Olen aikeissa hakea catering-alalle palveluvastaavaksi opiskelemaan ja tahtoisin tietää kokemuksia näistä oppilaitoksista tai tästä linjasta kyseisissä paikoissa: Tampereen ammattiopisto (Pyynikin ammattioppilaitos), Tampereen kotitalousoppilaitos ja Pirkanmaan ammattiopisto (Koivistontien toimipiste). Olisin hyvin kiitollinen vastauksista!
Kommentteja näistä Tampereen oppilaitoksista?
3
356
Vastaukset
- eri oppilaitos
Moi.
Ite opiskelen samaa alaa mutta pohjois-suomessa. Olen valmistumassa alalta nyt toukokuussa ja mielestäni ala on todella kiva. Tulee sopivasti sekä keittiöpuolen juttuja mutta myös sitä asiakaspalvelua. Näin ollen myös työharjottelupaikkojen valitsemisessa on todella paljon varaa! Hieno homma tuokin.
Suosittelen hakemaan alalle! :)- Aloittaja
Moikka! Todella mukava kuulla tällaista positiivista kommenttia!=) Millaisissa paikoissa olet ollut työharjoitteluissa ja millaisiin asioihin opinnot keskittyvät?:) Kovin selvää kuvaa tutkinnosta en ole oikein saanut.. :) Mutta tuo kuulostaa minulle sopivalta, että olisi keittiöpuolen juttuja ja asiakaspalvelua, työssä voisi yhdistyä sopivasti nämä kaksi asiaa. :) Erään lähteen mukaan palveluvastaava huolehtisi suurimmaksi osaksi ruoan kuljetuksista ja työ keskittyisi sii tähän, pitääkö paikkaansa?:) Kiitos paljon sulle!
Alasta en tiedä, mutta itsekkin opiskelen kyseisessä koulussa. Voin sanoa että on kiva. Opettajat ovat mukavia ja yleinen ilmapiiri on rento. Riippuu tietysti mistä päin aikoo kulkea, mutta kulkuyhteydetkin on ovat melko hyvät... Matkaa keskustaankaan ei ole paljon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833