Miten se on pitäisikö työnantajan ostaa jotain vaatteita duunareille?
Mistä työvaatteita
6
1091
Vastaukset
- §§§
seuraavaa: työntekijöiden käyttöön annetaan tarkoituksenmukainen suojavaatetus tai muu tarkoituksenmukainen erityisvaatetus
- kommunist
kaksi kertaa vuodessa. Turvakengät myös. Ei saa tinkiä siitä, suurin osa ei ostaisi mitään tai tarjoaa käytettyjä kenkiä.
Kyllä se on työnantajan velvollisuus hankkia kunnon vaatteet etenkin jos ollaan ulkohommissa. sisähommissa nyt menee perus haalarit, mutta kengät kannattaa ostattaa työnantajalla ainakin, halpis kengillä ei kannata yrittää töitä tehdä, käy jalkoihin pirusti.
- kaikki pois
Kyl virolaiset tekee maatkaa te luuserit sossu maksaa jep jep
- hakee työvaateet
kaikki pois kirjoitti:
Kyl virolaiset tekee maatkaa te luuserit sossu maksaa jep jep
Maksaa ne tai ei, itse ostan snikkersit jo työn antaja puettaa Ropihoodin haalareita, älkää saakutti aina vinku ko vaan tehkää töitä ja hoitakaa omat asianne.
- Älä osta
hakee työvaateet kirjoitti:
Maksaa ne tai ei, itse ostan snikkersit jo työn antaja puettaa Ropihoodin haalareita, älkää saakutti aina vinku ko vaan tehkää töitä ja hoitakaa omat asianne.
Ja perse jäätyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125208
- 1535133
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464822- 1463064
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302823Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue232290- 1582204
- 422027
- 411898
- 231648