se pukkaa

kuolen nauruun

7

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomessa

on paljon lämpimämpää kuin Kanarialla! Kiva se on täällä helmikuussa istua terassilla oluella ja pulahtaa avantoon uimaan. Ei ole parempaa!

• lapsellista

että Suomessa on kylmempää mutta että on noin kylmää niin kyllä minua paleltaa jo sisälläkin ja enkä ole edes epäillyt että Suomessa olisi helmikuussa lämpimämpää kuin Kanarilla. Mutta on siellä pirun kylmää ja kuinka sinne kukaan kehtaa matkustaa paleltumaan? Sillä samalla rahalla pääsee lomalle missä ei edes yöllä ole alle 25C.

• Yhdenmukaista känkkäränkkää moneen kertaan. Ja kommentteina toisten aloitteisiin! Ensi viikolla tavataan yllämainitussa koneessa. Kai sinä halusit tosi lämpimään? Ensi talvena sitten taas Kanarialle, joohan?

• mutta kyllä

mutta kyllä maailmassa on tuhat paikkaa missä on nyt paremmat kelit kuin Kanarialla. Itse käynnyt Australiassa 2 kertaa mutta löytyy parempia lomapaikkoja 6-8 tuntia lähempääkin. En uskalla sanoa paikan nimiä kun täällä ei saa sanoa niitä.

• kaikki ihmiset
        mutta kyllä kirjoitti:

mutta kyllä maailmassa on tuhat paikkaa missä on nyt paremmat kelit kuin Kanarialla. Itse käynnyt Australiassa 2 kertaa mutta löytyy parempia lomapaikkoja 6-8 tuntia lähempääkin. En uskalla sanoa paikan nimiä kun täällä ei saa sanoa niitä.

eivät tosiaankaan halua 30 kelejä ja jatkuvaa auringonpaistetta? Ehkäpä jollekin kelpaa oikein hyvin se Kanarian viileys? Mitä vikaa siinä sitten on? Kunhan sinullakin esim. sydänsairautta pukkaa niin katsotaan kiinnostaako kuuma ja kostea. Minua ei kiinnosta vaikka nuori ja terve olenkin.

• ei naurata

siis olet menossa.

• 878774

Varaa minne varaat.
      Minä tulin just kanarialta, 21 oli päivälämpötila joka päivä.Auringossa liiankin kuuma. Kanarialla nyt sattuu olemaan "talvi" tällä hetkellä.
      Se on ihan tarpeeksi minulle, ne jotka haluavat kuumaa, niin kyllä Suomessa saunoja löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe