Äänitiedostot tulevat siis "liian lujaa" ja menevät ruvelle. Nvidia saattaa olla syynä, jos ei Ubuntu siitä tykkää, mutta kertokaa viisaammat, mistä voisi johtua.
Äänet yliohjautuvat.
2
259
Vastaukset
Ubuntun "ominaisuus", ei kuulemma bugi vaikka tein tästä bugiraportin. Tuntuu siltä, että perussovelluksissa yli 50% äänenvoimakkuus tarkoituksella yliohjataan ja että samaan nappiin olisi leivottu sitten gain ja volume.
Saatanan pälli ratkaisu. Ilmeisesti kaksi nappia on liian vaikeata ja tuolla sitten saa jostain läppärin ämyreistä helposti enemmän ääntä. Ongelmaan auttaa kun käännät Totemista ja Rytmilaatikosta volumen 50% ja säädät voimakkuutta vain mikseristä ja pää-äänen voimakkuudesta.Enpä tullut ajatelleeksi, että tuo mikserissä oleva PCM onkin tässä tapauksessa jonkinlainen helkkarin etuaste. Sitä vähän hiljentämällä gain selvästi väheni ja pystyi sitten masterista luukuttamaan kuitenkin ihan kohtuullisesti. KIITOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070