Tässä nyt on joltakulta muultakin kun minulta näitä Microsoftjuttuja sieltä lakituvasta.
"Microsoft kumoaa Linux-myytit"
http://thebeezspeaks.blogspot.com/2009/01/microsoft-debunks-linux-myths.html
Jos joku haluaa, voinen tuon artikkelin kääntääkin. (onko laillista kääntää tänne koko artikkelia?)
Microsoft kumoaa Linux-myytit!
36
1289
Vastaukset
- Marginaalikäyttishippi
ihan hieno hommahan olis jos ton jaksat kääntää muullakin kuin google translatella.
sitä en tiedä että onko se laillista kääntää kokonaisuudessaan, mutta tuskin siitä nyt mitään seuraamuksiakaan tulee :D
mitä enemmän käännöksiä suomeksi tai ruotsiksi, sitä parempi!- Penguin
Joo, pyydän ylläpitoa ottamaan yhteyttä tai edes poistamaan, jos tämä on laitonta. Ja en tosiaankaan harrasta netin translaattoreita. Ammattilainen en ole ja pilkut ei ole viilattuna. Tämä on pikakäännös ja en tarkista ihan kaikkia sanoja. Saa valittaa.
Laitoin hieman kommentteja ja viilasin toivottavasti helppolukuisemmaksi.
Microsoft kumoaa Linux-myyttejä
Viimeinkin Microsoft, tarkemmin sanottuna varatoimitusjohtaja Jim Allchin ja muut työntekijät kertovat totuuden. Ei sen tähden, että he haluavat, vaan koska heidät pakotetaan siihen. Artikkelissa olevat lainaukset on otettu oikeustapauksen "Comes vastaan Microsoft" julkaistuista asiakirjoista 7168 ja 7175. Huomatkaa, että nämä lainaukset ovat vuodelta 2002, kun Linux oli paljon nuorempi ja vähemmän "kypsä", tosin sama luonnollisesti pätee myös Windowsiin. Voit itse päättää, kuinka paljon mikäkin käyttöjärjestelmä on kehittynyt sen jälkeen.
(Artikkelin mukaan Roy Schestowitz julkaisi nämä, mutta luulen että tässä puhutaan boycottnovell sivuston artikkelista. "ms and floss" googlehaulla löydätte paikan, jossa on alkup. dokumentit linkitettynä lainauksiin. -Penguin)
Myytti: Linux on aivan yhtä kallis kuin Windowskin
Microsoft: Hinta on ensimmäinen asia jokaisen mielessä tällä hetkellä, etenkin kun taloustilanne on mitä on ja paineet ovat suuret kulujen karsimiseen. (..) Me todellakin tarvitsemme sellaisen nyt. (..) Jos IDC raportti ei riitä, teetämme toisen. Jotkut asiakkaat tietävät, ettei Linux oikeasti ole ilmainen, mutta meidän pitää saada muutkin asiakkaat ymmärtämään sen.
(Tässä artikkelissa ei ole kaikkia viestejä, eikä niitä kokonaisuudessaan. Ne löytyvät kyllä... Itse asiassa laitan tämän tekstin alle erään linkin. -Penguin)
Microsoft myöntää, että Linux on halvempi kuin Windows. Se näkyy siinä, että se on halukas "tutkimaan" asiaa uudelleen ja uudelleen, kunnes saa haluamansa tulokset. Kyllä tämä oli kuuluisan "Get the facts" FUD-kampanjan alku. Se näyttää myös sen, että Microsoftia ei ole ongelmia lehdistön ja tutkijoiden lahjomiseen saadakseen haluamaansa julkisuutta.
(Löydän lisääkin heidän lainauksiaan ja niissä sanotaan muunmuassa, että tutkijat ovat vain sitä varten, että heidät voi ostaa saadakseen itsensä näyttämään hyvältä muihin verrattuna... -Penguin)
Myytti: Windows pystyy kaikkeen mihin Linuxkin pystyy
Microsoft: Se, minkä haluan kuulla, on teidän näkökulmanne siitä, eivätkö meidän tuotteemme ole kelvollisia nykyään? Mitä meidän pitäisi teidän mielestänne tehdä asialle?
Microsoft: Linux pääsee tietyyihin paikkoihin sen tosiasian tähden, että asiakkaat yrittävät skaalautua ylöspäin, ja he eivät voi käyttää ohjelmia itsenäisesti/turvallisesti Windowsissa.
Microsoft: Asiakkaat ovat erittäin fiksuja ongelmien suhteen (tarkoitan rekisteriasioita, kolmannen osapuolen tuen puute (,,), jne.)
Microsoft: Asiakkaat ovat erittäin pettyneitä (suorastaan vihaisia!).
(En ole ammattikääntäjä ja tietenkään en käännä suoraan sanasta sanaan. En tiedä mitä puhuttu skaalautuminen käytännössä tarkoittaa ja tuo tuotteemme ovat kelvollisia on aika vapaa käännös. Asia kuitenkin on tärkein. -Penguin)
Microsoft kertoo monta kertaa, että heidän tuotteensa ovat monin tavoin puutteellisia ja Linux on täysin kyvykäs täyttämään sen aukon, koska sillä ei ole näitä ongelmia alunperinkään.
Myytti: Linux on vaikea käyttää
Microsoft: Siis tuleeko Linux (kyseessä vaihto Linuxiin, hieman hankala kääntää -Penguin) olemaan vaikeampi? Olen eri mieltä. (..) Klikklikklik ja olet valmis. Niin myös Linuxissa.
Microsoft: Se tulee olemaan vielä helpompaa. Se tulee ottamaan meidät kiinni työkaluohjelmissa ja niin edelleen. Se on kaiken lisäksi jo siellä. Joten luulen, että se on jo erittäin lähellä.
(Asiayhteyksien niukkuus tekee kääntämisestä välillä vaikeaa... -Penguin)
Kyllä, Microsoft sanoo, että "Linux on helppo"! Älä usko kun minä sanon niin, vaan kysy "asiantuntijoilta"!
Myytti: Windows ja Linux ovat aivan yhtä turvallisia
Microsoft: Mitä me voimme tehdä? Mikä on suurin ongelma mikä teillä on Microsoftin kanssa? Turvallisuus.
Microsoft: Ja niin kuin sanoin, emme voi tehdä mitään. Aina kun yritämme, saamme vain FBI:n sotkettua mukaan, mutta kätemme ovat sidotut.
Microsoft: Tarkoitan, että se ei ole niin kuin Linux tai Solaris tai... Mikään muu järjestelmä.
Microsoft myöntää, että Windowsissa on vakava turvallisuusongelma, toisin kuin Solariksessa ja Linuxissa. Samassa lauseessa he kumoavat väitteen, että Windowsin ongelmat johtuvat vain markkinaosuuksista. Hassua jutussa on se, että he yrittävät "korjata" ongelman ottamalla kiinni rikollisia. Se ei ole huono idea, mutta se ei tee Windowsista turvallisempaa.
Myytti: Linux ei ole uhka Windowsille
Microsoft: Olen päätynyt seuraavaan lopputulokseen: Emme voi voittaa Linuxia tällä tavalla. Meidän täytyy muuttaa asioita ja se täytyy tehdä heti.
Microsoft: Aina useampi ja useampi asiakas kysyy minulta siitä.
Microsoft: Onko se jotain, mistä pitäisi huolehtia? Uskon itse näin.
Microsoft: Koemme Linuxin olevan suuri uhka.
Microsoft: Olen peloissani.
http://meandubuntu.wordpress.com/ms-and-floss/ (Paikka jossa tajuna näitä englanniksi. Jokaisessa linkki alkup. dokkariin -Penguin)
http://meandubuntu.wordpress.com/2009/01/01/microsoft-on-floss/ (Vastaava blogipostaus, hän keräilee näitä lainauksia Microsoftin työntekijöiltä. Kommenteissa itsekin kyselen, kuinka voin vakuuttua näistä?)
http://antitrust.slated.org/www.iowaconsumercase.org/ (Täältä nämä dokkarit löytyy, siellä on myös oikeusjutun numero sun muuta...)
Jos joku vakuuttuu käännöstaidoistani, minulla olisi kesällä aikaa. Etenkin IT-käännöksiä tekisin mielelläni, käännöskokemusta löytyy ja rahaa siitä on saatu. Voin antaa yhteystiedot jos oikeasti joku kiinnostuu. :D Tietenkin moni muukin homma kelpaa, olen kyllä erittäin valikoiva paikkakunnan suhteen. Myös ammattikorkean harjoittelupaikka hakusessa. :D -Penguin
Jos joku haluaa julkaista tämän, kysykööt lupaa minulta. Käännöksen tekijänoikeudet ovat tietenkin minulla. Kannatan vapaata softaa, en tekijänoikeudettomuutta. -Penguin - ...........................
Penguin kirjoitti:
Joo, pyydän ylläpitoa ottamaan yhteyttä tai edes poistamaan, jos tämä on laitonta. Ja en tosiaankaan harrasta netin translaattoreita. Ammattilainen en ole ja pilkut ei ole viilattuna. Tämä on pikakäännös ja en tarkista ihan kaikkia sanoja. Saa valittaa.
Laitoin hieman kommentteja ja viilasin toivottavasti helppolukuisemmaksi.
Microsoft kumoaa Linux-myyttejä
Viimeinkin Microsoft, tarkemmin sanottuna varatoimitusjohtaja Jim Allchin ja muut työntekijät kertovat totuuden. Ei sen tähden, että he haluavat, vaan koska heidät pakotetaan siihen. Artikkelissa olevat lainaukset on otettu oikeustapauksen "Comes vastaan Microsoft" julkaistuista asiakirjoista 7168 ja 7175. Huomatkaa, että nämä lainaukset ovat vuodelta 2002, kun Linux oli paljon nuorempi ja vähemmän "kypsä", tosin sama luonnollisesti pätee myös Windowsiin. Voit itse päättää, kuinka paljon mikäkin käyttöjärjestelmä on kehittynyt sen jälkeen.
(Artikkelin mukaan Roy Schestowitz julkaisi nämä, mutta luulen että tässä puhutaan boycottnovell sivuston artikkelista. "ms and floss" googlehaulla löydätte paikan, jossa on alkup. dokumentit linkitettynä lainauksiin. -Penguin)
Myytti: Linux on aivan yhtä kallis kuin Windowskin
Microsoft: Hinta on ensimmäinen asia jokaisen mielessä tällä hetkellä, etenkin kun taloustilanne on mitä on ja paineet ovat suuret kulujen karsimiseen. (..) Me todellakin tarvitsemme sellaisen nyt. (..) Jos IDC raportti ei riitä, teetämme toisen. Jotkut asiakkaat tietävät, ettei Linux oikeasti ole ilmainen, mutta meidän pitää saada muutkin asiakkaat ymmärtämään sen.
(Tässä artikkelissa ei ole kaikkia viestejä, eikä niitä kokonaisuudessaan. Ne löytyvät kyllä... Itse asiassa laitan tämän tekstin alle erään linkin. -Penguin)
Microsoft myöntää, että Linux on halvempi kuin Windows. Se näkyy siinä, että se on halukas "tutkimaan" asiaa uudelleen ja uudelleen, kunnes saa haluamansa tulokset. Kyllä tämä oli kuuluisan "Get the facts" FUD-kampanjan alku. Se näyttää myös sen, että Microsoftia ei ole ongelmia lehdistön ja tutkijoiden lahjomiseen saadakseen haluamaansa julkisuutta.
(Löydän lisääkin heidän lainauksiaan ja niissä sanotaan muunmuassa, että tutkijat ovat vain sitä varten, että heidät voi ostaa saadakseen itsensä näyttämään hyvältä muihin verrattuna... -Penguin)
Myytti: Windows pystyy kaikkeen mihin Linuxkin pystyy
Microsoft: Se, minkä haluan kuulla, on teidän näkökulmanne siitä, eivätkö meidän tuotteemme ole kelvollisia nykyään? Mitä meidän pitäisi teidän mielestänne tehdä asialle?
Microsoft: Linux pääsee tietyyihin paikkoihin sen tosiasian tähden, että asiakkaat yrittävät skaalautua ylöspäin, ja he eivät voi käyttää ohjelmia itsenäisesti/turvallisesti Windowsissa.
Microsoft: Asiakkaat ovat erittäin fiksuja ongelmien suhteen (tarkoitan rekisteriasioita, kolmannen osapuolen tuen puute (,,), jne.)
(En ole ammattikääntäjä ja tietenkään en käännä suoraan sanasta sanaan. En tiedä mitä puhuttu skaalautuminen käytännössä tarkoittaa ja tuo tuotteemme ovat kelvollisia on aika vapaa käännös. Asia kuitenkin on tärkein. -Penguin)
Microsoft kertoo monta kertaa, että heidän tuotteensa ovat monin tavoin puutteellisia ja Linux on täysin kyvykäs täyttämään sen aukon, koska sillä ei ole näitä ongelmia alunperinkään.
Myytti: Linux on vaikea käyttää
Microsoft: Siis tuleeko Linux (kyseessä vaihto Linuxiin, hieman hankala kääntää -Penguin) olemaan vaikeampi? Olen eri mieltä. (..) Klikklikklik ja olet valmis. Niin myös Linuxissa.
Microsoft: Se tulee olemaan vielä helpompaa. Se tulee ottamaan meidät kiinni työkaluohjelmissa ja niin edelleen. Se on kaiken lisäksi jo siellä. Joten luulen, että se on jo erittäin lähellä.
(Asiayhteyksien niukkuus tekee kääntämisestä välillä vaikeaa... -Penguin)
Kyllä, Microsoft sanoo, että "Linux on helppo"! Älä usko kun minä sanon niin, vaan kysy "asiantuntijoilta"!
Myytti: Windows ja Linux ovat aivan yhtä turvallisia
Microsoft: Mitä me voimme tehdä? Mikä on suurin ongelma mikä teillä on Microsoftin kanssa? Turvallisuus.
Microsoft: Ja niin kuin sanoin, emme voi tehdä mitään. Aina kun yritämme, saamme vain FBI:n sotkettua mukaan, mutta kätemme ovat sidotut.
Microsoft: Tarkoitan, että se ei ole niin kuin Linux tai Solaris tai... Mikään muu järjestelmä.
Microsoft myöntää, että Windowsissa on vakava turvallisuusongelma, toisin kuin Solariksessa ja Linuxissa. Samassa lauseessa he kumoavat väitteen, että Windowsin ongelmat johtuvat vain markkinaosuuksista. Hassua jutussa on se, että he yrittävät "korjata" ongelman ottamalla kiinni rikollisia. Se ei ole huono idea, mutta se ei tee Windowsista turvallisempaa.
Myytti: Linux ei ole uhka Windowsille
Microsoft: Olen päätynyt seuraavaan lopputulokseen: Emme voi voittaa Linuxia tällä tavalla. Meidän täytyy muuttaa asioita ja se täytyy tehdä heti.
Microsoft: Aina useampi ja useampi asiakas kysyy minulta siitä.
Microsoft: Onko se jotain, mistä pitäisi huolehtia? Uskon itse näin.
Microsoft: Koemme Linuxin olevan suuri uhka.
Microsoft: Olen peloissani.
http://meandubuntu.wordpress.com/ms-and-floss/ (Paikka jossa tajuna näitä englanniksi. Jokaisessa linkki alkup. dokkariin -Penguin)
http://meandubuntu.wordpress.com/2009/01/01/microsoft-on-floss/ (Vastaava blogipostaus, hän keräilee näitä lainauksia Microsoftin työntekijöiltä. Kommenteissa itsekin kyselen, kuinka voin vakuuttua näistä?)
http://antitrust.slated.org/www.iowaconsumercase.org/ (Täältä nämä dokkarit löytyy, siellä on myös oikeusjutun numero sun muuta...)
Jos joku vakuuttuu käännöstaidoistani, minulla olisi kesällä aikaa. Etenkin IT-käännöksiä tekisin mielelläni, käännöskokemusta löytyy ja rahaa siitä on saatu. Voin antaa yhteystiedot jos oikeasti joku kiinnostuu. :D Tietenkin moni muukin homma kelpaa, olen kyllä erittäin valikoiva paikkakunnan suhteen. Myös ammattikorkean harjoittelupaikka hakusessa. :D -Penguin
Jos joku haluaa julkaista tämän, kysykööt lupaa minulta. Käännöksen tekijänoikeudet ovat tietenkin minulla. Kannatan vapaata softaa, en tekijänoikeudettomuutta. -PenguinKäänsit tekstiä "kuin piru raamattua". Käytit irtonaisia lauseita saaden aikaan haluamasi käsityksen. Käyttämälläsi systeemillä sait aikaan alkuperäisiä asiasisältöjä päinvastaisen merkityksen.
"viilasin toivottavasti helppolukuisemmaksi."
Viilasit haluamaksesi. Samalla tekstin sisältö muuttui täysin päinvastaiseksi.
Esimerkiksi:
Mistä tuokin lienee irrotettu..
Mitkä asiakkaat?
Linux käyttäjät?
Ohjelmisto/softafirmoja kohtaan(Linuxin heikko ohjelmisto-, ajuri- ja laitetuki)
Linux propagandaa kohtaan?
Windows käyttäjät?
Rikollisia tahoja kohtaan(haittaohjelmien kirjoittajat?
Linuxia kohtaan?
ps. Mistäköhän johtuu että kaikkein vihaisimmat, tyytymättömimmät, katkerimmat ja pettyneimmät löytyvät linuxia käyttävien joukosta? Mitä arvelet?
"Microsoft: Olen peloissani."
Tämäkin on irrotettu jostain...
Olen peloissani:
Ympäristökatatastrofista(luonnon saastumisesta)
Lasten turvattomuudesta(lastentarhamurhat, kouluammuskelut jne)
Liikenneturvallisuudesta(turvattomuudesta)
Rikollisuuden lisääntymisestä
Päihteiden käytön lisääntymisestä.
Väkivallan raaistumisesta.
Tai:
Pelkäänpä että rikollisia on vaikea saada kiinni.
Elikkä. Niin. Koko viestisi on siis pelkkää puppua. Olet muokannut tekstiä haluamaksesi, heittänyt sinne tänne umpimähkään tekstiyhteydestään irrotettuja lauseita. ........................... kirjoitti:
Käänsit tekstiä "kuin piru raamattua". Käytit irtonaisia lauseita saaden aikaan haluamasi käsityksen. Käyttämälläsi systeemillä sait aikaan alkuperäisiä asiasisältöjä päinvastaisen merkityksen.
Esimerkiksi:
Mitkä asiakkaat?
Linux käyttäjät?
Ohjelmisto/softafirmoja kohtaan(Linuxin heikko ohjelmisto-, ajuri- ja laitetuki)
Windows käyttäjät?
Linuxia kohtaan?
ps. Mistäköhän johtuu että kaikkein vihaisimmat, tyytymättömimmät, katkerimmat ja pettyneimmät löytyvät linuxia käyttävien joukosta? Mitä arvelet?
Olen peloissani:
Tai:
Elikkä. Niin. Koko viestisi on siis pelkkää puppua. Olet muokannut tekstiä haluamaksesi, heittänyt sinne tänne umpimähkään tekstiyhteydestään irrotettuja lauseita.tämä rölli penttimme täällä ei irroita lauseita asianyhteydestä? ;-)
djmosse kirjoitti:
tämä rölli penttimme täällä ei irroita lauseita asianyhteydestä? ;-)
Pentin saksikäsi on legendaarinen ja vertaansa vailla, miten taitavasti hän leikkaa&liitä -menetelmällä aina kykeneekään poimimaan sarjakuvan jossa artikkeli ylistää windowsia. Ja perään surullisenkuuluisa "tästäkö windowsin raivoisassa suosiossa on kyse" LOL.
- Penguin
........................... kirjoitti:
Käänsit tekstiä "kuin piru raamattua". Käytit irtonaisia lauseita saaden aikaan haluamasi käsityksen. Käyttämälläsi systeemillä sait aikaan alkuperäisiä asiasisältöjä päinvastaisen merkityksen.
Esimerkiksi:
Mitkä asiakkaat?
Linux käyttäjät?
Windows käyttäjät?
Linuxia kohtaan?
Olen peloissani:
Tai:
Elikkä. Niin. Koko viestisi on siis pelkkää puppua. Olet muokannut tekstiä haluamaksesi, heittänyt sinne tänne umpimähkään tekstiyhteydestään irrotettuja lauseita.Huoooh käy lukemassa artikkeli! Huomaat, ettei tekstistä ole poistettu kuin yksi pikkujuttu, mistä kerron tuossa.
- Penguin
exergy kirjoitti:
Pentin saksikäsi on legendaarinen ja vertaansa vailla, miten taitavasti hän leikkaa&liitä -menetelmällä aina kykeneekään poimimaan sarjakuvan jossa artikkeli ylistää windowsia. Ja perään surullisenkuuluisa "tästäkö windowsin raivoisassa suosiossa on kyse" LOL.
Väittäisin toiseksi yhtä hyväksi taidoksi Pentillä olla lukematta artikkeliin liitettyjä lähteitä. Tuossa todellakin on meandubuntu sivustolla kyseisiin dokkareihin linkit. Kuten myös tuolla iowaconsumercasessa, tosin eri tavalla...
- Penguin
........................... kirjoitti:
Esimerkiksi:
Mitkä asiakkaat?
Linux käyttäjät?
Windows käyttäjät?
Linuxia kohtaan?
Olen peloissani:
Tai:
Elikkä. Niin. Koko viestisi on siis pelkkää puppua. Olet muokannut tekstiä haluamaksesi, heittänyt sinne tänne umpimähkään tekstiyhteydestään irrotettuja lauseita.Tässä on parit puuttuvat asiayhteydet. Tuolla on tuhansia noita papereita tuolla sivulla, joten toivottavasti olet iloinen, kun tuhlaat minun aikaani etkä omaasi. Kerro toki, jos haluat jonkin muun asiayhteyden selville!
Vaadin, että näin ollen myönnätte tämän olevan totta ja että valehtelit edellisessä viestissä.
"Asiakkaat ovat erittäin pettyneitä (suorastaan vihaisia!) siihen, kuinka tuotteemme toimivat keskenään."
8. We need a paper explaining how we do scale up. Linux is getting in some places based on the fact that
customers are trying to scale up and they can~ run applications independently/safely on Windows. I will be
writing malt about this separately, The paper would explain how to do ~t on Windows. Customers are very
smart about the problems (eg., registry issues, lack of support from 3rd parties if more than a single app is
running on the system (even though it works), etc.). We need a story here. I think this has to be someone as
smart as davidds, I am not sure who should own this. It ~s possible that someone I~ke blamg should do this,
Maybe someone in Paullfe’s team can do it. We must address MSFT server products in this (e.g, sql, exchange,
etc.). Customers are very disappointed (outright angry!) in how our apps interfere with each other.
- Paperissa numero PX07168 siellä iowaconsumercaselinkissä. Kaivaa kaivaa!
"Tiedän, että tässä sähköpostissa on paljon. Olen pahoillani. Se on nyt kaverit vakavaa. Kenttä (ala?) ei tunne saavansa meiltä tukea. Emme anna heille sitä, mitä he tarvitsevat voittaakseen.
Bill/Paul: Minun täytyy pyytää teitä ottamaan tämä asia haltuunne. Haluan nähdä paketin joka sisältää KAIKKI ne asiat näistä (viesti tosiaan on pitkä -Penguin) jotka voimme näyttää kentälle maksimissaan kahden kuukauden sisällä. Olen peloissani. Edelleen... Haluan kaksi henkilöä tekemään tätä viikon sisällä. Haluan tietää keitä he ovat. Eric, pyydän sinua auttamaan oikeiden henkilöiden valinnassa. Pyydän, muista että EI käytetä markkinointia. Tarvitsemme faktoja. (Microsoftin mielestä markkinoinnissa ei tarvita faktoja. -Penguin) Ei vihamielisyyttä Linuxia kohtaan. Ainoastaan faktoja. Yrittäkää ymmärtää, ettei tästä voi neuvotella. Haluan joitakin päteviä henkilöitä heti käsittelemään tätä."
I know there is a lot in this email, f am sorry. It is sedous guys, The field does not feel supported by us. We
are not giving them what they need to win
BilllPaul: I need to ask you to take ownership of driving this ahead What I want to see is a package including
ALL of these items that we can provide to the field within 2 months (MAX). I am scared. Again.. I wantthe two
people assigned within a week. I want to know who the people are. Edc please help thinking about who the
right people are. Please remember NO marketing. Facts. No anger toward Linux. Just facts. Please
understand this isn’t up for discussion. I want some sotid people assigned ASAP
- Edelleen sama paperi... No annan sen linkinkin, se on alkuperäisessä artikkelissa jopa!
http://antitrust.slated.org/www.iowaconsumercase.org/011607/7000/PX07168.pdf - Penguin
Penguin kirjoitti:
Tässä on parit puuttuvat asiayhteydet. Tuolla on tuhansia noita papereita tuolla sivulla, joten toivottavasti olet iloinen, kun tuhlaat minun aikaani etkä omaasi. Kerro toki, jos haluat jonkin muun asiayhteyden selville!
Vaadin, että näin ollen myönnätte tämän olevan totta ja että valehtelit edellisessä viestissä.
"Asiakkaat ovat erittäin pettyneitä (suorastaan vihaisia!) siihen, kuinka tuotteemme toimivat keskenään."
8. We need a paper explaining how we do scale up. Linux is getting in some places based on the fact that
customers are trying to scale up and they can~ run applications independently/safely on Windows. I will be
writing malt about this separately, The paper would explain how to do ~t on Windows. Customers are very
smart about the problems (eg., registry issues, lack of support from 3rd parties if more than a single app is
running on the system (even though it works), etc.). We need a story here. I think this has to be someone as
smart as davidds, I am not sure who should own this. It ~s possible that someone I~ke blamg should do this,
Maybe someone in Paullfe’s team can do it. We must address MSFT server products in this (e.g, sql, exchange,
etc.). Customers are very disappointed (outright angry!) in how our apps interfere with each other.
- Paperissa numero PX07168 siellä iowaconsumercaselinkissä. Kaivaa kaivaa!
"Tiedän, että tässä sähköpostissa on paljon. Olen pahoillani. Se on nyt kaverit vakavaa. Kenttä (ala?) ei tunne saavansa meiltä tukea. Emme anna heille sitä, mitä he tarvitsevat voittaakseen.
Bill/Paul: Minun täytyy pyytää teitä ottamaan tämä asia haltuunne. Haluan nähdä paketin joka sisältää KAIKKI ne asiat näistä (viesti tosiaan on pitkä -Penguin) jotka voimme näyttää kentälle maksimissaan kahden kuukauden sisällä. Olen peloissani. Edelleen... Haluan kaksi henkilöä tekemään tätä viikon sisällä. Haluan tietää keitä he ovat. Eric, pyydän sinua auttamaan oikeiden henkilöiden valinnassa. Pyydän, muista että EI käytetä markkinointia. Tarvitsemme faktoja. (Microsoftin mielestä markkinoinnissa ei tarvita faktoja. -Penguin) Ei vihamielisyyttä Linuxia kohtaan. Ainoastaan faktoja. Yrittäkää ymmärtää, ettei tästä voi neuvotella. Haluan joitakin päteviä henkilöitä heti käsittelemään tätä."
I know there is a lot in this email, f am sorry. It is sedous guys, The field does not feel supported by us. We
are not giving them what they need to win
BilllPaul: I need to ask you to take ownership of driving this ahead What I want to see is a package including
ALL of these items that we can provide to the field within 2 months (MAX). I am scared. Again.. I wantthe two
people assigned within a week. I want to know who the people are. Edc please help thinking about who the
right people are. Please remember NO marketing. Facts. No anger toward Linux. Just facts. Please
understand this isn’t up for discussion. I want some sotid people assigned ASAP
- Edelleen sama paperi... No annan sen linkinkin, se on alkuperäisessä artikkelissa jopa!
http://antitrust.slated.org/www.iowaconsumercase.org/011607/7000/PX07168.pdfJohtuu skannatun dokumentin copypastesta. PDF-softani ominaisuus, tekstin tunnistaminen toimii pätevästi, mutta liian heikkolaatuinen dokkari. Siinä lukee kyllä ihmissilmälle selkeästi nuo.
- Pentti?
Siinähän ei ole enää mitään uutta että Microsoftin johto tunnustaa tosiasiat. Yksi merkki siitä oli "Facts about Linux"-loskakampanjan lopettaminen kun huomattiin siitä olevan enemmän haittaa kun hyötyä.
Kyllä Penttikin lopettaa trollaamisen heti kun saa sähköpostinsa siihen kuntoon että voi lukea päämajan kiertokirjeen. ;)- Penguin
Pentin nimellä kirjoittaa moni, mutta ei Pentti lopeta trollaamista ennen kuin Linux yleistyy tarpeeksi ja/tai joku pakottaa hänet käyttämään Linuxia ja hän huomaa, että sehän ei oikeastaan olekaan hankalaa...
- ...............
Penguin kirjoitti:
Pentin nimellä kirjoittaa moni, mutta ei Pentti lopeta trollaamista ennen kuin Linux yleistyy tarpeeksi ja/tai joku pakottaa hänet käyttämään Linuxia ja hän huomaa, että sehän ei oikeastaan olekaan hankalaa...
"tai joku pakottaa hänet käyttämään Linuxia"
Kukaanhan ei vapaaehtoisesti Linuxia käytäkään... - Sooo true :D
............... kirjoitti:
Kukaanhan ei vapaaehtoisesti Linuxia käytäkään...Erittäin hyvin sanottu siellä ;)
- Penguin
............... kirjoitti:
Kukaanhan ei vapaaehtoisesti Linuxia käytäkään...Pentti tuskin käyttää vapaaehtoisesti, ennen kuin on pakotettu. Tullaan pakottamaan, kunhan ei ole mitään syytä Windowsille.
- .......................
Penguin kirjoitti:
Pentti tuskin käyttää vapaaehtoisesti, ennen kuin on pakotettu. Tullaan pakottamaan, kunhan ei ole mitään syytä Windowsille.
"Pentti tuskin käyttää vapaaehtoisesti, ennen kuin on pakotettu"
Ei käytä kukaan muukaan ennekuin on siihen vasten omaa tahtoa pakotettu. Siis ainoa tapa siirtyä käyttämään linuxia on joutua käyttämään sitä vasten omaa tahtoa Linux -terroristien harjoittaman painostuksen, uhkailun, ja väkivallan kautta.
Kukaanhan ei vapaaehtoisesti Linuxia käytäkään...
Jos linux-terroristit antaisivat käyttäjien vapaaehtoisesti valita haluamansa käyttöjärjestelmän, kukaan ei valitsisi Linuxia. Ilmankos Linuxin käyttäjäkunta on niin häviävän pieni kuin se on. ....................... kirjoitti:
"Pentti tuskin käyttää vapaaehtoisesti, ennen kuin on pakotettu"
Ei käytä kukaan muukaan ennekuin on siihen vasten omaa tahtoa pakotettu. Siis ainoa tapa siirtyä käyttämään linuxia on joutua käyttämään sitä vasten omaa tahtoa Linux -terroristien harjoittaman painostuksen, uhkailun, ja väkivallan kautta.
Kukaanhan ei vapaaehtoisesti Linuxia käytäkään...
Jos linux-terroristit antaisivat käyttäjien vapaaehtoisesti valita haluamansa käyttöjärjestelmän, kukaan ei valitsisi Linuxia. Ilmankos Linuxin käyttäjäkunta on niin häviävän pieni kuin se on."Kukaanhan ei vapaaehtoisesti Linuxia käytäkään... "
Jos laitetaan sata ihmistä riviin ja heille kerrotaan tasapuolisesti windowsin ja linuxin huonot ja hyvät puolet niin uskonpa että ainakin puolet valitsevat linuxin, voi olla jopa yli puolet.
Jos Microsoftin terroristit antaisivat käyttäjien vapaasti valita käyttöjärjestelmänsä niin windowsin osuus käyttäjistä olisi huomattavasti pienempi millä nyt sinänsä ei minulle ole mitään väliä, se vain on todennäköisintä.
"Jos linux-terroristit antaisivat käyttäjien vapaaehtoisesti valita haluamansa käyttöjärjestelmän"
Kerrotko meille vielä Pentti miten me olemme estäneet esim. windowsin esiasennukset markettikoneisiin? Kerroppas..
- Penguin
Nyt kun olen kääntänytkin tämän, toivoisin että asiasta keskustellaan puolin ja toisin.
- Taavetti Sorsa
Kahta en vaihda: Linux on riittävän hyvä Unix ja Win2k ja WinXP ovat riittävän hyviä Wintoosia! Siis käytän koko ajan molempia, Linuxia ja Wintoosaa, jos jotakuta asia ottaa päähän (etten osaa valita puolta) niin otan osaa!
Toisaalta voisin yli 20 vuoden kokemuksella eri käyttiksistä kritisoida kumpaakin... Onhan sitä tullut mietittyä jospa jokin toinen ilmainen "Unix": Solaris, OpenSolaris, FreeBSD jne voisi olla sittenkin Linux'ia "stabiilimpi". Win2k käytössä ihan 2000-luvun alusta mutta hirveä päivitysrumba tarvittu Linux'issa samana aikana
jotta sillä muka alkaisi toimimaan samat asiat mitkä toimivat jo 90-luvun WinNT4.0:ssa... Wintoosan pahin vika on se ettei se ole Unix, hitaampi kuin hämeen hitain, itsepäisempi ja itsekseen jupisevampi kuin yksikään kannakselainen, ei tee mitä käsketään ja jos tekee niin tekee sitten tosi hitaasti...
Itse asiassa olen aina ihmetellyt mikä siinä 16-bittisessä DOS Win3.1:ssä niin ihmisiä viehätti kun GUI-pohjainen Unix olisi irronnut halvemmalla 90-luvun alussa (Novell'ilta)...
Ehkä yhtä tyhmää miettiä miksi Hitler viehätti sakuja, Stalin neukkuja, Hamas palestiinalaisia, Saddam Irakilaisia,... Demokratia pelaa ja ihmiset tekevät aina oikeita valintoja, näinhän se asia on... - Penguin
Taavetti Sorsa kirjoitti:
Kahta en vaihda: Linux on riittävän hyvä Unix ja Win2k ja WinXP ovat riittävän hyviä Wintoosia! Siis käytän koko ajan molempia, Linuxia ja Wintoosaa, jos jotakuta asia ottaa päähän (etten osaa valita puolta) niin otan osaa!
Toisaalta voisin yli 20 vuoden kokemuksella eri käyttiksistä kritisoida kumpaakin... Onhan sitä tullut mietittyä jospa jokin toinen ilmainen "Unix": Solaris, OpenSolaris, FreeBSD jne voisi olla sittenkin Linux'ia "stabiilimpi". Win2k käytössä ihan 2000-luvun alusta mutta hirveä päivitysrumba tarvittu Linux'issa samana aikana
jotta sillä muka alkaisi toimimaan samat asiat mitkä toimivat jo 90-luvun WinNT4.0:ssa... Wintoosan pahin vika on se ettei se ole Unix, hitaampi kuin hämeen hitain, itsepäisempi ja itsekseen jupisevampi kuin yksikään kannakselainen, ei tee mitä käsketään ja jos tekee niin tekee sitten tosi hitaasti...
Itse asiassa olen aina ihmetellyt mikä siinä 16-bittisessä DOS Win3.1:ssä niin ihmisiä viehätti kun GUI-pohjainen Unix olisi irronnut halvemmalla 90-luvun alussa (Novell'ilta)...
Ehkä yhtä tyhmää miettiä miksi Hitler viehätti sakuja, Stalin neukkuja, Hamas palestiinalaisia, Saddam Irakilaisia,... Demokratia pelaa ja ihmiset tekevät aina oikeita valintoja, näinhän se asia on...Päin vastoin olen tyytyväinen siihen, että käytät tai olet kuitenkin ainakin oikeasti yrittänyt vaihtoehtoja ja todennut toimiviksi.
On kuitenkin hyvä, jos luet nämä ja ajattelet niitä hetken. Et tee fiksusti jos vain vilkaiset ja tuhahdat halveksuvasti. Microsoft on edelleen ihan tajuttoman iso firma ja ihmisille tekee hyvää nähdä, mitä se kulissien takana tekee ja ajattelee.
Kyllä, sinänsä WindowsXP olisi minullekin riittävän hyvä. Kunhan sitä voisi käyttää muillakin kuin pääkäyttäjän oikeuksilla siedettävästi, siinä olisi oikean ikkunamanagerin ominaisuuksia (aina päällimmäisenä!) ja edes virtuaalityöpöydät natiivina... Näillä nostaisi käyttökokemusta paljon. Tuon virtuaalityöpöytien ei tarvitsisi olla päällä edes aluksi, kunhan voisi valita jostain sen...
Microsoftista en kuitenkaan pidä sen vertaa, että Windowsia en enää koneelleni laita. Pelkästään jo muistakin kuin teknisistä syistä.
- Pentti Nelonen
Tuo blogi on jonkun linuxnistin oma henkilökohtainen blogi, jossa hän levittää Linux-propagandaa.
Noille "Microsoftin" kommenteille ei ole lähteitä missään, joten ne ovat Linuxnistin omasta mielikuvituksesta tempaistuja.- Penguin
Epäilen, ettet ole alkup. Pentti, mutta...
Et lukenut suomennosta? Annoin linkit myös paikkaan, josta löytyy lähteet. Ne ovat ihan dokumentteja eikä mitään blogiposteja... Hieman aloitteellisuutta... - jotta että
Penguin kirjoitti:
Et lukenut suomennosta? Annoin linkit myös paikkaan, josta löytyy lähteet. Ne ovat ihan dokumentteja eikä mitään blogiposteja... Hieman aloitteellisuutta...olet oikea Pentti?
- Penguin
jotta että kirjoitti:
olet oikea Pentti?
Nooh en kylläkään ole...
Mäkkimiehet saattaisivat riemastua tästä.
I would buy a Mao today if I was not working at Microsoft. - Jim Allchin, microsoftin varaisojehu 2004 samoista lähteistä - Penguin
Penguin kirjoitti:
Nooh en kylläkään ole...
Mäkkimiehet saattaisivat riemastua tästä.
I would buy a Mao today if I was not working at Microsoft. - Jim Allchin, microsoftin varaisojehu 2004 samoista lähteistäSiis dokkarilla lukee Mac eikä Mao. Tai ainakin puhutaan Applesta ja silleen. Jos tuo on scannattu dokkari, niin kuin laadusta päätellen näyttää, niin sen kirjoituksentunnistus tunnisti ooksi tai jotain...
- Penguin
exergy kirjoitti:
Ja tämäkö pitää paikkaansa?
http://www.angelfire.com/linux/penttinelonen/tietoa.htmOk... Olin nuo sivut jo nähnyt, mutta kun lukee tuota Pentin "Aina Luotettavaa Asiatekstiä", ei voi kun nauraa.
Jos Pentti aikoo edes esittää olevansa oikeassa sun muuta, kannattaisi tuo ensimmäinen "Linux on kuolemassa" juttu päivittää... Red Hat lopettamassa Linuxkehitystä? Vuonna 2004? Penttii..... - katos...
Penguin kirjoitti:
Ok... Olin nuo sivut jo nähnyt, mutta kun lukee tuota Pentin "Aina Luotettavaa Asiatekstiä", ei voi kun nauraa.
Jos Pentti aikoo edes esittää olevansa oikeassa sun muuta, kannattaisi tuo ensimmäinen "Linux on kuolemassa" juttu päivittää... Red Hat lopettamassa Linuxkehitystä? Vuonna 2004? Penttii.....Tiku & Taku täällä taas tarmokkaina heti aamusta :D
- Penguin
katos... kirjoitti:
Tiku & Taku täällä taas tarmokkaina heti aamusta :D
No valvominen ja ylitehokas energiajuoma johtaa hassuihin postauksiin. Kuitenkin nyt pitää valvoa ja olla pirteä, koska on vaihteeksi töitä. Eräät firmat eivät osaa/jaksa hoitaa asiaankuuluvia hommia, joten minulle soitellaan ihan pikkuhommista. Mikäs siinä. Jos saisi joskus vakituisen työpaikan ja silleen olisi ihan kiva kans.
Tietenkin voisi nyt pistää sen virman pystyyn ja/tai vaikka nostaisi liksaa jonkin verran. Vaikka opiskelija olenkin, tuntuu siltä, että laskutan liian halvalla tällä hetkellä. Miksei ne firmat osaa... Penguin kirjoitti:
No valvominen ja ylitehokas energiajuoma johtaa hassuihin postauksiin. Kuitenkin nyt pitää valvoa ja olla pirteä, koska on vaihteeksi töitä. Eräät firmat eivät osaa/jaksa hoitaa asiaankuuluvia hommia, joten minulle soitellaan ihan pikkuhommista. Mikäs siinä. Jos saisi joskus vakituisen työpaikan ja silleen olisi ihan kiva kans.
Tietenkin voisi nyt pistää sen virman pystyyn ja/tai vaikka nostaisi liksaa jonkin verran. Vaikka opiskelija olenkin, tuntuu siltä, että laskutan liian halvalla tällä hetkellä. Miksei ne firmat osaa...Jaa meitäkö ne tarkoittaa tuolla Tikulla&Takulla, minä luin sen jostain puolihuolimattomasti enkä tajunnut vaan ihmettelin vaan että mikähän toi juttu nyt oli.
Hmm.. vai niin? Ilmeisesti polla ei kestä joillakin tätä jutustelua.- Pentti Nelonen
Penguin kirjoitti:
Et lukenut suomennosta? Annoin linkit myös paikkaan, josta löytyy lähteet. Ne ovat ihan dokumentteja eikä mitään blogiposteja... Hieman aloitteellisuutta...Luin kyllä linkin ja muutaman muunkin kirjoituksen blogissa, mutta tuossa linkin väitetyistä Microsoftin kommenteista ole mitään linkkejä tai muuta faktaa vaan pelkkää väitettä, että ne olisivat Microsoftin kommentteja ilman faktoja.
- iha ite
exergy kirjoitti:
Jaa meitäkö ne tarkoittaa tuolla Tikulla&Takulla, minä luin sen jostain puolihuolimattomasti enkä tajunnut vaan ihmettelin vaan että mikähän toi juttu nyt oli.
Hmm.. vai niin? Ilmeisesti polla ei kestä joillakin tätä jutustelua.Tiku ja Taku, Majakka ja Perävaunu, Ohukainen ja Palsukainen, Tupu ja Hupu jne.
Ja kyllä, teitä juuri tarkoitettiin :) - Penguin
Pentti Nelonen kirjoitti:
Luin kyllä linkin ja muutaman muunkin kirjoituksen blogissa, mutta tuossa linkin väitetyistä Microsoftin kommenteista ole mitään linkkejä tai muuta faktaa vaan pelkkää väitettä, että ne olisivat Microsoftin kommentteja ilman faktoja.
Siellä on aina lainatun tekstin jälkeen, mistä kyseinen lainaus on otettu, linkkinä alkup. dokumenttiin. Jotka löytyy muunmuassa tuolta iowaconsumercase linkistä oikeusjuttunumeron ja nimen kanssa... DAAA!!!!
- Penguin
iha ite kirjoitti:
Tiku ja Taku, Majakka ja Perävaunu, Ohukainen ja Palsukainen, Tupu ja Hupu jne.
Ja kyllä, teitä juuri tarkoitettiin :)Meidän kimppuumme, mutta tätä asiaa et kumoa.
Penguin kirjoitti:
Meidän kimppuumme, mutta tätä asiaa et kumoa.
Aina nuo hyökkäävät meidän parkojen tikun ja takun kimppuun nuo Pena-homo & Homo-pena.
exergy kirjoitti:
Aina nuo hyökkäävät meidän parkojen tikun ja takun kimppuun nuo Pena-homo & Homo-pena.
Niin saatte itse valita kumpi teistä on kumpi.
- Penguin
exergy kirjoitti:
Niin, Pentti valehteli minusta törkeästi, eikä lukenut lähteitäni. Vastattu on, joten Pentti kommentoi toki! Tuhansia lähteitä löytyy! Löytyy myös tekstinä puheenvuorot oikeudenkäynneistä ja muuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17410168Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523425Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493163- 642835
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032189- 1162163
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251993Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671608Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221386Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121356