Lupaan olevani syömättä hatullista koiran ulostetta, jos Waldo ei voita Euroviisuja Moskovassa.
=DW=
Täten Juhlallisesti
11
534
Vastaukset
...Euroviisukamaa....
Ei voi puhua lordista ja tästa samana päivänä.
Tulee muuten kalliiksi voitto suomelle , ajatellaan niin lamassa kun ollaan=(
Onneksi ei aivot lamaantuneet=)- //^^^^^^
Meni kai ohi.
=DW=
..tuo kissan kakka ?)
- ```)()(9(????\
Sitä kertyy hiljakseen tässä omia-aikojaan.
Jos tiukaksi menee. voin tehdä saman lupauksen kissankin tuotteita koskien.
Muuten, mistähän sitä koiran ulostetta edes voi ostaa???
Aattelin vaan jos jotain täysin käsittämätöntä sattuu..
=DW=
- Putkivalo
Voisit mennä konsultoimaan politikkoja kuinka antaa vaalilupauksia :)))
Mä alan keräämään söpöjä pikku pusseja sulle, tiiä vaikka jotain yllättävää tapahtuisi. En kyllä tiedä mitä se sitten olisi. Toisaalta se etten sitä tiedä, ei tarkoita että se olisi mahdotonta. - Schicksal
..kuka ees viittii moista ###### kattoo ??????
Viisut! No en mä ainakaan. Iänikuista ######!!!!
Ihan sama ketä siel on ja kuka/ketkä jatkaa...en mä ees tiijä???
Onnex on muuta tekemistä. - }}}}}}}}}}}.
Kyllä pärjää. Videokin on pirun hyvin käsikirjoitettu ja toteutettu, piisi itsessään on klassikko, pirun hyvä. Vaikka onkin jo aika vanhahtavan tyylistä dancea. Ja siinä on sen menestymisen mahdollisuus, eritäin laaja kohderyhmä. T.Kansalla oli surkee piisi ja pliisut sanat ja ukko on kuin pystyyn suolattu. Se ehkä toimii suomessa, mutta ei tarvitse kauaa miettiä miten menisi maailman valloitus.
Hmm.. Kansainvälinen lehdistötilaisuus, todellakin olisin halunnut kuulla kääntäjien tulkintoja Remun lausunnoista.
=DW=
- Conan OBrien
Apetit
- )))(((((...........
Olen miettinyt tässä lisäkkeitä, olen päätynyt eurokossun kannalle.
=DW=
- luvattu
muutenkin kannattaa käyttää vain hyvin sulavia sanoja, jos vaikka sattuisi joutumaan syömään niitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1714330Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan952591Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va272346Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos581857Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3801802Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi621486Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu221479Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy811405Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?
Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden1071373Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1621255