oikein rantakelejä Kanarilla. Laukkuun villasta niin kyllä pärjää rannalla. Ihan hirveetä tuo Kanarian kelit ja varaan takuulla matkan jonnekkin missä lämpötila alkaa 3:lla.
http://es.weather.yahoo.com/SPXX/SPXX0158/index_c.html
se pukkaa
7
624
Vastaukset
- Suomessa
on paljon lämpimämpää kuin Kanarialla! Kiva se on täällä helmikuussa istua terassilla oluella ja pulahtaa avantoon uimaan. Ei ole parempaa!
- lapsellista
että Suomessa on kylmempää mutta että on noin kylmää niin kyllä minua paleltaa jo sisälläkin ja enkä ole edes epäillyt että Suomessa olisi helmikuussa lämpimämpää kuin Kanarilla. Mutta on siellä pirun kylmää ja kuinka sinne kukaan kehtaa matkustaa paleltumaan? Sillä samalla rahalla pääsee lomalle missä ei edes yöllä ole alle 25C.
Yhdenmukaista känkkäränkkää moneen kertaan. Ja kommentteina toisten aloitteisiin! Ensi viikolla tavataan yllämainitussa koneessa. Kai sinä halusit tosi lämpimään? Ensi talvena sitten taas Kanarialle, joohan?
- mutta kyllä
mutta kyllä maailmassa on tuhat paikkaa missä on nyt paremmat kelit kuin Kanarialla. Itse käynnyt Australiassa 2 kertaa mutta löytyy parempia lomapaikkoja 6-8 tuntia lähempääkin. En uskalla sanoa paikan nimiä kun täällä ei saa sanoa niitä.
- kaikki ihmiset
mutta kyllä kirjoitti:
mutta kyllä maailmassa on tuhat paikkaa missä on nyt paremmat kelit kuin Kanarialla. Itse käynnyt Australiassa 2 kertaa mutta löytyy parempia lomapaikkoja 6-8 tuntia lähempääkin. En uskalla sanoa paikan nimiä kun täällä ei saa sanoa niitä.
eivät tosiaankaan halua 30 kelejä ja jatkuvaa auringonpaistetta? Ehkäpä jollekin kelpaa oikein hyvin se Kanarian viileys? Mitä vikaa siinä sitten on? Kunhan sinullakin esim. sydänsairautta pukkaa niin katsotaan kiinnostaako kuuma ja kostea. Minua ei kiinnosta vaikka nuori ja terve olenkin.
- ei naurata
siis olet menossa.
- 878774
Varaa minne varaat.
Minä tulin just kanarialta, 21 oli päivälämpötila joka päivä.Auringossa liiankin kuuma. Kanarialla nyt sattuu olemaan "talvi" tällä hetkellä.
Se on ihan tarpeeksi minulle, ne jotka haluavat kuumaa, niin kyllä Suomessa saunoja löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285