Olen aikeissa hakea catering-alalle palveluvastaavaksi opiskelemaan ja tahtoisin tietää kokemuksia näistä oppilaitoksista tai tästä linjasta kyseisissä paikoissa: Tampereen ammattiopisto (Pyynikin ammattioppilaitos), Tampereen kotitalousoppilaitos ja Pirkanmaan ammattiopisto (Koivistontien toimipiste). Olisin hyvin kiitollinen vastauksista!
Kommentteja näistä Tampereen oppilaitoksista?
3
381
Vastaukset
- eri oppilaitos
Moi.
Ite opiskelen samaa alaa mutta pohjois-suomessa. Olen valmistumassa alalta nyt toukokuussa ja mielestäni ala on todella kiva. Tulee sopivasti sekä keittiöpuolen juttuja mutta myös sitä asiakaspalvelua. Näin ollen myös työharjottelupaikkojen valitsemisessa on todella paljon varaa! Hieno homma tuokin.
Suosittelen hakemaan alalle! :)- Aloittaja
Moikka! Todella mukava kuulla tällaista positiivista kommenttia!=) Millaisissa paikoissa olet ollut työharjoitteluissa ja millaisiin asioihin opinnot keskittyvät?:) Kovin selvää kuvaa tutkinnosta en ole oikein saanut.. :) Mutta tuo kuulostaa minulle sopivalta, että olisi keittiöpuolen juttuja ja asiakaspalvelua, työssä voisi yhdistyä sopivasti nämä kaksi asiaa. :) Erään lähteen mukaan palveluvastaava huolehtisi suurimmaksi osaksi ruoan kuljetuksista ja työ keskittyisi sii tähän, pitääkö paikkaansa?:) Kiitos paljon sulle!
Alasta en tiedä, mutta itsekkin opiskelen kyseisessä koulussa. Voin sanoa että on kiva. Opettajat ovat mukavia ja yleinen ilmapiiri on rento. Riippuu tietysti mistä päin aikoo kulkea, mutta kulkuyhteydetkin on ovat melko hyvät... Matkaa keskustaankaan ei ole paljon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks545534Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si784272Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut353538Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää623333Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?1023332Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.43030- 1102829
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1282249En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri582247Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu361741