Tylsä päivä tylsä talvi, saavu jo kevät krääääk

miljoonapulu

Kertokaa jotain kivaa tai hauskaa tai piristävää. Oon hitsin tylsistynyt...

Jotenkin toi talvi alkoi kyrsiä...

Kaipaan jo kevättä ja pikkutipujen ihanaa liverrystä...

Nyt vaan jurppii... Ei taida olla mun päiväni tää...

23

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meni ajoon...

Mitkä kumit?
      No kyllä märän kelin uralliset on hyvät, sanoi
      Marketa.

• miljoonapulu

Heh hauska juttu.

• heh heh ....
        miljoonapulu kirjoitti:

Heh hauska juttu.

Mika vei Marketan Rovahoviin. Marketa sanoi: - Mennäänkö heti paalupaikalle.

• miljoonapulu
        heh heh .... kirjoitti:

Mika vei Marketan Rovahoviin. Marketa sanoi: - Mennäänkö heti paalupaikalle.

Heh. Vitsi jatkuu näköjään.

• ei olekaan

vaan olet tylsistynyt ittees niinkuin kirjoitit.
      Hop hop ylös ja ulos tuulettumaan, raitis ilma piristää ja tekee posket punaisiksi. Mieliala nousee kummasti.

Opettele nauttimaan jokaisesta vuodenajasta!

• miljoonapulu

Kyllä mä yleens olen hyvällä mielellä ja sillee mut jotenki vaa rupes aiemmin tökkii.

Mutta paremmat fiilikset jo. Mun luonteelle synkistely ei ihan tyypillistä.

Periaatteessa tykkäänkin kaikista vuodenajoista ja onhan se kaunista kun on lunta. Kyl tää täst menee aurinkoisempaan suuntaan.

• Jermuxi tms.

Koska ne ei jaksa katsella tätä lamanliet---sontaa. Nyt ne vetää mexicossa tequilaa jossa on niitä matoja. Pitäähän niiden syödäkin katsos.
      Lamanliet-sontaa, tai ei, niin itse en henkilökohtaisesti välitä eri vuodenajoista sen ihmeemmin. Ne tulee ja menee ja otan parhaat hetket irti kaikesta. Rääppiköön muut sitten tähteitä. Kjähähää!

• miljoonapulu

Olipa mainio tarina. Tequilaa matojen kera. Hm

Tequila ilman matoja mulle kiitos :).

Joo taisi ne pikkulinnut muuttaa mutta mutta ne muuttavat sitten taas takaisin.

Hah hah. Kirjoitit taas hassusti.

• Jermuxi tms.
        miljoonapulu kirjoitti:

Olipa mainio tarina. Tequilaa matojen kera. Hm

Tequila ilman matoja mulle kiitos :).

Joo taisi ne pikkulinnut muuttaa mutta mutta ne muuttavat sitten taas takaisin.

Hah hah. Kirjoitit taas hassusti.

Osa niistä pikkulinnuista oli laittanut rahansa vinkapitaan ja nyt ne pakoilee oikeutta ja kohtuutta. Ne pysyy kuules siellä meksikossa niin pitkään, että vanhenee jutut.
        Minkähän takia pikkulinnut vetää talvella kauheita kännejä, niinkuin ne punatulkut ja närhet ja sen sellaiset. Siis niitä marjoja mahan täydeltä ja sitten pää kipeenä lentelevät himaan kuunteleen saarnaa.

• mikä on pelin henki?
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Osa niistä pikkulinnuista oli laittanut rahansa vinkapitaan ja nyt ne pakoilee oikeutta ja kohtuutta. Ne pysyy kuules siellä meksikossa niin pitkään, että vanhenee jutut.
        Minkähän takia pikkulinnut vetää talvella kauheita kännejä, niinkuin ne punatulkut ja närhet ja sen sellaiset. Siis niitä marjoja mahan täydeltä ja sitten pää kipeenä lentelevät himaan kuunteleen saarnaa.

Terv.Kotkan poika "siivellä" hehe...pidä tyylis nää palstat tarvii eloa eikä pelkästään "lukua"!Tsemppiä meille virkeille hemmoille!!!!

• Jermuxi tms.
        mikä on pelin henki? kirjoitti:

Terv.Kotkan poika "siivellä" hehe...pidä tyylis nää palstat tarvii eloa eikä pelkästään "lukua"!Tsemppiä meille virkeille hemmoille!!!!

Niin, milloin se oikein olikaan...Taitaa olla jotain 2002, kun aloitin palstoilla taiteilemaan.
        Sen olen huomannut, että kaikki palstat kokee saman kehityskaaren...Nousu ja uho, ilmavaivat ja tuho...No, ei ehkä tuho, mutta sellainen hiljentyminen ainakin.

• miljoonapulu
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Sulla on mielikuvitusta. Kirjoita romaani.

Tyylinä ironia sopivasti huumorina höystettynä.

Mainio juttu :) .

• Jermuxi tms. kirjoitti:

Niin, milloin se oikein olikaan...Taitaa olla jotain 2002, kun aloitin palstoilla taiteilemaan.
        Sen olen huomannut, että kaikki palstat kokee saman kehityskaaren...Nousu ja uho, ilmavaivat ja tuho...No, ei ehkä tuho, mutta sellainen hiljentyminen ainakin.

sit lähes saman ikäisiä :=)
        ja kohtalokin sama?
        juh se hiljeneminen?
        pitääkö meidän poistua :=)

• Conan Obrien

Niin, nämä maanantait ei aina ole kivoja, flunssa päällä ja hieman lämpöäkin taitaa olla..

• gg-10

Hyvä jos edes joskus. Ovat kivoja. Ovatko edes joskus???

Parantumista sulle tv-stara.

• miljoonapulu

Parane pian Conan :).

• miljoonapulu
        gg-10 kirjoitti:

Hyvä jos edes joskus. Ovat kivoja. Ovatko edes joskus???

Parantumista sulle tv-stara.

Tota ekaa osiota en ymmärtänyt, mitä tarkoitit?

• Conan Obrien
        miljoonapulu kirjoitti:

Parane pian Conan :).

Kiitoksia..kyllä tämä tästä..vielä on lämpöä hieman...

• miljoonapulu
        Conan Obrien kirjoitti:

Kiitoksia..kyllä tämä tästä..vielä on lämpöä hieman...

Mikä on vointisi tällä hetkellä? Parempi?

• Conan Obrien
        miljoonapulu kirjoitti:

Mikä on vointisi tällä hetkellä? Parempi?

Hieman lämpöä vielä..ja tukkoista, mut kyllä tästä selvitään parissa päivässä..olisi pitänyt se flunssapiikki hakea ennen joulua...

• miljoonapulu
        Conan Obrien kirjoitti:

Hieman lämpöä vielä..ja tukkoista, mut kyllä tästä selvitään parissa päivässä..olisi pitänyt se flunssapiikki hakea ennen joulua...

Ei sitä voi valikoida milloin se flunssa iskee.

Hyvä kun oot positiivisella mielellä; flunssasi menis ohi parissa päivässä.

• Vaikka osui kohdalleni lumivuoro
      ja hilasin sivuun lunta vuoren verran
      saa talvi olla ja pysyä vielä

Ilma on raikas ja helppo hengittää
      Nauru raikaa luistelukentältä
      valoa riittää koiranulkoilutuslenkillä

Kevään tuoksua odottelen maaliskuun lopulla
      sitten voikin kesä tulla jo hopulla
      ja huhtikuussa linnut saa laulella
      kesää tulevaksi toivotella

*hymyn löysin tähänkin päivään... *

• miljoonapulu

Olipa pirteä kirjoitus; sai hymyn huulilleni :).

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2741
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      140
      2597
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      134
      2164
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2133
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1850
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      159
      1384
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1216
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      95
      1204
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1162
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1118
    Aihe