Uskomatonta kateutta

Perdone

joillakin, toisen matkustamista kohtaan! Yrittäisit itsekin sen verran säästää, että edes kerran pääsisit Kanarialle!

59

4095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "typerä kyselijä"

Ihan noin kysäisen ohimennen, että mistä alkaen suomalaisten kateus olisi "uskomatonta"?? Täyttä realitettia se on, ja nämä muutamat Thaimaa sekoilijat eivät löydä sinne omalle palstalle sitten millään....
      No anna meidän kaikki kestää.....

• /:/:/

Ei he ole koskaan Thaimaassa käyneetkään.
        Oma thaikkufoorumi kiinostaisi heitä, jos sinne päin olisi reissattu.
        Yritetään kestää :))

• ei_soviminun_pirtaan
        /:/:/ kirjoitti:

Ei he ole koskaan Thaimaassa käyneetkään.
        Oma thaikkufoorumi kiinostaisi heitä, jos sinne päin olisi reissattu.
        Yritetään kestää :))

Kun en ole pedofiililuonne,niin ei Thaimaat kiinnosta.
        Jätkät kulkevat siellä pikkutyttöjä panemassa.

• ei_soviminun_pirtaan
        ei_soviminun_pirtaan kirjoitti:

Kun en ole pedofiililuonne,niin ei Thaimaat kiinnosta.
        Jätkät kulkevat siellä pikkutyttöjä panemassa.

Eikä käy kateeksi,kaksoispiste:

• minusta!

Eihän yhden matkustaminen ole keneltäkään toiselta pois!

Pääasia että itse kukin on tyytyväinen mahdollisuuksiensa puitteissa tekamiinsä valintoihin.

• sir koppola

Niin, uskomatonta tämä tyhjänpäiväisten alotteiden määrä. Mitä tämäkin tahtoo inistä sieltä pohjasakasta.
      Yrititkös päästä paremmin pinnalle kun itse ihan aloitat keskustelun.
      Tosiaan, niin perin yksinkertaista porukkaa olette.

• Perdone

on todellakin herättää ihmisiä jättämään tämä suomalaisten perisynti vähän vähemmälle! Tyhjänpäiväisyydet ja samojen asioiden jankutus vievät kaikelta oikean tiedon ja avun jakamiselta pohjaa! Miksi muuten ITSE kysyt: yrititkös päästä paremmin pinnalle j.n.e.....?????

• tällaista
        Perdone kirjoitti:

on todellakin herättää ihmisiä jättämään tämä suomalaisten perisynti vähän vähemmälle! Tyhjänpäiväisyydet ja samojen asioiden jankutus vievät kaikelta oikean tiedon ja avun jakamiselta pohjaa! Miksi muuten ITSE kysyt: yrititkös päästä paremmin pinnalle j.n.e.....?????

tällaista alkaa täällä kysymään?Tuntuu aika lapselliselta.Jokaisen loma on ihan oma,teki sitten niin tai näin.Se jonka käy kateeksi,tuskin sinulle tulee siitä kertomaan.Nauti omasta lomastasi sen kummemmin siitä elvistelemättä.Vähän alkoi "tökkimään" tällainen palstan väärinkäyttö.Pura sydäntäsi jossain toisessa foorumissa....

• Sotavento

Itse matkustan Kanarialla tai jos en milloin pääse matkustamaan , niin päivystän täällä. Pidän tarkkaa seulaa muiden kirjoituksista. Minun mielipiteitäni ei tölväistä. Erimieltä tai yleensä mitään mieltä ei kannata olla. Kuunnelkaa vain Minua.

Hyvää viikonloppua !
      Ystävällisin terveisin sotis

• Enemmittä kommenteitta, koska et todellakaan ole niiden arvoinen...

• Sotavento kirjoitti:

Enemmittä kommenteitta, koska et todellakaan ole niiden arvoinen...

muchas babies, no papa!!
        Sotavento on liittynyt täänään jäseneksi! Missäs kekkerit pidetään?

• All-Marino kirjoitti:

muchas babies, no papa!!
        Sotavento on liittynyt täänään jäseneksi! Missäs kekkerit pidetään?

Kuten sanottu, asia on nyt tutkinnassa. Lienen sitten yksinkertainen, mutta en ole havainnut nimimerkin väärinkäyttöä muiden kuin omani osalta. Joku suhteellisen sairas yksilö tässä on nyt ollut liikkeellä, mutta nuo ip-osoitteethan on viranomaisten toimesta lapsellisen helppo selvittää.

• ole havainnut
        Sotavento kirjoitti:

Kuten sanottu, asia on nyt tutkinnassa. Lienen sitten yksinkertainen, mutta en ole havainnut nimimerkin väärinkäyttöä muiden kuin omani osalta. Joku suhteellisen sairas yksilö tässä on nyt ollut liikkeellä, mutta nuo ip-osoitteethan on viranomaisten toimesta lapsellisen helppo selvittää.

kenenkään nimimerkkiä käytettävän väärin. Oikean nimimerkin väärinkäyttöhän on mahdotonta.

• ole havainnut kirjoitti:

kenenkään nimimerkkiä käytettävän väärin. Oikean nimimerkin väärinkäyttöhän on mahdotonta.

Nimimerkkiäni on käytetty väärin lukuisia kertoja ja on syytä epäillä, kunnes tutkinta sen vahvistaa, onko kyseessä yksi vai useampia tahoja.

• ei merkkiä
        Sotavento kirjoitti:

Nimimerkkiäni on käytetty väärin lukuisia kertoja ja on syytä epäillä, kunnes tutkinta sen vahvistaa, onko kyseessä yksi vai useampia tahoja.

Älä jankkaa.
        Niin kauan kun et rekistöröidy, ei sinulla ole mitään suojattua nimimerkkiä, mitäkö kaikki muutkin ei voisi käyttää.

• eipä päätä eikä häntää

mut mistä tää ketju lähti?Siis kuka kadehti ja ketä....Meni ehkä metsään.

• Perdone

Tietysti se kadehtimisihmettely näkyy monissa kirjoitusten sisällöissä.

• esittää
        Perdone kirjoitti:

Tietysti se kadehtimisihmettely näkyy monissa kirjoitusten sisällöissä.

Aika kaukaa haettua tämä sinun juttusi,kannattasko laittaa kone kiinni,ja alkaa viikonlopun viettoon.Ei pahalla,,,,,

• esittää kirjoitti:

Aika kaukaa haettua tämä sinun juttusi,kannattasko laittaa kone kiinni,ja alkaa viikonlopun viettoon.Ei pahalla,,,,,

Ei ollut turha aloitus, koska asiaa on puitu monelta kantilta.

• sori sori
        Skola kirjoitti:

Ei ollut turha aloitus, koska asiaa on puitu monelta kantilta.

Lapsellista sanon minä.Nautitaan jokainen lomistamme ilman turhia elvistelyjä.Ota huomioon ettei kaikilla ole rahaa tai edes halua matkustaa edes sinne kanarialle y punto.

• sori sori kirjoitti:

Lapsellista sanon minä.Nautitaan jokainen lomistamme ilman turhia elvistelyjä.Ota huomioon ettei kaikilla ole rahaa tai edes halua matkustaa edes sinne kanarialle y punto.

ainakaan suomalaisella perimällä. Mutta lohduttanee se, että ei se ketään fyysisesti satuta ja niin ne useimmissa muissakin kulttuureissa elvistelevät. Rahan ansaitseminen ja käyttöhän sen ratkaisee, onko koskaan mahdollisuutta maiseman vaihtoon. Eikä nämä kirjoitukset käsittääkseni pakota ketään matkustamaan vaikka sinne Kanarialle, eihän?

• lapsellista silti
        Skola kirjoitti:

ainakaan suomalaisella perimällä. Mutta lohduttanee se, että ei se ketään fyysisesti satuta ja niin ne useimmissa muissakin kulttuureissa elvistelevät. Rahan ansaitseminen ja käyttöhän sen ratkaisee, onko koskaan mahdollisuutta maiseman vaihtoon. Eikä nämä kirjoitukset käsittääkseni pakota ketään matkustamaan vaikka sinne Kanarialle, eihän?

enkä kyllä vieläkään ymmärrä miksi pitää kehua retostaa matkoillaan???tyhymää.

• Perdone
        lapsellista silti kirjoitti:

enkä kyllä vieläkään ymmärrä miksi pitää kehua retostaa matkoillaan???tyhymää.

kun ei keksi muuta sanottavaa! Mutta eikö sitä millään löydy älykkäämpää sanottavaa kuin väittää lapselliseksi jotakuta, jota ei ole ikinä luultavimmin nähnyt?

• Ei jaksa kommentoida
        Perdone kirjoitti:

kun ei keksi muuta sanottavaa! Mutta eikö sitä millään löydy älykkäämpää sanottavaa kuin väittää lapselliseksi jotakuta, jota ei ole ikinä luultavimmin nähnyt?

tai lue HITAASTI mitä kirjoitat.

• Perdone
        Ei jaksa kommentoida kirjoitti:

tai lue HITAASTI mitä kirjoitat.

miksi siis haluat sanoa viimeisen mitään sanomattoman kommenttisi?

• taida mikään järkimurikka olla
        Perdone kirjoitti:

miksi siis haluat sanoa viimeisen mitään sanomattoman kommenttisi?

Kun lukee tätä sinun aloitustasi,niin täytyy sanoa että tyhmyys paistaa tänne asti.Ei normi ihminen anna tällaisia provo viestejä kateudesta.Matkusta ihan rauhassa,turhaan sitä kateutta keräät,me muutkin matkustamme.Hyvää viikonloppua silti.

• Perdone
        taida mikään järkimurikka olla kirjoitti:

Kun lukee tätä sinun aloitustasi,niin täytyy sanoa että tyhmyys paistaa tänne asti.Ei normi ihminen anna tällaisia provo viestejä kateudesta.Matkusta ihan rauhassa,turhaan sitä kateutta keräät,me muutkin matkustamme.Hyvää viikonloppua silti.

jankuttaa tuota viestiäsi? Minä en kerää kateutta, enkä ole kateellinen, vaan viittasin alunperin näihin monista kommenteista paistaviin tunnelmiin.

• elvistellä
        Perdone kirjoitti:

jankuttaa tuota viestiäsi? Minä en kerää kateutta, enkä ole kateellinen, vaan viittasin alunperin näihin monista kommenteista paistaviin tunnelmiin.

Kyllä aina kokeilla voidaan,ymmärrätkö edes mistä oli kyse,voin tavata sen sinulle Y-LEIS-SI-VIS-TYS.No sanooko se sinulle mitään?

• Perdone
        elvistellä kirjoitti:

Kyllä aina kokeilla voidaan,ymmärrätkö edes mistä oli kyse,voin tavata sen sinulle Y-LEIS-SI-VIS-TYS.No sanooko se sinulle mitään?

Älä puhu sivistyksestä mitään! Sillä ei ole asenteiden kanssa mitään tekemistä.

• sentään tavuttaa
        Perdone kirjoitti:

Älä puhu sivistyksestä mitään! Sillä ei ole asenteiden kanssa mitään tekemistä.

yllätytkö,jos kerron että ekalla luokalla oleva lapseni osaa myös tavuttaa...mukavaa illanjatkoa pölkvisti.

• Perdone
        sentään tavuttaa kirjoitti:

yllätytkö,jos kerron että ekalla luokalla oleva lapseni osaa myös tavuttaa...mukavaa illanjatkoa pölkvisti.

Osasithan sinäkin sentään tavata, vai oliko se vahinko? Kyllä sinun kanssasi on kivaa, kun havaitsee kaiken tietämyksesi!

• sitä saa mitä tahtoo
        Perdone kirjoitti:

Osasithan sinäkin sentään tavata, vai oliko se vahinko? Kyllä sinun kanssasi on kivaa, kun havaitsee kaiken tietämyksesi!

tyhymä...vaahtoa yön yli,luen sit aamulla.Katsoppa sillä väliin peiliin ...pölkvisti.

• hermot meni
        Perdone kirjoitti:

tämän ketjun,joten pysy nahoissasi.kaikki me olemme jo huomanneet ettet ole mikään ruudinkeksijä,aika ahdasmielinen olet.

• Perdone
        hermot meni kirjoitti:

tämän ketjun,joten pysy nahoissasi.kaikki me olemme jo huomanneet ettet ole mikään ruudinkeksijä,aika ahdasmielinen olet.

Sinä yritit esittää ensitavaamisella fiksua, miten lienet onnistunut? Näetkö itsesi jo monikossa? Ja ahdasmielisyys paistaa kyllä itsestäsi, minun ei tarvitse kuin käsitellä aloitteitasi!! Eli viittasin koko aloituksella juuri sinunlaisiisi.
        Jätän nyt sinut itseksesi surfailemaan.

• yksi sivusta naureskelija
        Perdone kirjoitti:

Olisko nyt se aika mistö pördöö, että pitäis kutsua seriffiä apuun ja tietysti muutkin militaristit.
        Se on katsos sinun ikäluokkasi , kun haluaa turvautua, luottaa viranomaisiin. Tätä ilmiötä,sitä on ollut liikkellä viime aikoina, hih,hih.

• työtön, lomautettu,

opiskelija tai pienellä eläkkeellä kituuttava säästää? Entäpä lapsiperhe jossa mukuloita enemmän kuin se yksi? Pitää ostaa ruokaa, vaatteita ja lyhentää asuntovelkaa jne.

• Perdone

kuitenkin jokaisen kohdalla, jos haluaa muuttaa, jos ei heti, niin jonkun ajan kuluttua. Eihän matkustamista tarvitse pitää itseisarvona. On itsestä pääasiassa kiinni, voiko joskus matkustaa mieleiseensä kohteeseen. Voin sen vannoa kokemuksen pohjalta; kansakoulun käyneenä pääsin talouttani halliten ensimmäiselle matkalleni säästäen rehkimieni töiden palkoista. Sittemmin vaikka rampiinnuin, olen kuitenkin saanut hoideltua raha-asiat niin että voin edelleen käydä "lämmittelemässä". Eikä ole asunnon oston aikaankaan matkaa ollut pakko jättää tekemättä jos vain halusi lähteä. Kolme lasta, ja vaimo hoiti muksut. Kaikkia on käytetty reissussa jo kun olin noin 25v. Kieltämättä olen tehnyt edullisia matkoja useimpiin muiden kustannuksiin nähden, kolmeakin kuukautta tyyliin menen minne lippa osoittaa.

• Aijariitta
        Perdone kirjoitti:

kuitenkin jokaisen kohdalla, jos haluaa muuttaa, jos ei heti, niin jonkun ajan kuluttua. Eihän matkustamista tarvitse pitää itseisarvona. On itsestä pääasiassa kiinni, voiko joskus matkustaa mieleiseensä kohteeseen. Voin sen vannoa kokemuksen pohjalta; kansakoulun käyneenä pääsin talouttani halliten ensimmäiselle matkalleni säästäen rehkimieni töiden palkoista. Sittemmin vaikka rampiinnuin, olen kuitenkin saanut hoideltua raha-asiat niin että voin edelleen käydä "lämmittelemässä". Eikä ole asunnon oston aikaankaan matkaa ollut pakko jättää tekemättä jos vain halusi lähteä. Kolme lasta, ja vaimo hoiti muksut. Kaikkia on käytetty reissussa jo kun olin noin 25v. Kieltämättä olen tehnyt edullisia matkoja useimpiin muiden kustannuksiin nähden, kolmeakin kuukautta tyyliin menen minne lippa osoittaa.

vain itsestä kiinni niin matkustelisin mutta kun on kolmen lapsen yksihuoltaja jolla pienipalkkainen työ niin matkustella ei vaikka haluaisikin.

• don luis

ovat jossain mitassa kaikki,meistä osa on asuntovelkaisia,jotkut eläkkeellä,lähes kaikilla on lapsia.jostain on vaan rahat hommattu.työ on tietysti yksi konsti.no onneksi en ole koskaan ollut työtön.enkä taida ennen eläkeaikaa ehtiä olemaankaan.

• ennemmin leipää
        Aijariitta kirjoitti:

vain itsestä kiinni niin matkustelisin mutta kun on kolmen lapsen yksihuoltaja jolla pienipalkkainen työ niin matkustella ei vaikka haluaisikin.

Ei kaikilla ole varaa matkustaa,pahimmassa tapauksessa milloinkaan.Ei koti-suomessa saatikka ees sinne kanarian lämpöön.Itsekin vasta nyt kypsemmällä iällä pääsin ensi kertaa reissaamaan.Siksi vähän pahalta tuntui tuo aloittajan kommentti kateudesta.Matkustakoon se ken voi tai haluaa,muttei kai sitä viisas ihminen kailota joka rakosessa reissuistaan.Nauti silti lapsistasi ja elämästä,ja lueskellaan näitä matkajuttuja hymyillen.

• kuten nimimerkkisi kysyy

Miksi sinne kanarialle kenenkään pitäisi pyrkiä?Miksei voisi mennä thaikkuihin,ranskaan,italiaan tai vaikka tallinnaan?Kylläpä olet rajoittunut!

• ookkekara

ei tosiaan ole samanlaisia mahdollisuuksia matkustella. Kyllä monella on hyvin piukkaa elämisen kanssa, työttömyyden ja velkojen paineet niskassaan. Me jotka olemme saaneet tehdä työtä, ja asiat ovat suhteellisen hyvin, ei meidän kannata tuijotella omaan napaamme, vaan avata silmät ja katsella ympärilleen, täällä ei kaikilla todellakaan mene hyvin. Hyvä jos ruokaa ja katon päänsä päälle saa, saati sitten vielä matkustella. Olkaamme onnellisia jos meillä menee hyvin ja pääsemme sinne kanarialle tai jonnekin muualle, ei se meistä tee yhtään parempia ihmisiä. Eikä se koulutus aina mitään ratkaise, ainakaan ennen, kouluttauduttu on työn lomassa. Nykyään voit käydä koulua vuosikausia, saat ammatin, mutta et sellaista työtä mihin olet kouluttautunut. Ainoa konsti päästä kunnon hommiin nykyään on oikean henkilön nuoleskelu, oikeat sukulaissuhteet ja oikea jäsenkirja(kaupungin työt). Tänään töissä huomenna työtön, se on tätä päivää, poistakaa suomenkielestä sana "lama", sehän on korvien välissä. Kohta taas lennetään kanarialle, jos koneet lentää, takaisin tulolla ei niin ole väliä.

• ookke
        ookkekara kirjoitti:

ei tosiaan ole samanlaisia mahdollisuuksia matkustella. Kyllä monella on hyvin piukkaa elämisen kanssa, työttömyyden ja velkojen paineet niskassaan. Me jotka olemme saaneet tehdä työtä, ja asiat ovat suhteellisen hyvin, ei meidän kannata tuijotella omaan napaamme, vaan avata silmät ja katsella ympärilleen, täällä ei kaikilla todellakaan mene hyvin. Hyvä jos ruokaa ja katon päänsä päälle saa, saati sitten vielä matkustella. Olkaamme onnellisia jos meillä menee hyvin ja pääsemme sinne kanarialle tai jonnekin muualle, ei se meistä tee yhtään parempia ihmisiä. Eikä se koulutus aina mitään ratkaise, ainakaan ennen, kouluttauduttu on työn lomassa. Nykyään voit käydä koulua vuosikausia, saat ammatin, mutta et sellaista työtä mihin olet kouluttautunut. Ainoa konsti päästä kunnon hommiin nykyään on oikean henkilön nuoleskelu, oikeat sukulaissuhteet ja oikea jäsenkirja(kaupungin työt). Tänään töissä huomenna työtön, se on tätä päivää, poistakaa suomenkielestä sana "lama", sehän on korvien välissä. Kohta taas lennetään kanarialle, jos koneet lentää, takaisin tulolla ei niin ole väliä.

jos olisin kerennyt olisin tämän sanonut,ei siis kannata turhaan ketään härnätä omilla matkoillamme.

• aina asiaa
        ookkekara kirjoitti:

Kiva lukea tekstejäsi, kaunistelematonta ja totta. Ei taaskaan mitään riehuntaa, haukkumista, toisten mollaamista ja ylenkatsetta.
        Kiitos.

• ookkekara itse
        aina asiaa kirjoitti:

Kiva lukea tekstejäsi, kaunistelematonta ja totta. Ei taaskaan mitään riehuntaa, haukkumista, toisten mollaamista ja ylenkatsetta.
        Kiitos.

näytti vähän siltä kuin olisit ookke itse itsellesi vastannut??

• ei voi olla totta
        ookkekara itse kirjoitti:

näytti vähän siltä kuin olisit ookke itse itsellesi vastannut??

minullekin tuki mielleyhtymä että sama ihminen vastasi.

• ookkekara
        ei voi olla totta kirjoitti:

minullekin tuki mielleyhtymä että sama ihminen vastasi.

rehellisyyttä vielä löytyy, etten vaivu itseni kanssa höpisemään edes täällä netissä. Kotona on sitten ihan eri asia, saa jupista ja höpistä itseksekseen niin paljon kuin sielu sietää. Pienellä varauksella tietenkin, jupinat täytyy sovittaa aina sellaiseen aikaan kun vaimo on ulkona tai kauppareissulla, voi tulla muuten pyyhkeitä sieltäkin päin. Jokainenhan saa ihan vapaasti tulla uskollaan autuaaksi, älkää hyvät ihmiset kehuko, olen jo niin tottunut tuohon paskanheittoon, ja milloin mihinkin. Jos joku sattuu heittämään merkkisen palautteen, niin sehän olen minä itse, että antakaa vain paskan lentää, mieluummin hevonpaskaa, koska se on vaimon mielestä parasta. Thanks!

• asiaa ,niin
        ookkekara kirjoitti:

rehellisyyttä vielä löytyy, etten vaivu itseni kanssa höpisemään edes täällä netissä. Kotona on sitten ihan eri asia, saa jupista ja höpistä itseksekseen niin paljon kuin sielu sietää. Pienellä varauksella tietenkin, jupinat täytyy sovittaa aina sellaiseen aikaan kun vaimo on ulkona tai kauppareissulla, voi tulla muuten pyyhkeitä sieltäkin päin. Jokainenhan saa ihan vapaasti tulla uskollaan autuaaksi, älkää hyvät ihmiset kehuko, olen jo niin tottunut tuohon paskanheittoon, ja milloin mihinkin. Jos joku sattuu heittämään merkkisen palautteen, niin sehän olen minä itse, että antakaa vain paskan lentää, mieluummin hevonpaskaa, koska se on vaimon mielestä parasta. Thanks!

Hevonpaskahan on aina tarpeen, ainakin meilläpäin. Kukat tykkää ja ruusut loistaa.
        ps. vaimolle terkkuja

• aikuisten oikeesti

ajatella näin itsekkäästi.En voi kuin sääliä.

• ookkekara

sinullakin olisi tuolla huumorintajun puolella parantamisen varaa, jos tuo heitto oli minulle. Mitä muuten tarkoittaa "aikuisten oikeasti", ovatko aikuiset erilailla oikeassa kuin lapset? Katsos kun näistä meidän tämänkin blogin jorinoista ei tule muuta mieleen, kuin tuomari Nurmion "Lasten mehuhetki" päättyi ikävästi....säälikäämme toinen toisiamme. Buenas Noches amigos y amigas.

• tyttötöllönen
        ookkekara kirjoitti:

sinullakin olisi tuolla huumorintajun puolella parantamisen varaa, jos tuo heitto oli minulle. Mitä muuten tarkoittaa "aikuisten oikeasti", ovatko aikuiset erilailla oikeassa kuin lapset? Katsos kun näistä meidän tämänkin blogin jorinoista ei tule muuta mieleen, kuin tuomari Nurmion "Lasten mehuhetki" päättyi ikävästi....säälikäämme toinen toisiamme. Buenas Noches amigos y amigas.

Kulta Ookke! Olen juuri nyt ollut niin ihastunut sinuun ja tasaiseen, oikeudenmukaiseen tarinointiisi.
        Ole kiltti, ÄLÄ puutu muiden kränöihin, ei ne koske meitä. Mennään honey nukkumaan, jookos.
        "Nähdään huomenissa", puss och kram .(suukkoja ja haleja)

• mietteelle aikaa
        ookkekara kirjoitti:

Aikuisten oikeesti? siinä kysymys. Lasten suusta totuus. Kuunnelkaa miten lapset antavat mielipiteitään asioista ihan oikeesti , REHELLISESTI!
        Kiitos ookke kara, edelliset kirjoitukset saivat mietityttämään.
        Täytyy myöntää että olen aika onnekas kun on saanut matkustella, nauttia siitä mistä tykkää. Kaikilla ei ole sitä mahdollisuutta.
        Olemme onnekkaita, voisi olla toisin.

• Perdone
        mietteelle aikaa kirjoitti:

Aikuisten oikeesti? siinä kysymys. Lasten suusta totuus. Kuunnelkaa miten lapset antavat mielipiteitään asioista ihan oikeesti , REHELLISESTI!
        Kiitos ookke kara, edelliset kirjoitukset saivat mietityttämään.
        Täytyy myöntää että olen aika onnekas kun on saanut matkustella, nauttia siitä mistä tykkää. Kaikilla ei ole sitä mahdollisuutta.
        Olemme onnekkaita, voisi olla toisin.

mutta jos on tämä Kanarian palsta ja joku kertoo kysyjälle mitä missäkin on, joku aloitukseni kohde (kateellinen) alkaa heti mollaamaan että oletko edes ollut Kanarialla j.n.e.! Eihän se muuten pahaa tee mutta vie osan kanssakirjoittajien Kanarian kävijöiden ilosta. Mielipidevaihto ja se matkojen välissä kertomiseläminen on osa kokonaisuutta. Siksi jotkut isommista matkoistaan ovat jopa kirjan kirjoittaneet!

• nimijamerkki

Keskustelun laatu ennen ja nyt

• helppoaeikötotta

Loistavasti sopii tähän päivään! Ei näitä keskusteluketjuja tarvittais kuin aina yksi kerrallaan, siinä jauhettais nämä samat asiat kunnes se suljetaan ja seuraavaan ketjuun taas sama juupas-eipäs käyntiin!

• löysin.rantein

Totista on touhu

• samaapaskaataas
        löysin.rantein kirjoitti:

Totista on touhu

Muu ei ole muuttunut kuin että nimimerkkejä on trollilla lisäksi muita, kuten antigue, prätkällä_pitkälle, eläkevaari, puertofani, puertoon jne

• namnet

Ja taas...voi ei!

• Artturi-Sakari

Samaa jauhamista vuodesta toiseen. Näistä keskusteluista ei tuu hullua hurskaammaksi mutta tuskin se on tarkoituskaan. Viihdettä ja ajankulua jonka jotkut ottavat säälittävän tosissaan.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2152
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1344
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1275
    Aihe