Kertokaapa

..<3 ..

vinkkejä miten voisi ITSE tehdä kahdelle kissalle raapimapuun/telineen. Haluaisin tehdä suhtkoht ison, että kissat voisivat siinä myös nukkua/kiipeillä. : ) Kiitos etukäteen vastanneille!

2

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on itse tehty

Meillä on hyvin yksinkertainen raapimapuu. Se on tehty kahdesta n.2 metrisestä levystä joihin on kiinnitetty erikokoisia levyjä tasoiksi. Korkeimmalla ovat isoimmat tasot, joissa on seinää vasten oleva kissan mentävä reikä josta kissat pääsevät tasolle. Kaikki palaset on päällystetty karkealla käytävämatolla jota on ostettu tarjoustalosta. Lisäksi ylimpien tasojen väliin on tehty riippumatto, kahden köyden väliin on ommeltu kestävä kangas.

On ollut tosi toimiva ja suosittu kissojen keskuudessa. Kelpaa raapimiseen, leikkimiseen tähyilyyn ja nukkumiseen!

• Itse tehden saa yleensä mieleisen kiipeily-/raapimapuun kissoilleen kohtuulliseen hintaan ja kalusteisiin sopivana. Tässä muutamia vinkkejä rakenteluun:

http://personal.inet.fi/koti/maaru/maukuvaa.html

Kokoa ja näköä voi soveltaa omiin tilaratkaisuihin sopiviksi rakennelmiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe