Lupaan olevani syömättä hatullista koiran ulostetta, jos Waldo ei voita Euroviisuja Moskovassa.
=DW=
Täten Juhlallisesti
11
561
Vastaukset
...Euroviisukamaa....
Ei voi puhua lordista ja tästa samana päivänä.
Tulee muuten kalliiksi voitto suomelle , ajatellaan niin lamassa kun ollaan=(
Onneksi ei aivot lamaantuneet=)- //^^^^^^
Meni kai ohi.
=DW=
..tuo kissan kakka ?)
- ```)()(9(????\
Sitä kertyy hiljakseen tässä omia-aikojaan.
Jos tiukaksi menee. voin tehdä saman lupauksen kissankin tuotteita koskien.
Muuten, mistähän sitä koiran ulostetta edes voi ostaa???
Aattelin vaan jos jotain täysin käsittämätöntä sattuu..
=DW=
- Putkivalo
Voisit mennä konsultoimaan politikkoja kuinka antaa vaalilupauksia :)))
Mä alan keräämään söpöjä pikku pusseja sulle, tiiä vaikka jotain yllättävää tapahtuisi. En kyllä tiedä mitä se sitten olisi. Toisaalta se etten sitä tiedä, ei tarkoita että se olisi mahdotonta. - Schicksal
..kuka ees viittii moista ###### kattoo ??????
Viisut! No en mä ainakaan. Iänikuista ######!!!!
Ihan sama ketä siel on ja kuka/ketkä jatkaa...en mä ees tiijä???
Onnex on muuta tekemistä. - }}}}}}}}}}}.
Kyllä pärjää. Videokin on pirun hyvin käsikirjoitettu ja toteutettu, piisi itsessään on klassikko, pirun hyvä. Vaikka onkin jo aika vanhahtavan tyylistä dancea. Ja siinä on sen menestymisen mahdollisuus, eritäin laaja kohderyhmä. T.Kansalla oli surkee piisi ja pliisut sanat ja ukko on kuin pystyyn suolattu. Se ehkä toimii suomessa, mutta ei tarvitse kauaa miettiä miten menisi maailman valloitus.
Hmm.. Kansainvälinen lehdistötilaisuus, todellakin olisin halunnut kuulla kääntäjien tulkintoja Remun lausunnoista.
=DW=
- Conan OBrien
Apetit
- )))(((((...........
Olen miettinyt tässä lisäkkeitä, olen päätynyt eurokossun kannalle.
=DW=
- luvattu
muutenkin kannattaa käyttää vain hyvin sulavia sanoja, jos vaikka sattuisi joutumaan syömään niitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602