Hei.
Sattui niin että vuokranantajani vaihtui ja talo jossa olemme olleet vuokralla menee myyntiin. Tarkoitus olisi vuokrata hyväkuntoinen, edullinen puutalo (vanha mielellään kunhan pinnat ja putket kunnossa). Vuokra max 650e/kk ja suht hyvien kulkuyhteyksien läheltä.huoneita ainakin 3 keittiö. Otathan yht.
omakotitalo oulu+20km
kirs
2
259
Vastaukset 2
Tarjoan Vaalan ydinkeskustasta Eteläpolku 6.Yksitasoisin tiilitalon omallo isolla puustoisella tontilla jossa on osittain myöskin suoja-aita,juurikasvimaa marjapensaineen.Joka käsittää 4h k tt at 3uv.Rautatieasema satametriä koulut ja palvelut vieressä.Koneellinen kylmiö.Takka olohuoneessa.Hyvät sisustus materiaalit.vuokraan pidemmäksi aikaa mahd.kalustettuna.Tiski ja pesukone.Kunnallinen viemäri ja vesijohto. Vuokra 650 €/kk polttoöljy sähkö vesi.
puh.tiedust. 050-3744655- kirs
Siis sähköposti [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331452- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290809Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69674
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39625- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554