sitä on haettu virallisesta kaupasta juomaa, ja tuettu työttömiä, ja torjuttu lamaa.
Vai tekisikö mieli laittaa joku hauska, Tallinnalais- aloitus?
Pikkuhuppelissa olevalle HTZA: lle.
Joku mukava kiukuttelu tai solvaus tai lemmenviesti?
Perjantaipäissään
18
991
Vastaukset
- ent.tehtaantyttö
tuossa liput tuli eilen tilattua, Tallinnaan, ensiviikolla kahdestaan miehen kanssa lähdetään vuorokaudeksi tosin;) kovasti jo tuota reissua jo odotan....
tsau;
t.friidu- HTZA
Viikinki kaiiiiiiii !
Tallinkki eiiiiiii !
Ja A-luokan matka. Ukko mukana, aina saa.
B-luokalla ei se ole varmaa.
Älähän tyttö syö liikaa. - viivi-amaldiina
tarkoitus täs keväällä 2 vrk matka kylpylään.
- ent.tehtaantyttö
HTZA kirjoitti:
Viikinki kaiiiiiiii !
Tallinkki eiiiiiii !
Ja A-luokan matka. Ukko mukana, aina saa.
B-luokalla ei se ole varmaa.
Älähän tyttö syö liikaa.vihdoinkin omalle tutulle kampaajalleni. Nämä hiukseni, hyvä ettet nää...oma auto kun mukaan otetaan niin ei tuolla laivamatkalla niin väliä, millä tuo lahti ylitetään. Eckerö Line-käy hyvin. Tuolla vähän matkan päästä Tallinnan keskustasta kun on yks meidän mieli hotelli...joo;) yritän olla syömättä liikaa, tuosta ukosta en mene takuuseen, hän haluaa jälkkäriksi letut kermavaahdolla ja mansikkahillolla kuintenskii...olen tässä kotona nyt hänelle ja itselleni myös tiukkaa diettiruokavaliota jossa, ei liikaa rasvaa. Hänelle yrittänyt joka päivä pitää...nooh; jos, nyt kilttinä friiduna luvan tämän kerran annan...eihän sitä liian tiukkis saa olla..masentuu vallan...röökin kun vähentänyt radikaalisesti kuintenskii..siitä olen kovin mielissäni..
ja kyllä se leivos minullekin maistuu jos toinenkin...
t.herkkusuu;
friidu
t.friidu - HTZA
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
vihdoinkin omalle tutulle kampaajalleni. Nämä hiukseni, hyvä ettet nää...oma auto kun mukaan otetaan niin ei tuolla laivamatkalla niin väliä, millä tuo lahti ylitetään. Eckerö Line-käy hyvin. Tuolla vähän matkan päästä Tallinnan keskustasta kun on yks meidän mieli hotelli...joo;) yritän olla syömättä liikaa, tuosta ukosta en mene takuuseen, hän haluaa jälkkäriksi letut kermavaahdolla ja mansikkahillolla kuintenskii...olen tässä kotona nyt hänelle ja itselleni myös tiukkaa diettiruokavaliota jossa, ei liikaa rasvaa. Hänelle yrittänyt joka päivä pitää...nooh; jos, nyt kilttinä friiduna luvan tämän kerran annan...eihän sitä liian tiukkis saa olla..masentuu vallan...röökin kun vähentänyt radikaalisesti kuintenskii..siitä olen kovin mielissäni..
ja kyllä se leivos minullekin maistuu jos toinenkin...
t.herkkusuu;
friidu
t.friiduhi..hi! tiúolee takasin joku vfaahtopää, uko lerppuna, lettuj kun vetää...
ei siinä hytissä paljon viihdytä,
Hi--hi1! - ent.tehtaantyttö
viivi-amaldiina kirjoitti:
tarkoitus täs keväällä 2 vrk matka kylpylään.
eipä sinne poikettu, lähemmin tutustuttu. Kun reissua oli jo tarpeeksi takana. Tuonne Jurmalaan taas minun tekisi mieli...jotenkin siihen paikkaan ihastuin..ja tuohon Latviaan ylipäätänsä...voi olla että, sinne palataan uudestaan..näkee sitten..
t.friidu - ent.tehtaantyttö
HTZA kirjoitti:
hi..hi! tiúolee takasin joku vfaahtopää, uko lerppuna, lettuj kun vetää...
ei siinä hytissä paljon viihdytä,
Hi--hi1!eipä me enää teinejä. Kyllä siellä ravintolan tai kahvilan puolella;) viihdytään paremmin..höppänä olet; muruseni)
t.friidu - tuotatuota
eipä me enää teinejä. Kyllä siellä ravintolan tai kahvilan puolella;) viihdytään paremmin..höppänä olet; muruseni)
t.friiduse miehen tuore sydänkohtaus tästä sanoo?
- hande
eipä me enää teinejä. Kyllä siellä ravintolan tai kahvilan puolella;) viihdytään paremmin..höppänä olet; muruseni)
t.friiduHytissä suihkautetaan pensaaseen hajuvettä.
Pieraistaan kainosti yksi laukaus.
Otetaan humalaista miestä kainalosta kiinni, ja suunnistetaan yläkannelle juomaan parf ait lamoure-
Tässtä sihihistään vielä koti hisshissä - ent.tehtaantyttö
tuotatuota kirjoitti:
se miehen tuore sydänkohtaus tästä sanoo?
sairaslomaa sai kahdeksan viikkoa..periaatteessa ei kyllä tuota matkustelua suositella, mutta kun noita kipuja ei tässä nyt ole ilmennyt ja nuo yötkin ilman kipuja on mennyt...niin ajateltiin, nyt kuitenkin lähteä...tuo automatka kun ei kuitenkaan nyt kovin pitkä ja kyllä minäkin tuon matkan siellä Viron puolella uskallan ajaa...meillä kun tuo pieni loma tuossa ensiviikolla on...mutta, jos ei jaksa lähteä, niin sitten pitää tuota matkaa vielä harkita..nyt kaikki kuitenkin hyvältä näyttää..en minä häntä paikoillaan kuitenkaan tässä kotona kokoaikaa millään saa pidetyksi...vähän rauhallisemmin nyt kuitenkin on oppinut tämän arjen ottamaan...kun on pakko.
t.friidu - ent.tehtaantyttö
hande kirjoitti:
Hytissä suihkautetaan pensaaseen hajuvettä.
Pieraistaan kainosti yksi laukaus.
Otetaan humalaista miestä kainalosta kiinni, ja suunnistetaan yläkannelle juomaan parf ait lamoure-
Tässtä sihihistään vielä koti hisshissävoi jukra! Kaiken kivan unohdan...
t.friidu
- hande
Kuvittelen hänet kuivalle preerialle, missä kojootin laulu vain soi...
HTZA nojaa valkoiseen jenkkikaappiin (jääkaappiin), raidallisissa uimahousuissa.
Kädessä hänellä on tuoppi Lapin Kultaa.
(virolaisen tv-kanalin ääni pätkii)-
- Saako tata kulliksi koskaan...- kawe
siitä löytyy hyvää tilannekomiikkaa vai onko ironiaa. Minuun kolahti varsinkin tuo kielikuva.......
- HTZA
Varoetys, tömän viestin lukeniseshi naiheyttaa riippub´vyytam, hikkhaa tai pishan irtoamistam hallistebotasti.
- kaskaskummaa
sinä taas jäänyt viinikellariin rappujen alle lukkojen taa ?
- menee hukkaan jos
perjantaina jo nollaa muistin ja hankkii hirveän päänsäryn jota pitää koko viikonlopun hoitaa uusilla annoksilla.
- Keltainen kuu
Perjantaitäpinöissään stadin kuumin ja kovin kundi, harrastatko elokuvia? Voitko suositella Rööperiä katsottavaksi?
olenkin siirtymässä tukemaan saksalasia työttömiä :=)
see olemas hywä ja halpa ölyt :=)
wiruwalgee aloitus
kuis käsi käyp :=)
ei sinul woi kuikutella tai solwata sinuu tjn
ja ton jälkimmäisen jätän ihan omaan arwoonsa tjn
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890