Uusi olen täällä katsastan mitä uutta täältä vois mulle löytyä.
Ystäviä kenties?
Ihanaa Helmikuuta
40
837
Vastaukset
- jackie
kiitos, perjantaipäivää tässä vietellään
- miljoonapulu
Toivottavasti löydät ystäviä.
Kerro sä jotakin itsestäsi.
Niitä "vakio"juttuja eli mistä musasta tykkäät ja millasia leffoja katselet ym.
Rupatellaan niin eikös sitä tutustuta. Vai mitä tuumit?- kuutar..
rokkia kuuntelen, työn ja vapaa ajan kanssa taistelen. Valitettevan usein se työ vie voiton.
Luonto ihminen olen ja rakastan kaikee sellasta., - miljoonapulu
kuutar.. kirjoitti:
rokkia kuuntelen, työn ja vapaa ajan kanssa taistelen. Valitettevan usein se työ vie voiton.
Luonto ihminen olen ja rakastan kaikee sellasta.,Kuuntelet rokkia. Hyvä. Kerro bändejä joita diggaat.
Kerroit olevasi luonto ihminen. Kuljetko paljon luonnossa? Valokuvaatko myös?
Anna vähän vinkkiä mitä työtä teet. - kuutar..
miljoonapulu kirjoitti:
Kuuntelet rokkia. Hyvä. Kerro bändejä joita diggaat.
Kerroit olevasi luonto ihminen. Kuljetko paljon luonnossa? Valokuvaatko myös?
Anna vähän vinkkiä mitä työtä teet.Ain kulkee toi kamera mukana.
Uskomatonta kuinka ihana ja hiljainen voikaan olla suomen luonto. Musiikin suhteen kyllä kaikkiruokainen kunhan ei ole liian "hempeetä"
Ihan tehtaassa työskentelen ja ylpeä siitä. - Ouman48v
kuutar.. kirjoitti:
Luonto ihminen olen ja rakastan kaikee sellasta.,Oletkohan samasta kaupunnista kuin mä,eli Oulusta.
- miljoonapulu
kuutar.. kirjoitti:
Ain kulkee toi kamera mukana.
Uskomatonta kuinka ihana ja hiljainen voikaan olla suomen luonto. Musiikin suhteen kyllä kaikkiruokainen kunhan ei ole liian "hempeetä"
Ihan tehtaassa työskentelen ja ylpeä siitä.Hienoa kun olet ylpeä siitä mitä työstä teet.
Kaikkiruokainen musan suhteen. Mä en oo kaikkiruokainen musan suhteen. Sulla monipuolisempi musa maku kuin mulla sitten.
Hienoa kun kuvaat.
Niin kuvaan mäkin. Talvella valokuvauksessa se huono puoli, että käsi meinaa jäätyä jos hetkenkin on pakkasessa ilman hanskaa.
Viime kesänä kuvasin paljon digikameralla, syksyllä jonkin verran.
Tulevana kesänä aion jälleen kuvata paljon. - Ouman48v
kuutar.. kirjoitti:
Ain kulkee toi kamera mukana.
Ihan tehtaassa työskentelen ja ylpeä siitä.Jos tuirast sellainen siro nainen,olen nähnyt sinut.Sulla hyvä musamaku.Mutta ei millään pahalla,kiva jos törmää saman kylän naisiin.
- potkukelkkakorjaaja......
palstan ihmeelliseen maailmaan.
ensinnäkin, opettele rivienvälistä luku. :=D
jos joku tarkoittaa jotain, se ei välttämättä tarkoita että olet ymmärtänyt asian.
toiseksi, varaudu siihen että sinua luullaan nikinvaihtajaksi.
jne. :=D- kuutar..
vaikka näistä jutuista en paljoakaan ymmärrä..
Ei haittaa..
Kunhan nyt katselen..
En vaida nicciä jos sellasen joskus hankin
- jackie
...kuuluu?
- Jermuxi tms.
Puolustusministerinä jaan toimintaohjeita palstalle.
1. Kirjoita mitä lystää. Jos ne kelpaa, niin porukka kommentoi, jos ei, niin ne kommentoi silti.
2. Pidä hauskaa. Palstoilla liikkuu kaikenlaista soopanheittäjää. Ohita tai hyökkää, ihan miten oma fiilis antaa myöten. Itse hyökkään aina...Kerrankin muistan, kun...No, antaa sen nyt olla.
3.Älä kerro itsestäsi liikaa netissä avoimilla foorumeilla. Chatissäkin ihmiset möläyttelee vaikka mitä ja sitten niitä luetaan täällä copy-pastattuna ja naureskellaan.
Asento...Lepo!- kuutar..
Parhaat ohjeet tähänastisista.
Ehkä kuitenkin on viisaampaa seurata hetki sivummalta? - miljoonapulu
Miksi listasit vain 3 kohtaa :) ?
Ai, sä hyökkäät aina? Toivottavasti et hyökkää mun kimppuuni... ääääk.... :)
Niin mitä muistat kun kerrankin...
Mie tahon, että sie kerrot. Exää tiä; jos alottaa kertomaan pitää kertoa loppuun asti, ei tollanen oo reiluuu ett alottaa ja sit ei kerro.
Toi pidä hauskaa ohjeistus oli nasta. Samoin toi kirjoita mitä lystää.
Muistaxää Jermuxi että Puolustusministerinä sää puolustat kans. Eixe kuuluki sun virkas toimenkuvaan.
Ja jos näi on nii lupaaxä pualustaa sit muaki, avutonta pulua :) ? Ja kaikkia muitaki sitte.
Mää kato itken koko illa jos miul olla ilkeit.
Eikä se oo kivaa ku ilta pilalla.
Mutt kivaa ku oot Puolustuusminiisterin. Niiiiiih! :) - miljoonapulu
kuutar.. kirjoitti:
Ehkä kuitenkin on viisaampaa seurata hetki sivummalta?Tuu mukaan vaan leikkimään meiän muitten kaa :) .
- jackie
jermu, voi sitten tehdä, jos joku alkaa heittämään lokaa päälle? Minä ainakin haluan jutella ja jakaa kokemuksia, eikös tämän ikäisinä olla jo aikuisia (itse 42v)?
- Jermuxi tms.
jackie kirjoitti:
jermu, voi sitten tehdä, jos joku alkaa heittämään lokaa päälle? Minä ainakin haluan jutella ja jakaa kokemuksia, eikös tämän ikäisinä olla jo aikuisia (itse 42v)?
Kuten jo kirjoitin...Ohita tai hyökkää.
Kaikenkaikkiaan kyse on hauskanpidosta, eli tässä tapauksessa hauskaa pidetään lokaa heittävän kustannuksella. Koskaa ei saa hermostua, kuuletkos.
Jos koet olevasi epävarma, niin ohita ja jotkuthan sitten ilmoittelevat niistä viesteistä eteenpäin jne.
Meitsi ei koskaan ilmoita minnekkään, vaan reilusti kohti vaan. Sitten pidän aikani hauskaa niiden rääpäleiden kanssa ja sanailen ne suohon.
Eli juttelet mitä juttelet, kaikki tänne mahtuu. - Jermuxi tms.
miljoonapulu kirjoitti:
Miksi listasit vain 3 kohtaa :) ?
Ai, sä hyökkäät aina? Toivottavasti et hyökkää mun kimppuuni... ääääk.... :)
Niin mitä muistat kun kerrankin...
Mie tahon, että sie kerrot. Exää tiä; jos alottaa kertomaan pitää kertoa loppuun asti, ei tollanen oo reiluuu ett alottaa ja sit ei kerro.
Toi pidä hauskaa ohjeistus oli nasta. Samoin toi kirjoita mitä lystää.
Muistaxää Jermuxi että Puolustusministerinä sää puolustat kans. Eixe kuuluki sun virkas toimenkuvaan.
Ja jos näi on nii lupaaxä pualustaa sit muaki, avutonta pulua :) ? Ja kaikkia muitaki sitte.
Mää kato itken koko illa jos miul olla ilkeit.
Eikä se oo kivaa ku ilta pilalla.
Mutt kivaa ku oot Puolustuusminiisterin. Niiiiiih! :)Ei tollaista pehmoilua kuules. Ryhdistäydy! Kyllä sinä pystyt itse huolehtimaan sanailuistasi. No, voinhan mä vähän jelppiä pahoissa paikoissa.
- Jermuxi tms.
kuutar.. kirjoitti:
Ehkä kuitenkin on viisaampaa seurata hetki sivummalta?vieressä, kohtisuoraan, vinoon..Sama se, kunhan otat rennosti ja naureskelet riittävästi. Silleen ne hommat menee.
- miljoonapulu
Jermuxi tms. kirjoitti:
Ei tollaista pehmoilua kuules. Ryhdistäydy! Kyllä sinä pystyt itse huolehtimaan sanailuistasi. No, voinhan mä vähän jelppiä pahoissa paikoissa.
Snif vai ei pehmoilua. Mä oon herkkä ja tunteellinen. No totkkai ite pystyn huolehtimaan sanailuistani. Jeppulisdoidoo. Huh, jelpit sittekin pahoissa paikoissa. Shähän oot puolustusministeri. Kippis. Eka lonkero kohta kumottu. Hik.
- miljoonapulu
Jermuxi tms. kirjoitti:
Kuten jo kirjoitin...Ohita tai hyökkää.
Kaikenkaikkiaan kyse on hauskanpidosta, eli tässä tapauksessa hauskaa pidetään lokaa heittävän kustannuksella. Koskaa ei saa hermostua, kuuletkos.
Jos koet olevasi epävarma, niin ohita ja jotkuthan sitten ilmoittelevat niistä viesteistä eteenpäin jne.
Meitsi ei koskaan ilmoita minnekkään, vaan reilusti kohti vaan. Sitten pidän aikani hauskaa niiden rääpäleiden kanssa ja sanailen ne suohon.
Eli juttelet mitä juttelet, kaikki tänne mahtuu.Hyvin sana hallussasi jälleen.
Ja tuo lause miellytti minua erityisesti kun laitoit pitäväsi hauskaa niiden rääpäleiden kanssa ja sanailet ne suohon. Just oikeen koska ei täällä saa ketään kiusata.
Nostan maljan tuolle asenteellesi (nostan lonkero pulloa nyte :) . ) - Jermuxi tms.
miljoonapulu kirjoitti:
Hyvin sana hallussasi jälleen.
Ja tuo lause miellytti minua erityisesti kun laitoit pitäväsi hauskaa niiden rääpäleiden kanssa ja sanailet ne suohon. Just oikeen koska ei täällä saa ketään kiusata.
Nostan maljan tuolle asenteellesi (nostan lonkero pulloa nyte :) . )on pysynyt samana koko ajan. Koskaan en anna noille palstaräähkille periksi, vaan ne on aina sanailtava suohon. Tappelushan siitä eittämättä tulee, mutta se on aina piristävää.
- miljoonapulu
Jermuxi tms. kirjoitti:
on pysynyt samana koko ajan. Koskaan en anna noille palstaräähkille periksi, vaan ne on aina sanailtava suohon. Tappelushan siitä eittämättä tulee, mutta se on aina piristävää.
Tykkään asenteestasi. Hyvä; älä annakaan palstaräähkille periksi (ootko ajatellut jos ne palstaräähkät onkin yksi ja sama mutta esittää niinku olisi montakin "niitä"? Mietipä sitä velmu Jermuxi tms.)
Sun tappeluxia on hauska seurata. Eix ne ookin huumorilla tehty, kun sulla pitkä pinna? :) - Jermuxi tms.
miljoonapulu kirjoitti:
Tykkään asenteestasi. Hyvä; älä annakaan palstaräähkille periksi (ootko ajatellut jos ne palstaräähkät onkin yksi ja sama mutta esittää niinku olisi montakin "niitä"? Mietipä sitä velmu Jermuxi tms.)
Sun tappeluxia on hauska seurata. Eix ne ookin huumorilla tehty, kun sulla pitkä pinna? :)feikit ja muuttuvat nikit...niin, kaikki on nähty. Jotkut uhosivat noitten rekattujen selvittävän tilanteen, mutta eihän se mitään muuta.
Mulle on ihan sama, millä nikillä kirjuutetaan...Ei se nikki ole tärkeä...Esim. feikkihän pyrkii käyttämään sinun nikkiäsi muistuttavaa nikkiä ja sitten sotkee hauskalla tavalla mielestään pakkaa. No, mulle se on vain kirjoitus muitten seassa ja siksi olenkin aina ollut voittoisa myös feikkejä vastaan sanaillessa.
Se, että arvelet siellä olevan vain yksi henkilö...Niin, voi olla, mutta kun ei ole...Muutamia pyörii per palsta ja sitten muutama käy usealla aktiivisella palstalla hämmentämässä. Kaikki on laulettu suohon ja sen takia ne vetää herneet nenään, kun mä tulen palstalle käymään...Ne heittää rivin parin ja häipyy nuolemaan haavojaan, kun meikäläisen sanallinen ruoska sivaltaa.
Näin se vaan on ja sen ylemmyyden tunteen kanssa on vain elettävä.
Minulla huumori, heillä pitkä ja rampauttava tappio. Koskaan en palstalla hermostu, koska se on aina tie sanailussa tappioon. Voitto on siis minun. Kjäh!
- -MetalLady-
Tämäkin kuukausi menee huomaamatta ohi ja kohta on jo joulu.
Haluaisin jäädä paikoilleen ja nauttia ajasta pitemmän aikaa, mutta en voi sitä tehdä kun töissäkin pitäisi käydä ja siten ajatuksetkin lentää muualla.
Olenkin rentoutunut niin että laitan soimaan luontoäänet.
Luontoäänissä on mm. lintuja, puron solinaa, laituri, vene jne. ja niitä on parisenkymmentä raitaa ja jokainen n. tunnin pituinen.
Kovan musiikin kuuntelijana on todella rentouttavaa kuunnella välillä jotain aivan muuta. ;)- miljoonapulu
Ääääk, älä mainitse pliis sanaa joulu, ei tää vuosi niin nopeasti saa mennä, että pian on joulu taas. krääk .
Toi on muuten hyvä; laitat soimaan luontoäänet.
Varmasti rentouttavaa. - -MetalLady-
miljoonapulu kirjoitti:
Ääääk, älä mainitse pliis sanaa joulu, ei tää vuosi niin nopeasti saa mennä, että pian on joulu taas. krääk .
Varmasti rentouttavaa.Viestini oli kylläkin toiselle kirjoittajalle, elikkäs kohde oli kuutar. ;)
Unohdin vain sanoa hänelle, että...
Tervetuloa kuutar ! - Kuutar..
-MetalLady- kirjoitti:
Viestini oli kylläkin toiselle kirjoittajalle, elikkäs kohde oli kuutar. ;)
Unohdin vain sanoa hänelle, että...
Tervetuloa kuutar !Noin minäkin tuota äänipuolta tasapainotan.
Ensin kunnon musiikit ja sitten onkin hieno rauhoittua linnunlauluun tms. tai toisinpäin..
Vettä sataa joten luontoretki oli tänään vähän lyhyenpuoleinen. no, huomenna työhön, siellä onkin jo sitten ihan eri saundit.
Hyvää ensiviikoa sinullekkin.. - -MetalLady-
Kuutar.. kirjoitti:
Noin minäkin tuota äänipuolta tasapainotan.
Ensin kunnon musiikit ja sitten onkin hieno rauhoittua linnunlauluun tms. tai toisinpäin..
Vettä sataa joten luontoretki oli tänään vähän lyhyenpuoleinen. no, huomenna työhön, siellä onkin jo sitten ihan eri saundit.
Hyvää ensiviikoa sinullekkin..Täälläkin vettä satoi.
Aamulla herättävä klo4:30. ;) - kehittävää
miljoonapulu kirjoitti:
Varmasti rentouttavaa.joskus kuunnella ja katsella mitä muillakin on sanottavaa eikä aivan joka koloon omia sanojansa tyrkytä, livenä sinun kanssasi ei varmaan kukaan suostu keskustelemaan, siis kuuntelemaan yksinpuhelua
ystäwiä täältä saa helposti :=)
ja wielä enemmän selkääpuukottajia :=)
niin että waro sitten niiden "ystäwien" kanssa :=)- ihmepaikka
täältä voi löytyä ihan mitä vaan, koskaan ei voi tietää mitä silmien eteen avautuu. Jotkut ottavat kevyesti, asiallisesti, haluavat keskustella asioista, eivät unohda huumoriakaan. Jotkut suorittavat mielipidetutkimuksia mielellään. Jotkut taas ottavat asiat hyvin vakavasti, tämä palstatouhu on heille suorastaan elämää suurempi asia. He yleensä ovat aina oikeassa ja heidän mielipiteensä muita tärkeämpiä. Että ihan kaikenlaista löytyy, niinkuin muualtakin elämästä. Oikean ystävän löytyminen on aika lailla tuurista kiinni.
- miljoonapulu
Aika hyvin analysoitu kuvasit tätä palstaa :).
- miljoonapulu
miljoonapulu kirjoitti:
Aika hyvin analysoitu kuvasit tätä palstaa :).
Mun piti kirjoittaa; aika hyvin analysoitu ja kuvasit hyvin tätä palstaa tekstissäsi.
- täältä löydy
muuta kuin omituisia vuosikausia seuraa täältä itselleen hakevia homoseksuaaleja jotka näyttelevät hetken heteroita mieliksesi, omituisia hutunheittäjiä, moninikkisiä joilla ei aika vain kulu, keskustelevat itsensäkin kanssa saadakseen juttua aikaiseksi, eivätkä ymmärrä mikseivät kelpaa kelleen pysyvästi. Ja vuodet vierivät.. uhrit vain vaihtuvat.
Kyllä se on feikkiä heidän roolinsa, roolisuorituksia kun aika ei kulu millään, usot sie heidät aidoiksi?
pistää miettimään jotain :=)
- Jermuxi tms.
aivan selkeesti vetäiset tässäkin pohjalle nikkisi, joten sun tää on.
- -MetalLady-
En viitsinyt sanoa mitään, kun en ole varma. ;))
Jermuxi tms. kirjoitti:
aivan selkeesti vetäiset tässäkin pohjalle nikkisi, joten sun tää on.
jättää wastaamatta ja olis jäänyt sulle :=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145