B.Obama pohtii avoimen koodin
9
502
Vastaukset
- Ongelma on
Esteeksi voi tulla se, että Bill sanoo vievänsä lelunsa pois USA:n hiekkalaatikolta, ellei heidän systeemiään valita.
- helpotus?
>...Bill sanoo vievänsä lelunsa pois...
Ja mihinkä se ne veisi? ;)
USA on viimeinen takapajula missä sillä on edes toiveita selvitä jatkossakin.
- Suomeenkin
Täällä vaan ei päättäjiä kiinnosta säästäminen, pääministerikin kehottaa kansalaisia kuluttamaan enemmän. Suomi joutuu ottamaan velkaa jopa 30 miljardia lähiaikoina, mutta mitäs sillä väliä, pääasia että kulutetaan. Jokainen joutuu väkisinkin kuluttamaan jotain, mutta tarvitseeko tehdä hölmönkauppoja jossa veronmaksajien rahaa työnnetään ehdointahdoin ulkomaiselle monopoli yhtiölle. Jos sieltä päättäjistä löytyisi edes yksi jonka päätä ei olisi sekoitettu mikkistauhkalla, niin hän varmaan laittaisi Suomessakin alulle perusteellisen selvityksen Obaman tapaan avoimen koodin eduista.
- åweori
Pääministerihän käväisi Usassa Billin vieraana.
Tuli sieltä posket vienosti hehkuen ja sanoin
ystävystyneensä Billin kanssa.
Samaan aikaan Billy lahjoitti" kouluille jotain
softaa. Jota tietysti voi käyttää jos ostaa
Billyn käyttiksen.
Että silleen. - Ei oo totta!!.
åweori kirjoitti:
Billyn käyttiksen.
Että silleen.http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=23131
Vai,ONKO näin???. Ei oo totta!!. kirjoitti:
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=23131
Vai,ONKO näin???.Vaihda kiireesti windowsiin niin saat mielenrauhan.
- yksinkertaisesti
åweori kirjoitti:
Billyn käyttiksen.
Että silleen.se että ihmiset käyttävät sitä mitä ovat tottuneet käyttämään. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
- trollaus..
Ei oo totta!!. kirjoitti:
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=23131
Vai,ONKO näin???.On kuin suoraan nelospentin arkistoista kaivettua muunneltua totuutta. Oliko nuo tietokonelehden uutiset 4v sitten tosiaan tuota luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21001Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15851- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734