Tekisi mieli sanoa joku syvä ruskea paikka, minne saisivat nämä nykynykyjengi työntää nämä jatkuvasti muutostilassa olevan tv-tekniikkansa.
Kanavat meni eivätkä tule, juur kun jotenkuten näkyivät. Ollaanko ainoat, varmaan.
KANAVAT MENI
121
34592
Vastaukset
- mullekin.
Urheilukanava näkyy, nappulat ei toimi, siinä kattelen.
- Old boy of rock´n roll
toimii muuten hyvin, mutta urh.kanava ja teema EIVÄT päivittyneet uusille kanavapaikolle. Uusi laifstail kanava ei tullut ollenkaan. ja kaiken päätteeksi kaukosäätimellä ei vaihdu Yle1, Yle2 ja FST, eli napit 1, 2 ja 5 eivät pelitä kun boxi on "tv"asennossa, tekstitv:ssä napit sitten taas toimii! Järkeenkäyvääkö?!
En ole käyttäny vielä tehdasasetuksia, kun en tiedä häviääkö samassa hötäkässä 60 tuntia muumeja ja muita lasten nauhotuksia. muuten olen hakenut kanavat 4 kertaa, mutta otetaan uudestaan ja uudestaan.... - Merja
Old boy of rock´n roll kirjoitti:
toimii muuten hyvin, mutta urh.kanava ja teema EIVÄT päivittyneet uusille kanavapaikolle. Uusi laifstail kanava ei tullut ollenkaan. ja kaiken päätteeksi kaukosäätimellä ei vaihdu Yle1, Yle2 ja FST, eli napit 1, 2 ja 5 eivät pelitä kun boxi on "tv"asennossa, tekstitv:ssä napit sitten taas toimii! Järkeenkäyvääkö?!
En ole käyttäny vielä tehdasasetuksia, kun en tiedä häviääkö samassa hötäkässä 60 tuntia muumeja ja muita lasten nauhotuksia. muuten olen hakenut kanavat 4 kertaa, mutta otetaan uudestaan ja uudestaan....Vanha kunnon 5100 haki kaikki kanavat ihan itse, kun avasin telkan niin siinä ne heti oli paikoillaan. Just mun boksi, vaivaton kuin mikä.
Olisitte tekin ostaneet testivoittajan ;) - Old boy of rock´n roll
Merja kirjoitti:
Vanha kunnon 5100 haki kaikki kanavat ihan itse, kun avasin telkan niin siinä ne heti oli paikoillaan. Just mun boksi, vaivaton kuin mikä.
Olisitte tekin ostaneet testivoittajan ;)tietysti! :(
- Old boy of rock´n roll
En ole käyttäny vielä tehdasasetuksia, kun en tiedä häviääkö samassa hötäkässä 60 tuntia muumeja ja muita lasten nauhotuksia. muuten olen hakenut kanavat 4 kertaa, mutta otetaan uudestaan ja uudestaan....nyt kanavat sitten löyty pikahaun avulla. Mutta... kanavat ovat kanavapaikoilla 10 000 urh.kanava, 10 001 voice, 10 002 Teema ja 10 003 Liv!? Ja nyt sitten pätkii kuva ja ääni ja näppäimet eivät toimi vieläkään, joten hyvää yötä..
- näkymätön joobas
Vittuun koko uudistus ja kaapelit hävis kaikki
- toppy 400
En ole käyttäny vielä tehdasasetuksia, kun en tiedä häviääkö samassa hötäkässä 60 tuntia muumeja ja muita lasten nauhotuksia. muuten olen hakenut kanavat 4 kertaa, mutta otetaan uudestaan ja uudestaan....Sama ongelma ilmeni kuin sulla,mut korjaantui tehdasasetusten palautuksella.SE EI HÄVITÄ TALLENNETTUJA ohjelmia.
"Mikäli kanavien haussa ilmenee ongelmia, suosittelemme palauttamaan tehdasasetukset ja hakemaan kanavat uudelleen. Nämä toiminnot eivät poista tallenteita kovalevyltä."
http://www.topfield-finland.com/index.php?sivu=uutiset&kieli=fi#15 - tallennukset
En ole käyttäny vielä tehdasasetuksia, kun en tiedä häviääkö samassa hötäkässä 60 tuntia muumeja ja muita lasten nauhotuksia. muuten olen hakenut kanavat 4 kertaa, mutta otetaan uudestaan ja uudestaan....Meillä sama topfield ja palautettiin tehdasasetukset. Hyvin säilyi kaikki tallennetut sekä kansioissa että muuten. Ja sitten kanavien uusi haku ja kaikki pelittää.
- hyvin toimii
En ole käyttäny vielä tehdasasetuksia, kun en tiedä häviääkö samassa hötäkässä 60 tuntia muumeja ja muita lasten nauhotuksia. muuten olen hakenut kanavat 4 kertaa, mutta otetaan uudestaan ja uudestaan....Ei mitäään ongelmaa päivityksessä, kaikki toimii mainiosti.
- Topfieldin omistaja
En ole käyttäny vielä tehdasasetuksia, kun en tiedä häviääkö samassa hötäkässä 60 tuntia muumeja ja muita lasten nauhotuksia. muuten olen hakenut kanavat 4 kertaa, mutta otetaan uudestaan ja uudestaan....Itselläni oli samoja ongelmia,mikään ei toiminut aluksi, sitten pistin tai palautin tehdasaetukset alkuperäisiksi, niin jo rupesi toimimaan ja nauhoitukseni eivät minulta kadonneet.
Moni muukin ystäväni teki samoin ,tehdasasetusten palautus ja jäivät nauhoitukset kaikkineen,joten koita ottaa se riski,muutenhan se temppuilee sinulle jatkuvasti,katsos digi,digi,:) - Old boy of rock´n roll
tallennukset kirjoitti:
Meillä sama topfield ja palautettiin tehdasasetukset. Hyvin säilyi kaikki tallennetut sekä kansioissa että muuten. Ja sitten kanavien uusi haku ja kaikki pelittää.
nyt toimii. Tehdasasetusten kautta. Kaukosäädinkin toimii taas. Ja kanavat ovat oikeilla paikoilla..ajastin asetukset piti tosin laittaa uudestaan.
- puppe71
En ole käyttäny vielä tehdasasetuksia, kun en tiedä häviääkö samassa hötäkässä 60 tuntia muumeja ja muita lasten nauhotuksia. muuten olen hakenut kanavat 4 kertaa, mutta otetaan uudestaan ja uudestaan....yleensä tallennetut ohjelmat ei häviä mutta jos sulla on ajastimella ohjelmaa tallennettavaksi niin ne kyllä häviää, joutuu uudestaan laittaa ajastukseen
- ei tarvi tehdasasetuksia
Topfieldin omistaja kirjoitti:
Itselläni oli samoja ongelmia,mikään ei toiminut aluksi, sitten pistin tai palautin tehdasaetukset alkuperäisiksi, niin jo rupesi toimimaan ja nauhoitukseni eivät minulta kadonneet.
Moni muukin ystäväni teki samoin ,tehdasasetusten palautus ja jäivät nauhoitukset kaikkineen,joten koita ottaa se riski,muutenhan se temppuilee sinulle jatkuvasti,katsos digi,digi,:)Minulle riitti, että boksin vain sammutti kokonaan (töpseli irti) kanavahaun jälkeen, jo toimii.
- rikiroksi
Merja kirjoitti:
Vanha kunnon 5100 haki kaikki kanavat ihan itse, kun avasin telkan niin siinä ne heti oli paikoillaan. Just mun boksi, vaivaton kuin mikä.
Olisitte tekin ostaneet testivoittajan ;)Meikäläisen topparissa on nyt kaks 7 kanavaa kaks 8 kanavaa ja kaks 9 kanavaa O_o
- Irene22
hyvin toimii kirjoitti:
Ei mitäään ongelmaa päivityksessä, kaikki toimii mainiosti.
Topfield kaapeli pelasi kuin unelma. Hauskaa tässä on se että makuuhuoneen pikkutelkkarissa jossa on Kaon digiboxi näkyy kanavat vanhoilla paikoillaan! ; )
- bittitikkari
näkymätön joobas kirjoitti:
Tämäkö nykytekniikka on niin Niinkö? vaikeaa ja vaivaloista, että play- painikekin on liian iso rasite aivoillenne. Voi jestas metsään sentään. On maailman yksinkertaisin asia päivittää se keleen boksi uudelleen ja SE ON SIINÄ eikä omassa persiessä kuin näkyy olevan. Myykää laitteenne. Ei teistä ole niiden hallitsijaksi ja käyttäjäksi. Liian yksinkertaisia leluja mutta käyttäjä on useissa tapauksissa tuhannenmonimutkanihminen. Hua huaa huaaaaa.
- Taata 78 v.
näkymätön joobas kirjoitti:
mahdollsta että noin yksinkertainen asia ei luonnistu nuoremmilta kun minultakin taatalta se kävi muutamassa minuutissa. Ja kuinka paljon onkaan siitä asiasta ohjeita julkaistu monelta taholta. Järjen käyttö ei ole kielletty !
- sinun oma
rikiroksi kirjoitti:
Meikäläisen topparissa on nyt kaks 7 kanavaa kaks 8 kanavaa ja kaks 9 kanavaa O_o
moka. Palauta tehdasasetukset ennen jokaista kanavahakua...
- mallikasmies
Taata 78 v. kirjoitti:
mahdollsta että noin yksinkertainen asia ei luonnistu nuoremmilta kun minultakin taatalta se kävi muutamassa minuutissa. Ja kuinka paljon onkaan siitä asiasta ohjeita julkaistu monelta taholta. Järjen käyttö ei ole kielletty !
Tai sinun olisi pitänyt olla näyttämässä oikeaa mallia noille uuden-uusimman-uusinta-uusiavuttomille jotka eivät tässä elämässä osaa enää sitoa kengännauhojaan. Miksi? He ovat kulkeneet vauvasta saakka tarralenkkareissa. Ja eivät osaa vetää vetoketjua kiinni. Miksi? Heidät on äiti tai isä kapaloinut lapsesta saakka. Ja eivät osaa keittää vettä. Miksi? he luulevat että jääkaapissa on lämpöhylly.
- pleiplöi
sinun oma kirjoitti:
moka. Palauta tehdasasetukset ennen jokaista kanavahakua...
ja paina play. Kling. Kanavat näkyvät.
- sama juttu
rikiroksi kirjoitti:
Meikäläisen topparissa on nyt kaks 7 kanavaa kaks 8 kanavaa ja kaks 9 kanavaa O_o
Meillä on sama juttu kanavat on tuplana.
Eikä siihen auta tehdasasetusten haku. - yleensä
Merja kirjoitti:
Olisitte tekin ostaneet testivoittajan ;)topparit sekoilee
- TARVINNUT
Eipä tarvinnut tehdä mitään - sieltä ne iteksiään tuli, mutta kyllä niihin oli aivan selvät ohjeet paikallisessa lehdessä - ainakin täällä Jyväskylässä.
- isintytto
Urheilukanavaa tarjoo, mutta kun en välitä siitä yhtään!
- isintytto
Topfieldin omistaja kirjoitti:
Itselläni oli samoja ongelmia,mikään ei toiminut aluksi, sitten pistin tai palautin tehdasaetukset alkuperäisiksi, niin jo rupesi toimimaan ja nauhoitukseni eivät minulta kadonneet.
Moni muukin ystäväni teki samoin ,tehdasasetusten palautus ja jäivät nauhoitukset kaikkineen,joten koita ottaa se riski,muutenhan se temppuilee sinulle jatkuvasti,katsos digi,digi,:)Mutta toosa on kuin halvaantunut. Osaisihan noita nappuloita painella mutta jymähtänyt mikä jymähtänyt
- sitten outoja
Mikä siinä nyt sitten on niin vaikeaa, että ei voida noudattaa annettuja ohjeita? HAKEKAA KANAVAT UUDESTAAN! Miten se tehdään? Katso digiboksin ohjeista kohdasta asennus.
Ei voi olla näin vaikeaa...- .............
Sä varmaan kuvittelet, että vika on aina käyttäjässä. Näin ei kuitenkaan ole.
Itse olen hyvinkin sinut digiboksien kanssa, mutta löytyy varmasti monia jotka eivät ole. Välillä ne ohjeetkaan eivät auta, vaan joutuu oikeasti tappelemaan laitteen kanssa. Ei voida olettaa, että jokainen mökin mummo osaa tehdä boksilla oikeat temput, jos ei ohjekirjan ohjeetkaan auta.
Tässä minun omat kokemukset tältä päivältä:
Talossa on kolme erimerkkistä boksia. Yhdellä kaikki meni ok. Kun laittoi vain kanavat uudelleen hakuun, oli kaikki taas kunnossa. Kahdella muulla kanavahaun jälkeen ei näkynyt Teema eikä Urheilukanava ollenkaan. Uusi haku ei auttanut. Sitten resetoitu boksit tehdasasetuksille ja uudet haut. Ei auttanut. Toinen haku, ei auttanut. Uudelleen tehdasasetuksien palautus ja uudet haut. Ei auta. Vielä kerran perään uudet haut ja avot kaikki toimii ok. Signaaleista tms. ei ollut kiinni, ne kun ovat loistavat koko ajan.
Eli kyllä se vaan joskus on aika vaikeaa. Monikohan on jo ekan haun jälkeen luovuttanut. Turha selittää, että vika on aina käyttäjässä. - suppoliiini
............. kirjoitti:
Itse olen hyvinkin sinut digiboksien kanssa, mutta löytyy varmasti monia jotka eivät ole. Välillä ne ohjeetkaan eivät auta, vaan joutuu oikeasti tappelemaan laitteen kanssa. Ei voida olettaa, että jokainen mökin mummo osaa tehdä boksilla oikeat temput, jos ei ohjekirjan ohjeetkaan auta.
Talossa on kolme erimerkkistä boksia. Yhdellä kaikki meni ok. Kun laittoi vain kanavat uudelleen hakuun, oli kaikki taas kunnossa. Kahdella muulla kanavahaun jälkeen ei näkynyt Teema eikä Urheilukanava ollenkaan. Uusi haku ei auttanut. Sitten resetoitu boksit tehdasasetuksille ja uudet haut. Ei auttanut. Toinen haku, ei auttanut. Uudelleen tehdasasetuksien palautus ja uudet haut. Ei auta. Vielä kerran perään uudet haut ja avot kaikki toimii ok. Signaaleista tms. ei ollut kiinni, ne kun ovat loistavat koko ajan.
Eli kyllä se vaan joskus on aika vaikeaa. Monikohan on jo ekan haun jälkeen luovuttanut. Turha selittää, että vika on aina käyttäjässä.outoa
- 007
suppoliiini kirjoitti:
outoa
Mulla loppui maksukanavat laakista tänään.
- hait sitten
............. kirjoitti:
Eli kyllä se vaan joskus on aika vaikeaa. Monikohan on jo ekan haun jälkeen luovuttanut. Turha selittää, että vika on aina käyttäjässä.niin kauan, että kanavat löytyi! :)
Aivan "normaalia", ettei haut aina löydä kaikkea tarpeellista. Täytyy vaan toistaa sitä, kunnes löytyy. Tämä on tätä nykyajan tekniikkaa ja vielä täytyy mainita, että sitä töpseliäkin kannattaa aina välissä irrotella ihan varmuuden vuoksi. - bvbvbvbvbv
007 kirjoitti:
Mulla loppui maksukanavat laakista tänään.
Telkkari pelittää, vaan kallis ja muka hyvä topparin boxi sekosi. Sub katosi jonnekin ja joka toisella kanavahaulla on urheilu ja teema eripaikoissa. Nyt 6 kertaa hakenu kanavat uusiksi, mutta 7 ja 9 vaihtaa paikkaa jokatoisella yrittämällä edestakas ja sub pysyy poissa. On tää vit_tu hienoo!
- ja fiddu
hait sitten kirjoitti:
niin kauan, että kanavat löytyi! :)
Aivan "normaalia", ettei haut aina löydä kaikkea tarpeellista. Täytyy vaan toistaa sitä, kunnes löytyy. Tämä on tätä nykyajan tekniikkaa ja vielä täytyy mainita, että sitä töpseliäkin kannattaa aina välissä irrotella ihan varmuuden vuoksi.Olisko normaalia jos auto kääntyiskin joskus vasemmalle vaikka rattia kääntää oikealle? Ja sitten kun neljä kertaa sammuttaa ja käynnistää uudestaan, niin ehkä sitten pelais taas oikein? Häh? Tai puhelimen näppäimet toimis ihan väärin, kun pitäisi soittaa 040- niin numerot tuliskin 939-, ja taas pitäis buutata. Häh? "Tämä on tätä nykyajan tekniikkaa"... Ja se kelpaa sinulle? Minulle kyllä ei!
Töpseleitä pitää irroitella ja välillä pitää heittää volttia ja välillä pitää rukoilla yläkerrasta apua. Sitä se on nykyajan tekniikka. - .............
hait sitten kirjoitti:
niin kauan, että kanavat löytyi! :)
Aivan "normaalia", ettei haut aina löydä kaikkea tarpeellista. Täytyy vaan toistaa sitä, kunnes löytyy. Tämä on tätä nykyajan tekniikkaa ja vielä täytyy mainita, että sitä töpseliäkin kannattaa aina välissä irrotella ihan varmuuden vuoksi.Itse olen kyseisiä härpäkkeitä korjaillutkin ammattini puolesta, joten tiedän kyllä näiden temput. Mutta en puhunutkaan vain omasta puolestani, vaan niiden tuhansien mummojen ja vaarien (ja vähän nuorempienkin) puolesta, joille tällainen poppakonstien tekeminen ei ole tuttua. Mummot kun ovat aikanaan tottuneet siihen, että töpselin kun tökkää seinään, laitetta voi alkaa käyttämää ilman ylimääräistä tappelua. Näin sen ilman muuta tuleekin olla.
Tuollainen temppuaminen ei todellakaan ole normaalia toimintaa, vaikka vika ei olisikaan pelkästään itse laitteessa. Digibokseissa, kuten monissa muissakin vastaavissa laitteissa on nykyään aivan liian paljon bugeja niiden tullessa myyntiin.
Eri laitteiden ohjelmistopäivityksillä pitäisi saada lisää ominaisuuksia ja parantaa laitteen käytettävyyttä. Nykyään ongelmana vaan tahtoo järjestään olla, että niiden päätarkoitus onkin korjata keskeneräisen laitteen softabugeja, mikä on alun alkaen väärä lähtökohta. Syyllisiä olette te käyttäjät, joiden mielestä tämä on 'tätä nykyajan tekniikkaa', joka vaan tulee hyväksyä. Niin kauan kuin löytyy maksavia asiakkaita jotka eivät reklamoi myyjälle/valmistajalle riittävän agressiivisesti, voidaan myydä ihmisille täyttä paskaa. Ainoa konsti saada keskeneräisten tuotteiden myynti loppumaan, on olla ostamatta niitä; tai ainakin reklamoida pienistäkin ongelmista aktiivisesti.
Kuluttajan kannalta on yhtä ikävää onko vika sitten boksissa vai lähetteessä. Jos kanavat eivät näy, kannattaa reklamoida ja vaatia korvauksia heti kun se on mahdollista. Siten on toivoa saada muutosta aikaan. - tai sitten
automaattinen haku-kuten meillä meni kohdalleen...Mutta en tosiaan ihmettele,vaikka olis monelta lähtenyt taas TV:t mäkeen! Just tuli edellisten kanssa opeteltua,niin jo uutta... Niinkuin kaikki nykyisin-vaikeimman kautta... PÖH!
- yritetään
ja fiddu kirjoitti:
Olisko normaalia jos auto kääntyiskin joskus vasemmalle vaikka rattia kääntää oikealle? Ja sitten kun neljä kertaa sammuttaa ja käynnistää uudestaan, niin ehkä sitten pelais taas oikein? Häh? Tai puhelimen näppäimet toimis ihan väärin, kun pitäisi soittaa 040- niin numerot tuliskin 939-, ja taas pitäis buutata. Häh? "Tämä on tätä nykyajan tekniikkaa"... Ja se kelpaa sinulle? Minulle kyllä ei!
Töpseleitä pitää irroitella ja välillä pitää heittää volttia ja välillä pitää rukoilla yläkerrasta apua. Sitä se on nykyajan tekniikka.antaa kotona opeteltavaa tietotekniikkaa...Kellä hermot kestää,läpäistään tutkinto? Mistähän sen todistuksen siitä sais... Kaikkee tekemistä syötetään,ettei meistä tulis pelkkiä soffaperunoita...
- TUMPULOITTE
Mitäs tumpuloille niitten kaukosäätimienne kanssa. Ei siinä voi erehtyä, kun painaa vaan menu painiketta ja kanavat ja viritys. EI pitäis olla vaikeaa....
- isintytto
............. kirjoitti:
Eli kyllä se vaan joskus on aika vaikeaa. Monikohan on jo ekan haun jälkeen luovuttanut. Turha selittää, että vika on aina käyttäjässä.Voisi tehdä haut vaikka kuinka monta kertaa mutta kun koko vempain on halvaantunut eikä tottele ainoatakaan napin painallusta ei ohjeella eikä ilman
- eikä näy kuin
näkyy ylen kanavat mutta ei mtv3 ja nelonen, saatika jim..PRKL!!!!!
- ja uudestaan
Jos antennisignaali (DVB-T) on heikko tai sään rasittama tai paikka on huono, ne eri taajuuksilla tulevat kanavaniput voivat löytyä hauilla tai sitten eivät. Yle ja MTV ovat eri taajuusnipussa.
Toista vaan sitä hakua uudestaan ja uudestaan.
Äärimmäisessä tapauksessa vikaa löytyy siis antennisignaalista tai liitoksista, jos ei tajuusniput ala löytymään.
Kaapleissa (DVB-C) ei löytymisongelmia pitäisi olla, jos taloyhtiön anteniverkko on kunnossa. - kgou
ja uudestaan kirjoitti:
Jos antennisignaali (DVB-T) on heikko tai sään rasittama tai paikka on huono, ne eri taajuuksilla tulevat kanavaniput voivat löytyä hauilla tai sitten eivät. Yle ja MTV ovat eri taajuusnipussa.
Äärimmäisessä tapauksessa vikaa löytyy siis antennisignaalista tai liitoksista, jos ei tajuusniput ala löytymään.
Kaapleissa (DVB-C) ei löytymisongelmia pitäisi olla, jos taloyhtiön anteniverkko on kunnossa.missä vaiheessa annat luvan lopettaa sen kanavien uudelleen ja uudelleen hakemisen... haettu on ainakin kymenneen kertaa ja yhtään kanavaa ei löydy. tehdasasetukset on palautettu ja yhtään kanavaa ei löydy. digitouhulla viedään vaan ihmisiltä hermot ja rahat.
- tiksutt
kgou kirjoitti:
missä vaiheessa annat luvan lopettaa sen kanavien uudelleen ja uudelleen hakemisen... haettu on ainakin kymenneen kertaa ja yhtään kanavaa ei löydy. tehdasasetukset on palautettu ja yhtään kanavaa ei löydy. digitouhulla viedään vaan ihmisiltä hermot ja rahat.
meillä kävi sillä tavalla että kavat on koko päivän takkuilleet ja sitten kesken salkkareiden kanavat katosi-hain niitä uudelleen ja uudelleen ja uudellee ja yks kas ne löyty. jes! olin onnessani että nään sittenkin kaikki suosikki sarjani, mutta sitten se tapahtui uudestaan???kanavat katosi.mikä tähän on syynä?????
- varmaan ihan hyvä
tiksutt kirjoitti:
meillä kävi sillä tavalla että kavat on koko päivän takkuilleet ja sitten kesken salkkareiden kanavat katosi-hain niitä uudelleen ja uudelleen ja uudellee ja yks kas ne löyty. jes! olin onnessani että nään sittenkin kaikki suosikki sarjani, mutta sitten se tapahtui uudestaan???kanavat katosi.mikä tähän on syynä?????
Sony Bravia, digitv. Kaikki ylen kanavat katosivat. Neljä kertaa tehty uudelleen viritys eikä auta. Yle pyörittelee päätään... Siellä sitä on osaamista...??? Onko tämä itsesensuuria, kun eivät salli katsoa omia kanaviaan?
- vihdoin
ilman takkuilua!
kuka korvaa menetetyt sarjat??!! - :):):):):):):):)
vihdoin kirjoitti:
ilman takkuilua!
kuka korvaa menetetyt sarjat??!!Kokeile kysyä korvausta lähimmästä peilistä..?
- te saatte
Miten te saatte kaikki sotkettua? Vai minkälaisia bokseja teillä on. Mulla ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa
- töllöpöllö
ja uudestaan kirjoitti:
Kaapleissa (DVB-C) ei löytymisongelmia pitäisi olla, jos taloyhtiön anteniverkko on kunnossa.Monta kanavahakua on tehty ja lopputulos aina sama. Urheilukanava näkyy kahdella kanavalla, 7 ja 9, Teeman kanavaksi tulee 800? Näkyy kuitenkin.
- sinä
te saatte kirjoitti:
Miten te saatte kaikki sotkettua? Vai minkälaisia bokseja teillä on. Mulla ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa
Vaikka "box"sereihis! Tuntuis siltä et aika monella on ongelmia boxien kanssa! Niin myös meidän töllöissä!!!
- NIIN-
töllöpöllö kirjoitti:
Monta kanavahakua on tehty ja lopputulos aina sama. Urheilukanava näkyy kahdella kanavalla, 7 ja 9, Teeman kanavaksi tulee 800? Näkyy kuitenkin.
Mitä väliä, kunhan näkyy? Ja kanavat voi järjestää ihan sille paikalle (numerolle), kun itse haluaa!!
- Haittaa
Katon satelliitin kautta ei maanpäälliset lähetykset kiinnosta pätkän vertaa!
- londille
miten onnistuitte tuonkin sössimään ? Vai mitä hel**tin laitteita teillä on ? Ainakin nuo meidän digiboksit (halpikset)toimivat edelleen, kanavanvaihodoksista huolimatta. Kahteen boksiin meni aikaa noin 3 minuuttia ja toinen on kaapeli ja toinen antenni.
- Nimetönön
maksaa tv-lupa kahteen kertaan. Silloin saa paarempaa palvelua Yleltä.
- DIGI ORAAKKELI
todella lukutaidoton, sekä kädetön ääliön lisäksi KÄSITTÄMÄTÖMÄN TYHMÄ/YMMÄRTÄMÄTÖN TOLLO. Jokaisessa suomessa ilmetyneessä lehdessä saati digipalvelujen tarjojalla on ollut erittäin tarkka ilmoitus koska ja mitä pitää tehdä asian korjaamiseksi. HALOOO FUCKIN KUSIPÄÄÄÄÄ.
- ...
... et ole oikeasti noin yksinkertainen, muuten ihan oikeasti alkaa säälittää. Tulitko ajatelleeksi, että mitäs jos ne ohjeet ei toimikkaan. Eikä tuota tarvitse edes suuremmin ajatella jos lukee tähän mennessä tullutta viestiketjua.
- Päinvastoin
Tekniikka se vaan menee eteenpäin(lue:"paranee") kovaa vauhtia
ja ongelmat lisääntyy,eikö sen pitäs mennä toisin
päin?
Sama se kaiken tekniikan kohdalla,ei vaan tv,n kans.
kännykät,tietokoneet sun muu minkä pitäs helpottaa
ihmisen elämää,saa ihmiset menettään hermonsa.
Mitä hulluja,kaikki monimutkistuu koko ajan.
Mulla oli sellanen yksinkertainen Nokian kännykkä,ilman mitään krumeluureja,ei ongelmaa,
toimi hyvin,ajo asiansa,kestävä,tippu lattialle monia kertoja,kolmeen,neljään osaan,ei muutako
kasaan ja toimi.Kun sain lahjaksi uudenmallisen
Nokialaisen,saa koko ajan hermoilla sen kans,jatkuvasti kysyy,että tallennetaanko muutokset.Miks semmonen toiminto pitää olla.Ja jos se tippuu kivilattialle,vissiin on hajalla.
Tottakai noiden kans oppii kun on pakko.Tv,tä en meinaakkaan hommata.
Mutta ei tuollainen mieletön kehitys ainakaan
helpota ihmisen arkea.Päinvastoin.
Ja sitte pitää aina hankkia viimestä huutoa kun kaverillakin on.
EI TARTTE.ETTE OLE SEN HUONOMPIA. - olla ilkeä!
Joka ainoa oma tapauksensa - kannaatoko täällä solvata? Kun vois yrittää auttaa..Joskus sinunkin viisaudessasi tulee ontto kohta ja tarvisit tietoa...
- dassdads
Digiboxin käyttöjärjestelmä kannattaa päivittää.
- ATK Asiantuntija
Jo Euroviisukarsintojen 5.1 sotkun aikaan nähtiin mitä tuhoa ja ongelmia epäyhteensopimattomat ja huonosti koodatut Linux-ohjelmistoa pyörittävät digiboxit voivat saada aikaa; Tuhannet kotitaloudet Suomessa jäivät ilman Euroviisuja kun digiboksit lukittuivat 5.1 tilaäänestä.
Linux-laitteet ja ohjelmistot tulisi Suomessa kieltää lailla! Tämä tällainen pelleily ei saa enää jatkua.- hah
Linux on käyttöjärjestelmä. Windows on maailman suurin haittaohjelma.
- Eilen ketoin ja sit ne meni..
Katoi eilen ysin jälkee kakkoselta pasilaa ja sit yhtäkkiä tulikii et ei singaalii, ja sitte se pimeni! Pakko koko ajan tehä jtn kanavan vaihoksii??? V**** sanon minä!
- simahti koko
boxi... välkkyy mutta ei pysy kanavat päällä... vaan sammuu ja käynnistyy uudelleen ja uudelleen...
Voi fuck - toimii nuo meillä
Minä kävin laittamiassa useampaan lähiön boksiin kanavat näkymään ja eipä tuossa tullu juurikaan valittamista. Kanavat näkkyy niin kuin ennenkin.
- Menkää ulos
Voi nyt hirveetä,ei näy kanavia.
Menkää ulos,siellä näkyy monta kanavaa,
eikä mene pimiäks.
Ihan livekuva,ilmaseks. - Suppilovahvero
Meilläkin näkyy hyvin kun hain kanavat uudestaan digiboksista. Oli se ylläri kun katosi äänet Euroviisujen alusta. HUH. Kauan odotettu finaali ja mykkänä koko toosa muutaman minuutin. Noista vois informeerata ihmisiä ohjeman alussa jos kokeilaan tommosia tilaääniä ja ohjeet mitä tehdä jos ei pelaa.
Linuksit ja muut systeemit on täyttä hepreaa vielä monille.
- Ei omista ees töllötin lupa...
Kolmeen kertaan, kun palautin tehdasasetukset, niin jo löytyi oikeat paikatkin. Niin toi poksi on perusHUMAX.
- aiheuttanu
toimenpiteitä.näkyy kuten ennenkin.di visioni toimii ainakin minulla.samnsung makkarissa ja sekin pelittää samoin kuten ennenkin
- eetu...
mikä siinä nyt niin vaikeaa oli minä ohjelmoin 3 digiboxia eikä ollut mitään hermoilemista. kaikki kolme olivat vielä erimerkkisiä. voi pyhä yksinkertaisuus.
Täällä lapissa ei näy kanavat ja textitys ei sen jälkeen ole toiminut kun digiin on siirrytty.Loppu tv-luvan maksu.Netti TV:ssä näkyy !
- df+0
meil toimii
- sitten toimii
minäkin tein niin ja nyt toimii taas kaikki kanavat.
Itselläni näkyvät hyvin vaikka siinä meni muutama tunti ennenkuin kaapelissa järjestivät oikeille paikoille ja digiboxin:n uudelleen asennuksen (tehdasasetuksiin) kautta.
- TEKNIIKAN IHMELAPSI
Päivitykseen meni aikaa 30sec ja kaikki näkyy?
- luvanmaksaja
voi helvetti tätä dikiaikaa kuussakin on käyty montakertaa mut noi idiootit ei saa dikiaikaa edes toimimaan kunnolla ja sit vielä pitäis maksaa että saa katsoa tota 600e maksavaa telkkaria
- Digi-Pelle
kaikki kestää.Hyvin voin noista menetetyistä ohjelmista (Salkkarit/€uroviisut) päätellä minkälaisissa muumitaloissa näitä laitteita käytetään.Vähän järkeäkin voi käyttää esim.päivittää boxin verkossa,poistaa maksu tv kortin koneesta ,käyttää resetointi nastaa,irrottaa n.15 sekunniksi virroista ja ajaa kanavahaku uudestaan tehdasasetuksilla jos ei toimi vieläkään niin kansalaisopistoon MARS!
- ja sisäänrakennettu
digiboksi. Kanavien uudelleen viritys kävi hetkessä, jotta silleen :)
- minullakin
muttei toiminut ennenkuin ostin uuden antennin.
Kymmeniä vuosia vanhat kattoantennit eivät löydä nykypäivän heinouksia.
Kannatti ostaa pöytäantenni, eikä maksanut paljon!
- hyvin....
Eilen virittelin kanavat uusiksi ja ilman mitään sen kummempia taikatemppuja näkyvissä oli parisataa kanavaa! Lisää vaan näitä "uudistuksia".
- silloin yleensä
Hei !
Kun käytät digiboxin töpselin irti seinästä, niin useimmat digiboxit tekee kanavahaun itsestään. Minulla Soneran tallentava boxi ja kysyi automaattiseti haluatko asentaa uudet kanavat, halusin tietty ja huvin pelittää.- pilihipsi
päivitti kanavat hyvin, mutta humaksi ei ole vaihtanut teemaa ja urheilukanvaa eli näkyvät entisillä paikoilla, tosin ilman ääntä. Neljästi olen jo kokeillut kanavien hakua. Jos seuraavaksi ottaisi töpselin seinästä. Jos ei auta niin sitten vielä tehdasasetusten kanssa. Philipsissä ei tarvinnut tehdasasetusten kanssa kyllä säheltää..
- 013
ainakin minulla humaxin cx-fox c2 boxilla päivitys onnistu silmänräpäyksessä ja pari uutta kanavaa tuli. ei mitään ongelmia...
- niin se meni
siis Hyväksi Tavaksi Humaxi ja kanavat on uudet,meidän tekemättä yhtään uusia asennuksia,koska kaapelikanavilla kaikki pelaa,sekä Humaxi on OK!
- mitäs ostit
Mulla ei oo ollu mitään ongelmia. Olenkin laatutietoinen ihminen. Tyhmiltä rahat pois.
- jalli57
Minulla meni jo viime maaliskuun alusta enkä ole todella kaivannut kanavia. Mukavaa olla ilman televisiota. ei tarvitse hermoilla ylen " uudistuksista " jotka muka parantaa toimintaa ja ovat asiakasystävällisiä toimintoja. Pyh koko yle
ja muut kanavat - maae
Meilläkin yhtäkkiä vaan katos kanavat ja kun yritti hakea kanavat uusiksi, ei millään onnistunut. Valitti muka jotain antenninvajautta, mutta kyllä meillä nyt antenni on.
Sitten seuraavana päivänä pitkän rämpläyksen ja virtojen sammuttelun[pistorasiasta johdot poies ja takaisin] niin johan auttoi. - masa45
Kait se on boxista kiinni, mulla ei lainkaan ongelmia. Kone ilmoitti aukaistessa palveluihin tehdyistä muutoksista, kuittasin vaan OK haluatko päivittää kyselyyn... jep. Kaikki näkyy ja ainakin joku Lifestyle kanava, jonka lähetykset alkavat 14.02, on ilmestynyt lisää
- näy tääläkään
Ja sitten vielä valitetaan että ladataan tavaraa netistä, saatanan idiootit
- olen päivittänyt
kanavat näkyvät hyvin täällä oulun seudulla.nuoremmat osaa päivittää digin,mutta vanhemmat ihmiset eivät osaa.päivittäkää hyvät ihmiset!
- PASKALTA!!!!!
jos haluu kattoo telkkarii niin pitää ostaa erikseen itse TV, digi boxi ja maksaa tv lupa maksuja ,joita muut ei maksa.
Joskus digiboxi ei toimi, joskus TV:stä on menny joku johto. digiboxit menee rikki joka 3 vuoden välein ja teeveet joka 5 vuoden välein.
kun digi boxin kaukosäädintä ei löydy niin ei ole mitään tehtävissä.
pitää laittaa erikseen teevee ja digiboxi päälle!
MENEE VITTU HERMOT! miksei digiboxit voinu olla vaan vapaaehtosii? miks ne tehtiin pakollisiks, "demokraattisessa" maassa?!!!! VITTU!- kämmäystä
minulla ei ole vielä ollut ensimmäistäkään ongelmaa digiboksin kanssa. Lienenkö ainutlaatuinen yksilö? Vai olenko vain osannut odottaa sopivasti ja ostaa toimivaa tekniikkaa - sitäpä sopii jokaisen päissään miettiä.
- Ella Mela
Seuraavaksi ostan kunnon Windows Media Center -koneen tuohon taulutelevision jatkoksi.
- kumma juttu
... mie en oo tehnyt digiboksille yhtään mitään ja kaikki kanavat mitkä aiemminkin näky näkyy....
- Per Saukko
Ohjeet ja laitteen toimintojen ´nimet´ kuvaruudussa eivät ihan ole tästä maailmasta. Kun painan MENU, tulee luettelo toiminnoista, jotka eivät sano minulle mitään. Asennus, asetukset, järjestelmätoiminnot j.n.e. Jos olisin ymmärtänyt, että kyseessä ovat järjestelmätoimoinnot, niin sitten. Olisihan minun se pitänyt käsittää.
Sitten on vaikeaa, kun yrittää soittaa puhelimitse apua, joutuu käymään dialogia robotin kanssa: ´paina 1, jos asia koskee tuotteita, paina 2, jos ....ties mitä´. Ja sitten odotusta 13 senttiä/minuutti.
Sain kuitenkin puhelimitse apua. Kun loppu on hyvin, niin kaikki on hyvin. - kaitzu.y
Nykyään kaikki vaan sanellaan ja ihmiset tottelevat.
Vanhasesta on tullut AATU.
Kiva jos j0oku tekius jotain, vaikkapa Al Gaida - täältä
http://www.keskipohjanmaa.net/gen/541645.asp
Tässä on ainakin vähän yleistä ohjetta.- Ollin oppivuodet
Siis täällä tietoa: YLE halusi kanavat lähemmäksi toisiaan! Nelonen halusi uudelleenjärjestelyä! On se vaan kumma, kun jotkut aina haluavat jotain. Unohtui vaan kertoa, MITÄ HYÖTYÄ SIITÄ ON, tavalliselle katsojalle = kaiken maksajalle? Taas jossain joitain uusia pomoja, jotka ansaitsevat kannuksia ja optioita keksimällä joutavia uudistuksia?
- Ei huolia
Itselläni on kaksi televisiota, ja kaksi digipoksia. Ei mitään huolia, kaikissa on ohjekirja tallessa.
- kirottua
Ei näy vaikka oon palauttanut tehdasasetukset ja yrittänyt hakea kanavat moneen kertaan..V*ttu!
- Keijotarut
Ei signaalia.Semmonen teksti. Ei hemmetti.Aamulla pläjähti pimeeks ruutu.Kanvahaut kokeiltu ja kaikki.
- kirottua
Keijotarut kirjoitti:
Ei signaalia.Semmonen teksti. Ei hemmetti.Aamulla pläjähti pimeeks ruutu.Kanvahaut kokeiltu ja kaikki.
Sama juttu, lukee että ei signaalia ja tarkista johto. Mitähän tässä pitäis tehdä??
- Sekosin
En uskalla enää koskea. Kaikki sekosi, mikään ei näkynyt, sokeasti räplään jotain jo näkyy tuskin koskaan teemaa ja urh,kanavaa, oih.
- Oltsu.L
suomalaista osaamista... ja tekniikkaa :)
Oisivat ensin laittaneet lähetykset kuntoon, kuva pätkii ja texi tulee myöhään.. ei singaalia :)))) - Ollin oppivuodet
Niin, kysymykseni kuuluu: Mitä hyötyä tästä kanavien veivaamisesta oikein on? Ja kenelle?
- Ei saatana...
Ja muut peruskanavat siellä perässä! Nyt meni hermot!
Vitunvitun vittu kun vituttaa perkeleen boksi saatanan vittu jumalauta helvetti paska perkele mlmulkkuperse vittuvisva kyrpäeevertti kalispera vitun kutale saatana!! Jumalauta vesilintua tuommosella heitän PERKELE!!!!!!!!
Millä saa kanavat takaisin alkuun ykkönen ykkösen paikalle ja niin edespäin?- JA NOLLATKAA
Nollatkaa muutaman kerran, niin joskus ne tulevat oikeaan järjestykseen.
En tiedä miksi, mutta itse olen saanut ne paikalleen joskus neljännellä kerralla.
Jos ei onnistu, niin sitten pitää rakentaa suosikkiluettelo ja valita se ykkönen ensimmäisenä, kakkonen toisena jne.
Sitten on valittava kanavaluetteloksi Digitan sijaan "suosikit" tai mitä ko boksi tarjoaa vaihtoehdoksi.
- Ollin oppivuodet
Siis, EPG, ohjelmalistaus, katselu, ja kaikki mahdollinen: Ei mitään muutosta aiempaan. En ole suorittanut uutta kanavahakua, enkä muutakaan. Kaikki on kuin ennen. Kysynpä taas: Mikä on homman nimi?
- Ei enää Teemaa ,urheilukanavaa
Hyvä ilman näitä, vielä parempi jos poistettaisiin nelonen ja sub. Säästyisi kaukosäätimen nappulat ettei aina mainosten tullessa tarvitsisi vaihtaa kanavaa.
- Ollin oppivuodet
Tässä hässäkässä, jossain vaiheessa, on JIM muuttunut Nelonen plussaksi. Siitä en muista nähneeni mitään juttua. Onko kyseessä, ostoa, myyntiä, kehitystä vai kiusaamista?
- tarkoitus mainokst näkyy
minulla näkyy ainoastaan mainokset,voluumia ei voi pienentää.
- änkyräkänni
2päivää selvinpäin värkkäilin,otin kännin istuin vahingossa k,säätimen päälle heti itsestään toimimaan
- Ei todellakaan näin
Kyllä se niin on että Windows se olla pitää jopa digiboksissakin että rupeaa näkymään! Itsellä ollut nyt viimeisen puoli vuotta Media Center PC boxin korvikkeena ja hyvin on toiminut.
- tilanne ei kaikkialla sama
Jotku ovat mielestään pikku-einsteineja ja osaavat päivittää kanavat ja jotkut eivät? Niinkö. No me saimme yleltä tälläisen tiedotteen:
"Etelä- ja Keski-Suomen alueilla on eilen ja tänään näkyvyyttä ja kanavien viritystä haitannut sääilmiö nimeltä radioaaltojen ylipitkä eteneminen. Lisätietoja: http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;699;11452"
Meillä onnistui aamulla samalla toimenpiteelä, jolla illalla ei useiden toistojenkaan jälkeen onnistunut. Oliko sormi tai kapula jotenkin viisastuntut yön aikana?
Vanhat kavavat ovat paikallaan, mihin se uusi meni muka.
- hetsilleen...
laitoin kanavat kohdalleen: ensin meny,sitten Kanavanhaku,paina ok,seuraavaksi aloita haku,kun on hakenut paina ok.Valmis.malli Finnsat,toimii hyvin vaikka halvimpia boxeja.
- EkuK
ennen kun hain kanavat boxiin uudelleen muuten kaikki pelas normaalisti (Teema näkyin samoin Urheilukanavakin). Uusi LifeStyle kanava ei kanssa näkynyt ennen kanavahakua (mutta sehän ei vielä edes ole alkanut [näkyy vain kanavan "Logo" ja tieto alkamisajasta]). Ainoa suurempi homma on taas järjestää kanavat loogiseen järjestykseen kun ovat "ympäriinsä" osa maksukanavienkin joukossa. Tosessa boxissa taas "Lifestylekin" tuli itsestää, mutta siinä sama homma Teeman textejen kanssa, joten siinkin piti uusi haku kuitenkin tehdä kanavien järjestelyineen. Toivottavasti LifeStyle on sitten edes jonkun väärtti.
onko kelle tullut uusi kanava? sen jälkeen kun viritin digiboxin uudestaan niin mulle tuli KINO TV.. eikö se ollut maksullinen?
- KATI N
Asensin kaksi tv:tä, taulu tv:n ja 10 vuotta vanhan boksilla olevan tv:n, hyvin löytyivät ja hienosti näkyy.ei ollut edes vaikeaa kun vain noudatti ohjeita. Yritähän uudelleen-automaatti haku toimii hienosti!
- Apu tuli
Meille tuli kylään napurin Kaarina- rouva, otti kaukosäätimen ja valitsi kanavat alle 5:n minuutin ja hyvin pelaa.
- EEDVAR
Nimetön kirjoitti:
Naapurin Kaarina-rouva on paljon parempi kuin sinun kuvasi. Hän on elävä NAINEN!
- hermo masa
jep et oo ainoa ,meinaa hermot mennä tämän nyky digi tekniikan kanssa täyttä paskaa ei 50v ukko jaksa enää pelailla romujen kanssa jatkuvasti .taidan siirtyä katsomaan 1,2,3,ja neloskanavaa jättää maksukortit helvettiin ja hermo lepää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722