi 15 vuotta kestäneestä suhteesta 40 naisesta eikä minulla ole vanhemmista minkäänlaista kokemusta,kuitenkin kiinnostaa "aikuiset naiset" tässä haarukassa,vai joko niillä on kuumat ja kylmät alkaneet??
Onko kellään kokemusta 50+ naisista
27
1298
Vastaukset
- Jermuxi tms.
Hus hus! Kjäh!
- kääkäleet
minä N 50 söisin yhdellä suupalalla. Jos vain tahtoisin! Enpä usko että haluaisin!
- naista ei ole syntynytkään
kääkäleet kirjoitti:
minä N 50 söisin yhdellä suupalalla. Jos vain tahtoisin! Enpä usko että haluaisin!
keltä se minun suhteen onnistuisi!Sinähän tunnut jo aamusta käyvän kuumana...älä vaan sano että on papiljotit päässä niin olisit tyypillinen suomalainen AKKA..ota rennosti ja relaa vähän..
- Jermuxi tms.
kääkäleet kirjoitti:
vai yhdellä suupalalla...Taidat olla omistuksenhaluinenkin vielä...Mutta ei onnistu, et saa Jermua lankaan ja takaperoinen lirttailusi ei tule onnistumaan. Olen peruskallio. Kjäh!
- Onkos
Sehän riippuu tietysti soittajasta. Oikea soittaja saa pelin kuin pelin soimaan niin, että sulosoinnut raikaa vaikka vielä museossakin. Luulen, että sinun kannattaisi vakavasti harkita opiskelun aloittamista ihan alkeisteorioista, koska kuka tahansa mämmikoura ei pääse edes kosketusetäisyydelle, ei ainakaan toista kertaa.
Tiedätkö edes, mistä viritys pitäisi aloittaa?- yläpäästä aloittamaan pyrki...
koska minä arvostan fiksua naista helvetin paljon ja pidän tasaarvosta PARISUHTEESSA eli naisen pitää olla nainen eikä mikään jätkä mitä on liiankin paljon nykynaisissa.Tuntuu tuo viaton kysely sytyttäneen muutaman tulisielun ihan liekkeihin..tää oli enempi miehille suunnattu kysely..sorry!
- mutta luullakseni
ainoa soiva peli niillä taitaa olla poskionteloiden tienoilla, mitä sitten sisältä autio kallo kaikukoppana vahvistaa.
Yhteenvetona, monella niistä on suuret luulot mutta pienet eväät.- kokemuksistaan
Sinulla ei taida olla kovin hyviä. Kannattaisiko miettiä mistä se johtuu?
- mietis itse
Puhut siis miehistä? Tämänikäisillä naisilla on ihan muuta kuin tyhjää pääkopassa. Ja seksi on kiinni siitä,miten sitä ehdottelet ja millä herkkyysasteilla menet. Luulisi miehenkin jo osaavan tässä iässä.
- seksistä puhuu
mietis itse kirjoitti:
Puhut siis miehistä? Tämänikäisillä naisilla on ihan muuta kuin tyhjää pääkopassa. Ja seksi on kiinni siitä,miten sitä ehdottelet ja millä herkkyysasteilla menet. Luulisi miehenkin jo osaavan tässä iässä.
tyhjä pää on se yläpää.
- se yläpääkin
seksistä puhuu kirjoitti:
tyhjä pää on se yläpää.
puutuvan! Minä koen että yläpäätkin pitää pelaa ennenkuin voi siirtyä alemmaksi.Ilman seksiä pyytäisin saunan taa ja niskalaukaus....
- havainnollisti
mietis itse kirjoitti:
mitä tyhjäpäisyys tarkoittaa. Sinne ei mahdu muuta kuin alapään asioita ja koko ajan mietitään miten niillä voisi miestä kiristää.
- edellinen
seksistä puhuu kirjoitti:
tyhjä pää on se yläpää.
Olen kuullut ja luullut, että seksikin kuuluu miesten ja naisten välisiin leikkeihin.
- pikkumussukkaa
havainnollisti kirjoitti:
mitä tyhjäpäisyys tarkoittaa. Sinne ei mahdu muuta kuin alapään asioita ja koko ajan mietitään miten niillä voisi miestä kiristää.
Kyllä on surkea naiskööri sinulla ollut,kun pelkkiä alapään asioita miettivät ja yläpää on typötyhjä. Ja vielä kiristävät viatonta poikaraukkaa.Voi voi ja huh huh.Missähän piireissä liikut, pahasti pelkään pahinta.
- usein miettii
havainnollisti kirjoitti:
miten ton sais nurin ja senpä takia tytöillä on suht helppo viedä meitä munista,että "tasa-arvoahan" tämä vain on,suotta olet katkera.Terv.Munistakin viety mies!!
- _naikkonen_
Yleensä ongelma on yli 5-kymppisissä miehissä, kun heillä on kaikenlaista remppaa ja erektio-ongelmaa.
- vehkeet toimii
entisen mukaan liiankin hyvin ja sitäpaitsi jos haluaa "tyttö" oikein extrasession niin kyllä "nappeja" löytyy...Rempoista en tiedä kun meitä tämänikäisiä hemmoja on niin kovin erikuntoisia ja oloisia.Terv.Iätön
- mun eukko 52
vehkeet toimii kirjoitti:
entisen mukaan liiankin hyvin ja sitäpaitsi jos haluaa "tyttö" oikein extrasession niin kyllä "nappeja" löytyy...Rempoista en tiedä kun meitä tämänikäisiä hemmoja on niin kovin erikuntoisia ja oloisia.Terv.Iätön
ja minä itse 46. Ikäerosta on joskus vitsaillen kuultu, mutta mitä tuo muutama vuosi näin päin on, kun saulit ja monet muut saa pitää jopa puolta nuorempaa. Aviossa oltu 15 vuotta ja vaimosta sanon että on kuin hyvä viini...tuntuu vaan paranevan vanhetessaan!
Ulkonäöllisestikään ei kukaan erota on se niin simpsakka. Itellä jo tuppaa vähän maha kasvamaan ja päälaki kaljuuntuu, mutta rakkaana tuo vielä meikäläistä väittää pitävänsä. - tuollaiset naiset
mun eukko 52 kirjoitti:
ja minä itse 46. Ikäerosta on joskus vitsaillen kuultu, mutta mitä tuo muutama vuosi näin päin on, kun saulit ja monet muut saa pitää jopa puolta nuorempaa. Aviossa oltu 15 vuotta ja vaimosta sanon että on kuin hyvä viini...tuntuu vaan paranevan vanhetessaan!
Ulkonäöllisestikään ei kukaan erota on se niin simpsakka. Itellä jo tuppaa vähän maha kasvamaan ja päälaki kaljuuntuu, mutta rakkaana tuo vielä meikäläistä väittää pitävänsä.alkavat olla harvassa ja tuskinpa niitä vapaana on, ja leski-ihmisiin ei kuulemma kannata sotkeentua ,kun eivät ikinä pääse asia yli
jopa winkuu kuin öljytön sarana :=)
- hyvin käyntiin...
sulla tuntuu olevan laaja "haaremi".....
hyvin käyntiin... kirjoitti:
sulla tuntuu olevan laaja "haaremi".....
ja hywä jos sinusta "tuntuu" siltä :=)
kyselette vielä tässäkin iässä kavereilta seksiasioista sen sijaan, että etsisitte oikeaa faktatietoa sieltä missä sitä on tarjolla.
On moneen kertaan käynyt ilmi, että mielen täyttävät monenlaiset kummallisetkin uskomukset ja myytit, ellei uskalla, halua tai kehtaa hankkia oikeaa tietoa. Muutama vuosi sitten seksiasiat olivat pinnalla mediassa ja esim. yhdessä brittiohjelmassa miehet vastasivat haastattelukysymyksiin. Siinä kävi ilmi, ettei monilla aikuisilla miehillä ollut edes perustietoja asioista. Kavereilta ja miestenlehdistä hankittujen tietojen perusteella syntyneitä hupsujakin väärinkäsityksiä sitäkin enemmän. Tässä, niin kuin millä tahansa elämän alueella, huomaa tiedon ja luulon olevan usein kaukana toisistaan. Mitä enemmän hankkii oikeaa tietoa, sitä vähemmän tarvitsee luulla.
Jos asia kiinnostaa, suosittelen perustietojen hankkimista ja omakohtaisia tutkimusmatkoja tiedon lähteille.;))- Kokemuspohjaista tietoahan
tässä haetaan,koska ihmiset ovat erilaisia. Tunnen muutaman 50 "tädin"ja"mummon" mutta 50 naisia on harvassa joiden kanssa vois kuvitella olevansa "SILLEE"!Ulkonäöstään ja kropastaan huoltapitäviä naisia eikä näitä tuulipuku Pirkkoja haeskeleva mies.Ei näitä juttuja kirjoista saa..!Sorry..
- O - Orvokki
Kokemuspohjaista tietoahan kirjoitti:
tässä haetaan,koska ihmiset ovat erilaisia. Tunnen muutaman 50 "tädin"ja"mummon" mutta 50 naisia on harvassa joiden kanssa vois kuvitella olevansa "SILLEE"!Ulkonäöstään ja kropastaan huoltapitäviä naisia eikä näitä tuulipuku Pirkkoja haeskeleva mies.Ei näitä juttuja kirjoista saa..!Sorry..
että sekä miesten että naisten ikää arvioidessa on helppo erehtyä pahastikin. Jotkut ukkoutuvat ja mummoutuvat kaikilla tavoin jo 40 täytettyään, toisia ei ikinä arvaisi sen vanhemmiksi vaikka lähestyvät jo seitsemää kymmentä. Julkisuudessa näkee myös paljon esimerkkejä hyvin säilyneistä upeista ikäihmisistä. Yleistysten tekeminen on entistä vaikeampaa, koska ihminen voi nykyään itsekin vaikuttaa asioihin monella tapaa ja elämä on kohdellut meitä muutenkin lempeämmin kuin esivanhempiamme.
Ehkä sinunkin kannattaa unohtaa syntymävuosien pohtiminen ja lähteä tekemään omaa tutkimusta sellaisten yksilöiden kanssa, jotka näyttävät sinun mielestäsi houkuttavilta... ja jotka kiinnostuvat sinusta. Toivottavasti itseluottamuksesi säilyy horjumattomana "juoksuaikasi" loppuun. - Ellet pidä tuulipuvuista, ei kannata lähteä luontoretkelle seuraa etsimään ja kannattaa kiertää kaupungilla sellaiset kaukaa. - kuuluvatkin luonnossa
O - Orvokki kirjoitti:
että sekä miesten että naisten ikää arvioidessa on helppo erehtyä pahastikin. Jotkut ukkoutuvat ja mummoutuvat kaikilla tavoin jo 40 täytettyään, toisia ei ikinä arvaisi sen vanhemmiksi vaikka lähestyvät jo seitsemää kymmentä. Julkisuudessa näkee myös paljon esimerkkejä hyvin säilyneistä upeista ikäihmisistä. Yleistysten tekeminen on entistä vaikeampaa, koska ihminen voi nykyään itsekin vaikuttaa asioihin monella tapaa ja elämä on kohdellut meitä muutenkin lempeämmin kuin esivanhempiamme.
Ehkä sinunkin kannattaa unohtaa syntymävuosien pohtiminen ja lähteä tekemään omaa tutkimusta sellaisten yksilöiden kanssa, jotka näyttävät sinun mielestäsi houkuttavilta... ja jotka kiinnostuvat sinusta. Toivottavasti itseluottamuksesi säilyy horjumattomana "juoksuaikasi" loppuun. - Ellet pidä tuulipuvuista, ei kannata lähteä luontoretkelle seuraa etsimään ja kannattaa kiertää kaupungilla sellaiset kaukaa.liikkuville eikä shoppailu tai matkailu reissuille, ei minulla ole ikä ongelmaa eikä itsetunnossa omasta mielestäni vikaa!?Yrittänyttähän ei laiteta...taatusti yritän kun sopivaan törmään!
- Vanhat viulut
kaikkein arvokkaimpia.
Ääntä voi olla vaikea säätää kun volyyminappi hurttaa, mutta äänensäätön keinoja löytyy, entisaikaisessa torvigrammarissa ääntä säädettiin työntämällä villasukka torveen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282741- 1402597
- 1342164
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162133Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131850Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591384Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311216Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891162Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381118