elikkäs onko jollain tietoa mistä sais ns. moon kapseleita 22,5 kokoa vai pitääkö itse tehdä?
sileitä
5
1109
Vastaukset
näistä nyt ihan alkuun, en tiedä löytyykö noin isoja, mutta ehkäpä jopa löytyy.
http://www.americar.fi/sivu.php?id=2
http://www.usparts.fi/- kapseleita?
Mitähän etua niistä on? Muistuupa takavuosilta mieleen eräskin tapaus kun nuorehko kuljettaja osti omilla rahoillaan 7-akselin yhdistelmään kapselit, no isäntä kun nämä näki niin lähtivät ku kuppa töölöstä, et silleen!
- vaan!
Kiva että on kiinnostusta.Jos olet palkkakuski ja itse teet ja asennat siistit pölärit ja pidät niistä huolta kaikkineen niin isäntänä ostaisin jopa kamat mistä tehdä!Mut monilla kuskeilla suurin osa elämää on haaveita vainko oot mun!Sorry mut tää totuus.
- kapseliasiaan
eli taisin tehdä huonosti selväksi että tarve on vain kärryn takimmaiselle akselille jossa vanteet menee täys tavaraa kipattaessa eli sileät kapselit poistais käsityön osuutta. jos vaikka 5mm levystä hitsais kiinni mutta saattais vaikeuttaa renkaan vaihto hommia...
- seede
oliko kyse traktorista?? meinaan jos tarkoitat ka kapseleita niin niitä saa varaosa kaupasta,mutta menee se paska sinne kapselin väliinkin ja sitten lähtee koko kapseli ja lujaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185153MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152674- 102164
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5811930Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1191693Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411289Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691289Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31058Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028