Hei! Osaisiko joku sanoa, millä linux kutsuu "joystickiä".. En osannut konffata fretsOnFireen kitaraa "suoraan", vaan muutin ohjaimen tiedot ajurilla ensin näppäimenpainallukseksi (toimii se näinkin mutta mieluiten tekisi sen oikein). Sain siis itse toimimaan xboxdrv:n avulla komennolla:
sudo ./xboxdrv --ui-buttonmap green=KEY_F1,red=KEY_F2,yellow=KEY_F3,y=KEY_F4,blue=KEY_F5,orange=KEY_F6 --ui-buttonmap lb=BTN_RIGHT,rb=KEY_SPACE --ui-buttonmap lt=KEY_Z,rt=BTN_LEFT --ui-buttonmap dl=KEY_4,dr=KEY_2,du=KEY_1,dd=KEY_3 --ui-buttonmap back=KEY_TAB,start=KEY_ESC -s --deadzone 6000 --dpad-as-button --trigger-as-button
joka muuttaa kitaran tiedot näppäinpainallukseksi.. windowsin puolella asetuksissa lukee muistaakseni jotain tyyliin joy(X,Y), optimistisena meinasin lisäillä näin fretsin .ini tiedostoon muttei näin taida toimia?
toki, pelailee sitä noinkin.. vielä kun jaksaisi nuo rummut säätää toimimaan :)
xbox-ohjain ubuntuun
1
278
Vastaukset
9.04:ssä tuntui tuo ohjainkin pelittävän joikkarina ihan vaan xboxdrv:n asentamalla..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291669Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321411
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321224Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet541144- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904