Onko tässä vapaata

tomppa2006

kuinka pulmallista onkaan
löytää ne oikeat sanat
mitä oikein ujostelen
enhän varo arkuuden tähden

onko tässä vapaata
vastaan niin myöntävästi
että pelkään paljastavani
koko minun elämäni

olen odottanut sinua
minulla on sydämessä
paikka vapaana
sinulle

16

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..et voi uskoa, että ajattelin äsken ihan samalla lailla noista oikeista sanoista *nauraa*

      Noita runoja lennähtelee sormista vikkelämmin melkein, kuin ajatus ehtii kulkea, sitten yhtä pientä asiallista sähköpostia muotoilee livessä tuntikaupalla *huokaus* Täytyy vaan toivoa, että vastaanottaja on suopea lopputulokselle.

      Runosi on oivallinen kuvaus varovaisesta etenemisestä sydämenasioiden suhteen. Pidin siitä kovasti, kiitos lukuhetkestä.

      Vaan minun terävää silmääni et petä. Runoistasi on selvästi paistanut läpi se, että sydämesi on aikaslailla täysi ja varattu.

      ..poistuu äkkiä...kahvikupposen ääreen....

      • tomppa2006

        ...uskon tämän palstan ihmisten ajatusten olevan aika usein...

        Näissä sanoissa.

        Kiitos palautteesta.


    • Minanoita

      Sen oikean läheisyydessä
      on vaikea löytää sanoja tai
      saada niitä ulos itsestään =)))))

      Tästäpä taas tykkäsin Tomppa!

      • tomppa2006

        ...ne sanat mitä pitäisi sanoa on aivan kielenpäässä ja hyvin tietää miten pitäisi toimia...

        Mutta iskee kauhea ramppikuume.

        Kiitos palautteesta.


    • ...Tommy lisätään *King*...
      Voiko ujo enää kauniimmin kertoa.
      Oikean kun löytää , kolahtaa täysillä.
      Hoviniiaus=)

      • tomppa2006

        ...niiaat niin nätisti, ihan tässä häkeltyy...

        On vavisuttava hetki löytää se oikea, voisi sanoa niitä elämän upeita tunnelmia.

        Kiitos.


    • lindalinda1

      vaan minä kun en usko ujouteesi Tomppa,
      mutta toki myönnän, ettei oikeiden sanojen löytä-
      minen ole miehelle jos ei aina naisellekaan help-
      poa.

      Ja kyllä maar oikealle voi paljastaa ihan sen
      salaisimmankin sielun huoneen.

      Nuin ajattelen minä.

      Ja runostasi pidin.

      • tomppa2006

        ...tosiasiaa, mitä enemmän toisesta pitää...

        Sitä vaikeampi asiaa on hänelle kertoa. Mukava on lueskella palauttettasi.

        Kiitos.


    • kaaru

      iloinen velikulta
      sai taas sanani laulamaan
      rockia tai aariaa
      ihan sama
      hyvin Tomppa svengaili:)))

      • tomppa2006

        ...tähän on hyvä istahtaa hetkeksi...

        Palautteesi ääressä on hauska olla, tässä viihtyy mukavasti. Kiitos.


    • Keltainen-toukokuu

      .. eivät aina riitä tulkintaan, onneksi elävässä elämässä on mahdollista tulkita toista ihmistä myös eleiden välityksellä. Kirjoittaessaan joutuu käyttämään paljon enemmän sanoja saadakseen aikaan saman vaikutelman. Oikein informatiivinen tämä runosi, on mukava lukea tällaista herkkää kerrontaa.:)

      • tomppa2006

        ...taas kerran runoa kirjoittaessa saman asian...

        Olin pohjistanut huolella kaikki tapahtumat, kunnes huomasin että menee liian yksityiskohtaisen vaikeaksi. Ei muuta kuin lähes kaikki pois ja jäljelle jää perusrunko. Näin on useimmiten mielestäni paras.

        Kiitos palautteesta.


    • mertenprinsessa

      muisteletkohan
      kosioretkeäsi?

      Mukavaa kerrontaa, Kiitos *T sinulle. : )

      • tomppa2006

        Kyllä, tässä oli kyse kosioretken muistelusta. Nainen teki aloitteen, mutta olin kyllä satatäysillä mukana, heh. Kiitos palautteesta.


    • *MURUKULTA*

      .."olen odottanut sinua
      minulla on sydämessä
      paikka vapaana
      sinulle"

      Voiko tuota enää tyhjentävämmästi sanoo! :)

      Pidin sanomasta ja tekstin pienestä 'arkuudesta' sanoa toiselle jotain noin tärkeää.

      Kiitos tästä ja Murukullan vilkutus lumisateen keskeltä sinne pvääsi tomppa! :)

      • tomppa2006

        ...jotkut ihmiset tuntuvat heti tutuilta, on siinä tilanteessa tavattomasti jännitteitä mukana...

        Kiitos sanoistasi Murukulta. Asumme selvästi eri puolilla Suomea. Ei ole täällä eteläisimmässä osassa Suomea satanut lunta koko viikkona.

        *hymyilee*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe