vinkkejä miten voisi ITSE tehdä kahdelle kissalle raapimapuun/telineen. Haluaisin tehdä suhtkoht ison, että kissat voisivat siinä myös nukkua/kiipeillä. : ) Kiitos etukäteen vastanneille!
Kertokaapa
2
227
Vastaukset
- on itse tehty
Meillä on hyvin yksinkertainen raapimapuu. Se on tehty kahdesta n.2 metrisestä levystä joihin on kiinnitetty erikokoisia levyjä tasoiksi. Korkeimmalla ovat isoimmat tasot, joissa on seinää vasten oleva kissan mentävä reikä josta kissat pääsevät tasolle. Kaikki palaset on päällystetty karkealla käytävämatolla jota on ostettu tarjoustalosta. Lisäksi ylimpien tasojen väliin on tehty riippumatto, kahden köyden väliin on ommeltu kestävä kangas.
On ollut tosi toimiva ja suosittu kissojen keskuudessa. Kelpaa raapimiseen, leikkimiseen tähyilyyn ja nukkumiseen! Itse tehden saa yleensä mieleisen kiipeily-/raapimapuun kissoilleen kohtuulliseen hintaan ja kalusteisiin sopivana. Tässä muutamia vinkkejä rakenteluun:
http://personal.inet.fi/koti/maaru/maukuvaa.html
Kokoa ja näköä voi soveltaa omiin tilaratkaisuihin sopiviksi rakennelmiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921766- 851252
- 1101123
- 71954
- 105901
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663