Lupaan olevani syömättä hatullista koiran ulostetta, jos Waldo ei voita Euroviisuja Moskovassa.
=DW=
Täten Juhlallisesti
11
518
Vastaukset
...Euroviisukamaa....
Ei voi puhua lordista ja tästa samana päivänä.
Tulee muuten kalliiksi voitto suomelle , ajatellaan niin lamassa kun ollaan=(
Onneksi ei aivot lamaantuneet=)- //^^^^^^
Meni kai ohi.
=DW=
..tuo kissan kakka ?)
- ```)()(9(????\
Sitä kertyy hiljakseen tässä omia-aikojaan.
Jos tiukaksi menee. voin tehdä saman lupauksen kissankin tuotteita koskien.
Muuten, mistähän sitä koiran ulostetta edes voi ostaa???
Aattelin vaan jos jotain täysin käsittämätöntä sattuu..
=DW=
- Putkivalo
Voisit mennä konsultoimaan politikkoja kuinka antaa vaalilupauksia :)))
Mä alan keräämään söpöjä pikku pusseja sulle, tiiä vaikka jotain yllättävää tapahtuisi. En kyllä tiedä mitä se sitten olisi. Toisaalta se etten sitä tiedä, ei tarkoita että se olisi mahdotonta. - Schicksal
..kuka ees viittii moista ###### kattoo ??????
Viisut! No en mä ainakaan. Iänikuista ######!!!!
Ihan sama ketä siel on ja kuka/ketkä jatkaa...en mä ees tiijä???
Onnex on muuta tekemistä. - }}}}}}}}}}}.
Kyllä pärjää. Videokin on pirun hyvin käsikirjoitettu ja toteutettu, piisi itsessään on klassikko, pirun hyvä. Vaikka onkin jo aika vanhahtavan tyylistä dancea. Ja siinä on sen menestymisen mahdollisuus, eritäin laaja kohderyhmä. T.Kansalla oli surkee piisi ja pliisut sanat ja ukko on kuin pystyyn suolattu. Se ehkä toimii suomessa, mutta ei tarvitse kauaa miettiä miten menisi maailman valloitus.
Hmm.. Kansainvälinen lehdistötilaisuus, todellakin olisin halunnut kuulla kääntäjien tulkintoja Remun lausunnoista.
=DW=
- Conan OBrien
Apetit
- )))(((((...........
Olen miettinyt tässä lisäkkeitä, olen päätynyt eurokossun kannalle.
=DW=
- luvattu
muutenkin kannattaa käyttää vain hyvin sulavia sanoja, jos vaikka sattuisi joutumaan syömään niitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770