Minä olen vielä kotona , paplarit päässä ja mietin kuumeisesti mihin sitä yksin uskaltaisi mennä? Takaisin sänkyyn (yksin?) vai oikeinko baanalle ja baariin?
Poikamiesten/naimattomien naisten
20
957
Vastaukset
- paplarit
hevon kuuseen ja sitten sinne baanalle . Siinä ketään kädestä pitelijää tarvita , eikun menoksi ja monot suoraksi!
- miksi aina
akat ei uskalla yksin mennä.täällä monta ukkoa odottaa , että tapaisi sen jonkun!vaan aina tulee joku "kana laulma " mene siinä sitten juttua kehittelemään tai tanssiin pyytämään. pelottaa se mies parkaa vähenpikin.
miksi aina kirjoitti:
akat ei uskalla yksin mennä.täällä monta ukkoa odottaa , että tapaisi sen jonkun!vaan aina tulee joku "kana laulma " mene siinä sitten juttua kehittelemään tai tanssiin pyytämään. pelottaa se mies parkaa vähenpikin.
miähet uskaltaa lähtee yksin ja mikä sen hirweempää kuin siitä kanalaumasta hakea yhtä "huom yhtä" tanssimaan :=)
jos niitä kanoja on wiisi :=)
neljä jää ihmettelemään miksei pyytänyt minua?
ja jos et tanssita koko iltaa alkaa kanlauma selittää sille joka lähti ettei sun kannata enää lähteä kun ei osannut edes tanssia :=)
ja siitä se kyräily alkaa :=)
ja jos et hae on kanalauma oikeassa ja jos haet woit olla warma et on nyt warautunut :=)
koska et huomioinut tarpeeksi kaikkia kanalaumasta :=)
- Heikunkeikku
...jonnekin ihmisten ilmoille, kerran oot paplaritkin päähän laittanut. Jaa, mutta meinasiks, että lähtisit ne päässä baanalle? Ei MISSÄÄN nimessä, naurais naurismaan seipäätkin. Vetäse paplarit veks, korvan taakse sihautat tuoksahdukset, silmiin jotakin tököttiä ja avot, eiku lähdöksi.
Pikkasen nauratti toi "pikkulauantai" heh heh hee, olin vallan unohtanut tuon sanan, joka nuoruudessa oli ah niin tuiki-tärkeä :)
Mut nyt en pulise enempää, niin pääset lähtemään. Hauskaa pikkulauantai-iltaa :D- viivatiina
baariin mun ystävän kanssa menin sen luo jo hyvissä ajoin kolmen aikaan iltapäivällä että keritään se oli mua vastassa paplarit päässä niinkun on ollut viimeiset reilut kolkyt vuotta aina kun yhdessä lähdetään pari kertaa vuodessa eilenkin se sano että oli ihan pakko pitää vielä paplarit päässä kun mää tuun että pääsen taas nauraan sille hyvä sen tukasta sit tuli taas ja vauhtia oli niinkun ennenkin oliskohan ne ne paplarit.
- Heikunkeikku
viivatiina kirjoitti:
baariin mun ystävän kanssa menin sen luo jo hyvissä ajoin kolmen aikaan iltapäivällä että keritään se oli mua vastassa paplarit päässä niinkun on ollut viimeiset reilut kolkyt vuotta aina kun yhdessä lähdetään pari kertaa vuodessa eilenkin se sano että oli ihan pakko pitää vielä paplarit päässä kun mää tuun että pääsen taas nauraan sille hyvä sen tukasta sit tuli taas ja vauhtia oli niinkun ennenkin oliskohan ne ne paplarit.
...semmonen ystävä, että jos jonnekin meinataan mennä ja meen hänen luokseen, niin Aina sillä on paplarit päässä viime tippaan asti. Menee muuten kuulemma tukka lätyksi, ellei niitä pidetä mahdollisimman kauan pääs :)
Kauniit hiukset niistä sitten tuleekin.
Meikäläinen yrittää hampaat irvessä suoristaa hiuksia, ettei ne sojota sinne-tänne kikkuraisina.
Kostea ilma on pahinta. Naurettava pari, minä ja ystävä, kun kostealla ilmalla kaveri valittaa, että tukka menee pilalle, kun suoristuu ja meikäläinen valittaa, että tukka on ku sähköiskun saanut.
Ei ole kohden koskaan. - älyvapaax
Heikunkeikku kirjoitti:
...semmonen ystävä, että jos jonnekin meinataan mennä ja meen hänen luokseen, niin Aina sillä on paplarit päässä viime tippaan asti. Menee muuten kuulemma tukka lätyksi, ellei niitä pidetä mahdollisimman kauan pääs :)
Meikäläinen yrittää hampaat irvessä suoristaa hiuksia, ettei ne sojota sinne-tänne kikkuraisina.
Kostea ilma on pahinta. Naurettava pari, minä ja ystävä, kun kostealla ilmalla kaveri valittaa, että tukka menee pilalle, kun suoristuu ja meikäläinen valittaa, että tukka on ku sähköiskun saanut.
Ei ole kohden koskaan.muuten ehdottaisin että ota paplarit päästä ja baanalle tansimaan jonnekin hyvän muusiikin paikkaan.....
- viivatiina
Heikunkeikku kirjoitti:
Ei ole kohden koskaan.koskaan käyttäny paplareita en sit tiedä pitäsiskö tässä vanhemmalla iällä ruveta mutta tähän lyhkäseen saakkaan mitään paplaria mutta jos kasvattas sen kunniaks että vois sit pistää paplareilla hurli kurlit mutta mun hiukset ees kasvakkaan tällaiset suomalaiset ohuet hönttänät näillä se on pärjättävä.
- Heikunkeikku
viivatiina kirjoitti:
koskaan käyttäny paplareita en sit tiedä pitäsiskö tässä vanhemmalla iällä ruveta mutta tähän lyhkäseen saakkaan mitään paplaria mutta jos kasvattas sen kunniaks että vois sit pistää paplareilla hurli kurlit mutta mun hiukset ees kasvakkaan tällaiset suomalaiset ohuet hönttänät näillä se on pärjättävä.
...kuvaas ja sanon, että ei kantsi kasvattaa hiuksia. Sulla on tosi pirteän näköiset hiukset ja sopii tosi hyvin sun kasvoille.
Ja onhan helppohoitoisempaa, kun ei tartte pyöritellä paplareita päähän :) - Heikunkeikku
älyvapaax kirjoitti:
muuten ehdottaisin että ota paplarit päästä ja baanalle tansimaan jonnekin hyvän muusiikin paikkaan.....
...tarkoittanut vastaustasi minulle, kun en ikuna pyörittele paplareita päähäni.
Mutta vastaan silti, että olishan se "poikaa" lähteä tanssahtelemaan jonnekin.
Siis jos et koikkelehdi meikäläisen varpaille ja sitten syytä, että se olen Minä, joka väen väkisin tungen jalkojani sun jalkojen alle. - viivatiina
Heikunkeikku kirjoitti:
...kuvaas ja sanon, että ei kantsi kasvattaa hiuksia. Sulla on tosi pirteän näköiset hiukset ja sopii tosi hyvin sun kasvoille.
Ja onhan helppohoitoisempaa, kun ei tartte pyöritellä paplareita päähän :)siihen tulokseen että tää lyhyt tukka on mun persoonalle sopiva joskus tässä vuosituhannen vaihteessa mulla oli vielä sellainen ei pitkä ei lyhyt ja sillon vielä piti olla permanentti nyt tulis mieleenkään laittaan mokomaa pehkoo olin tässä muutaman vuoden blondi lyhyt hiuksinen luonnostani kun oon ollu aina vaalee kolmekymppiseks hyvinkin vaalee mutta tätä tummaa oon kokeillu ennenkin ja nyt taas ainakin tällä hetkellä on kotonen olo taas tässä lookissa mutta meillä naisilla se on niin helppoo ens viikolla voidaan taas olla minkä värisiä vaan.
- viivatiina
Heikunkeikku kirjoitti:
Ja onhan helppohoitoisempaa, kun ei tartte pyöritellä paplareita päähän :)tuli eilen vietettyä sitä pikkulauantaita aamupuolelle yötä joten nyt pitää ottaa uni vajaus takaisin jonkin verran kauemmin menee palautumiseen tässä iässä ei muuta kun hyvää yötä ja kauniita unia heikunkeikulle
toivottaa tiina - älyvapaax
Heikunkeikku kirjoitti:
...tarkoittanut vastaustasi minulle, kun en ikuna pyörittele paplareita päähäni.
Mutta vastaan silti, että olishan se "poikaa" lähteä tanssahtelemaan jonnekin.
Siis jos et koikkelehdi meikäläisen varpaille ja sitten syytä, että se olen Minä, joka väen väkisin tungen jalkojani sun jalkojen alle.muistaakseni männäviikolla vai sotkenko minä dementoitunut?hemmo sinut toiseen..?
- Heikunkeikku
älyvapaax kirjoitti:
muistaakseni männäviikolla vai sotkenko minä dementoitunut?hemmo sinut toiseen..?
...sinähän olet se parkettien partaveitsi, joka osaa pyöriä vääräänkin suuntaan, mikä on yli-hyvä juttu :)
Ei, et ole dementoitunut, minä vaan en heti tunnistanut, kun sulla oli eri vaatteet päällä. - Heikunkeikku
viivatiina kirjoitti:
tuli eilen vietettyä sitä pikkulauantaita aamupuolelle yötä joten nyt pitää ottaa uni vajaus takaisin jonkin verran kauemmin menee palautumiseen tässä iässä ei muuta kun hyvää yötä ja kauniita unia heikunkeikulle
toivottaa tiina...kömpiä nukkumaan, mutta lähetän Hyvän yön toivotukset näin jälkikäteen.
Oon näemmä usein jälkijunassa, kun jään jonnekin norkoilemaan. Viljollekin lähetin onnittelut päivän myöhäs.
Ethän sä muuten pikkulauantaita eilen voinut viettää, ku se Pikku on vasta tänään. Sä vietit pikku-pikkulauantaita. Huomenna voikin sit viettää jo aaton-aaton-isoa lauantaita :)
Taidan itsekin olla jo unen tarpeessa, kun huomaan, että sormet kirjottaa jo vaikka mitä. Siis enhän MINÄ mitää.
Kauniita unia tiinalle. - älyvapaax
Heikunkeikku kirjoitti:
...sinähän olet se parkettien partaveitsi, joka osaa pyöriä vääräänkin suuntaan, mikä on yli-hyvä juttu :)
Ei, et ole dementoitunut, minä vaan en heti tunnistanut, kun sulla oli eri vaatteet päällä.hehheh..kyllä mielelläni sinua pyörittäisin Kotkan poikien taatulla varmuudella ,mikä on tullut testattua Kairossakin...haa tiedätkö paikan?Jos et niin tule joskus Meripäiville niin saat lisää "kulttuuria".
- Heikunkeikku
älyvapaax kirjoitti:
hehheh..kyllä mielelläni sinua pyörittäisin Kotkan poikien taatulla varmuudella ,mikä on tullut testattua Kairossakin...haa tiedätkö paikan?Jos et niin tule joskus Meripäiville niin saat lisää "kulttuuria".
..sielä Jyväskylässä ollessamme juteltiin, että ens kesänä mentäs omalla autolla uudemman kerran Jyväskylään ja sieltä sitten jatkettais matkaa muihin kaupunkeihin. Lahteen olis kiva tutustua ja sitten oli puhe Kotkasta ja tuumailtiin, että olis kiva mennä Meripäiville. Eli taidetaan piipahtaa siellä.
Kairossa en ole käynyt, hmmmm.... vai lasketaanko se, kun oon kirjan sivuilla matkustanut Kairoon ja oleskellut sielä jännittäviä päiviä :)
Muistaakseni siellä ei ainakaan valssia tanssittu. Sitävastoin muunlaista vilskettä oli pyramiidien ympärillä.
Kyselen sitten tarkemmin noista Meripäivistä, kun lähdön H-hetki lähestyy. - älyvapaax
Heikunkeikku kirjoitti:
..sielä Jyväskylässä ollessamme juteltiin, että ens kesänä mentäs omalla autolla uudemman kerran Jyväskylään ja sieltä sitten jatkettais matkaa muihin kaupunkeihin. Lahteen olis kiva tutustua ja sitten oli puhe Kotkasta ja tuumailtiin, että olis kiva mennä Meripäiville. Eli taidetaan piipahtaa siellä.
Kairossa en ole käynyt, hmmmm.... vai lasketaanko se, kun oon kirjan sivuilla matkustanut Kairoon ja oleskellut sielä jännittäviä päiviä :)
Muistaakseni siellä ei ainakaan valssia tanssittu. Sitävastoin muunlaista vilskettä oli pyramiidien ympärillä.
Kyselen sitten tarkemmin noista Meripäivistä, kun lähdön H-hetki lähestyy.vaikka tässä maanantaina muutan Tallinnaan etsimään "itseäni" ja uutta alkua elämääni!Tiesitkö että Tallinna on Kotkan ystävyyskaupunki jo vuosien takaa.No minulla on siellä muutama vanha tuttava niiltä ajoilta kun käytiin sielläkin "rallaamassa".Tiedä vaikka sais vetää Saarenmaanvalssin oikean pellavapään kanssa!! Tuskin siellä suomen tyttöjä tanssittamaan pääsee....
- älyvapaax
Heikunkeikku kirjoitti:
Kyselen sitten tarkemmin noista Meripäivistä, kun lähdön H-hetki lähestyy.rääkimään Eesti Foorumiin kuin "asiantuntija"...niistä MERIPÄIVISTÄ muuten ovat Suomen suurimmat kesäbailut ja taatusti löytyy menoa ja meininkiä joka makuun...
- joo , Pa
Heikunkeikku kirjoitti:
...kömpiä nukkumaan, mutta lähetän Hyvän yön toivotukset näin jälkikäteen.
Oon näemmä usein jälkijunassa, kun jään jonnekin norkoilemaan. Viljollekin lähetin onnittelut päivän myöhäs.
Ethän sä muuten pikkulauantaita eilen voinut viettää, ku se Pikku on vasta tänään. Sä vietit pikku-pikkulauantaita. Huomenna voikin sit viettää jo aaton-aaton-isoa lauantaita :)
Taidan itsekin olla jo unen tarpeessa, kun huomaan, että sormet kirjottaa jo vaikka mitä. Siis enhän MINÄ mitää.
Kauniita unia tiinalle.unia , hyviä ja mitä sitä nyt myöhään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv312861- 1452732
- 1372237
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162163Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131920Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161821472Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311256Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo961234Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891192Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381148