elikkäs onko jollain tietoa mistä sais ns. moon kapseleita 22,5 kokoa vai pitääkö itse tehdä?
sileitä
5
1117
Vastaukset
näistä nyt ihan alkuun, en tiedä löytyykö noin isoja, mutta ehkäpä jopa löytyy.
http://www.americar.fi/sivu.php?id=2
http://www.usparts.fi/- kapseleita?
Mitähän etua niistä on? Muistuupa takavuosilta mieleen eräskin tapaus kun nuorehko kuljettaja osti omilla rahoillaan 7-akselin yhdistelmään kapselit, no isäntä kun nämä näki niin lähtivät ku kuppa töölöstä, et silleen!
- vaan!
Kiva että on kiinnostusta.Jos olet palkkakuski ja itse teet ja asennat siistit pölärit ja pidät niistä huolta kaikkineen niin isäntänä ostaisin jopa kamat mistä tehdä!Mut monilla kuskeilla suurin osa elämää on haaveita vainko oot mun!Sorry mut tää totuus.
- kapseliasiaan
eli taisin tehdä huonosti selväksi että tarve on vain kärryn takimmaiselle akselille jossa vanteet menee täys tavaraa kipattaessa eli sileät kapselit poistais käsityön osuutta. jos vaikka 5mm levystä hitsais kiinni mutta saattais vaikeuttaa renkaan vaihto hommia...
- seede
oliko kyse traktorista?? meinaan jos tarkoitat ka kapseleita niin niitä saa varaosa kaupasta,mutta menee se paska sinne kapselin väliinkin ja sitten lähtee koko kapseli ja lujaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912450V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914271Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1094012- 513648
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533351- 1163304
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482235- 392143
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul271968On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva131651