Kysynpä vaan:
Mitä maksaa keittiöremppa?
Keittiöremontti
5
374
Vastaukset
- Tarru
..tietenkin siitä mitä olet meinannut keittiöllesi tehdä.
Me rempattiin v. 85 valmistuneen talomme keittiö toistamiseen, mieheni teki työn osuuden itse, saimme aivan ihanan keittiön. Kaapistot meni uusiin puihin, samoin valaistus, teimme hieman muutenkin muutoksia kaapistojen paikkoihin, kaapistot olivat 3400e suurinpiirtein, en ihan tarkkaa summaa muista. Saimme juuri sellaisen kuin halusimme, kauniin ja avaran keittiön.
Mutta kantsii osata tehdä itse. Ja hermojahan siinä vaaditaan koko poppoolta, kun on pölyistä ja sotkuista jne. kalustewalmistajilta niin noin 15000-20000e
ja tietenkin mitä haluat?
ja mitä pystyt tekee itse/kawerisi?muutamasta satasesta muutamaan kymppitonniin riippuen keittiön koosta ja siitä, mitä pannaan uusiksi. Sekä tietysti omasta vaatimustasosta, tekeekö itse vai teettääkö ja vielä ostopaikastakin.
Itse remppasin rivarikaksion keittiön reilu vuosi sitten 2700 eurolla. 15 kaappia, 3,5 metriä tasoa, allas hana, liesituuletin, keraaminen liesitaso, uuni, välitilan laatat.
Mutta jos kävelee tunnettuun keittiöfirmaan ja sanoo haluavansa uuden keittiön, on hinta aivan jotain muuta.- Schicksal
Tehtiin koko keittiö uusiksi v. 2007, lattiamatto, uusi leivinuuni, kaapistot kaikki uusittiin, seinät maalattiin, osa puolipaneelilla...yhteis summa n. 12 tonnia euroina. Keitttön pinta-ala 26 neliöö.
- Kokemusta on
Kierrättäkää hyvät ihmiset. "Vanhoja" 15-vuotta käytössä olleita keittiöitä puretaan. Järjetöntä. Tuttavani osti tällaisen keittiön pilkkahintaan. Nykyisin laatu on jopa heikompaa kuin takavuoisina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943632
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452992Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782497- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202187Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 1172178
- 642040